Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku První dojmy podruhé: Batman vs. Superman

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Miluji komiksy a nemám rád komiksové filmy, musím se smířit s tím že pro mě nejpovedenější komiksové filmy jsou stále Vrána s Brandonem Leem (bože chran nás od nového filmu) a Batman Tima Burtona a to neříkám že jsou dokonalé. Přitom takové úžasné předlohy jim komiksvý tvůrci nabízí (kdo zná ten ví), ale to néé, kdejaký packal si to musí udělat podle svého. A ve finále mě dorazí někteří rádoby filmový odborníci, kteří vyblejou názor že je to spíš film pro komiksové fanoušky než pro běžné smrtelníky, což je omyl. Problém je že tvůrci samy neví pro koho ty filmy mají dělat.
350346
Miluji komiksy a nemám rád komiksové filmy, musím se smířit s tím že pro mě nejpovedenější komiksové filmy jsou stále Vrána s Brandonem Leem (bože chran nás od nového filmu) a Batman Tima Burtona a to neříkám že jsou dokonalé. Přitom takové úžasné předlohy jim komiksvý tvůrci nabízí (kdo zná ten ví), ale to néé, kdejaký packal si to musí udělat podle svého. A ve finále mě dorazí někteří rádoby filmový odborníci, kteří vyblejou názor že je to spíš film pro komiksové fanoušky než pro běžné smrtelníky, což je omyl. Problém je že tvůrci samy neví pro koho ty filmy mají dělat.
0 0
reagovat

Willy_Wonka

:)
link
349076
:) https://i.imgur.com/tR2nmsu.gif
Willy_Wonka
0 0
reagovat
jednomu videu na tubě se dá těžko říkat meme
349006
jednomu videu na tubě se dá těžko říkat meme
0 0
reagovat
A máme tu nové meme - Sadfleck.

link
349003
A máme tu nové meme - Sadfleck. https://www.youtube.com/watch?v=cwXfv25xJUw
0 0
reagovat

