Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Co čeká Transformery a G. I. Joe?

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Ok, takže až zas někde uvidim, že se točí na revoluční technologii; tak tomu nebudu dávat zřetel a zeptam se Karlose. Přísaham na svojí paměť, že u 4 se říkali, že Bay točí na úplně nové Imax kamery, které prý konečně překonali kvalitativní milník jako má klasický film.
takže jsem teda zvědavej, kdy se přejde na 16k. Nám to asi může být jedno, když je Pražský Imax značně limitován a širokoůhlý u nás asi jen tak nepostaví. Pamatuju si na Imfovo článek (tušim San Andreas), že byl na tom v L.A a díky nové laserové technologii se to nedá s tim na Flóře vůbec srovnávat. Třeba se tam jednou taky podívám.
378015
Ok, takže až zas někde uvidim, že se točí na revoluční technologii; tak tomu nebudu dávat zřetel a zeptam se Karlose. Přísaham na svojí paměť, že u 4 se říkali, že Bay točí na úplně nové Imax kamery, které prý konečně překonali kvalitativní milník jako má klasický film. takže jsem teda zvědavej, kdy se přejde na 16k. Nám to asi může být jedno, když je Pražský Imax značně limitován a širokoůhlý u nás asi jen tak nepostaví. Pamatuju si na Imfovo článek (tušim San Andreas), že byl na tom v L.A a díky nové laserové technologii se to nedá s tim na Flóře vůbec srovnávat. Třeba se tam jednou taky podívám.
0 0
reagovat
Karel:

"No počkat, pokud se dvě IMAX 2D kamery "u sebe" nerovnaj IMAX 3D kamera, jak teda vypadá IMAX 3D kamera?"

Exactly. Jsou to DVĚ kamery u sebe, separátní. V podstatě každý 3D rig, od toho Cameronova, přes 3Reality požívané Jacksonem a Scottem až po tenhle IMAX "hybrid" (on to hybrid není, každá kamera je kamera :D) je spostava trubek, zrcadla a motorů, které mají za úkol ty dvě kamery ustavit do požadované polohy, zajistit ostření a jeho souběh, popřípadě měnit onu konvergenci. Od toho ono slůvko Rig, fakt jde jen o "držadla kamer". Velmi důležité je to (polopropustné) zrcadlo a motorky, ale o tom možná jindy.?)
Nic jako "3D kamera" neexistuje, z principu. Existuje stereografický rig, nebo stereografická kamera. A právě stereografická kamera je ona "3D kamera", neb v jednom těle slučuje obě záznamové jednotky (ať už film, nebo čip) a především využíhá stereografických objektivů (což je ona podstata) - ne mají pevně danou stereo konvergenci, ale ovládací prvky jsou sloučené, jejich manimulace je podstatně jednodušší atd.
Pojmu "3D kamera" se užívá proto, že laik by se jen těžko zorientoval v pojmech jako stereo rig atd, ale fakt to není korektní název.8)

"A IMAX 3D kamera teda točí nativně, ale dvě IMAX 2D kamery "tvořící" IMAX 3D kameru netočej nativně, i když Bay v tom videu tvrdí, že točej nativně?! "

Nope, obě točí nativně. Jen ty dvě 2D kamery můžou točit "lepší" 3D - jde s nimi kreativně pracovat. Zato "3D kamera" točí všechno "3D uniformně".:))

