Snyder trochu vysvětluje Supermana, specificky tu část, kdy mu unesou matku.
"We had a scene that we cut from the movie where he tries to look for her when he finds out that Lex has got her," Snyder continued. "It was a slightly dark scene that we cut out because it sort of represented this dark side. Because when he was looking for his mom he heard all the cries of all the potential crimes going on in the city, you know when you look.
“I kind of like the idea that he’s taught himself not to look because if he looks it’s just neverending, right? You have to know when, as Superman, when to intervene and when not to. Or not when not to, you can’t be everywhere at once, literally you can’t be everywhere at once, so he has to be really selective in a weird way about where he chooses to interfere.”
Tady je celkem jasně vidět, jak nad Supermanem přemýšlí, že to bere z úplně opačného konce, než z jakého Supermana bere spousta fandů. I proto ke konci Superman prohlásí "nobody stays good in this world.", přesně proto je ten film temnej. Ne proto, že se odehrává v noci, nebo že tam prší. Protože hrdinové v tomhle DC světě řeší podstatně těžší otázky, než jejich kolegové od vedle. No každopádně abych to dořekl, ve finále, když Batman po jejich vzájemném souboji poprvé v Supermanovi spatří i něco jiného, než jen mimozemšťana a potenciální hrozbu, je to přesně ten moment, kdy vzniká JL - moment, kdy někdo přece jenom může zůstat dobrý. Spravedlivý.
Tak či tak, to byl ještě můj dovětek k tomu jak já vnímám "temnotu" v těchhle filmech a jak víceméně stále nepochopím, že si někdo může stěžovat na špatný scénář, když ve skutečnosti ten scénář nabízí takové množství nápadů a myšlenek. Ultimate cut bude boží
350786
Snyder trochu vysvětluje Supermana, specificky tu část, kdy mu unesou matku.
"We had a scene that we cut from the movie where he tries to look for her when he finds out that Lex has got her," Snyder continued. "It was a slightly dark scene that we cut out because it sort of represented this dark side. Because when he was looking for his mom he heard all the cries of all the potential crimes going on in the city, you know when you look.
“I kind of like the idea that he’s taught himself not to look because if he looks it’s just neverending, right? You have to know when, as Superman, when to intervene and when not to. Or not when not to, you can’t be everywhere at once, literally you can’t be everywhere at once, so he has to be really selective in a weird way about where he chooses to interfere.”
Tady je celkem jasně vidět, jak nad Supermanem přemýšlí, že to bere z úplně opačného konce, než z jakého Supermana bere spousta fandů. I proto ke konci Superman prohlásí "nobody stays good in this world.", přesně proto je ten film temnej. Ne proto, že se odehrává v noci, nebo že tam prší. Protože hrdinové v tomhle DC světě řeší podstatně těžší otázky, než jejich kolegové od vedle. No každopádně abych to dořekl, ve finále, když Batman po jejich vzájemném souboji poprvé v Supermanovi spatří i něco jiného, než jen mimozemšťana a potenciální hrozbu, je to přesně ten moment, kdy vzniká JL - moment, kdy někdo přece jenom může zůstat dobrý. Spravedlivý.
Tak či tak, to byl ještě můj dovětek k tomu jak já vnímám "temnotu" v těchhle filmech a jak víceméně stále nepochopím, že si někdo může stěžovat na špatný scénář, když ve skutečnosti ten scénář nabízí takové množství nápadů a myšlenek. Ultimate cut bude boží *:)*
reagovat
|