5-6/10

Nečetl jsem celou diskusi, takže možná budu psát to stejné co lidi pode mnou. Mé dojmy v několika větách? Žádná tragédie. Ale žádná pecka. Rozhodně to není nejlepší komiksový film doposud. Herci jsou v pořádku, do rolí sedí, působí v podstatě věrohodně. Postava Lexe Luthora je fakt klišé nad klišé. Šílený vědec s daddy issue, Eisenberg dělal co mohl. Zpomalovačky. Zpomalovačky. Zpomalovačky. Ale fakt zbytečně často používané. Proč musí Bruce Wayne kráčet trávou zpomaleně? Proč musí být záběr na výstřel z děla tááááákhle dlouhý? Ve filmu je i hodně zbytečných záběrů, které jsou buď product placement nebo mají odkazovat na předešlé nebo budoucí události, ale k ději nic neřeknou. A atmosféru taky nenavodí. Hlavně je to nezábavné, nudí to. Nemá to atmosféru. Nejde se naladit na postavy, nemáte o ně obavy, nemůžete je nemít rádi. Jsou vám jedno. Je fajn, že ten svět působí soudržně, že činy mají své skutečné dopady. Některé dialogy jsou hodně fajn (Alfréd), některé jsou mimo. Fakt mám dojem, že to není úplně dobře napsané a Snyderova režie tomu nepomáhá. V ději se orientovat dá, akční scény jsou více méně přehledné. To roubování na Justice League mi přijde dost násilně vměstnáno do děje. Kdyby mi bylo 12 užiju si to rozhodně víc. Rozhodně bych na BvS nikoho neposílal s dojmem, že to vážně musí vidět. Ale zase bych nikoho nutně neodrazoval.
349001
Nečetl jsem celou diskusi, takže možná budu psát to stejné co lidi pode mnou. Mé dojmy v několika větách? Žádná tragédie. Ale žádná pecka. Rozhodně to není nejlepší komiksový film doposud. Herci jsou v pořádku, do rolí sedí, působí v podstatě věrohodně. Postava Lexe Luthora je fakt klišé nad klišé. Šílený vědec s daddy issue, Eisenberg dělal co mohl. Zpomalovačky. Zpomalovačky. Zpomalovačky. Ale fakt zbytečně často používané. Proč musí Bruce Wayne kráčet trávou zpomaleně? Proč musí být záběr na výstřel z děla tááááákhle dlouhý? Ve filmu je i hodně zbytečných záběrů, které jsou buď product placement nebo mají odkazovat na předešlé nebo budoucí události, ale k ději nic neřeknou. A atmosféru taky nenavodí. Hlavně je to nezábavné, nudí to. Nemá to atmosféru. Nejde se naladit na postavy, nemáte o ně obavy, nemůžete je nemít rádi. Jsou vám jedno. Je fajn, že ten svět působí soudržně, že činy mají své skutečné dopady. Některé dialogy jsou hodně fajn (Alfréd), některé jsou mimo. Fakt mám dojem, že to není úplně dobře napsané a Snyderova režie tomu nepomáhá. V ději se orientovat dá, akční scény jsou více méně přehledné. To roubování na Justice League mi přijde dost násilně vměstnáno do děje. Kdyby mi bylo 12 užiju si to rozhodně víc. Rozhodně bych na BvS nikoho neposílal s dojmem, že to vážně musí vidět. Ale zase bych nikoho nutně neodrazoval.
5-6/10
0 0
reagovat
Uff..Zpět z kina. Všem se omlouvám ,ale tohle je opravdu hodně rozpačitý film. Postavy naprosto super! Obsazení,výkony a tak nějak celkově. Rozhodně tady každý musí uznat ,že herci za to opravdu nemůžou. Affleck,Irons,Cavil,Gal,Jessie...Myslím ,že na těchto hercích se dá určitě stavět. Musím souhlasit s Civalem(do puntíku) ,že to tohle je čistě jenom o Snyderovi. Bráním ho jako vocas a on předvede tohle? Jediné co je teď důležité jestli WB povolí další filmy ,protože už teď si mohu dovolit říct ,že i sólovka WM bude lepší než tohle a to jenom kvůli tomu ,že tam nebude Snyder. Otázka je ,jestli na to ti lidi půjdou...

Začátek super. Už jsem si říkal fuck off haters ,ale pak to přišlo. Nějaká Afrika. Nějaký Daily Planet. A další píčoviny ,který nedávali absolutně smysl. Kurva vždyť my jsme celou dobu veděli ,že za tím stojí Lex ,tak proč tohle? Bylo jasné ,že závěrečný fight musel být udělán nějak takhle ,ale tohle bylo divný. A teď příjde to nejlepší..Jeden z největších záporáků v DC universe se proměnil v běsnícího King Konga s IQ asi -150. Snydere tohle kurva není Doomsday! Pak příjde jeden statický výbuch ,který vypadal ,jak z nějakého manga filmu. Málem jsem ho nepřežil. Ale pak kurva příjdou ještě další 3 nebo 4?Konec byl fajn ,ale stejně.

