Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Recenze 2

příspěvky 141 - 160 Napsat příspěvek

kyller

Treba sa neposrať, když někoho napadne jiná, než tvoje interpretace a pak jí řeší v diskuzním fóru.
238402
[spoiler]Treba sa neposrať, když někoho napadne jiná, než tvoje interpretace a pak jí řeší v [b]diskuzním fóru[/b].[/spoiler]
kyller
0 0
reagovat
Ten, kto si myslí, že koniec by vôbec mohla byť fantázia, má asi napozeraných príliš veľa nezávislých metaforických blábolov...

Alfred hovorí Brucovi, že každý rok chodí na dovolenku na to isté miesto a vždy do tej istej kaviarne. A vždy v minulosti mal takú predstavu, že by ho tam mohol vidieť. Ale nestalo sa tak. Na konci ho tam vidí a všetci vieme, že to je naozaj a nie fantázia. Prečo? Už len to ako v tej chvíli začne hrať hudba je jasné pomrknutie od tvorcov "Bruce to dokázal." Navyše... Bruce opravil autopilota, tak prečo by do pekla mal spáchať kamikaze? A kto asi tak opravil reflektor na streche MCU, keď Gordon ako to vidí, sa tvári prekvapene?

Treba vnímať. Nie rozpytvávať každú pytlovinu donekonečna...
238399
Ten, kto si myslí, že koniec by vôbec mohla byť fantázia, má asi napozeraných príliš veľa nezávislých metaforických blábolov... [spoiler]Alfred hovorí Brucovi, že každý rok chodí na dovolenku na to isté miesto a vždy do tej istej kaviarne. A vždy v minulosti mal takú predstavu, že by ho tam mohol vidieť. Ale nestalo sa tak. Na konci ho tam vidí a všetci vieme, že to je naozaj a nie fantázia. Prečo? Už len to ako v tej chvíli začne hrať hudba je jasné pomrknutie od tvorcov "Bruce to dokázal." Navyše... Bruce opravil autopilota, tak prečo by do pekla mal spáchať kamikaze? A kto asi tak opravil reflektor na streche MCU, keď Gordon ako to vidí, sa tvári prekvapene?[/spoiler] Treba vnímať. Nie rozpytvávať každú pytlovinu donekonečna...
0 0
reagovat

Shushika

Díky za citaci. Co říkal v té odpovědi, kterou jsi nenašel? Aspoň velmi zhruba...

Smrt samotná by tam sedla, to souhlasím. Jen si nemyslím, že by TDKR byl typ filmu, který bude ukončen scénou odehrávající se jen v mysli nějaké postavy. Beru to tak, že co tam uvidíme, to se opravdu děje (nepočítám když je Wayne ve fyzicky i psychicky strašném stavu a má halucinaci o Ra's al Ghulovi).
238398
Díky za citaci. Co říkal v té odpovědi, kterou jsi nenašel? Aspoň velmi zhruba... [spoiler]Smrt samotná by tam sedla, to souhlasím. Jen si nemyslím, že by TDKR byl typ filmu, který bude ukončen scénou odehrávající se jen v mysli nějaké postavy. Beru to tak, že co tam uvidíme, to se opravdu děje (nepočítám když je Wayne ve fyzicky i psychicky strašném stavu a má halucinaci o Ra's al Ghulovi).[/spoiler]
Shushika
0 0
reagovat

Shushika

Říká sice představa, ale Bruce nevidí. Chápal bych to, kdyby tu vzpomínku vyprávěl a Bruce by tam jako představu viděl. Takhle to tu dvojznačnost nepodporuje.
238397
[spoiler]Říká sice představa, ale Bruce nevidí. Chápal bych to, kdyby tu vzpomínku vyprávěl a Bruce by tam jako představu viděl. Takhle to tu dvojznačnost nepodporuje.[/spoiler]
Shushika
0 0
reagovat
Sam.Vimes: no když vidím, jak se ve vzpomínce říká představa, trochu mi to smrdí. S ohledem na to, že Batman může být kdokoliv a nemá být spojován s jednou tváří, by tam ta smrt sedla.
238396
Sam.Vimes: [spoiler] no když vidím, jak se ve vzpomínce říká představa, trochu mi to smrdí. S ohledem na to, že Batman může být kdokoliv a nemá být spojován s jednou tváří, by tam ta smrt sedla. [/spoiler]
0 0
reagovat

