Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 2981 - 3000 Napsat příspěvek
reaguje na: (=LIFTY=)
"The special release includes a live global fan premiere of the first episode on April 10 at 6 p.m. PT on Prime Video"
Což je čtvrtek 3:00 u nás. :)
900575
"The special release includes a live global fan premiere of the first episode on April 10 at 6 p.m. PT on Prime Video" Což je čtvrtek 3:00 u nás. *:)*
900572
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Vražda na golfovém hřišti (1994)

Přepálené konce poirotovek mě baví snad nejvíc a tady se scénárista skutečně vyřádil. A láska je tu doslova až za hrob. Parádní detektivka. :+
900574
Přepálené konce poirotovek mě baví snad nejvíc a tady se scénárista skutečně vyřádil. A láska je tu doslova až za hrob. Parádní detektivka. *:+*
Vražda na golfovém hřišti (1994)
0 0
reagovat
reaguje na: connor
Posunuli premiéru na 10.
900572
Posunuli premiéru na 10.
900561
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Ash_Black
:+
900570
*:+*
900568
0 0
reagovat

Pouto nejsilnější

Takhle by to třeba vypadalo, kdyby pra-pra-Linklater točil „Před úsvitem“. Narážím tím na to, že je tenhle kousek skoro 80 let starý a mně nepřišlo, že bych sledoval něco až takhle „dřívějšího“. Působí to svěže a ten film si mě získal hned od úvodu v nádražním bistru. Tady hraje prim ještě moje záliba ve zvuku starších filmů, jak zní byť jen dialogy. A jak zní? Je hezký na to koukat dnešníma očima, kdy jsou filmové romantiky plné přepálených gest i emocí. Tohle jsou „jen“ dva obyčejní zadaní lidé, co se náhodou potkali a chodí si pak, v tom svém inkognito bezčasí, na procházky a do kina. A už od startu jsem i přes zápletku, kterou jste už x-krát slyšeli, v tom nádražním bistru seděl taky :+
900568
Takhle by to třeba vypadalo, kdyby pra-pra-Linklater točil „Před úsvitem“. Narážím tím na to, že je tenhle kousek skoro 80 let starý a mně nepřišlo, že bych sledoval něco až takhle „dřívějšího“. Působí to svěže a ten film si mě získal hned od úvodu v nádražním bistru. Tady hraje prim ještě moje záliba ve zvuku starších filmů, jak zní byť jen dialogy. A jak zní? Je hezký na to koukat dnešníma očima, kdy jsou filmové romantiky plné přepálených gest i emocí. Tohle jsou „jen“ dva obyčejní zadaní lidé, co se náhodou potkali a chodí si pak, v tom svém inkognito bezčasí, na procházky a do kina. A už od startu jsem i přes zápletku, kterou jste už x-krát slyšeli, v tom nádražním bistru seděl taky *:+*
Pouto nejsilnější
3 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Fallout vychází až ve čtvrtek ráno, ne? 
900561
Fallout vychází až ve čtvrtek ráno, ne? 
900559
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Nevím, jestli si první pustit cely Fallout nebo trailer.
900559
Nevím, jestli si první pustit cely Fallout nebo trailer.
900557
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: Demonic8
Zítra ve 3:30 ráno.
900557
Zítra ve 3:30 ráno.
900555
1 0
reagují: Demonic8, (=LIFTY=)
reagovat
Teaser je venku a brzo i trailer Joker
900555
Teaser je venku a brzo i trailer [url=https://youtu.be/BHtX1eeT0xg?si=LN9B8EJIvTNePpvg]Joker[/url]
1 -1
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat
reaguje na: KARLOS
Rozumím. Ale já to vidím tak, že tenkrát neměl o tom, že bude nějaký digitál, ani páru a snahou bylo udělat to tak, jak nejlíp to celuloid umí.  Jinými slovy cílem nebylo mít to bez zrna, ale vědělo se, že prostě zrno je součástí procesu a snahou bylo aby to vypadalo nejlíp tak, jak jen to celuloid umí. A že si tenkrát neříkal "Teď to udělám takhle, protože ten blbej celuloid to líp neumí, ale až jednou přijde digitál, tak to protáhnu DNRkem a pak to teprve bude vypadat tak, jak chci."
Cílem toho remasteru by určitě nemělo být, aby to vypadalo jako omlené pozitivy, ale ideálně jako ten premiérový pozitiv,co šel na premiéru někde v Cannes nebo kdovíkde, před prvním použitím.
A jasně, kameraman na to má určitě zásadní vliv, a nemám problém, když se kdekoliv, kde jsem napsal "Cameron" toto nahradí obratem "Cameronův kameraman".
Každopádně abyste mě špatně nepochopili, já najsem nejaký odpůrce DNR, jen jsem prostě viděl spoustu zmínek, že v tomto případě se to moc nepovedlo, tak jsem to hodil do placu.
900552
Rozumím. Ale já to vidím tak, že tenkrát neměl o tom, že bude nějaký digitál, ani páru a snahou bylo udělat to tak, jak nejlíp to celuloid umí.  Jinými slovy cílem nebylo mít to bez zrna, ale vědělo se, že prostě zrno je součástí procesu a snahou bylo aby to vypadalo nejlíp tak, jak jen to celuloid umí. A že si tenkrát neříkal "Teď to udělám takhle, protože ten blbej celuloid to líp neumí, ale až jednou přijde digitál, tak to protáhnu DNRkem a pak to teprve bude vypadat tak, jak chci." Cílem toho remasteru by určitě nemělo být, aby to vypadalo jako omlené pozitivy, ale ideálně jako ten premiérový pozitiv,co šel na premiéru někde v Cannes nebo kdovíkde, před prvním použitím. A jasně, kameraman na to má určitě zásadní vliv, a nemám problém, když se kdekoliv, kde jsem napsal "Cameron" toto nahradí obratem "Cameronův kameraman". Každopádně abyste mě špatně nepochopili, já najsem nejaký odpůrce DNR, jen jsem prostě viděl spoustu zmínek, že v tomto případě se to moc nepovedlo, tak jsem to hodil do placu.
900550
3 0
reagují: Gonzi, KARLOS
reagovat
reaguje na: Haggar
Chápu point. Na druhou stranu - to, co píše HAL o SW... Jako brát jako referenci staré pozitivy, mnohokrát omlené v promítačkách. Jedna věc je pamatovat si, jak ten film v kině vypadal, druhá je, jestli už tehdá s tím samotný tvůrce byl spokojený. Celuloid určitě není neměnné médium.
A ještě jedna věc - tohle je v drtivé většině záležitost kameramana, režisér v kameře určuje kompozici a camera movement, ale světlo, sklo a většina techniky je na vínku kameramana. Cameron do toho určitě dost fušoval, ale ty remastery/restaurace by měli mít pod palcem právě kameramani.
900550
Chápu point. Na druhou stranu - to, co píše HAL o SW... Jako brát jako referenci staré pozitivy, mnohokrát omlené v promítačkách. Jedna věc je pamatovat si, jak ten film v kině vypadal, druhá je, jestli už tehdá s tím samotný tvůrce byl spokojený. Celuloid určitě není neměnné médium. A ještě jedna věc - tohle je v drtivé většině záležitost kameramana, režisér v kameře určuje kompozici a camera movement, ale světlo, sklo a většina techniky je na vínku kameramana. Cameron do toho určitě dost fušoval, ale ty remastery/restaurace by měli mít pod palcem právě kameramani.
900501
1 0
reagují: Haggar
reagovat
To je stejné jako s vydáním originálních Star Wars.
Lucas se je snažil smazat ze světa a místo toho razil své doprasené verze, Disney pokračoval ve stejné lini a na těch změnách ještě přitlačil, takže ty filmy teď na oficiálních releasech vypadají úplně jinak.