A to bráním DC jak mohu ,ale Snydera bránit nelze. Za chvíli ho vidím někde ve studiu u Conana link
348999
Uff..Zpět z kina. Všem se omlouvám ,ale tohle je opravdu hodně rozpačitý film. Postavy naprosto super! Obsazení,výkony a tak nějak celkově. Rozhodně tady každý musí uznat ,že herci za to opravdu nemůžou. Affleck,Irons,Cavil,Gal,Jessie...Myslím ,že na těchto hercích se dá určitě stavět. Musím souhlasit s Civalem(do puntíku) ,že to tohle je čistě jenom o Snyderovi. Bráním ho jako vocas a on předvede tohle? Jediné co je teď důležité jestli WB povolí další filmy ,protože už teď si mohu dovolit říct ,že i sólovka WM bude lepší než tohle a to jenom kvůli tomu ,že tam nebude Snyder. Otázka je ,jestli na to ti lidi půjdou... [spoiler]Začátek super. Už jsem si říkal fuck off haters ,ale pak to přišlo. Nějaká Afrika. Nějaký Daily Planet. A další píčoviny ,který nedávali absolutně smysl. Kurva vždyť my jsme celou dobu veděli ,že za tím stojí Lex ,tak proč tohle? Bylo jasné ,že závěrečný fight musel být udělán nějak takhle ,ale tohle bylo divný. A teď příjde to nejlepší..Jeden z největších záporáků v DC universe se proměnil v běsnícího King Konga s IQ asi -150. Snydere tohle kurva není Doomsday! Pak příjde jeden statický výbuch ,který vypadal ,jak z nějakého manga filmu. Málem jsem ho nepřežil. Ale pak kurva příjdou ještě další 3 nebo 4?Konec byl fajn ,ale stejně. [/spoiler] A to bráním DC jak mohu ,ale Snydera bránit nelze. Za chvíli ho vidím někde ve studiu u Conana https://www.youtube.com/watch?v=r6epsGrcuTs
0 0
reagovat
Suhlasim s HALom, ono sa tu celkovo nejak buduje aura ze Marvel to robi najlepsie, ma uzasnu strategiu, dobre filmy atd. Pritom jeho filmy su veskrz priemer az podpriemer, a niekedy az dno (Avengers 2). Vztahy medzi postavami su uplne smiesne, nicia sa mesta (a nikto to nekritizuje ako v MoS), ked niekto zomrie tak je to strasne strasne odveci, a pritom sa este najde aj kopa casu na srandu.
Ten uspech tam samozrejme je a obrovsky, a ja ho vidim v tom ze to vsetko vychadza pod jednou znackou a ludia su zvedavi co sa stane dalej, marvelovky snad uz nikto neberie ako samostatne filmy, je to skor serial v ktorom si kazdy najde to svoje. Pre mna to je Thor, Strazci Galaxie a naposledy AntMan. (Cize viacmenej filmy ktore redakcia moc nemusi), no ani jeden jediny z nich nesiaha v zazitkovosti MoS ani po clenky, BvS som este nevidel ale POMOvo a Diskovo hodnotenie mi dava nadej ze tu naozaj nejde o nic ine ako len o rozdielny vkus na tu istu vec.