Inception

Sam.Vimes: nemůžu najít tu odpověď, kde to vysvětluje mimo veškerou pochybnost... takže jen tohle:

“I get a lot of questions like, ‘Okay, did this thing earlier in the film mean that it’s all true, or does this other thing at another point in the film mean that it’s all a dream?’” he continued. “There can’t be anything in the film that tells you one way or another because then the ambiguity at the end of the film would just be a mistake. It would represent a failure of the film to communicate something. But it’s not a mistake. I put that cut there at the end, imposing an ambiguity from outside the film. That always felt the right ending to me — it always felt like the appropriate ‘kick’ to me….The real point of the scene — and this is what I tell people — is that Cobb isn’t looking at the top. He’s looking at his kids. He’s left it behind. That’s the emotional significance of the thing.”


238365
Sam.Vimes: nemůžu najít tu odpověď, kde to vysvětluje mimo veškerou pochybnost... takže jen tohle: [spoiler] “I get a lot of questions like, ‘Okay, did this thing earlier in the film mean that it’s all true, or does this other thing at another point in the film mean that it’s all a dream?’” he continued. “There can’t be anything in the film that tells you one way or another because then the ambiguity at the end of the film would just be a mistake. It would represent a failure of the film to communicate something. But it’s not a mistake. I put that cut there at the end, imposing an ambiguity from outside the film. That always felt the right ending to me — it always felt like the appropriate ‘kick’ to me….The real point of the scene — and this is what I tell people — is that Cobb isn’t looking at the top. He’s looking at his kids. He’s left it behind. That’s the emotional significance of the thing.” [/spoiler]
Inception
0 0
reagovat

RainMakeR

238393
http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/3/83/420/83420908_Facewallsummer44816388318508487.jpg
RainMakeR
0 0
reagovat

ALFRED

Alfred překvapenej byl, akorát to odkazuje na větu, že si ho tam představuje, ale nebude si ho všímat, protože bude vědět, že to dokázal. Proto jen to letmé pousmátí a kývnutí.

238392
[spoiler]Alfred překvapenej byl, akorát to odkazuje na větu, že si ho tam představuje, ale nebude si ho všímat, protože bude vědět, že to dokázal. Proto jen to letmé pousmátí a kývnutí. [/spoiler]
ALFRED
0 0
reagovat

Konec

Alfréd říkal, že tam vždycky jezdil na dovolenou (než se Wayne vrátil do Gothamu), určitě to byla vzpomínka, ne představa. Na konci si taky myslím, že to byla realita, jednak kvůli autopilotovi, jednak mi to nepřišlo jako film, do kterého by zapadala dvojakost realita/představa (narozdíl právě od Inception). Jak píšeš, trošku to skřípe, ale mám pocit, že právě záběrů do Batpodu tam zas tak moc nebylo (podle mě kdyby měl vážně umřít, bylo by před výbuchem víc záběrů na jeho obličej).

