Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Téma: Útlocitní superhrdinové

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

KARLOS

Však já zmiňoval, že se na to všechno nabalují ještě další problémy. Podtrženo sečteno. Funkce celého Hollywoodu jako takového je od základů špatná. Jediná možnost jak z toho, z diváckého hlediska, ven je začít se poohlížet po kvalitních filmech jinde. ;)
267502
Však já zmiňoval, že se na to všechno nabalují ještě další problémy. Podtrženo sečteno. Funkce celého Hollywoodu jako takového je od základů špatná. Jediná možnost jak z toho, z diváckého hlediska, ven je začít se poohlížet po kvalitních filmech jinde. *;)*
KARLOS
0 0
reagovat
Hasta...: U nás to tak nevypadá, ale v americe je přístupnost v povědomí široké veřejnosti běžná. Rodiče se ani pídit po konkrétním ratingu nemusí, protože v kinech je bez vyjímek přísně dodržován (především Rko a NC-17; ale co sem slyšel i to PG-13, pokud jsou to viditelně děcka o dost mladší, blízko té hranice samozřejmě nějak situaci vážněji nehrotí)... Chce jít děcko na PG-13 a má viditelně deset? V kině ho nepustí a dítě musí jít škemrat k tatíkovi, nebo spíš automaticky na to jde celá rodina... Nezapomínat, že v US je pořád chození do kina celorodinná záležitost a lidi sou tam do kin chodiz zvyklí. Rozhodně mnohem víc, jak třeba u nás...
Napůl sice správně vinu přikládá MPAA a rodičům, ale sami v tom rozhodně nejsou. Svou roli hrají i kina (ano, bez ratingu film být může, ale pokud to není zcela nezávislé kino, jakože mainstreamová kina nejsou (symbioza mezi filmovými studii a kinaři, ač se to mnohdy nezdá, je opravdu táááákhle těsná), pak ho vůbec nenasadí do programu), samotní filmaři (protože se zvedaj rozpočty, pak se musí logicky hledět i na vyšší výnosnost, takovému Boylovi je rating v pravdě ukradený (třeba u Trans) protože finančně to byl projekt "nenáročný" a ve svém důsledku si může vlastně dělat co chce (a automaticky to třeba dostane Rko)) a vlastně i samotná hlavní divácká masa, která má věkový průměr někde mezi 12ti až 15ti tuším. Zákonitě pak nebudou dělat krvák za 150 mega, kde bude pointa v tom, že když vyhraje záporák, co nechá vybouchnout nemocnici, je to sice pro hlavního hrdinu smutné, ale nemá smysl s tím dál bojovat (protože jakmile přijde něco ala Bostonský útok, pak komplet celá US hodí vinu na tento film)...
Pointa příspěvku? Všechno je propojené a vinit jen jednu stranu je zavádějící.
267448
Hasta...: U nás to tak nevypadá, ale v americe je přístupnost v povědomí široké veřejnosti běžná. Rodiče se ani pídit po konkrétním ratingu nemusí, protože v kinech je bez vyjímek přísně dodržován (především Rko a NC-17; ale co sem slyšel i to PG-13, pokud jsou to viditelně děcka o dost mladší, blízko té hranice samozřejmě nějak situaci vážněji nehrotí)... Chce jít děcko na PG-13 a má viditelně deset? V kině ho nepustí a dítě musí jít škemrat k tatíkovi, nebo spíš automaticky na to jde celá rodina... Nezapomínat, že v US je pořád chození do kina celorodinná záležitost a lidi sou tam do kin chodiz zvyklí. Rozhodně mnohem víc, jak třeba u nás... Napůl sice správně vinu přikládá MPAA a rodičům, ale sami v tom rozhodně nejsou. Svou roli hrají i kina (ano, bez ratingu film být může, ale pokud to není zcela nezávislé kino, jakože mainstreamová kina nejsou (symbioza mezi filmovými studii a kinaři, ač se to mnohdy nezdá, je opravdu táááákhle těsná), pak ho vůbec nenasadí do programu), samotní filmaři (protože se zvedaj rozpočty, pak se musí logicky hledět i na vyšší výnosnost, takovému Boylovi je rating v pravdě ukradený (třeba u Trans) protože finančně to byl projekt "nenáročný" a ve svém důsledku si může vlastně dělat co chce (a automaticky to třeba dostane Rko)) a vlastně i samotná hlavní divácká masa, která má věkový průměr někde mezi 12ti až 15ti tuším. Zákonitě pak nebudou dělat krvák za 150 mega, kde bude pointa v tom, že když vyhraje záporák, co nechá vybouchnout nemocnici, je to sice pro hlavního hrdinu smutné, ale nemá smysl s tím dál bojovat (protože jakmile přijde něco ala Bostonský útok, pak komplet celá US hodí vinu na tento film)... Pointa příspěvku? Všechno je propojené a vinit jen jednu stranu je zavádějící.
0 0
reagovat