Jako nechci nic říkat, kle kdysi jsem o tom napsal poměrně dlouhý článek.;););)
378004
Karel: "No počkat, pokud se dvě IMAX 2D kamery "u sebe" nerovnaj IMAX 3D kamera, jak teda vypadá IMAX 3D kamera?" Exactly. Jsou to DVĚ kamery u sebe, separátní. V podstatě každý 3D rig, od toho Cameronova, přes 3Reality požívané Jacksonem a Scottem až po tenhle IMAX "hybrid" (on to hybrid není, každá kamera je kamera :D) je spostava trubek, zrcadla a motorů, které mají za úkol ty dvě kamery ustavit do požadované polohy, zajistit ostření a jeho souběh, popřípadě měnit onu konvergenci. Od toho ono slůvko Rig, fakt jde jen o "držadla kamer". Velmi důležité je to (polopropustné) zrcadlo a motorky, ale o tom možná jindy.*?)* Nic jako "3D kamera" neexistuje, z principu. Existuje stereografický rig, nebo stereografická kamera. A právě stereografická kamera je ona "3D kamera", neb v jednom těle slučuje obě záznamové jednotky (ať už film, nebo čip) a především využíhá stereografických objektivů (což je ona podstata) - ne mají pevně danou stereo konvergenci, ale ovládací prvky jsou sloučené, jejich manimulace je podstatně jednodušší atd. Pojmu "3D kamera" se užívá proto, že laik by se jen těžko zorientoval v pojmech jako stereo rig atd, ale fakt to není korektní název.*8)* "A IMAX 3D kamera teda točí nativně, ale dvě IMAX 2D kamery "tvořící" IMAX 3D kameru netočej nativně, i když Bay v tom videu tvrdí, že točej nativně?! " Nope, obě točí nativně. Jen ty dvě 2D kamery můžou točit "lepší" 3D - jde s nimi kreativně pracovat. Zato "3D kamera" točí všechno "3D uniformně".*:))* Jako nechci nic říkat, kle kdysi jsem o tom napsal poměrně dlouhý článek.*;)**;)**;)*
0 0
reagovat
No počkat, pokud se dvě IMAX 2D kamery "u sebe" nerovnaj IMAX 3D kamera, jak teda vypadá IMAX 3D kamera?

A IMAX 3D kamera teda točí nativně, ale dvě IMAX 2D kamery "tvořící" IMAX 3D kameru netočej nativně, i když Bay v tom videu tvrdí, že točej nativně?!

#seriousquestion
378002
No počkat, pokud se dvě IMAX 2D kamery "u sebe" nerovnaj IMAX 3D kamera, jak teda vypadá IMAX 3D kamera? A IMAX 3D kamera teda točí nativně, ale dvě IMAX 2D kamery "tvořící" IMAX 3D kameru netočej nativně, i když Bay v tom videu tvrdí, že točej nativně?! #seriousquestion
0 0
reagovat
Karlos: Neblbni a pis dal. ;) Ja jsem se v tom trochu taky ztracel, dokud jsem se nepodival, jak vypada 3D IMAX kamera, potom mi to uz vsechno do sebe zapadlo.
377997
Karlos: Neblbni a pis dal. *;)* Ja jsem se v tom trochu taky ztracel, dokud jsem se nepodival, jak vypada 3D IMAX kamera, potom mi to uz vsechno do sebe zapadlo.
0 0
reagovat
GI joe 1,Transformers 1, Battleship = svatá trojice.
377996
GI joe 1,Transformers 1, Battleship = svatá trojice.
0 0
reagovat
Svaťoš: A pak že to nejde 8)... A já raději příště nebudu psát nic, neb vám v tom udělám ještě větší binec. ?):D
377980
Svaťoš: A pak že to nejde *8)*... A já raději příště nebudu psát nic, neb vám v tom udělám ještě větší binec. *?)**:D*
0 0
reagovat

KarelR

Potom asi nemas pravdu v tom, ze 5 je tocena komplet na 3D Imax, protoze je tocena komplet na 2D Imax se 3D nastavenim(?!).
377979
Potom asi nemas pravdu v tom, ze 5 je tocena komplet na 3D Imax, protoze je tocena komplet na 2D Imax se 3D nastavenim(?!).
KarelR
0 0
reagovat
Ja to mozna chapu, tak to zkusim napsat jednoduse - 4. je cast nativne na 3D Imax kamery a cast konverze, zatimco 5. je komplet nativne, ale na 2D Imax kamery, ktery umoznuji 3Decko. Karlos me jiste opravi. :)
377992
Ja to mozna chapu, tak to zkusim napsat jednoduse - 4. je cast nativne na 3D Imax kamery a cast konverze, zatimco 5. je komplet nativne, ale na 2D Imax kamery, ktery umoznuji 3Decko. Karlos me jiste opravi. *:)*
0 0
reagovat