Co teda Nolan řekl k Inception?
238391
[spoiler]Alfréd říkal, že tam vždycky jezdil na dovolenou (než se Wayne vrátil do Gothamu), určitě to byla vzpomínka, ne představa. Na konci si taky myslím, že to byla realita, jednak kvůli autopilotovi, jednak mi to nepřišlo jako film, do kterého by zapadala dvojakost realita/představa (narozdíl právě od Inception). Jak píšeš, trošku to skřípe, ale mám pocit, že právě záběrů do Batpodu tam zas tak moc nebylo (podle mě kdyby měl vážně umřít, bylo by před výbuchem víc záběrů na jeho obličej). [/spoiler] Co teda Nolan řekl k Inception?
Konec
0 0
reagovat
Osobně se mi TDKR dost líbil, ale to hlavně kvůli úspěšnému dokončení dramatickýho oblouku v podstatě všech postav a dobře zapracovaným mytologicko-náboženským narážkám. Dokonce mi teď TDK (i když je to nejlepší díl) do trilogie úplně nesedí, protože se sice hodně věnuje postavám a jejich profilaci, ale zároveň ve spoustě motivů funguje samostatně, nezávisle na tom, co mu předcházelo a co na něj navazuje. Každopádně v zacházení s hrdinou mi to hodně připomnělo třetí Matrix a V jako Vendetta, což je i ze strany scenáristů a studia velká důvěra v diváka (samozřejmě tu funguje i samospád: každý chce vidět finále).

Na mě story funguje a odpouštím všechna ta náhlá zmizení/objevení a nelogičnosti a la parkování Batpodů či ohnivá loga (v tý zimě a časové tísni).

Dvě doušky:
Každopádně akce mi v TDKR přišla horší než v TDK, místy až odfláklá, jakoby to Nolan považoval za nutný můstek mezi dialogovými scénami (které mu jdou báječně). Na můj vkus Nolan akční scény málo graduje, příliš rychle je utne (bitka supernasraných policajtů připravených o sebeúctu a žoldáků takhle?) Při všech těch bojových zúčtováních se u mě nedostavila žádná slast.

Za neprojblematičtější vidím ztotožnění Gothamu s reálným americkým městem. Nejen kvůli tomu, že by vláda, která deklaruje boj - nikoliv vyjednávání - s terorizmem, by na tohle nikdy nepřistoupila. A pokud ano, nemělo by se to odbít jednou větou. Jde mi spíš o to, že se narušil obrazový biotop města, který předtím fungoval přes ta temná zákoutí a hrozivé svislice výškových budov a zdání neznáma. Což jasnou identifikací - hlavně přes ty celky z výšky - mizí.
238390
Osobně se mi TDKR dost líbil, ale to hlavně kvůli úspěšnému dokončení dramatickýho oblouku v podstatě všech postav a dobře zapracovaným mytologicko-náboženským narážkám. Dokonce mi teď TDK (i když je to nejlepší díl) do trilogie úplně nesedí, protože se sice hodně věnuje postavám a jejich profilaci, ale zároveň ve spoustě motivů funguje samostatně, nezávisle na tom, co mu předcházelo a co na něj navazuje. Každopádně v zacházení s hrdinou mi to hodně připomnělo třetí Matrix a V jako Vendetta, což je i ze strany scenáristů a studia velká důvěra v diváka (samozřejmě tu funguje i samospád: každý chce vidět finále). Na mě story funguje a odpouštím všechna ta náhlá zmizení/objevení a nelogičnosti a la parkování Batpodů či ohnivá loga (v tý zimě a časové tísni). Dvě doušky: Každopádně akce mi v TDKR přišla horší než v TDK, místy až odfláklá, jakoby to Nolan považoval za nutný můstek mezi dialogovými scénami (které mu jdou báječně). Na můj vkus Nolan akční scény málo graduje, příliš rychle je utne (bitka supernasraných policajtů připravených o sebeúctu a žoldáků takhle?) Při všech těch bojových zúčtováních se u mě nedostavila žádná slast. [spoiler]Za neprojblematičtější vidím ztotožnění Gothamu s reálným americkým městem. Nejen kvůli tomu, že by vláda, která deklaruje boj - nikoliv vyjednávání - s terorizmem, by na tohle nikdy nepřistoupila. A pokud ano, nemělo by se to odbít jednou větou. Jde mi spíš o to, že se narušil obrazový biotop města, který předtím fungoval přes ta temná zákoutí a hrozivé svislice výškových budov a zdání neznáma. Což jasnou identifikací - hlavně přes ty celky z výšky - mizí.[/spoiler]
0 0
reagovat
TedGeorge tu poznámku o autopilotovi jsem zaregistroval... ale nebyl tam viditelně žádný moment, kdy by mohl bombu nabrat a zároveň vystoupit. Mj. ho neustále snímali i v interiéru Batpodu. A s přihlédnutím k možnému epicentru to asi nešlo jen tak odhodit a ještě někam zmizet