Napůl

Víceméně s tebou asi souhlasím, jen se mi nezdá, že by to tam fungovalo stylem, že 16ti letej kluk řekne (když už teda řekne), že jde do kina, tak rodič hned začne sondovat na co a začne si vyhledávat rating? A pokud zjistí, že jde třeba na horor, tak mu to zakáže se slovy "buď půjdeš na ten animák nebo nikam" ? :)
Myslím, že běžný divák ani neví, co to rating je.. tam to asi bude fungovat trošku jinak, vžij se do běžného diváka, který se na filmy dívá jinak, než geekové na netu. Běžný člověk se zeptá o čem to je a když už tak kdo tam hraje nebo pozná značku z plakátu nebo co kde slyšel ... (reklamy atd. čím víc se o tom mluví, tím víc má pocit, že to musí vidět taky).
267449
Víceméně s tebou asi souhlasím, jen se mi nezdá, že by to tam fungovalo stylem, že 16ti letej kluk řekne (když už teda řekne), že jde do kina, tak rodič hned začne sondovat na co a začne si vyhledávat rating? A pokud zjistí, že jde třeba na horor, tak mu to zakáže se slovy "buď půjdeš na ten animák nebo nikam" ? :) Myslím, že běžný divák ani neví, co to rating je.. tam to asi bude fungovat trošku jinak, vžij se do běžného diváka, který se na filmy dívá jinak, než geekové na netu. Běžný člověk se zeptá o čem to je a když už tak kdo tam hraje nebo pozná značku z plakátu nebo co kde slyšel ... (reklamy atd. čím víc se o tom mluví, tím víc má pocit, že to musí vidět taky).
Napůl
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab

Právě, že to vůbec nesledují a proto se spoléhají na ratingy od MPAA. Která i proto musí mít v komisi alespoň jednoho zástupce "z řad rodičů".
Osobně bych jim nejradši napařil něco jako je ten VoMeR a ať se začnou starat sami.
Bohužel pro filmové producenty jsou tupé rodičovské ovce výhodnější, než kdyby najednou ztratili jistoty divácké obce v hlavní kategorii. Takže se tady jen tak něco nezmění. :-
267444
Právě, že to vůbec nesledují a proto se spoléhají na ratingy od MPAA. Která i proto musí mít v komisi alespoň jednoho zástupce "z řad rodičů". Osobně bych jim nejradši napařil něco jako je ten VoMeR a ať se začnou starat sami. Bohužel pro filmové producenty jsou tupé rodičovské ovce výhodnější, než kdyby najednou ztratili jistoty divácké obce v hlavní kategorii. Takže se tady jen tak něco nezmění. *:-*
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat

Napůl

Otázka, od kdy rodiče sledují, na co jejich děti chodí do kina? Mnohem "nebezpečnější" je to u her, kde se to neřeší prakticky vůbec.
267436
Otázka, od kdy rodiče sledují, na co jejich děti chodí do kina? Mnohem "nebezpečnější" je to u her, kde se to neřeší prakticky vůbec.
Napůl
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab

