Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 5161 - 5180 Napsat příspěvek
To byl samozřejmě vtip ;) jinak viz Godlike. Ty rozdíly jsou obří a zbytečný hype to fakt není. U lidí jako ty člověk nikdy neví, kdo trollí a kdo chce jen vyvolat kvalitní diskuzi. Ty jsi tak nějak na hraně, ale pushuješ to dost aktivně.
760494
To byl samozřejmě vtip *;)* jinak viz Godlike. Ty rozdíly jsou obří a zbytečný hype to fakt není. U lidí jako ty člověk nikdy neví, kdo trollí a kdo chce jen vyvolat kvalitní diskuzi. Ty jsi tak nějak na hraně, ale pushuješ to dost aktivně.
760490
7 0
reagovat
Myslím ale, že 240 Hz je maximum, co lidské oko zvládá pochytit (přesně nevím na kolik jednou naše oči) a víc už je k ničemu. 

Stejně je to i u 4K vs 8K, kde podle průzkumu jen pár lidí rozeznalo rozdíl (mohla to být jen náhoda) mezi těmito rozlišením. Navíc kolik dostupného 4K obsahu dnes je? Tolik zase ne.

Vývojáři si jedou čistě na marketing a asi nechápou, že se lidské tělo nevyvíjí tak rychle. K tomu navíc zatěžují virtuální svět - na čem chcete ukládat a streamovat 8K obsah?
760493
Myslím ale, že 240 Hz je maximum, co lidské oko zvládá pochytit (přesně nevím na kolik jednou naše oči) a víc už je k ničemu.  Stejně je to i u 4K vs 8K, kde podle průzkumu jen pár lidí rozeznalo rozdíl (mohla to být jen náhoda) mezi těmito rozlišením. Navíc kolik dostupného 4K obsahu dnes je? Tolik zase ne. Vývojáři si jedou čistě na marketing a asi nechápou, že se lidské tělo nevyvíjí tak rychle. K tomu navíc zatěžují virtuální svět - na čem chcete ukládat a streamovat 8K obsah?
2 0
reagují: Godlike
reagovat
Nemyslime, to je proste pravda. Obzvlaste u kompetetivnich her. U rychlych FPS, kde zalezi na kazdem pohybu to pak plati dvojnasob. Ber to zjednodusene tak, ze cim vic FPS a na to pripraveny monitor mas, tim plynulejsi obraz vidis. Pohyb, animace, mene ghostingu atd. Vetsina profiku dneska hraje na FullHD TN monitorech s 240 Hz. Ten skok oproti 60 -> 144 neni tak znatelny, ale je tam taky. Myslim, ze Samsung ted prisel s prvnim IPSkem se 1440p rozlisenim a moznosti 240 Hz. Jenze to abys rozslapal a skutecne tech 240 FPS na poradne detaily ziskal, potrebujes ty pocitace tak tri.:D

Rozdil mezi 60 Hz a 144 Hz monitorem poznas i ve Windowsech, jednoduse na kurzoru mysi. Kdyz se pak vratis na monitor, ktery tohle nezvlada, prijde ti, ze se obraz trha.