Nieco ako ked si fanusikovia Mariah a Celine davaju argumenty ktora z nich nevie spievat:D
348997
Suhlasim s HALom, ono sa tu celkovo nejak buduje aura ze Marvel to robi najlepsie, ma uzasnu strategiu, dobre filmy atd. Pritom jeho filmy su veskrz priemer az podpriemer, a niekedy az dno (Avengers 2). Vztahy medzi postavami su uplne smiesne, nicia sa mesta (a nikto to nekritizuje ako v MoS), ked niekto zomrie tak je to strasne strasne odveci, a pritom sa este najde aj kopa casu na srandu. Ten uspech tam samozrejme je a obrovsky, a ja ho vidim v tom ze to vsetko vychadza pod jednou znackou a ludia su zvedavi co sa stane dalej, marvelovky snad uz nikto neberie ako samostatne filmy, je to skor serial v ktorom si kazdy najde to svoje. Pre mna to je Thor, Strazci Galaxie a naposledy AntMan. (Cize viacmenej filmy ktore redakcia moc nemusi), no ani jeden jediny z nich nesiaha v zazitkovosti MoS ani po clenky, BvS som este nevidel ale POMOvo a Diskovo hodnotenie mi dava nadej ze tu naozaj nejde o nic ine ako len o rozdielny vkus na tu istu vec. Nieco ako ked si fanusikovia Mariah a Celine davaju argumenty ktora z nich nevie spievat:D
0 0
reagovat
Reakce kamaráda, který na tom byl byla taková, že si klidně vždy pustí jakéhokoliv Nolanova Batmana a MoS, ale tohle nechce už nikdy v životě vidět...
348995
Reakce kamaráda, který na tom byl byla taková, že si klidně vždy pustí jakéhokoliv Nolanova Batmana a MoS, ale tohle nechce už nikdy v životě vidět...
0 0
reagovat
Sklamanie a nevyužitý potenciál? Určite. Ide totiž o ďalší blockbuster, ktorý sa topí vo svojej ambicióznosti (vidz. trojky Matrixu a Spideyho alebo postLotRovské Jacksonovky - všetky tie filmy mám rád, to pre poriadok). Stále sa však dokáže v správnej chvíli nadýchnuť a aspoň v mojom prípade predviesť čaro padajúcej čeľuste a nerdovského nadšenia. Hlavne v ukľudnenej a rozvážnejšej druhej polovici, keď to konečne všetko začne dávať zmysel. Herci sú boží, myšlienkovo je to bohaté, skvelo to vyzerá a niektoré pasáže sú skutočne prvá liga. Scény ako Batmanovo záchranné sólo, rashomonovský úvod, ústredná konfrontácia alebo nástup Wonder Woman a dosť ďalších dokázali dojať a rozpumovať adrenalín v žilách. Samozrejme výčitky väčšiny divákov ohľadom motivácií, tempa alebo réžie sú opodstatnené. BvS totiž nestojí na vlastných nohách. Je to proste úvod k niečomu väčšiemu a tak to treba brať. Ak ste ochotní spraviť k filmu krok vpred (a pravdupovediac niekedy aj dva) , čaká vás výborná komiksovka, ktorá s prehľadom strká väčšinu konkurencie do vrecka. 8/10

P.S. MoS je lepší, ale úplne odlišný
348998
Sklamanie a nevyužitý potenciál? Určite. Ide totiž o ďalší blockbuster, ktorý sa topí vo svojej ambicióznosti (vidz. trojky Matrixu a Spideyho alebo postLotRovské Jacksonovky - všetky tie filmy mám rád, to pre poriadok). Stále sa však dokáže v správnej chvíli nadýchnuť a aspoň v mojom prípade predviesť čaro padajúcej čeľuste a nerdovského nadšenia. Hlavne v ukľudnenej a rozvážnejšej druhej polovici, keď to konečne všetko začne dávať zmysel. Herci sú boží, myšlienkovo je to bohaté, skvelo to vyzerá a niektoré pasáže sú skutočne prvá liga. Scény ako Batmanovo záchranné sólo, rashomonovský úvod, ústredná konfrontácia alebo nástup Wonder Woman a dosť ďalších dokázali dojať a rozpumovať adrenalín v žilách. Samozrejme výčitky väčšiny divákov ohľadom motivácií, tempa alebo réžie sú opodstatnené. BvS totiž nestojí na vlastných nohách. Je to proste úvod k niečomu väčšiemu a tak to treba brať. Ak ste ochotní spraviť k filmu krok vpred (a pravdupovediac niekedy aj dva) , čaká vás výborná komiksovka, ktorá s prehľadom strká väčšinu konkurencie do vrecka. 8/10 P.S. MoS je lepší, ale úplne odlišný
0 0
reagovat