Obávám se, že ty vůbec netušíš o čem mluvím. Mě jde o to, že je problém v tom, že se z ratingu stalo něco čím být neměl. Především američtí rodiče začali striktně spoléhat na ratingová hodnocení a úplně zapomněli, že by to měli být spíš oni sami, kdo budou rozhodovat na co se jejich děti budou nebo nebudou koukat. Z MPAA se tak stala spíš mravní komise vychovávající americkou mládež, než hodnotící samotné filmy. A filmaři jsou defakto nuceni se podřizovat MPAA jen díky samotným rodičům, kteří toto hodnocení od filmů vyloženě vyžadují. Protože jinak je samotné předání filmu k ohodnocení od MPAA DOBROVOLNÉ. Filmaři vlastně vůbec nemaj žádnou technickou povinnost film MPAA předat. Jenže musí, protože když by šel film do kin se značkou "NR" (ratingově nehodnoceno) vypadal by v očích amerických rodičů ještě nebezpečněji než film s označením "NC-17". A do toho se nabalují další problémy.
Osobně bych viděl nejlepší řešení v tom, kdyby se v tomhle směru v Hollywoodu ujal nějaký z alternativních ratingů jako je třeba VoMeR: link a na MPAA konečně všichni hodili bobek.
267439
Obávám se, že ty vůbec netušíš o čem mluvím. Mě jde o to, že je problém v tom, že se z ratingu stalo něco čím být neměl. Především američtí rodiče začali striktně spoléhat na ratingová hodnocení a úplně zapomněli, že by to měli být spíš oni sami, kdo budou rozhodovat na co se jejich děti budou nebo nebudou koukat. Z MPAA se tak stala spíš mravní komise vychovávající americkou mládež, než hodnotící samotné filmy. A filmaři jsou defakto nuceni se podřizovat MPAA jen díky samotným rodičům, kteří toto hodnocení od filmů vyloženě vyžadují. Protože jinak je samotné předání filmu k ohodnocení od MPAA DOBROVOLNÉ. Filmaři vlastně vůbec nemaj žádnou technickou povinnost film MPAA předat. Jenže musí, protože když by šel film do kin se značkou "NR" (ratingově nehodnoceno) vypadal by v očích amerických rodičů ještě nebezpečněji než film s označením "NC-17". A do toho se nabalují další problémy. Osobně bych viděl nejlepší řešení v tom, kdyby se v tomhle směru v Hollywoodu ujal nějaký z alternativních ratingů jako je třeba VoMeR: http://vomer.info/ a na MPAA konečně všichni hodili bobek.
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat

umře dobrák

Za celou dobude (poseldních 13let) umřely jenom dva dobráci a to Cyclop a Xavier
267428
Za celou dobude (poseldních 13let) umřely jenom dva dobráci a to Cyclop a Xavier
umře dobrák
0 0
reagovat

Napůl

Mně je to jasné, trošku jsem zamíchal hrušky do jablek, ale pořád je to ovoce .. Rko dělá taky strašně moc, bez toho to není ono a nikdy nebude. Fakt mě nebaví čumět na Wolverina, který probodává lidi bez kapky krve a hajzlům nadává "ty padouchu" ...
267413
Mně je to jasné, trošku jsem zamíchal hrušky do jablek, ale pořád je to ovoce .. Rko dělá taky strašně moc, bez toho to není ono a nikdy nebude. Fakt mě nebaví čumět na Wolverina, který probodává lidi bez kapky krve a hajzlům nadává "ty padouchu" ...
Napůl
0 0
reagovat

HastaLaVistaBab

Znovu opakuji. Problém není samotný rating. Ono i PG-13 by mohlo být nakrásno nekompromisní, kdyby tu nebyl problém té samotné cílovky a strachu filmařů se do toho opřít jen aby náhodou se na ně maminy a papínci od rodin nestrhli jaký dávají jejich dětem špatný vzor. Co se ratingových komisí týče. Tak je spíš chyba v tom, že se z nich stalo něco čím být neměli. Za prvé samotná komise se nechala čistě ovládnou onou podvědomou "lidovou cenzurou". A za druhé americké rodiče vyloženě začaly spoléhat na ratingové hodnocení jako na nějaké dogma. Na místo informativní funkce tak americký rating začal mít funkci spíš výchovnou. A to je prostě špatně. Tudíž zase vina cílovky. Co je ale podle mě ještě horší jsou třeba testovací projekce. Ty maj většinou za vinu, že se třeba nedočkáme odvážnějších zakončení filmů, nebo nějakých víc "šokujících" událostí v průběhu děje, protože se potom upravuje vše tak "aby se to publiku víc líbilo". Jistě cíl je to ušlechtilý ale znovu naráží na to co jsem říkal dříve. Lidé nevědí co chtějí a přemýšlej klišovitě. Proto originalita mizí. Proto se filmy plní klišé. Proto dostáváme hlavně kýčovité happyendy. A tak dál.
Hollywood si prostě musí uvědomit, že síla tradičního vypravěčství je víc než povrchní rodinná audiovizuální zábava a že točení na míru rodinám není cesta. (maximálně do pekel.)
267416
Znovu opakuji. Problém není samotný rating. Ono i PG-13 by mohlo být nakrásno nekompromisní, kdyby tu nebyl problém té samotné cílovky a strachu filmařů se do toho opřít jen aby náhodou se na ně maminy a papínci od rodin nestrhli jaký dávají jejich dětem špatný vzor. Co se ratingových komisí týče. Tak je spíš chyba v tom, že se z nich stalo něco čím být neměli. Za prvé samotná komise se nechala čistě ovládnou onou podvědomou "lidovou cenzurou". A za druhé americké rodiče vyloženě začaly spoléhat na ratingové hodnocení jako na nějaké dogma. Na místo informativní funkce tak americký rating začal mít funkci spíš výchovnou. A to je prostě špatně. Tudíž zase vina cílovky. Co je ale podle mě ještě horší jsou třeba testovací projekce. Ty maj většinou za vinu, že se třeba nedočkáme odvážnějších zakončení filmů, nebo nějakých víc "šokujících" událostí v průběhu děje, protože se potom upravuje vše tak "aby se to publiku víc líbilo". Jistě cíl je to ušlechtilý ale znovu naráží na to co jsem říkal dříve. Lidé nevědí co chtějí a přemýšlej klišovitě. Proto originalita mizí. Proto se filmy plní klišé. Proto dostáváme hlavně kýčovité happyendy. A tak dál. Hollywood si prostě musí uvědomit, že síla tradičního vypravěčství je víc než povrchní rodinná audiovizuální zábava a že točení na míru rodinám není cesta. (maximálně do pekel.)
HastaLaVistaBab
0 0
reagovat