Myslel jsem, ze dneska uz je tohle u her zakladni znalost. Snad takhle hodne zjednodusene receno staci. Jsem na pracovnim PC, pak jeste Editnu link na video od Nvidie, ktere to hezky ukazuje.
760492
Nemyslime, to je proste pravda. Obzvlaste u kompetetivnich her. U rychlych FPS, kde zalezi na kazdem pohybu to pak plati dvojnasob. Ber to zjednodusene tak, ze cim vic FPS a na to pripraveny monitor mas, tim plynulejsi obraz vidis. Pohyb, animace, mene ghostingu atd. Vetsina profiku dneska hraje na FullHD TN monitorech s 240 Hz. Ten skok oproti 60 -> 144 neni tak znatelny, ale je tam taky. Myslim, ze Samsung ted prisel s prvnim IPSkem se 1440p rozlisenim a moznosti 240 Hz. Jenze to abys rozslapal a skutecne tech 240 FPS na poradne detaily ziskal, potrebujes ty pocitace tak tri.*:D* Rozdil mezi 60 Hz a 144 Hz monitorem poznas i ve Windowsech, jednoduse na kurzoru mysi. Kdyz se pak vratis na monitor, ktery tohle nezvlada, prijde ti, ze se obraz trha. Myslel jsem, ze dneska uz je tohle u her zakladni znalost. Snad takhle hodne zjednodusene receno staci. Jsem na pracovnim PC, pak jeste Editnu link na video od Nvidie, ktere to hezky ukazuje.
760489
7 -2
reagovat
reaguje na: SteKi
Nn, ještě jeden - lidské oči nevidí víc jak 16GB RAM
760488
Nn, ještě jeden - lidské oči nevidí víc jak 16GB RAM
760486
5 0
reagovat
Ak nemáš prostriedky na dosť silné PC aby si mohol hrať hry vo viac ako 60 fps, mohol by si sa začať cítiť deprimovaný. To je tak jediný reálny medicínsky problém, ktorý ma napadá. 
760486
Ak nemáš prostriedky na dosť silné PC aby si mohol hrať hry vo viac ako 60 fps, mohol by si sa začať cítiť deprimovaný. To je tak jediný reálny medicínsky problém, ktorý ma napadá. 
760480
6 0
reagují: Snipsley
reagovat
V roce 2005 jsem hrával CoD2 MP na 250 FPS a o dva roky později Modern Warfare MP na 125 FPS a zvládal jsem to líp než dost. :D
760484
V roce 2005 jsem hrával CoD2 MP na 250 FPS a o dva roky později Modern Warfare MP na 125 FPS a zvládal jsem to líp než dost. *:D*
1 0
reagovat
Vizuálně (a pocitově) ti rozumím (ale podepisuju KARLOSe). Každopádně technologicky tomu tak není - ostatně na to vesele navázali s ... Crysis ;)
760329
Vizuálně (a pocitově) ti rozumím (ale podepisuju KARLOSe). Každopádně technologicky tomu tak není - ostatně na to vesele navázali s ... Crysis *;)*
760317
1 -1
reagovat
Imo se ti i zdá kvůli celkovému vizuálnímu pojetí. Patelkové barvičky vs dnes velmi módní desaturované barvy...
760320
Imo se ti i zdá kvůli celkovému vizuálnímu pojetí. Patelkové barvičky vs dnes velmi módní desaturované barvy...
760317
3 -1
reagovat
Ano i ne. FC má technologicky mnohem blíže k "dnešním" hrám. HL2 je vrchol předchozí "generace". Chápu jak to myslíš, protože HL2 často vypadá konzistentněji a vymazleněji, než mnoho novějších her. Dělá to právě protože nemá některé pokročilejší techniky, má extrémně jednoduché 3D modely a technologický rozpočet využívá hlavně na vyšší rozlišení fototextur. Zbytek srovnání je pak dost zkreslený rozměrem herní plochy, protože HL2 je mnohem lineárnější.
Jinak bych technologicky vyzdvihl spíše Doom 3: link Protože přišel s masivním využitím bumpmappingu a dynamickým osvětlením, díky čemuž vypadá (obvzláště z dnešního pohledu) mnohem nověji než HL2.
Viz co o tom říká John Carmack: link .
760262
Ano i ne. FC má technologicky mnohem blíže k "dnešním" hrám. HL2 je vrchol předchozí "generace". Chápu jak to myslíš, protože HL2 často vypadá konzistentněji a vymazleněji, než mnoho novějších her. Dělá to právě protože nemá některé pokročilejší techniky, má extrémně jednoduché 3D modely a technologický rozpočet využívá hlavně na vyšší rozlišení fototextur. Zbytek srovnání je pak dost zkreslený rozměrem herní plochy, protože HL2 je mnohem lineárnější. Jinak bych technologicky vyzdvihl spíše Doom 3: https://youtu.be/u0r5sJlaNu8?t=85 Protože přišel s masivním využitím bumpmappingu a dynamickým osvětlením, díky čemuž vypadá (obvzláště z dnešního pohledu) mnohem nověji než HL2. Viz co o tom říká John Carmack: https://youtu.be/80guchXqz14?t=45 .
760256
4 -1
reagovat
Ja uz taky dohral remaster a stalo to za to :) 
760190
Ja uz taky dohral remaster a stalo to za to *:)* 
2 0
reagovat
reaguje na: xxendxx
Ano bohužel optimalizace je otřesná. Hra načítá celou mapu a hltí RAM nekompripomanými HD textury. Ale aspoň v ukázkách a misích to působí skvostně. ;)
760182
Ano bohužel optimalizace je otřesná. Hra načítá celou mapu a hltí RAM nekompripomanými HD textury. Ale aspoň v ukázkách a misích to působí skvostně. *;)*
760151
2 -1
reagovat
Já se teď spíš těším , jak se postoj spousty lidí co mají jako nejočekávanější hru Cyberpunk 2077 změní po tom, co se tvůrci odmítli zapojit do BLM. :)
760175
Já se teď spíš těším , jak se postoj spousty lidí co mají jako nejočekávanější hru Cyberpunk 2077 změní po tom, co se tvůrci odmítli zapojit do BLM. *:)*
1 -7
reagovat
reaguje na: xxendxx
Tak engine je starý a pokud na to není stavěný, tak to do něj "zadarmo" nenarveš. Každopádně podle mě původní hra vypadá staře ale dobře (podobně třeba jako half life 2) a tenhle mód zlepšuje ty klíčové věci (dohlednost, kvalita modelů a textur). Když to srovnám s Vice City (stejný rok) tak mafia odolala zubu času imho mnohem líp.
760174
Tak engine je starý a pokud na to není stavěný, tak to do něj "zadarmo" nenarveš. Každopádně podle mě původní hra vypadá staře ale dobře (podobně třeba jako half life 2) a tenhle mód zlepšuje ty klíčové věci (dohlednost, kvalita modelů a textur). Když to srovnám s Vice City (stejný rok) tak mafia odolala zubu času imho mnohem líp.
760151
5 -1
reagovat
reaguje na: Cinefil
ten HD mod do jednicky je taaaaaak straaaaasneeeeee zabrzdenej, ze se to neda poradne hrat ani na kompu, kterej si maže Crysis na chleba.... a porad to s nim vypada jak neco, co uteklo ze 486ky
760151
ten HD mod do jednicky je taaaaaak straaaaasneeeeee zabrzdenej, ze se to neda poradne hrat ani na kompu, kterej si maže Crysis na chleba.... a porad to s nim vypada jak neco, co uteklo ze 486ky
760146
1 0
reagují: Cinefil, Gonzi
reagovat
reaguje na: departed
Doporučuji vyzkoušet remaster. Sice není úplně dobře optimalizovaný, ale obsahuje textury v hd, větší dohlednost, zvuk atd. a to vše v původním designu. ;)
760146
Doporučuji vyzkoušet remaster. Sice není úplně dobře optimalizovaný, ale obsahuje textury v hd, větší dohlednost, zvuk atd. a to vše v původním designu. *;)*
760144
2 0
reagují: xxendxx
reagovat
Animace vypadají sice úplně stejně a to i přestože říkali, že Tommy nebude tak ostřílený jako Clay, který si zažil válku... a přitom oba dva mají úplně stejný animace při střelbě, přebíjení, skrývání a házení granátů, takže tady od vývojářů trošku bulšit. Jinak se mi to líbí a těším se na zbytek. 

