Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Kdy začne Hollywood utahovat šrouby?

příspěvky 61 - 75 Napsat příspěvek

davidb

Předlohu ano, scénář samozřejmě ne.
235087
Předlohu ano, scénář samozřejmě ne.
davidb
0 0
reagovat
"sound of thunder" nenapísal Ray Bradbury?
235086
"sound of thunder" nenapísal Ray Bradbury?
0 0
reagovat

Disketa

To je otázka vkusu, sice si ten film úplný propadák nezasloužil.....ale je vhodný tak na sobotní odpoledne v televizi....takové nemastné neslané nevýrazné....trailery byly daleko zajímavější, než celý film. Ten film prostě není ničím zajímavý, pouze nikoho neurazí a sem tam se najde někdo, kdo se postaví na jeho stranu, skoro jako když se někdo zastane otloukánka. Neházel bych všechno na dobu "která něčemu nepřeje" ...je to prostě o tom, že se za drahý peníze točí filmy, které nikoho nevytrhnou...tak proč by se měly zaplatit?! Když mám takovouhle monstr produkci, pohlídám si především scénář! A nedám to začínajícímu režisérovi (moc velký risk)....prostě aby to byla bomba a ne docela slušný film....
235083
To je otázka vkusu, sice si ten film úplný propadák nezasloužil.....ale je vhodný tak na sobotní odpoledne v televizi....takové nemastné neslané nevýrazné....trailery byly daleko zajímavější, než celý film. Ten film prostě není ničím zajímavý, pouze nikoho neurazí a sem tam se najde někdo, kdo se postaví na jeho stranu, skoro jako když se někdo zastane otloukánka. Neházel bych všechno na dobu "která něčemu nepřeje" ...je to prostě o tom, že se za drahý peníze točí filmy, které nikoho nevytrhnou...tak proč by se měly zaplatit?! Když mám takovouhle monstr produkci, pohlídám si především scénář! A nedám to začínajícímu režisérovi (moc velký risk)....prostě aby to byla bomba a ne docela slušný film....
Disketa
0 0
reagovat
Podle mě je to řešení poměrně nasnadě. Poslat do hajzlu Skipa Woodse, Damona Lindelofa, Johna Rogerse....jak je prostě možný, že na velkolepou drahou produkci nechají psát scénář někoho jako jsou Phil Hay& Matt Manfredi ...copak se nepoučili, že na scénáři se prostě šetřit nemá?! Protože když napíšou debilitu, tak je výdělek jen dílem náhody (nová značka, šikovně sestříhané ukázky) ale příště vás takový projekt vytrestá! Kdo je Stephen McFeely? A koho jeho scénáře zajímají? Proč když má dojít k velkolepému návratu legendy Barbara Conana, dají režii do ruky Nispelovi a scénář Thomas Deanu Donnellymu....nikomu nevadí, že tam ještě stále svítí červeně Sahara? Nikomu nevadí, že ten člověk napsal A Sound of Thunder?!
235082
Podle mě je to řešení poměrně nasnadě. Poslat do hajzlu Skipa Woodse, Damona Lindelofa, Johna Rogerse....jak je prostě možný, že na velkolepou drahou produkci nechají psát scénář někoho jako jsou Phil Hay& Matt Manfredi ...copak se nepoučili, že na scénáři se prostě šetřit nemá?! Protože když napíšou debilitu, tak je výdělek jen dílem náhody (nová značka, šikovně sestříhané ukázky) ale příště vás takový projekt vytrestá! Kdo je Stephen McFeely? A koho jeho scénáře zajímají? Proč když má dojít k velkolepému návratu legendy Barbara Conana, dají režii do ruky Nispelovi a scénář Thomas Deanu Donnellymu....nikomu nevadí, že tam ještě stále svítí červeně Sahara? Nikomu nevadí, že ten člověk napsal A Sound of Thunder?!
0 0
reagovat
Opět se tu přetřásá John Carter. Ten film je opravdu výborný, akorát byl natočen v době, která starosvětským podívaným nepřeje. Má výborné triky, je pulpově epický atd. Problém má jenom u hlavní herecké dvojice (necharismatický Taylor Kitsch je castingovým failem). Akorát si Disney mohl odpustit 3D, konverze byla naprosto zbytečná. Problém spíše vidím v nezvládnutém marketingu, ten se vskutku nepovedl, a v neschopnosti účelně šetřit. Jednu z možných cest vidím případ Solomana Kanea. Ten stál nějakých 25 milionů dolarů, ale v režii Michaela J. Bassetta vypadá asi čtyřikrát dráž. Jednoduše studio Disney (a některá další) zaspalo dobu a neuvědomilo si, že čím větší investice, tím větší výdělek, což se ukázalo jako mylné. A bojím se o osud Lone Rangera. Neříkám, že se na ten film vyloženě těším (Johnny Depp je už vyčpělý a začal se opakovat), ale Gore Verbinski umí pracovat s vysokým rozpočtem. Disney zkrátka musí rapidně změnit přístup k marketingu a spíše se vydat cestou virálního marketingu, ten je IMHO levnější.
235081
Opět se tu přetřásá John Carter. Ten film je opravdu výborný, akorát byl natočen v době, která starosvětským podívaným nepřeje. Má výborné triky, je pulpově epický atd. Problém má jenom u hlavní herecké dvojice (necharismatický Taylor Kitsch je castingovým failem). Akorát si Disney mohl odpustit 3D, konverze byla naprosto zbytečná. Problém spíše vidím v nezvládnutém marketingu, ten se vskutku nepovedl, a v neschopnosti účelně šetřit. Jednu z možných cest vidím případ Solomana Kanea. Ten stál nějakých 25 milionů dolarů, ale v režii Michaela J. Bassetta vypadá asi čtyřikrát dráž. Jednoduše studio Disney (a některá další) zaspalo dobu a neuvědomilo si, že čím větší investice, tím větší výdělek, což se ukázalo jako mylné. A bojím se o osud Lone Rangera. Neříkám, že se na ten film vyloženě těším (Johnny Depp je už vyčpělý a začal se opakovat), ale Gore Verbinski umí pracovat s vysokým rozpočtem. Disney zkrátka musí rapidně změnit přístup k marketingu a spíše se vydat cestou virálního marketingu, ten je IMHO levnější.
0 0
reagovat
Mně už ty skvěle vypadající, předigitalizované, předražené a prázdné slátaniny začínají nudit. Kdysi byl digitálně vypiplaný snímek zjevením a nechyběla mu i nějaká logičnost a poetika, dneska se v každém druhé filmu bojuje s CGI netvory, to ohromí už málokoho, pokud je zatím prázdnota. V prvé řadě to chce originalitu, méně peněz, více se spoléhat na konzistentnost filmu, postavy a nějakou pointu. Snímků jako je Avengers, Batman, Spider man je třeba, ale dejte bezedný měšec Burtonovi a je z toho přestylizovaná blbost, ty tam jsou nápady. O co milejší a opravdovější je Faunův labyrint, Hvězdný prach, Dokonalý trik a letošní překvápko v podobě Mezi vlky. A nemusím říkat, jak si vedl Prometheus oproti původnímu Vetřelci, i když dneska by asi Scott s podobným konceptem neuspěl.

