Mě ten film taky mile překvapil, hlavní těmi nečekaně vážnými "spodními proudy." (ze začátku "pouze" vtipné neúspěšné Peggovo dvoření se dámě nabralo ke konci docela silný amocionální tragický drive) Dívat se na to čistě jako na komedii je chyba. Hodnotit z hlediska kolikrát jsem se nahlas zasmál, tak by to byl fail. A ty temné kamenné úzké uličky (scéna s vystrašením tlusťocha k smrti je zatracené dobře udělaná) a spoře osvícené interiéry hospod, perfektní production design a svícení. Btw kameraman byl John Mathieson, kterého si všímám čím dál víc, dělal i na Robinu Hoodovi např., nebo teď Vaughnovy X-Meny. Docela neznámé jméno, přitom má za sebou veleslavné kousky, hlavně historické (Gladiátor, Království nebeské)
196485
Mě ten film taky mile překvapil, hlavní těmi nečekaně vážnými "spodními proudy." (ze začátku "pouze" vtipné neúspěšné Peggovo dvoření se dámě nabralo ke konci docela silný amocionální tragický drive) Dívat se na to čistě jako na komedii je chyba. Hodnotit z hlediska kolikrát jsem se nahlas zasmál, tak by to byl fail. A ty temné kamenné úzké uličky (scéna s vystrašením tlusťocha k smrti je zatracené dobře udělaná) a spoře osvícené interiéry hospod, perfektní production design a svícení. Btw kameraman byl John Mathieson, kterého si všímám čím dál víc, dělal i na Robinu Hoodovi např., nebo teď Vaughnovy X-Meny. Docela neznámé jméno, přitom má za sebou veleslavné kousky, hlavně historické (Gladiátor, Království nebeské)