KarelR

Nezapomínám, právě o tom jsem psal.
Ten Money-train jim na tomhle právě může pekelně vykolejit, pokud to začne sklízet sodu i od diváků, a ti pak WW příští rok sestřelí.
Přitom doteď jim jel celkem pěkně - Batmani od Nolana sklízeli miliardy a samotný Superman se taky držel velice slušně.
348994
Nezapomínám, právě o tom jsem psal. Ten Money-train jim na tomhle právě může pekelně vykolejit, pokud to začne sklízet sodu i od diváků, a ti pak WW příští rok sestřelí. Přitom doteď jim jel celkem pěkně - Batmani od Nolana sklízeli miliardy a samotný Superman se taky držel velice slušně.
KarelR
0 0
reagovat
V podstatě se ztozožním s názorem KarlaR. A to určitě nejsem Marvelofil (nic proti Karle). Už od začátku mi hned do prvního pokračování Muže z oceli nasazení Batmana nesedělo, a taky se to tak projevilo... plus
Ta představovačka každého hrdiny, co si odbyde svých pět minut byla hodně na pěst. Koneckonců i ta Wonder Woman tam byla zbytečná. ALE holt chlapci potřebovali trochu pomoct... i když se na ni pěkně dívalo

Nicméně na sólovku Batmana se těším, Affleck potěšil a role mu hodně dobře sedla. I když v závěrečném souboji toho moc nepředvedl. A digibordle nebyl zas tak hrozný.
348991
V podstatě se ztozožním s názorem KarlaR. A to určitě nejsem Marvelofil (nic proti Karle). Už od začátku mi hned do prvního pokračování Muže z oceli nasazení Batmana nesedělo, a taky se to tak projevilo... plus [spoiler]Ta představovačka každého hrdiny, co si odbyde svých pět minut byla hodně na pěst. Koneckonců i ta Wonder Woman tam byla zbytečná. ALE holt chlapci potřebovali trochu pomoct... i když se na ni pěkně dívalo[/spoiler] Nicméně na sólovku Batmana se těším, Affleck potěšil a role mu hodně dobře sedla. I když v závěrečném souboji toho moc nepředvedl. A digibordle nebyl zas tak hrozný.
0 0
reagovat

HAL

Jo, kvůli money train. Reálně to jsou imho nesmyslný tlaky z vyšších míst, hlavouni (= akcionáři) maj holt utkvělou představu, že se musí vybalit Justice League co nejdřív, nebo je to v háji.

A nezapomínej na to, že se měl DC vesmír nastartovat už Green Lanternem, což se kapitálně podělalo a nabrali tím další dva roky zpoždění. Teď už prostě musej jít all in, finančnímu křídlo se musí tolik let blbě vysvětlovat, že máš práva na velkolepou konkurenci Avengers, ale vytasíš ji až za x let.

btw. Oni tím agresivním přístupem Marvel trochu předběhnou, že jo. Avengers 3 jsou květen 2018 a Justice League listopad 2017, takže teasovanýho velkýho zloducha vytasí DC dřív. To Marvel určitě nijak netěší, imho si museli troch oddechnout, když začalo BvS sklízet sodu. Jasně daný události už to ale nezastaví, no...
348990
Jo, kvůli money train. Reálně to jsou imho nesmyslný tlaky z vyšších míst, hlavouni (= akcionáři) maj holt utkvělou představu, že se musí vybalit Justice League co nejdřív, nebo je to v háji. A nezapomínej na to, že se měl DC vesmír nastartovat už Green Lanternem, což se kapitálně podělalo a nabrali tím další dva roky zpoždění. Teď už prostě musej jít all in, finančnímu křídlo se musí tolik let blbě vysvětlovat, že máš práva na velkolepou konkurenci Avengers, ale vytasíš ji až za x let. btw. Oni tím agresivním přístupem Marvel trochu předběhnou, že jo. Avengers 3 jsou květen 2018 a Justice League listopad 2017, takže teasovanýho velkýho zloducha vytasí DC dřív. To Marvel určitě nijak netěší, imho si museli troch oddechnout, když začalo BvS sklízet sodu. Jasně daný události už to ale nezastaví, no...
HAL
0 0
reagovat
Kritika je pouze prehnana zavist vuci reziserovi Snyderovi a herci H.Cavillovi. Nikdy nejde srovnavat Clarka a Bruce. Snyder to ukazuje.
348988
Kritika je pouze prehnana zavist vuci reziserovi Snyderovi a herci H.Cavillovi. Nikdy nejde srovnavat Clarka a Bruce. Snyder to ukazuje.
0 0
reagovat

M.a.t.t.