235080
Mně už ty skvěle vypadající, předigitalizované, předražené a prázdné slátaniny začínají nudit. Kdysi byl digitálně vypiplaný snímek zjevením a nechyběla mu i nějaká logičnost a poetika, dneska se v každém druhé filmu bojuje s CGI netvory, to ohromí už málokoho, pokud je zatím prázdnota. V prvé řadě to chce originalitu, méně peněz, více se spoléhat na konzistentnost filmu, postavy a nějakou pointu. Snímků jako je Avengers, Batman, Spider man je třeba, ale dejte bezedný měšec Burtonovi a je z toho přestylizovaná blbost, ty tam jsou nápady. O co milejší a opravdovější je Faunův labyrint, Hvězdný prach, Dokonalý trik a letošní překvápko v podobě Mezi vlky. A nemusím říkat, jak si vedl Prometheus oproti původnímu Vetřelci, i když dneska by asi Scott s podobným konceptem neuspěl.
0 0
reagovat
Tiez neviem pochopit co ti ,,experti,, produkuju. Pre mna bol zabijak John Carter s takym rozpoctom, ze som to mu sam neveril a ja trtulo zo SVK by som im este dopredu vedel povedat, ze to bude fiasko a aj ostatne zatial letne hity. Nerozumiem cestu: napumpovat do tohocez 150-200 milionov a dat to 3D a dufam, ze sa to vrati? Vsak to je cele zle. Ked pride raz za cas, alebo o troska kvalitnejsi film, tak dobre, ale teraz taky trent vobec nie je. Ja nemam chut na taketo filmy. Milujem filmy, kvalitne, scenaristicky zvladnute a rezijne precizne, ale kludne pojdem raz za cas aj na nejaky ,,oddychovak,, ale nech stoji za to a ja osobne nerozumiem 3D. Neviem ako vy, ale bol som zatial len dva krat aani raz mi to nic nedalo a este mam debilny tvar hlavy tak mi tie okuliare vadia. Nic pre mna. Posledne roky mna oslovili tituly ako 127 hodin, Drive, Shutter island....to je moja cesta :)
235077
Tiez neviem pochopit co ti ,,experti,, produkuju. Pre mna bol zabijak John Carter s takym rozpoctom, ze som to mu sam neveril a ja trtulo zo SVK by som im este dopredu vedel povedat, ze to bude fiasko a aj ostatne zatial letne hity. Nerozumiem cestu: napumpovat do tohocez 150-200 milionov a dat to 3D a dufam, ze sa to vrati? Vsak to je cele zle. Ked pride raz za cas, alebo o troska kvalitnejsi film, tak dobre, ale teraz taky trent vobec nie je. Ja nemam chut na taketo filmy. Milujem filmy, kvalitne, scenaristicky zvladnute a rezijne precizne, ale kludne pojdem raz za cas aj na nejaky ,,oddychovak,, ale nech stoji za to a ja osobne nerozumiem 3D. Neviem ako vy, ale bol som zatial len dva krat aani raz mi to nic nedalo a este mam debilny tvar hlavy tak mi tie okuliare vadia. Nic pre mna. Posledne roky mna oslovili tituly ako 127 hodin, Drive, Shutter island....to je moja cesta :)
0 0
reagovat