V rámci přípravy jsem dneska na PC zprovoznil náš milovaný originál a krásně si ho před vydáním remaku zahraju a zavzpomínám.
760144
Animace vypadají sice úplně stejně a to i přestože říkali, že Tommy nebude tak ostřílený jako Clay, který si zažil válku... a přitom oba dva mají úplně stejný animace při střelbě, přebíjení, skrývání a házení granátů, takže tady od vývojářů trošku bulšit. Jinak se mi to líbí a těším se na zbytek.  V rámci přípravy jsem dneska na PC zprovoznil náš milovaný originál a krásně si ho před vydáním remaku zahraju a zavzpomínám.
1 0
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: Gonzi
Střelba vypadá jako v každé (druhé) dnešní hře. Docela mě dostávají ty komentáře od vývojářů i od hráčů, že to je dnešní standartd a takhle to být musí. Pak mě vůbec nepřekvapuje, že si hru zahrají 1x a čekají na další díl. Konzum jak sviňa.
760125
Střelba vypadá jako v každé (druhé) dnešní hře. Docela mě dostávají ty komentáře od vývojářů i od hráčů, že to je dnešní standartd a takhle to být musí. Pak mě vůbec nepřekvapuje, že si hru zahrají 1x a čekají na další díl. Konzum jak sviňa.
760122
1 0
reagovat
Závidím našim bratia, že jeden jejich eshop dává k některým hrám tyhle pěkné custom made slipcasy.:+ 

Příště objednávám od sousedů.:D
760124
Závidím našim bratia, že jeden jejich eshop dává k některým hrám tyhle pěkné custom made [url=https://imgur.com/a/7Ax4uzZ]slipcasy[/url].*:+*  Příště objednávám od sousedů.*:D*
1 -1
reagovat
Je ozaj bolestné sa pozerať na streľbu v mafii po Last of us. Ale keď sa nastavím na to, že v pôvodnej hre by to nebolo o nič lepšie a tu dostanem aspoň lepší vizuál, tak to asi prežijem. 
760123
Je ozaj bolestné sa pozerať na streľbu v mafii po Last of us. Ale keď sa nastavím na to, že v pôvodnej hre by to nebolo o nič lepšie a tu dostanem aspoň lepší vizuál, tak to asi prežijem. 
3 -2
reagovat
reaguje na: Cinefil
fyzika - ještě jsem to nehrál, takže pořád jakás naděje je. HUD - je tragický, ale téměř mě nezajímá. Střelba - to je strašně velký problém. To vypadá děsně nezajímavě. Střílet nepřesnými zbraněmi mě silně nebaví (efektivně to z enemáků dělá bullet sponges, protože potřebuješ 20 střel na jednoho). I hrdinovi jeden zásah ubere něco jako 5% života. Z druhé strany tam nevidím žádné poziční přesuny, hráč je na místě a střílí vykoukávací hlavy (které jsou taky každá za svou bedýnkou a tím končí) to je vyloženě shooting gallery a nevěřím tomu že to bude jakkoli jiné ve finální hře.
760122
fyzika - ještě jsem to nehrál, takže pořád jakás naděje je. HUD - je tragický, ale téměř mě nezajímá. Střelba - to je strašně velký problém. To vypadá děsně nezajímavě. Střílet nepřesnými zbraněmi mě silně nebaví (efektivně to z enemáků dělá bullet sponges, protože potřebuješ 20 střel na jednoho). I hrdinovi jeden zásah ubere něco jako 5% života. Z druhé strany tam nevidím žádné poziční přesuny, hráč je na místě a střílí vykoukávací hlavy (které jsou taky každá za svou bedýnkou a tím končí) to je vyloženě shooting gallery a nevěřím tomu že to bude jakkoli jiné ve finální hře.
760116
3 -1
reagují: Cinefil
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se