HastaLa

Akurát včera som si pozrel Olympus a hneď prvá akcia mi vytrela oči, cítil som sa ako pri Die Hard, Butler sa s nimi nesral a prebodával hlavy jedna radosť 8)
267391
Akurát včera som si pozrel Olympus a hneď prvá akcia mi vytrela oči, cítil som sa ako pri Die Hard, Butler sa s nimi nesral a prebodával hlavy jedna radosť *8)*
HastaLa
0 0
reagovat
Při fackovačce v lese v Avengers se s tím nemazal ani Thor. V žádnem případě nemohl vědět, že Capův štít vydrží ránu Mjolnirem. Trefně to bylo popsané na jednom obrázku: Cap: "Dude, what the hell?! You're totally gonna kill me!!" Thor: "F*ck thee!" :D
267362
Při fackovačce v lese v Avengers se s tím nemazal ani Thor. V žádnem případě nemohl vědět, že Capův štít vydrží ránu Mjolnirem. Trefně to bylo popsané na jednom obrázku: Cap: "Dude, what the hell?! You're totally gonna kill me!!" Thor: "F*ck thee!" :D
0 0
reagovat
Tohle je důvod, proč jsem si třeba naposled vyloženě užil Olympus has fallen. Jakmile o nějakém filmu zjistím, že je to Rko, stoupne moje očekávání o polovinu. S článkem, bohužel, souhlasím, pěkně napsané.
267358
Tohle je důvod, proč jsem si třeba naposled vyloženě užil Olympus has fallen. Jakmile o nějakém filmu zjistím, že je to Rko, stoupne moje očekávání o polovinu. S článkem, bohužel, souhlasím, pěkně napsané.
0 0
reagovat
Přesně toto je jeden z hlavních důvodů proč jsou superhrdinské filmy, a superhrdinské příběhy obecně, podřadné.

Neschopnost hlavních postav být nekompromisní a dovést příběh k nutnému vyvrcholení - vynucené tím že se holt točí pro ratingové komise, pro útlocitné děti, a pro hromady pokračování, ve kterých je třeba záporáky mnohokrát reinkarnovat.
Proto je Batman za blbečka který by raději nechal půlku obyvatel Metropolis vyhladit jen aby nemusel svého nepřítele dorazit, proto liduprázdnost budov v megadestrukčních scénách tak bije do očí (krom Emmerichova 2012, a proto je taky ten film tak super). I ten Superman v Man of Steel s tím dělal zbytečně dlouhé cavyky.

