Uncharted je akční, zábavná, oddychová hra. Logicky se to tam dá snést řádově líp, než jinde. Přesto si ale myslím, že by jako celek více fungovalo, kdyby nepřátelé byli nějací místní křováci, kteří po něm hází oštěpy a střílí z luku, zatímco on by byl třeba "kdysi i pár let u armády"...(tahám z paty)
Najednou by ti více dávalo smysl, že na ně všude v jungli narážíš, zároveň by bylo uvěřitelnější, že jich postřílíš desítky sám, zároveň by tam mohla být mechanika uhýbání šípům a oštěpům mixnutá s instakillem když se ti to nepovede, takže by výsledný průchod hrou dával celkově větší smysl. Alternativně by tam mohli být vojáci, ale byla by to čistě stealth hra (nebo by tě prostě zabili na dvě rány), takže by ses "reálně" bál bandy žoldáků.
Globálně pak (alespoň já) toto řeším podle toho, jak moc je hra realistická... je mi to naprosto buřta u Spyra, Ratcheta a Clanka, Maria apod. ale budu to hodně řešit u Witchera, RDR2, Last Of Us apod.
reaguje na:
(=LIFTY=)
reagují:
(=LIFTY=)
|
reagovat
|