Tož také lehce popíšu svůj dojem. //spoiler
Myšlenka filmu velmi zajímavá (= lidé nárazově ztrácejí vůli žít, v důsledku páchají sebevraždu). Scénář mi příliš nesedl, hlavní postavy sotva načrtnuté, vedlejší postavy řeknou pár slov a zmizí ze scény (~ pouze zmizí, nevíme zda ne/jsou imunní, co udělají ... případ prvních scén, cílených zřejmě pouze pro efekt).
Herecky pravděpodobně nejlepší učitel matematiky, mně osobně silně nesympatický (dramatická scéna s násobením centu ?? vždyť mocninu snad chápou už děti na základní škole a on ji předkládal jak životní filozofii);
jediným výrazovým prostředkem hlavního "hrdiny" bylo krčení čela, což se mi začlo zajídat pár scénách;
hlavní "hrdinka" naprosto statická v celém filmu, možná kdyby byly záběry na ní kratší, tak by to tak nevadilo, takto člověk akorát mohl obdivovat její kukadla (fakt pěkná btw).
Hrozné scény:
~ komunikace trubkou v závěru, na kterou se vyplýtvalo 50% dialogu se stařenkou, jen aby bylo jasné, že trubkou se dá fakt (!) mluvit
~ vymýšlení "co se děje" na poli, díky poučkám z HighSchool
~ "romantická" chůze mezi kůlnou a domem v závěru
~ zastřelení dvou školáků ze zavřeného domu ... nesmyslné, oba byli anonymní bez rozvinutých postav, zřejmě bylo potřeba se jich někde zbavit, protože těžko může někdo jít romanticky od domu ke kůlně, když má za zadkem dvě děti
~ Eiffelovka na závěr, to sakra nikoho nenapadne použít jiný objekt než Eiffelovku, aby Američanovi došlo, že se děj přesunul do Evropy ? vždyť ji tam cpe každej ...
Celkově bych daleko raději viděl tento námět se scénářem od Kinga, (představte si třeba utopický konec: hrdina spáchá sebevraždu (zastřelí se), protože se bojí, že by se mohl pod alkaloidy zabít třeba pomalým průchodem sekačkou na trávu ...)
107428
Tož také lehce popíšu svůj dojem. //spoiler
Myšlenka filmu velmi zajímavá (= lidé nárazově ztrácejí vůli žít, v důsledku páchají sebevraždu). Scénář mi příliš nesedl, hlavní postavy sotva načrtnuté, vedlejší postavy řeknou pár slov a zmizí ze scény (~ pouze zmizí, nevíme zda ne/jsou imunní, co udělají ... případ prvních scén, cílených zřejmě pouze pro efekt).
Herecky pravděpodobně nejlepší učitel matematiky, mně osobně silně nesympatický (dramatická scéna s násobením centu ?? vždyť mocninu snad chápou už děti na základní škole a on ji předkládal jak životní filozofii);
jediným výrazovým prostředkem hlavního "hrdiny" bylo krčení čela, což se mi začlo zajídat pár scénách;
hlavní "hrdinka" naprosto statická v celém filmu, možná kdyby byly záběry na ní kratší, tak by to tak nevadilo, takto člověk akorát mohl obdivovat její kukadla (fakt pěkná btw).
Hrozné scény:
~ komunikace trubkou v závěru, na kterou se vyplýtvalo 50% dialogu se stařenkou, jen aby bylo jasné, že trubkou se dá fakt (!) mluvit
~ vymýšlení "co se děje" na poli, díky poučkám z HighSchool
~ "romantická" chůze mezi kůlnou a domem v závěru
~ zastřelení dvou školáků ze zavřeného domu ... nesmyslné, oba byli anonymní bez rozvinutých postav, zřejmě bylo potřeba se jich někde zbavit, protože těžko může někdo jít romanticky od domu ke kůlně, když má za zadkem dvě děti
~ Eiffelovka na závěr, to sakra nikoho nenapadne použít jiný objekt než Eiffelovku, aby Američanovi došlo, že se děj přesunul do Evropy ? vždyť ji tam cpe každej ...
Celkově bych daleko raději viděl tento námět se scénářem od Kinga, (představte si třeba utopický konec: hrdina spáchá sebevraždu (zastřelí se), protože se bojí, že by se mohl pod alkaloidy zabít třeba pomalým průchodem sekačkou na trávu ...)
reagovat
|