The Joker

K filmům, kde se lidi podřezávaj bruslema? No, thank you.

(Chápu tě, ale musej jsem :) )
235076
K filmům, kde se lidi podřezávaj bruslema? No, thank you. (Chápu tě, ale musej jsem *:)* )
The Joker
0 0
reagovat
No, ty fantazie videohernich hracu... :) Jinak Limitless je dokonalym prikladem, kam by se to mohlo ubirat.
235075
No, ty fantazie videohernich hracu... :) Jinak Limitless je dokonalym prikladem, kam by se to mohlo ubirat.
0 0
reagovat
Osobně bych cpal velký prachy jen do projektů, kde to má nějaký smysl byť s rizikem, že se může někdo spálit. Ale rychlokvašený blockbustery sázející jen na videoklipovou efektnost nebo prázdnou epickost jako John Carter jsou podle mě hodně zlá investice i kdyby to vyšlo. Klidně budu radši za více skromnějších snímků okolo 50ti mega a blockbuster dva ročně než tlačit všechno na úkor finančního úspěchu.
235074
Osobně bych cpal velký prachy jen do projektů, kde to má nějaký smysl byť s rizikem, že se může někdo spálit. Ale rychlokvašený blockbustery sázející jen na videoklipovou efektnost nebo prázdnou epickost jako John Carter jsou podle mě hodně zlá investice i kdyby to vyšlo. Klidně budu radši za více skromnějších snímků okolo 50ti mega a blockbuster dva ročně než tlačit všechno na úkor finančního úspěchu.
0 0
reagovat
dobyvatelia stratenej archy stáli tuším 12-30milionov....v dnešných peniazoch je to možno 50. a to bol výpravný film, veľka exotických lokácií...to si myslím je cesta.
235073
dobyvatelia stratenej archy stáli tuším 12-30milionov....v dnešných peniazoch je to možno 50. a to bol výpravný film, veľka exotických lokácií...to si myslím je cesta.
0 0
reagovat
Hollywoodští maníci neumí sečíst jednoduchou rovnici, která generuje zisk. Pokud obsadím kvalitního režiséra, dám tomu skvělé triky a napíšu k tomu dementní scénář, tak vám z toho vyjde Prometheus.
Osobně si myslím, že je 3D jednak přeceňovaný formát, který dneska nadchne snad jen v několika málo snímcích. Spousta digitálních triků by se dalo natočit i jinak, bez nich, atd..
Přepálené rozpočty a špatný scénář či režisér obvykle zabije jakýkoliv film.
235072
Hollywoodští maníci neumí sečíst jednoduchou rovnici, která generuje zisk. Pokud obsadím kvalitního režiséra, dám tomu skvělé triky a napíšu k tomu dementní scénář, tak vám z toho vyjde Prometheus. Osobně si myslím, že je 3D jednak přeceňovaný formát, který dneska nadchne snad jen v několika málo snímcích. Spousta digitálních triků by se dalo natočit i jinak, bez nich, atd.. Přepálené rozpočty a špatný scénář či režisér obvykle zabije jakýkoliv film.
0 0
reagovat
Podle mě je odpoveď jednoduchá a prostá. Studia by měla přestat sázet hlavně na kupu digitálních a drahých triků a už okoukané 3D a pohlídat si hlavně scénář a příběh.....Poslední dobou se na nás většinou valí sice líbivé, příběhově a dějově ale přihlouplé snímky....
235071
Podle mě je odpoveď jednoduchá a prostá. Studia by měla přestat sázet hlavně na kupu digitálních a drahých triků a už okoukané 3D a pohlídat si hlavně scénář a příběh.....Poslední dobou se na nás většinou valí sice líbivé, příběhově a dějově ale přihlouplé snímky....
0 0
reagovat
Myslím si, že je jen otázkou času, kdy Disney oznámí John Carter TAS. Blockbustery jsou dnes IMO z velké části především nástrojem k vytvoření značky, která se pak doluje a Myšák Cartera umřít jen tak nenechá.