KarelR

Nejses v tom sam. Cožeto? :D
377991
Nejses v tom sam. Cožeto? *:D*
KarelR
0 0
reagovat

KARLOS

Hele je možný, že čím víc to osvětluješ, tím míň tě chápu? :D:D
377990
Hele je možný, že čím víc to osvětluješ, tím míň tě chápu? *:D**:D*
KARLOS
0 0
reagovat
Karel: Spíš jde o to, že není nativní 3D a nativní 3D, IMAX kamera a IMAX kamera a závorka je zavádějící, neb se nevzrahuje ke čtyřce. 8) A jo, jsem asi moc velký hnidopich. :))
377988
Karel: Spíš jde o to, že není nativní 3D a nativní 3D, IMAX kamera a IMAX kamera a závorka je zavádějící, neb se nevzrahuje ke čtyřce. *8)* A jo, jsem asi moc velký hnidopich. *:))*
0 0
reagovat

KARLOS

Můžeš mi ve dvou větách napsat, v čem jsem teda neměl pravdu? :D
377987
Můžeš mi ve dvou větách napsat, v čem jsem teda neměl pravdu? *:D*
KARLOS
0 0
reagovat

KARLOS

Úžasný :D tohle, i když rozumím každýmu třetímu slovu, bych si klidně přečet ke každýmu velkýmu blockbusteru. :+
377985
Úžasný *:D* tohle, i když rozumím každýmu třetímu slovu, bych si klidně přečet ke každýmu velkýmu blockbusteru. *:+*
KARLOS
0 0
reagovat

KARLOS

U trojky si na to pamatuju, bylo to myslím použitý hlavně u scény s wingsuitama a 3D celkově ve filmu bylo po dlouhý době fajn i v klasickým 3D sále. Každopádně kromě Star Wars v prosinci jedinej film, na kterej si zajedu do Prahy.
377984
U trojky si na to pamatuju, bylo to myslím použitý hlavně u scény s wingsuitama a 3D celkově ve filmu bylo po dlouhý době fajn i v klasickým 3D sále. Každopádně kromě Star Wars v prosinci jedinej film, na kterej si zajedu do Prahy.
KARLOS
0 0
reagovat
Spiker; KarelR: Nope...

Jednička na svou dobu komplet klasika, tj anamorfní skla, 35mm film, pro Baye typická hrubší filmová surovina. Zvuk 5.1. Prvý IMAX release Paramountu, ale s tím, že to bylo "jen" DMRko (druh úpravy pro 70mm IMAXy), bez 3D konverze (ani pro klasik kina), zato asi s necelou minutou exkluzivního materiálu navíc (prej něco na začátku a sem tam prodloužený záběr). IMAX release byl kvůli Potterovi pětce stanoven jen v US a navíc až září, tj nebyl to release premiérový.

Dvojka byla silná obdoba jedničky (anamorfní 35mm, 5.1 zvuk), jen s drobným rozdílem - zhruba devět minut se natáčelo na 2D IMAX analog (15/70mm). Téměř celá scéna v lese před killingem Optima, poskládání Devastarora (nebo jak se jmenoval - prostě toho obřího robota) a několik záběrů s jeho blbnutím. IMAX release byl už premiérový a díky nativní podpoře IMAXu si dvojka měla právo zabukovat všechny US IMAXy na čtyři týdny. Díky tomu se pro změnu šestý Potter mohl v US v IMAXech promítat až dva týdny po jeho premiéře. Byl to po TDK druhý film, co využíval v mainstreamovém filmu IMAX 2D kamery.