KarelR teď si nevybavuju, jak do Alfred uvozuje...
238389
TedGeorge[spoiler] tu poznámku o autopilotovi jsem zaregistroval... ale nebyl tam viditelně žádný moment, kdy by mohl bombu nabrat a zároveň vystoupit. Mj. ho neustále snímali i v interiéru Batpodu. A s přihlédnutím k možnému epicentru to asi nešlo jen tak odhodit a ještě někam zmizet [/spoiler] KarelR[spoiler] teď si nevybavuju, jak do Alfred uvozuje...[/spoiler]
0 0
reagovat
No, koukám že už se naprosto rezignovalo na spoilery...
238388
No, koukám že už se naprosto rezignovalo na spoilery...
0 0
reagovat

konec

vůbec to tu nezkoušejte pitvat, Bruce Wayne aka Batman přežil a bastafidli, jinak u mě film padá na 1/10 :- , jednoznačně ta 1. kavárna jak píše Karel byla vzpomínka která se opravdu stala a na konci to prostě byla realita.Žádná donekonečna roztočená kačena jako v Inception

238386
[spoiler]vůbec to tu nezkoušejte pitvat, Bruce Wayne aka Batman přežil a bastafidli, jinak u mě film padá na 1/10 *:-* , jednoznačně ta 1. kavárna jak píše Karel byla vzpomínka která se opravdu stala a na konci to prostě byla realita.Žádná donekonečna roztočená kačena jako v Inception[/spoiler]
konec
0 0
reagovat

Shushika

Napadlo mě to samý, ale ten konec by mohl bejt snovej jenom v případě, kdyby Fox v separátní scéně nezjistil, že Wayne opravil autopilota. A co se týče toho vizuálu - Alfredova první návštěva tý kavárny přece není sen, je to vyprávěná realita ;)

Trochu to k tý interpretaci svádí, ale imho je to akorát Nolanovo pošťouchnutí diváka, kteýá jako sen vyloučíš hned jak o tom začneš víc přemejšlet. Na rozdíl od Inception, kde se k tomu naopak můžeš začít přiklánět.
238384
[spoiler]Napadlo mě to samý, ale ten konec by mohl bejt snovej jenom v případě, kdyby Fox v separátní scéně nezjistil, že Wayne opravil autopilota. A co se týče toho vizuálu - Alfredova první návštěva tý kavárny přece není sen, je to vyprávěná realita ;) Trochu to k tý interpretaci svádí, ale imho je to akorát Nolanovo pošťouchnutí diváka, kteýá jako sen vyloučíš hned jak o tom začneš víc přemejšlet. Na rozdíl od Inception, kde se k tomu naopak můžeš začít přiklánět.[/spoiler]
Shushika
0 0
reagovat

Konec

70/30 že to fantazie nebyla. Kdyby nedošlo ke zmínce o autopilotovi, viděl bych to půl na půl. Na druhou stranu mě překvapilo, že na pohřbu brečel, ale v kavárně Alfred překvapenej nebyl.
238379
[spoiler]70/30 že to fantazie nebyla. Kdyby nedošlo ke zmínce o autopilotovi, viděl bych to půl na půl. Na druhou stranu mě překvapilo, že na pohřbu brečel, ale v kavárně Alfred překvapenej nebyl.[/spoiler]
Konec
0 0
reagovat
Ten koniec nebola žiadna fantázia...
238377
Ten koniec nebola žiadna fantázia...
0 0
reagovat