Nejlepšími "superhrdiny" tak musí být ti hrdinové reální - Liam Neeson z Taken, Iko Uwais z Raid, Bourne,...
Sice nemají superschopnosti, ale hlavně jsou hrdinsky nekompromisní a cílevědomí, nepromění film ve zbytečně protahované šaškování šustící papírem.
267360
Přesně toto je jeden z hlavních důvodů proč jsou superhrdinské filmy, a superhrdinské příběhy obecně, podřadné. Neschopnost hlavních postav být nekompromisní a dovést příběh k nutnému vyvrcholení - vynucené tím že se holt točí pro ratingové komise, pro útlocitné děti, a pro hromady pokračování, ve kterých je třeba záporáky mnohokrát reinkarnovat. Proto je Batman za blbečka který by raději nechal půlku obyvatel Metropolis vyhladit jen aby nemusel svého nepřítele dorazit, proto liduprázdnost budov v megadestrukčních scénách tak bije do očí (krom Emmerichova 2012, a proto je taky ten film tak super). I ten Superman v Man of Steel s tím dělal zbytečně dlouhé cavyky. Nejlepšími "superhrdiny" tak musí být ti hrdinové reální - Liam Neeson z Taken, Iko Uwais z Raid, Bourne,... Sice nemají superschopnosti, ale hlavně jsou hrdinsky nekompromisní a cílevědomí, nepromění film ve zbytečně protahované šaškování šustící papírem.
0 0
reagovat
Díky Imfovi a jeho článku jsem začal přemýšlet v jakém filmu z poslední doby byl klasický souboj muže proti muži. Kdy si superhrdina nebo jen hlavní hrdina dokázal ušpinit ruce a zachránit tím buď sebe, nebo svět. Kromě Supíka si vzpomínám akorát snad na Jasona Bournea a jeho super bitka s Deshem. Ale proč právě filmy o Bourneovi, nebo zmíněná Třístovka, nebo dokonce The Raid mají úspěch. Protože hrdinové těch filmů jsou nekompromisní a udělají cokoliv aby přežili stejně jako hrdinové 80-tých a 90-tých let. Kdy jsme koukali s otevřenou pusou na filmové souboje muže proti muži na život a na smrt a nikomu to nevadilo. Dneska koukáme jen na to jak hrdina v kostýmu předá zloducha společnosti, která se nakonec zachová možná hůř než každý hlavní hrdina z těch filmů co jsem vyjmenoval.. Jsem si teď vzpomněl na Společnost ve filmu Demolition Man se Stallonem, Žádný vrah, žádný sex, žádná sprostá slova a knihovna Arnolda Schwarzeneggera. Američani tak asi fakt dopadnou :D :D :D Ps: Chuck Norris stejně všechny přežije :D :D :D :D :D
267354
Díky Imfovi a jeho článku jsem začal přemýšlet v jakém filmu z poslední doby byl klasický souboj muže proti muži. Kdy si superhrdina nebo jen hlavní hrdina dokázal ušpinit ruce a zachránit tím buď sebe, nebo svět. Kromě Supíka si vzpomínám akorát snad na Jasona Bournea a jeho super bitka s Deshem. Ale proč právě filmy o Bourneovi, nebo zmíněná Třístovka, nebo dokonce The Raid mají úspěch. Protože hrdinové těch filmů jsou nekompromisní a udělají cokoliv aby přežili stejně jako hrdinové 80-tých a 90-tých let. Kdy jsme koukali s otevřenou pusou na filmové souboje muže proti muži na život a na smrt a nikomu to nevadilo. Dneska koukáme jen na to jak hrdina v kostýmu předá zloducha společnosti, která se nakonec zachová možná hůř než každý hlavní hrdina z těch filmů co jsem vyjmenoval.. Jsem si teď vzpomněl na Společnost ve filmu Demolition Man se Stallonem, Žádný vrah, žádný sex, žádná sprostá slova a knihovna Arnolda Schwarzeneggera. Američani tak asi fakt dopadnou *:D* *:D* *:D* Ps: Chuck Norris stejně všechny přežije *:D* *:D* *:D* *:D* *:D*
0 0
reagovat
Ono asi takhle. Tahle útlocitnost se netýká pouze superhrdinů a jejich filmů, ta je prakticky všude. V komiksových filmech je nejvíc vidět hlavně díky tomu, že se na ně strhává největší pozornost. Jinak se dá říct, že v dobách PGčkového Hollywoodu všechny mainstreamové filmy ztratili koule. A ne, teď nechci říct, že problém je v ratingu. Problém je v přístupu. Zamrznutí na lucasovskospielbergovském "dejte divákům co chtějí" je totiž podle mě to nejhorší co mohlo Hollywood potkat. Do filmů a především jejich vyprávěcích struktur tak promlouvá "lidová cenzura", která plyne především z toho, že lidé vlastně nevědí co chtějí. A do toho připočtěte současnou mentalitu amerických rodin a máte o zábavu plnou paradoxních kuriozit postaráno. Syndrom prázdných budov? Wolverinovi pařáty bez krve? Zlí padouši, kteří ve skutečnosti nejsou tak zlí? To je jen špička ledovce. A dokud budou muset být mainstreamové filmy především rodinou zábavou pro americké publikum, nic se na tom nezmění. Ba naopak, bude hůř. ?)
267353
Ono asi takhle. Tahle útlocitnost se netýká pouze superhrdinů a jejich filmů, ta je prakticky všude. V komiksových filmech je nejvíc vidět hlavně díky tomu, že se na ně strhává největší pozornost. Jinak se dá říct, že v dobách PGčkového Hollywoodu všechny mainstreamové filmy ztratili koule. A ne, teď nechci říct, že problém je v ratingu. Problém je v přístupu. Zamrznutí na lucasovskospielbergovském "dejte divákům co chtějí" je totiž podle mě to nejhorší co mohlo Hollywood potkat. Do filmů a především jejich vyprávěcích struktur tak promlouvá "lidová cenzura", která plyne především z toho, že lidé vlastně nevědí co chtějí. A do toho připočtěte současnou mentalitu amerických rodin a máte o zábavu plnou paradoxních kuriozit postaráno. Syndrom prázdných budov? Wolverinovi pařáty bez krve? Zlí padouši, kteří ve skutečnosti nejsou tak zlí? To je jen špička ledovce. A dokud budou muset být mainstreamové filmy především rodinou zábavou pro americké publikum, nic se na tom nezmění. Ba naopak, bude hůř. *?)*
0 0
reagovat