Trojka se obeška bez nativní velkoformátové podpory, zato místo toho, aby se točilo na anamorfní 35mm celý film a ve 2Dčku byl i uveden, přišel po boomu Avatara "rozkaz" doručit 3Dčko. Do té doby hlasitý odpůrce 3Dka Bay řekl, že chce testovací natáčení přímo ne 3D (úvod na Měsíci) a výsledek ho očividně nadchl natolik, že podvolil opustit i jeho milovaný analog (do té doby to byl v tomhle ohledu druhý Nolan). Byť byl naplánovaný rozpočet s natáčením s těmito kamerama jen na dva prvé týdny, vydupal si jejich přítomnost po celou dobu natáčení. K tomu si ale nechal možnost natáčet na původní analog a některé pasáže se natáčely ještě na další druhy digitálu. Ve výsledku je trojka kombinací asi šesti kamerových setupů, z toho cameronovské třidéčko je zastoupeno z necelé poloviny, doplněno o několik spešl záběrů z předchůdců GoPro kamer taktéž ve stereu, opět z necelé poloviny konverzí 2D analogu a několika minutami čistě CGI záběrů, taktéž 3D nativních.
Výsledek dodnes patří k nejluxusnějším 3Dčkům, co můžete vidět. Byli to právě třetí roboti, co začali řešit problém tmavých projekcí možností "přeexponovaných" klasických distribučních kopií k těm "běžným nezesvětleným" (u nás takový luxus samozřejmě nenajdete) a IMAX podpora byla opět "pouze" v DMR převodu. US IMAX release měl exkluzivitu v podobě tuším pěti dnů před zbylým releasetem.
TF3 měli navíc poprvé 7.1 zvuk, po roce fungování formátu to byl ale pořád jen jeden z asi čtyř filmů léta s tímhle zvukem.

Čtyřka se po trojce rozhodla vrátit k nativnímu IMAXu. V podstatě zůstal zachován celý setup ze trojky, jen s tím, že místo původních 2K digitálek nastoupila 6K REDka (ovšem ve stereu) a hlavně - na úkor předevších analogu nastoupila nová IMAX kamera - digitální a 3D. V podstatě je založená  na dnes už téměř deset let starém hardwaru a byť s rozlišením 4K a velkoformátovým čipem (shodným s klasickým 65mm formátem), byla sestavená tak, že napevno k sobě přiřadila tyhle dvě kamery, bez možnosti měnit 3D konvergenci. Jediný benefit a to, co je vlastně jediný důvod, proč tuhle kameru nazývatt jako IMAXovskou je, že se použily původní originální 3D IMAX objektivy (ano, 3D, neb byly v SbS uspořádání napevno vedle sebe a velký benefit mají v pevné souhře ostření). AR ovšem u těchto kamer není 1.43:1 ("Nolanova" výška), ale 1.9:1, takže třeba pražský sál je využitý stále jen z části, navíc postprodukční finiš se prováděl i pro ony IMAX záběry ve 2K (dvojka byla 4K). Ve výsledku natočili s těmihle kamerami víc jak hodinu, bohužel nesystematicky, prostě "náhodně" volili, kdy kameru použijí a ve výsledku ve filmu nejsou ucelené pasáže v tomhle fomátu, ale neustále se střídají záběr od záběru. V IMAXu to znamená, že se neustále přepíná AR "z nudle do výšky" a zpět, ztrácí se ten dramatický efekt přepnutí a nastupuje bolehlav. Alespoň tak jsem slyšel od Petra Semeckého, já na čtyřce v IMAXu nebyl. Vyskoušet si to můžete doma na 3D BD. 3Dčko tak jako tak bylo ale pořád parádní, sic se mi u trojky libilo víc. Těch nativních 3D záběrů je u čtyřky prej k osmdesáti procentům.
A paráda to byla i u zvuku. Atmos už byl v kinech dva roky, takže bylo samozřejmé, že s nimi budou hrát i Roboti. K tomu si Bay vydupal podporu dnes již víceméně umírajícího Aura 3D (konkurence k Atmos) a čtyřka tak stále platí za demomateriál (byť s drobnými muškami).

