Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Warcraft: První střet: Trailer

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Je to úplně v pohodě. Film mě teď rozhodně zajímá víc, než mě zajímal tejden zpátky.
335338
Je to úplně v pohodě. Film mě teď rozhodně zajímá víc, než mě zajímal tejden zpátky.
0 0
reagovat

TonyClifton

"Paula Patton je hrozně moc poznat"

To protože to není CGI, je to nalíčená Pauta Patton :D
335336
"Paula Patton je hrozně moc poznat" To protože to není CGI, je to nalíčená Pauta Patton *:D*
TonyClifton
0 0
reagovat
Arbiter> ja som hlavne nemal ziadne ockavania len som dufal ze to nebude fantasy 101. No zda sa ze bude.
335335
Arbiter> ja som hlavne nemal ziadne ockavania len som dufal ze to nebude fantasy 101. No zda sa ze bude.
0 0
reagovat
Mám pocit, že tohle je těžce produkčně nezvládnuté. Připomíná mi to svou rozháraností ranné animáky, které měly něco na svou dobu hrozně super protkané nedostatečnou animací. tohle nabídne relativně působivou a zvládnutou scénu, aby jí to vzápětí umlátilo věcma, které by mi vyrazily dech možná před deseti lety. Solidní dno jsou podle mne všechny scény s lidmi a je mi opravdo líto Travise Flimmela, který je tam vážně boží. ALe vážně má v dnešní době takhle zelené plátno bít do očí? I 3 roky starý John Carter of Mars, ač kvalitami všlijaký působil v těchto scénách neskutečně přirozeně link a to nabízel dost možná ještě fantasstknější postavy a prostředí. Prostě mám pocit, že měli udělat CGI i lidi a v zásadě bych k tomu byl o dost smířlivější, pokud by měli podobně animákový nádech jako orckové. Mimo Flimmela velký palec nahoru i pro rysy herců do hlavních postav orků, hlavně Paula Patton je hrozně moc poznat, tohle mám prostě rád. :)
335332
Mám pocit, že tohle je těžce produkčně nezvládnuté. Připomíná mi to svou rozháraností ranné animáky, které měly něco na svou dobu hrozně super protkané nedostatečnou animací. tohle nabídne relativně působivou a zvládnutou scénu, aby jí to vzápětí umlátilo věcma, které by mi vyrazily dech možná před deseti lety. Solidní dno jsou podle mne všechny scény s lidmi a je mi opravdo líto Travise Flimmela, který je tam vážně boží. ALe vážně má v dnešní době takhle zelené plátno bít do očí? I 3 roky starý John Carter of Mars, ač kvalitami všlijaký působil v těchto scénách neskutečně přirozeně http://moviequibble.files.wordpress.com/2014/03/johncarter3.jpg a to nabízel dost možná ještě fantasstknější postavy a prostředí. Prostě mám pocit, že měli udělat CGI i lidi a v zásadě bych k tomu byl o dost smířlivější, pokud by měli podobně animákový nádech jako orckové. Mimo Flimmela velký palec nahoru i pro rysy herců do hlavních postav orků, hlavně Paula Patton je hrozně moc poznat, tohle mám prostě rád. *:)*
0 0
reagovat
Beowulf hadr
335331
Beowulf hadr
0 0
reagovat
IronheadHele má idea je trochu někde jinde - FF 100min, full CGI. Avatar 170min, 70% full CGI (120min). Bez herců, je to prostě komplet vygenerovaný materiál. Poslední Hobbit měl 25% filmu celodigitální, 96% z celku bylo CGI upraveno.
To, že poukazuju na to, že to není úplně v bledě modrém, je jen detail, kterým připouštím, že je to krapet něco jiného. ALe hlavní myšlenka byla jinde...