RainMakeR

267349
[link="https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373909065953162&set=a.132653060078765.24013.100000022140385&type=3&theater"]Myslíš tohle?[/link] *:D**:+*
RainMakeR
0 0
reagovat
Tony v prvním Iron Manovi při útěku z jeskyně uškvařil pár desítek teroristů, a odstřelil jich pár v té vesnici Gulmiře, takže tady vám to úplně nesedí (nemluvě o tom jeho útěku od Killiana ve trojce)
267345
Tony v prvním Iron Manovi při útěku z jeskyně uškvařil pár desítek teroristů, a odstřelil jich pár v té vesnici Gulmiře, takže tady vám to úplně nesedí (nemluvě o tom jeho útěku od Killiana ve trojce)
0 0
reagovat
mě tu prostě chybí jeden hrdina.

Topper
267347
mě tu prostě chybí jeden hrdina. [link="http://www.youtube.com/watch?v=1a0L3Z1A-RM"]Topper[/link]
0 0
reagovat
a co Tonyo útěk ze zajetí v IM1 ? tam vykotlil celou tlupu islámistů úplně s přehledem + pak ve městě Gumira udělal menší čistku
tohle je fakt divnej článek :-) nějak jsem nepochopil jeho účel/smysl :-)

btw tohle mě připomíná scénu z filmu Clerks a úvahu ohledně hvězdy smrti
link
enjoy :-)
267337
a co Tonyo útěk ze zajetí v IM1 ? tam vykotlil celou tlupu islámistů úplně s přehledem + pak ve městě Gumira udělal menší čistku tohle je fakt divnej článek :-) nějak jsem nepochopil jeho účel/smysl :-) btw tohle mě připomíná scénu z filmu Clerks a úvahu ohledně hvězdy smrti http://youtu.be/dGOVbXF7Iog enjoy :-)
0 0
reagovat
Pěkná úvaha Imfe, souhlasím s každým slovem. Snad jen ten Ton Stark se s tím moc nesere. Způsob, jakým v Avengers útočil na Thora neodpovídal jen fackovačce. Nemohl tušit, kolik snese a jestli ho nezabije. I když Thor se taky pokusil zabít kápa, ta rána kladivem do štítu nebyla z přátelských štulců a vlastnosti štítu nemohl tušit.
267323
Pěkná úvaha Imfe, souhlasím s každým slovem. Snad jen ten Ton Stark se s tím moc nesere. Způsob, jakým v Avengers útočil na Thora neodpovídal jen fackovačce. Nemohl tušit, kolik snese a jestli ho nezabije. I když Thor se taky pokusil zabít kápa, ta rána kladivem do štítu nebyla z přátelských štulců a vlastnosti štítu nemohl tušit.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se