Pětka bude na IMAX točená komplet, což je rozhodně plus po tom, co zaznělo u čtyřky. Celý film bude finišován ve 4Kčku a v IMAXech si bude po celou dobu držet AR (1.9:1, digitálny vyšší formát nezaznamenávají). Bude mít opět Atmos, Auro už se ale nekoná, díky IMAXu se bedude konat ani HDRko Dolby Vision. Naopak zvukově budou mít pátí Roboti poprvé IMAX Immersive audio (12.1 zvuk, konkurence k Atmos) a budou mít HDRko pro změnu od IMAXu. Teď k těm kamerám:
Opět se nejedná o nic z vlastní stáje IMAXu, jde jen opět o nalepení IMAX objektivů na stávající kamery. Nyní už jsou to "jen" 2D kamery, takže už čistě 2D objektivy a byť kamery jako takové se dnes používají už běžně (Arri Alexa 65), je to v dnešní době TOP technika (65mm rozměr čipu, bezkonkurenční citlivost (kvalitka i při minimu světla), i dynamický rozsah, mnohem, ale mnohem lepší barevné podání jak REDka i stará generace Arri a samozřejmě i moc Káček - 6K). A díky tomu, že použili dvě "2D IMAX" kamery v 3D rigu, mají celou stopáž volné ruce i v nastavení 3Dčka (oproti původní 3D IMAX digitálce je to podstatný rozdíl, byť ani ta špatné 3Dčko nedodala)...