Já s tebou souhlasím. Pro mainstreamový publikum (na který by měli cílit primárně) je to dost zbytečný, udělali by líp, kdyby natočili klasickej duel prakticky bez teasování. Ale Warneři holt chtěj rychle vybudovat komiksovej vesmír, a tak ten film vypadá takhle, no.
348987
Já s tebou souhlasím. Pro mainstreamový publikum (na který by měli cílit primárně) je to dost zbytečný, udělali by líp, kdyby natočili klasickej duel prakticky bez teasování. Ale Warneři holt chtěj rychle vybudovat komiksovej vesmír, a tak ten film vypadá takhle, no.
M.a.t.t.
0 0
reagovat

KarelR

Ne, vůbec tě nechápu, resp s tebou nesouhlasím - Proč musí DC spěchat? Protože jim ujede Money-train? Spíš mají za sebou x víceméně prosraných pokusů o sólovky (a úplně mimo stojícího Nolana) a tak to teď zkouší jednoduše tím že je rovnou přeskočí - což jim taky vůbec nefunguje. Ty klacky si každopádně pod nohy hází sami.
- že je televizní DC "teen" je taky jejich záměr, nemusel by být, a že je TV Marvel jen přívěšek filmů, tak to je snad jasné.
- filmovej Marvel má problémy s kvalitou už od druhého Iron Mana, tzn od začátku, můj osobní pocit je že ten "stěžejní příběh" se jim vůbec nevyvíjí (Thanos je čím dál směšnější, konfliktu Capa a Irona se nechci smát dokud to neuvidím), a jediné co se jim většinou daří co do příběhu jsou originy. Po nich už nemají co vyprávět, jen samé banálnosti a samoúčelný dějový bordel.

Netflix oproti tomu nasadil styl Nolanovské vyzrálosti, která se nebojí jít trochu víc do hloubky (celá aktuální linka s Punisherem je dokonalá, soudní drama par excelence a sebereflexe superhrdinské postavy v jednom). Vůbec přitom nestojí na ratingu, protože jakkoli mě ty gore detaily těší, tak bez nich by to fungovalo taky (ok, uznávám, Punisherovská akce moc ne) - zrovna BvS do toho imho taky docela slušně šlape už v kinoverzi a málo otevřené násilí mezi jeho nedostatky určitě nepatří. Jenže je psaný pro desetileté děti, kdežto Daredevil je o pár řádů dospělejší.
348986
Ne, vůbec tě nechápu, resp s tebou nesouhlasím - Proč musí DC spěchat? Protože jim ujede Money-train? Spíš mají za sebou x víceméně prosraných pokusů o sólovky (a úplně mimo stojícího Nolana) a tak to teď zkouší jednoduše tím že je rovnou přeskočí - což jim taky vůbec nefunguje. Ty klacky si každopádně pod nohy hází sami. - že je televizní DC "teen" je taky jejich záměr, nemusel by být, a že je TV Marvel jen přívěšek filmů, tak to je snad jasné. - filmovej Marvel má problémy s kvalitou už od druhého Iron Mana, tzn od začátku, můj osobní pocit je že ten "stěžejní příběh" se jim vůbec nevyvíjí (Thanos je čím dál směšnější, konfliktu Capa a Irona se nechci smát dokud to neuvidím), a jediné co se jim většinou daří co do příběhu jsou originy. Po nich už nemají co vyprávět, jen samé banálnosti a samoúčelný dějový bordel. Netflix oproti tomu nasadil styl Nolanovské vyzrálosti, která se nebojí jít trochu víc do hloubky (celá aktuální linka s Punisherem je dokonalá, soudní drama par excelence a sebereflexe superhrdinské postavy v jednom). Vůbec přitom nestojí na ratingu, protože jakkoli mě ty gore detaily těší, tak bez nich by to fungovalo taky (ok, uznávám, Punisherovská akce moc ne) - zrovna BvS do toho imho taky docela slušně šlape už v kinoverzi a málo otevřené násilí mezi jeho nedostatky určitě nepatří. Jenže je psaný pro desetileté děti, kdežto Daredevil je o pár řádů dospělejší.
KarelR
0 0
reagovat
s delším textem taky čekám - až bude recenze - ale určitě 7-8/10* U EE předpokládám, že těch 8/10 je jistých.
348985
s delším textem taky čekám - až bude recenze - ale určitě 7-8/10* U EE předpokládám, že těch 8/10 je jistých.
0 0
reagovat