Karbous
Nesouhlasím. Hry jsou dnes větším průmyslem než filmy, tzn. že hráčů je dost na to, aby oni sami zaplatili film (narozdíl třeba od komiksů, což je obskurní hobby).
Jenže co může Hollywood hráčům nabídnout navíc? Sami hry, a to hlavně ty megapopulární, již mají tu cinematičnost v sobě a o odstranění krve a přídání romance nikdo nestojí.
235070
Myslím si, že je jen otázkou času, kdy Disney oznámí John Carter TAS. Blockbustery jsou dnes IMO z velké části především nástrojem k vytvoření značky, která se pak doluje a Myšák Cartera umřít jen tak nenechá. Karbous Nesouhlasím. Hry jsou dnes větším průmyslem než filmy, tzn. že hráčů je dost na to, aby oni sami zaplatili film (narozdíl třeba od komiksů, což je obskurní hobby). Jenže co může Hollywood hráčům nabídnout navíc? Sami hry, a to hlavně ty megapopulární, již mají tu cinematičnost v sobě a o odstranění krve a přídání romance nikdo nestojí.
0 0
reagovat
"...jít all-in do sequelů, remaků a komiksových adaptací" To už se přece bohužel děje, no ne? :-)

Pevně doufám, že úspěch "Game of Thrones" a pravděodobně i budoucí úspěch Hobita mi mohl vést k nějaké nové dospělejší fantasy. Nebo alespoň k pořádnému historickému spektáklu - už si ani nepamatuji, kdy tu naposledy nějaký byl.

A pak jsou tu samozřejmě herní adaptace (teoreticky s obrovským komerčním potenciálem), ale ty jsou problematické. Tvůrci jsou strašně moc svázání audio-vizuální stránkou přelohy - na jednu stranu, když se od ní výrazněji odkloní, naštvou všechny fandy hry, na druhou stranu, film musí být cílem na širší publikum, jen fandové hry film komerčně nespasí. Ale myslím, že je jen otázka času, kdy bude mít někdo dost odvahy na to vytvořit nákladnou herní adaptaci a ona bude komerčně velmi úspěšná - pak se strhne obrovská lavina.
235068
"...jít all-in do sequelů, remaků a komiksových adaptací" To už se přece bohužel děje, no ne? :-) Pevně doufám, že úspěch "Game of Thrones" a pravděodobně i budoucí úspěch Hobita mi mohl vést k nějaké nové dospělejší fantasy. Nebo alespoň k pořádnému historickému spektáklu - už si ani nepamatuji, kdy tu naposledy nějaký byl. A pak jsou tu samozřejmě herní adaptace (teoreticky s obrovským komerčním potenciálem), ale ty jsou problematické. Tvůrci jsou strašně moc svázání audio-vizuální stránkou přelohy - na jednu stranu, když se od ní výrazněji odkloní, naštvou všechny fandy hry, na druhou stranu, film musí být cílem na širší publikum, jen fandové hry film komerčně nespasí. Ale myslím, že je jen otázka času, kdy bude mít někdo dost odvahy na to vytvořit nákladnou herní adaptaci a ona bude komerčně velmi úspěšná - pak se strhne obrovská lavina.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se