Takže asi tak. A uff, měl bych asi se sebou něco dělat, tohle už je alarmující :D...
377982
Spiker; KarelR: Nope... Jednička na svou dobu komplet klasika, tj anamorfní skla, 35mm film, pro Baye typická hrubší filmová surovina. Zvuk 5.1. Prvý IMAX release Paramountu, ale s tím, že to bylo "jen" DMRko (druh úpravy pro 70mm IMAXy), bez 3D konverze (ani pro klasik kina), zato asi s necelou minutou exkluzivního materiálu navíc (prej něco na začátku a sem tam prodloužený záběr). IMAX release byl kvůli Potterovi pětce stanoven jen v US a navíc až září, tj nebyl to release premiérový. Dvojka byla silná obdoba jedničky (anamorfní 35mm, 5.1 zvuk), jen s drobným rozdílem - zhruba devět minut se natáčelo na 2D IMAX analog (15/70mm). Téměř celá scéna v lese před killingem Optima, poskládání Devastarora (nebo jak se jmenoval - prostě toho obřího robota) a několik záběrů s jeho blbnutím. IMAX release byl už premiérový a díky nativní podpoře IMAXu si dvojka měla právo zabukovat všechny US IMAXy na čtyři týdny. Díky tomu se pro změnu šestý Potter mohl v US v IMAXech promítat až dva týdny po jeho premiéře. Byl to po TDK druhý film, co využíval v mainstreamovém filmu IMAX 2D kamery. Trojka se obeška bez nativní velkoformátové podpory, zato místo toho, aby se točilo na anamorfní 35mm celý film a ve 2Dčku byl i uveden, přišel po boomu Avatara "rozkaz" doručit 3Dčko. Do té doby hlasitý odpůrce 3Dka Bay řekl, že chce testovací natáčení přímo ne 3D (úvod na Měsíci) a výsledek ho očividně nadchl natolik, že podvolil opustit i jeho milovaný analog (do té doby to byl v tomhle ohledu druhý Nolan). Byť byl naplánovaný rozpočet s natáčením s těmito kamerama jen na dva prvé týdny, vydupal si jejich přítomnost po celou dobu natáčení. K tomu si ale nechal možnost natáčet na původní analog a některé pasáže se natáčely ještě na další druhy digitálu. Ve výsledku je trojka kombinací asi šesti kamerových setupů, z toho cameronovské třidéčko je zastoupeno z necelé poloviny, doplněno o několik spešl záběrů z předchůdců GoPro kamer taktéž ve stereu, opět z necelé poloviny konverzí 2D analogu a několika minutami čistě CGI záběrů, taktéž 3D nativních. Výsledek dodnes patří k nejluxusnějším 3Dčkům, co můžete vidět. Byli to právě třetí roboti, co začali řešit problém tmavých projekcí možností "přeexponovaných" klasických distribučních kopií k těm "běžným nezesvětleným" (u nás takový luxus samozřejmě nenajdete) a IMAX podpora byla opět "pouze" v DMR převodu. US IMAX release měl exkluzivitu v podobě tuším pěti dnů před zbylým releasetem. TF3 měli navíc poprvé 7.1 zvuk, po roce fungování formátu to byl ale pořád jen jeden z asi čtyř filmů léta s tímhle zvukem. Čtyřka se po trojce rozhodla vrátit k nativnímu IMAXu. V podstatě zůstal zachován celý setup ze trojky, jen s tím, že místo původních 2K digitálek nastoupila 6K REDka (ovšem ve stereu) a hlavně - na úkor předevších analogu nastoupila nová IMAX kamera - digitální a 3D. V podstatě je založená  na dnes už téměř deset let starém hardwaru a byť s rozlišením 4K a velkoformátovým čipem (shodným s klasickým 65mm formátem), byla sestavená tak, že napevno k sobě přiřadila tyhle dvě kamery, bez možnosti měnit 3D konvergenci. Jediný benefit a to, co je vlastně jediný důvod, proč tuhle kameru nazývatt jako IMAXovskou je, že se použily původní originální 3D IMAX objektivy (ano, 3D, neb byly v SbS uspořádání napevno vedle sebe a velký benefit mají v pevné souhře ostření). AR ovšem u těchto kamer není 1.43:1 ("Nolanova" výška), ale 1.9:1, takže třeba pražský sál je využitý stále jen z části, navíc postprodukční finiš se prováděl i pro ony IMAX záběry ve 2K (dvojka byla 4K). Ve výsledku natočili s těmihle kamerami víc jak hodinu, bohužel nesystematicky, prostě "náhodně" volili, kdy kameru použijí a ve výsledku ve filmu nejsou ucelené pasáže v tomhle fomátu, ale neustále se střídají záběr od záběru. V IMAXu to znamená, že se neustále přepíná AR "z nudle do výšky" a zpět, ztrácí se ten dramatický efekt přepnutí a nastupuje bolehlav. Alespoň tak jsem slyšel od Petra Semeckého, já na čtyřce v IMAXu nebyl. Vyskoušet si to můžete doma na 3D BD. 3Dčko tak jako tak bylo ale pořád parádní, sic se mi u trojky libilo víc. Těch nativních 3D záběrů je u čtyřky prej k osmdesáti procentům. A paráda to byla i u zvuku. Atmos už byl v kinech dva roky, takže bylo samozřejmé, že s nimi budou hrát i Roboti. K tomu si Bay vydupal podporu dnes již víceméně umírajícího Aura 3D (konkurence k Atmos) a čtyřka tak stále platí za demomateriál (byť s drobnými muškami). Pětka bude na IMAX točená komplet, což je rozhodně plus po tom, co zaznělo u čtyřky. Celý film bude finišován ve 4Kčku a v IMAXech si bude po celou dobu držet AR (1.9:1, digitálny vyšší formát nezaznamenávají). Bude mít opět Atmos, Auro už se ale nekoná, díky IMAXu se bedude konat ani HDRko Dolby Vision. Naopak zvukově budou mít pátí Roboti poprvé IMAX Immersive audio (12.1 zvuk, konkurence k Atmos) a budou mít HDRko pro změnu od IMAXu. Teď k těm kamerám: Opět se nejedná o nic z vlastní stáje IMAXu, jde jen opět o nalepení IMAX objektivů na stávající kamery. Nyní už jsou to "jen" 2D kamery, takže už čistě 2D objektivy a byť kamery jako takové se dnes používají už běžně (Arri Alexa 65), je to v dnešní době TOP technika (65mm rozměr čipu, bezkonkurenční citlivost (kvalitka i při minimu světla), i dynamický rozsah, mnohem, ale mnohem lepší barevné podání jak REDka i stará generace Arri a samozřejmě i moc Káček - 6K). A díky tomu, že použili dvě "2D IMAX" kamery v 3D rigu, mají celou stopáž volné ruce i v nastavení 3Dčka (oproti původní 3D IMAX digitálce je to podstatný rozdíl, byť ani ta špatné 3Dčko nedodala)... Takže asi tak. A uff, měl bych asi se sebou něco dělat, tohle už je alarmující :D...
0 0
reagovat
Karel : Aha díky. Pamatoval jsem si, že tam se o tom taky mluvilo, že se točí na něco speciálního. Bay vždycky rád posouval limity. 