Pokud vememe za běrnou minci FF, pak se jeho průběh tvorby ničím nelišil od dnes vznikaných věcí, jen s brobnými ale (dnes už jsou animační technicky mnohem dál, a třeba key frame animace je už úplně jiný pojem, jakým byl key frame před patnácti lety).
FF se natáčel pomocí motion capture. Ksichty se dodělávaly ručně key frame. Obě disciplíny se dnes běžně používají (a ano, i ta ruční animace ksichtů, když není zbytí). Kamery se animovaly, to jest pravda, ale to se částečně musí i dnes.
Předstřih, koncepce záběrů a všechno okolo se řeší přes previz. Používal ho FF, nebyl první, používají je i dnešní filmy. Ve velkém.
Takže fakt ne, FF nebyl posledním filmem snažícím se o čisté fotorealistické CGI. Prostě se jen uznalo, že animovat a generovat lidi, především tváře, je kontraproduktivní. A pokud odečteme ony obličeje a dvě reálné scény, pak posledním "celodigitálním" filmem je Gravity...
335330
IronheadHele má idea je trochu někde jinde - FF 100min, full CGI. Avatar 170min, 70% full CGI (120min). Bez herců, je to prostě komplet vygenerovaný materiál. Poslední Hobbit měl 25% filmu celodigitální, 96% z celku bylo CGI upraveno. To, že poukazuju na to, že to není úplně v bledě modrém, je jen detail, kterým připouštím, že je to krapet něco jiného. ALe hlavní myšlenka byla jinde... Pokud vememe za běrnou minci FF, pak se jeho průběh tvorby ničím nelišil od dnes vznikaných věcí, jen s brobnými ale (dnes už jsou animační technicky mnohem dál, a třeba key frame animace je už úplně jiný pojem, jakým byl key frame před patnácti lety). FF se natáčel pomocí motion capture. Ksichty se dodělávaly ručně key frame. Obě disciplíny se dnes běžně používají (a ano, i ta ruční animace ksichtů, když není zbytí). Kamery se animovaly, to jest pravda, ale to se částečně musí i dnes. Předstřih, koncepce záběrů a všechno okolo se řeší přes previz. Používal ho FF, nebyl první, používají je i dnešní filmy. Ve velkém. Takže fakt ne, FF nebyl posledním filmem snažícím se o čisté fotorealistické CGI. Prostě se jen uznalo, že animovat a generovat lidi, především tváře, je kontraproduktivní. A pokud odečteme ony obličeje a dvě reálné scény, pak posledním "celodigitálním" filmem je Gravity...
0 0
reagovat
2 KARLOS> Ale jak sam pises, tak mezi full CGI celevecerakem bez hercu a mezi CGI naroubovanym na motion capturing realnejch postav na filmovym materialu zasazenym mezi realny herce a realnej filmovej material je porad proste velikej rozdil. To prvni se proste vubec nenataci, vznika to komlet na pocitacich :_) A to zadnej z tebou jmenovanejch filmu neni a proto trvam na tom, ze posledni pokus (co aj apson vim :_) o takovej film (ciste CGI celovecerak snazici se o fotorelisticnost) bylo prave FF. ;)
335329
2 KARLOS> Ale jak sam pises, tak mezi full CGI celevecerakem bez hercu a mezi CGI naroubovanym na motion capturing realnejch postav na filmovym materialu zasazenym mezi realny herce a realnej filmovej material je porad proste velikej rozdil. To prvni se proste vubec nenataci, vznika to komlet na pocitacich :_) A to zadnej z tebou jmenovanejch filmu neni a proto trvam na tom, ze posledni pokus (co aj apson vim :_) o takovej film (ciste CGI celovecerak snazici se o fotorelisticnost) bylo prave FF. *;)*
0 0
reagovat