Shushika

Tohle jsem si myslel taky, že šlo o Alfrédovu fantazii. Ale moc bych si přál, aby Nolan po dvaceti letech zfilmoval Millerův Návrat temného rytíře.
238376
Tohle jsem si myslel taky, [spoiler]že šlo o Alfrédovu fantazii.[/spoiler] Ale moc bych si přál, aby Nolan po dvaceti letech zfilmoval Millerův Návrat temného rytíře.
Shushika
0 0
reagovat

Shushika

Jak se k tomu Inception vyjádřil Batm... teda Nolan?

Nějak mi to uniklo.
238375
Jak se k tomu Inception vyjádřil Batm... teda Nolan? Nějak mi to uniklo.
Shushika
0 0
reagovat

happily ever after ending

Eleanor: myslím, že je to dvojí zakončení pro optimisty a pesimisty. Buď to můžeš brát jako happily ever after a nebo Alfredovo přání/nerealizovanou fantazii, aby to tak bylo. K čemuž se kloním já, protože právě takhle obrazově desaturovaná byla i ta první Alfredova fantazie. Zkrátka stejný dilema jako konec Inception. I když tam se k tomu Nolan později vyjádřil jasně...

238374
Eleanor: [spoiler] myslím, že je to dvojí zakončení pro optimisty a pesimisty. Buď to můžeš brát jako happily ever after a nebo Alfredovo přání/nerealizovanou fantazii, aby to tak bylo. K čemuž se kloním já, protože právě takhle obrazově desaturovaná byla i ta první Alfredova fantazie.[/spoiler] Zkrátka stejný dilema jako konec Inception. I když tam se k tomu Nolan později vyjádřil jasně...
happily ever after ending
0 0
reagovat
Jinak občas se v celé trilogii setkáme s nelogičností. Např Joker který se chvástá tím že nic neplánuje měl vlastně vše do detailunaplánované, počínaje bankovní loupeží hned v úvodu konče Dentovou korupcí a obrácením ho na stranu zla. V TDKR je třeba zase pitomost že když na burze prováděj transkaci, zbývá jim 8 minut. Prchnou na motorkách a když je transkace o 8 minut pozdeji hotová je noc. V TDK je zase blbost že by si nikdo nevšiml busu co vyjíždí z banky, nebo že by nikomu na ulici nepřišlo divný to roztříštěný sklo co spadlo na chodník když se lupiči přemisťovali na střechu banky. Nebo Maskovanej zloděj kterej byl strefenej brokovnicí do ramene, byť jen letmo, ale neměl na saku téměř žádné zranění. Nebo do očí bijící počítačový Arkham...atd atd...ale opravdu tohle stojí za kritiku a pranýřování jinak skvělého příběhu?
238373
Jinak občas se v celé trilogii setkáme s nelogičností. Např Joker který se chvástá tím že nic neplánuje měl vlastně vše do detailunaplánované, počínaje bankovní loupeží hned v úvodu konče Dentovou korupcí a obrácením ho na stranu zla. V TDKR je třeba zase pitomost že když na burze prováděj transkaci, zbývá jim 8 minut. Prchnou na motorkách a když je transkace o 8 minut pozdeji hotová je noc. V TDK je zase blbost že by si nikdo nevšiml busu co vyjíždí z banky, nebo že by nikomu na ulici nepřišlo divný to roztříštěný sklo co spadlo na chodník když se lupiči přemisťovali na střechu banky. Nebo Maskovanej zloděj kterej byl strefenej brokovnicí do ramene, byť jen letmo, ale neměl na saku téměř žádné zranění. Nebo do očí bijící počítačový Arkham...atd atd...ale opravdu tohle stojí za kritiku a pranýřování jinak skvělého příběhu?
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se