btw k GI Joe. Trošku mě mrzí, že trojka nevznikne. Hlavně kvůli Rockovi, kterej furt bere jen akční komedie a z těch čistě akčních má snad už jen FaF. Už u dvojky to posunul trošku jinam a věřim, že trojka by byla i lepší film. škoda.
377973
Karel : Aha díky. Pamatoval jsem si, že tam se o tom taky mluvilo, že se točí na něco speciálního. Bay vždycky rád posouval limity.  btw k GI Joe. Trošku mě mrzí, že trojka nevznikne. Hlavně kvůli Rockovi, kterej furt bere jen akční komedie a z těch čistě akčních má snad už jen FaF. Už u dvojky to posunul trošku jinam a věřim, že trojka by byla i lepší film. škoda.
0 0
reagovat

Sam

:D:D:+
377972
*:D**:D**:+*
Sam
0 0
reagovat
dashiva: Prej to bude cílit na ještě mladší děti. Takže asi mateřská, nevím... :)

Spiker: Někdo povolanější mě možná opraví, ale čtyřka byla první film, kde se v nativním IMAX 3D točila část (spíš se používaly IMAX 70mm kamery + konverze), a pětka na IMAX 3D točená komplet, což bylo ještě nedávno nemyslitelný.
377971
dashiva: Prej to bude cílit na ještě mladší děti. Takže asi mateřská, nevím... *:)* Spiker: Někdo povolanější mě možná opraví, ale čtyřka byla první film, kde se v nativním IMAX 3D točila část (spíš se používaly IMAX 70mm kamery + konverze), a pětka na IMAX 3D točená komplet, což bylo ještě nedávno nemyslitelný.
0 0
reagovat
Nový imax kamery už byly využitý u 4 ne?
377969
Nový imax kamery už byly využitý u 4 ne?
0 0
reagovat

Sam

alebo ako u nás vo firme, keď sa neslávne pokúšali o brainstorming: 
"povedzte čokoľvek čo vás napadne, žiaden nápad nie je zlý, bez ohľadu na to, aká to je obvious kokotina".
no a po meetingu som zistil, že zo 4 "nápadov", čo som vyhaluzil čiastočne pre to, aby som nebol ticho, a čiastočne ako trolling, sa mi vykľuli 4 úlohy, ktoré bude treba dodať, ideálne do konca kvartálu :-)

inak to s tým "dětinštějším" Bumblebeem to mysleli tak, že to bude ešte infantilnejšie, ako fakt že mu už v siedmom (či koľkáte ide aktuálne do kín) pokračovaní nestihli opraviť hlasový modulátor a musí si vypomáhať hláškami z rádia? 
wau... just, wau
377967
alebo ako u nás vo firme, keď sa neslávne pokúšali o brainstorming:  "povedzte čokoľvek čo vás napadne, žiaden nápad nie je zlý, bez ohľadu na to, aká to je obvious kokotina". no a po meetingu som zistil, že zo 4 "nápadov", čo som vyhaluzil čiastočne pre to, aby som nebol ticho, a čiastočne ako trolling, sa mi vykľuli 4 úlohy, ktoré bude treba dodať, ideálne do konca kvartálu :-) inak to s tým "dětinštějším" Bumblebeem to mysleli tak, že to bude ešte infantilnejšie, ako fakt že mu už v siedmom (či koľkáte ide aktuálne do kín) pokračovaní nestihli opraviť hlasový modulátor a musí si vypomáhať hláškami z rádia?  wau... just, wau
Sam
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se