Will

Dostals Warcraft: Orcs vs. Humans, možná by nebylo od věci zopakovat si, o čem vlastně byl první Warcraft. Protože očekávání si měl evidentně úplně mimo.
335324
Dostals Warcraft: Orcs vs. Humans, možná by nebylo od věci zopakovat si, o čem vlastně byl první Warcraft. Protože očekávání si měl evidentně úplně mimo.
Will
0 0
reagovat
fanoušci Hobita nadávají na špatný CGI, konec tohle..
335321
fanoušci Hobita nadávají na špatný CGI, konec tohle..
0 0
reagovat
Ironhead: Avatar, Hobbit, Life of Pi, Gravity, teď právě WC... Ano, je mi jasné, že to jsou všechno částečně i hrané věci a to je v ten rozdíl oproti FF. Ale pricipy položené FF a milionem jiných filmů se používají dnes běžně. Teda, sedí to alespoň na "mysleno CGI, ktery se snazi o fotorealisticky zpracovani, ne zadny zjednoduseny anime nebo komixovy stylizace".
Především sem ale reagoval na "To ja samozrejme vim, ze delat film celej CGI (moje pozn.: Nemusí být nutně celý, ale procentuálně můžou dnešní filmy i FF překonávat) jako trailery ke hre je nesmysl, pac by to trvalo roky (druhá pozn.: Ano, roky to trvá. Pokaždé. I ta adaptace WC) a bylo to priserne drahy... asi jako Final Fantasy, coz byl slusnej film ale desnej financni provar". Takže jo, digisvět, byť třeba vytržený z celodigitálního zpracování, se dnes používá. A poměrně často. ;):)
335318
Ironhead: Avatar, Hobbit, Life of Pi, Gravity, teď právě WC... Ano, je mi jasné, že to jsou všechno částečně i hrané věci a to je v ten rozdíl oproti FF. Ale pricipy položené FF a milionem jiných filmů se používají dnes běžně. Teda, sedí to alespoň na "mysleno CGI, ktery se snazi o fotorealisticky zpracovani, ne zadny zjednoduseny anime nebo komixovy stylizace". Především sem ale reagoval na "To ja samozrejme vim, ze [b]delat film[/b] celej [b]CGI[/b] (moje pozn.: Nemusí být nutně celý, ale procentuálně můžou dnešní filmy i FF překonávat) jako trailery ke hre [b]je nesmysl[/b], pac by [b]to trvalo roky[/b] (druhá pozn.: Ano, roky to trvá. Pokaždé. I ta adaptace WC) a [b]bylo to priserne drahy[/b]... asi jako Final Fantasy, coz byl slusnej film ale desnej financni provar". Takže jo, digisvět, byť třeba vytržený z celodigitálního zpracování, se dnes používá. A poměrně často. *;)**:)*
0 0
reagovat

Clavius

Ale nepamatuju si, že by se nějak často stávalo, že ti jsou zklamaní z traileru pak jásali z filmu....to spíš ti co jsou nadšení už teď pak většinou film horečně brání i u špatných recenzí :)
335317
Ale nepamatuju si, že by se nějak často stávalo, že ti jsou zklamaní z traileru pak jásali z filmu....to spíš ti co jsou nadšení už teď pak většinou film horečně brání i u špatných recenzí *:)*
Clavius
0 0
reagovat
Fuj. Je to ošklivé a hloupé. Věřím, že publikum si to najde, zváště mezi puberťáky, ale za mě zájem na bodu mrazu. Nějaké warcrafty jsem hrál a ten svět je celkem fajn, ale zatím prezentovaný materiál je IMHO dost katastrofa.
Je to taková umělotina, že nemám sebemenší zájem prožívat s "hrdiny" nějaký "příběh"..
335315
Fuj. Je to ošklivé a hloupé. Věřím, že publikum si to najde, zváště mezi puberťáky, ale za mě zájem na bodu mrazu. Nějaké warcrafty jsem hrál a ten svět je celkem fajn, ale zatím prezentovaný materiál je IMHO dost katastrofa. Je to taková umělotina, že nemám sebemenší zájem prožívat s "hrdiny" nějaký "příběh"..
0 0
reagovat
Stretli sa tak producenti a spytalisa, kolko zufalych klise vieme narvat do nasho pribehu? Vsetky? Narvime ich tam vsetky. A vyskladame z nich cely trailer.