KarelR

Musia? ;) Az na Wonder Woman, ktora bola pre pribeh dolezita, mohol BvS pokojne vypustit takmer vsetky buduce prepojenia s Justice League a nicomu by to neuskodilo. Alebo si myslis, ze ludia pojdu na Aquamana, ci Flasha, lebo ich videli v kratkom teaseri priamo vo filme a inak by na nich nesli? :D Proste mi fakt nepride idealne, ze uz druhym filmom serie sa snazia budovat rozsiahle univerzum, pretoze bezny divak sa v tom logicky bude stracat.
348983
Musia? *;)* Az na Wonder Woman, ktora bola pre pribeh dolezita, mohol BvS pokojne vypustit takmer vsetky buduce prepojenia s Justice League a nicomu by to neuskodilo. Alebo si myslis, ze ludia pojdu na Aquamana, ci Flasha, lebo ich videli v kratkom teaseri priamo vo filme a inak by na nich nesli? *:D* Proste mi fakt nepride idealne, ze uz druhym filmom serie sa snazia budovat rozsiahle univerzum, pretoze bezny divak sa v tom logicky bude stracat.
KarelR
0 0
reagovat

Remi

Ano, to mě napadlo okamžitě. :D
348982
Ano, to mě napadlo okamžitě. *:D*
Remi
0 0
reagovat

HAL

Tak ono se nachází v ideálním momentu a v ideálním prostředí. Filmovýmu DC škodí, že musej tak spěchat. Televizní DC je takový neškodně "teen". Filmovej Marvel je na hranici dvou třetin stěžejního příběhu, což často bejvá kritický místo. A televizní Marvel se odpichoval od průměru a pořád má značný výkyvy.

Netflix si oproti nim vychutnává dostatek času i prostotu a volnější rating, po dvou celkem rozdílenejch testech zasadil brilantní dramatickou ránu a rýsuje se mu sympaticky humorný koření v podobě Lukea Cage. Prostě maj pár neférovejch výhod, uvidíme, jak na tom budou ve druhý sérii Defenders :)
348981
Tak ono se nachází v ideálním momentu a v ideálním prostředí. Filmovýmu DC škodí, že musej tak spěchat. Televizní DC je takový neškodně "teen". Filmovej Marvel je na hranici dvou třetin stěžejního příběhu, což často bejvá kritický místo. A televizní Marvel se odpichoval od průměru a pořád má značný výkyvy. Netflix si oproti nim vychutnává dostatek času i prostotu a volnější rating, po dvou celkem rozdílenejch testech zasadil brilantní dramatickou ránu a rýsuje se mu sympaticky humorný koření v podobě Lukea Cage. Prostě maj pár neférovejch výhod, uvidíme, jak na tom budou ve druhý sérii Defenders *:)*
HAL
0 0
reagovat

pepo

Doufám že se hodně rozepíšeš. link
348980
Doufám že se hodně rozepíšeš. http://www.relatably.com/m/img/obi-wan-meme-chosen-one/csbkszl.jpg
pepo
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se