Sorry, cakal som Warcraft nie Chonicles of Narnia 7: Orcs vs Humans.
335314
Stretli sa tak producenti a spytalisa, kolko zufalych klise vieme narvat do nasho pribehu? Vsetky? Narvime ich tam vsetky. A vyskladame z nich cely trailer. Sorry, cakal som Warcraft nie Chonicles of Narnia 7: Orcs vs Humans.
0 0
reagovat

Clavius

Cakal si ine sracky? :D toto sa tu opakuje niekoľko krát do roka. :)
335313
Cakal si ine sracky? :D toto sa tu opakuje niekoľko krát do roka. :)
Clavius
0 0
reagovat
Výborně, ušetříme na hercích, abychom to mohli vrazit do CGI, které nakonec vypadá stejně uměle jako všechna ta ostatní generická pakáž na trhu
335309
Výborně, ušetříme na hercích, abychom to mohli vrazit do CGI, které nakonec vypadá stejně uměle jako všechna ta ostatní generická pakáž na trhu
0 0
reagovat
Tak do kina už jenom kvůli tomu, že to je Warcraft zajdu...ale nevypadá to nijak slavně?)
335307
Tak do kina už jenom kvůli tomu, že to je Warcraft zajdu...ale nevypadá to nijak slavně*?)*
0 0
reagovat
Tady je zase nablito :D Syndrom hodnocení filmu na základě prvního traileru se nám nějak epidemicky rozšířil.
335302
Tady je zase nablito *:D* Syndrom hodnocení filmu na základě prvního traileru se nám nějak epidemicky rozšířil.
0 0
reagovat
Všichni, co to vynášejí do nebes jsou pokrytci. Kdyby se to nejmenovalo Warcraft, neštěkne po tom ani hladovej pes. 9 let čekání a přijde tohle?!? Libovolný trailer na herní WoW je o několik řádů lepší a nepůsobí tak křečovitě. A teď nemluvím o CGI, které je fakt hrozné, kromě několika detailů, ale u toho věřím, že mají spoustu času na doladění a finále bude vypadat minimálně ok. Naposledy když jsem se takhle přel s ortodoxními fandy, bylo to pod trailery ke Spectre... tam taky nechtěli čelit realitě, i když na ně z obrazovky čučela a radši si mleli svoje o tom, jak tomu ostatní nerozumí a jaká to bude přece pecka (vždyť to točí Mendes!!)... a o tom jak to pak dopadlo se zmiňovat nemusím. Tohle zatím nepřesvědčilo v ničem. Čekal jsem hodně... ale že nám Duncan Jones naservíruje gigantické Bčko s rozpočtem jako Hobit, to teda fakt ne... ;)
335301
Všichni, co to vynášejí do nebes jsou pokrytci. Kdyby se to nejmenovalo Warcraft, neštěkne po tom ani hladovej pes. 9 let čekání a přijde tohle?!? Libovolný trailer na herní WoW je o několik řádů lepší a nepůsobí tak křečovitě. A teď nemluvím o CGI, které je fakt hrozné, kromě několika detailů, ale u toho věřím, že mají spoustu času na doladění a finále bude vypadat minimálně ok. Naposledy když jsem se takhle přel s ortodoxními fandy, bylo to pod trailery ke Spectre... tam taky nechtěli čelit realitě, i když na ně z obrazovky čučela a radši si mleli svoje o tom, jak tomu ostatní nerozumí a jaká to bude přece pecka (vždyť to točí Mendes!!)... a o tom jak to pak dopadlo se zmiňovat nemusím. Tohle zatím nepřesvědčilo v ničem. Čekal jsem hodně... ale že nám Duncan Jones naservíruje gigantické Bčko s rozpočtem jako Hobit, to teda fakt ne... *;)*
0 0
reagovat

To točí Zdeněk Troška ????

Libovolnej cinematic trailer na wow to zadupává kilometr pod zem, a koho sakra napadlo, že hudbu bude dělat ta lama Ramin Djawadi ???? :(:(:(:(:(:-:-:-:-
335298
Libovolnej cinematic trailer na wow to zadupává kilometr pod zem, a koho sakra napadlo, že hudbu bude dělat ta lama Ramin Djawadi ???? *:(**:(**:(**:(**:(**:-**:-**:-**:-*
To točí Zdeněk Troška ????
0 0
reagovat
Narnia meets Hobit meets Avatar meets John Cater meets Excalibur:)

Ne.
335297
Narnia meets Hobit meets Avatar meets John Cater meets Excalibur:) Ne.
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se