Takže to museli vzít fanoušci do vlastních rukou... a to mi právě před pár týdny udělalo obrovskou radost, když vyšla nová verze Star Wars Project 4K

Dlouho byla nejlepší Despecialized edition, která vzala zprasený oficiální UHD release a postprodukčně revertovala Lucasovy a Disneyho digitální přídavky, snažila se vrátit původní color grading a doplnit chybějící scény z jiných upscalovaných zdrojů.

Teď ale vládne ten Project 4K (4K77, 4K80, 4K83), který je prostě úplně novým scanem původních filmů, vyčištěný od škrábanců a vad jako všechny jiné profesionálně dělané restored filmy - a navíc vydaný ve dvou verzích, s původním šumem a s jeho omezením.
A tahle verze je prakticky dokonalá.
900512
To je stejné jako s vydáním originálních Star Wars. Lucas se je snažil smazat ze světa a místo toho razil své doprasené verze, Disney pokračoval ve stejné lini a na těch změnách ještě přitlačil, takže ty filmy teď na oficiálních releasech vypadají úplně jinak. Takže to museli vzít fanoušci do vlastních rukou... a to mi právě před pár týdny udělalo obrovskou radost, když vyšla nová verze [url=https://www.thestarwarstrilogy.com/project-4k77/]Star Wars Project 4K[/url] Dlouho byla nejlepší Despecialized edition, která vzala zprasený oficiální UHD release a postprodukčně revertovala Lucasovy a Disneyho digitální přídavky, snažila se vrátit původní color grading a doplnit chybějící scény z jiných upscalovaných zdrojů. Teď ale vládne ten Project 4K (4K77, 4K80, 4K83), který je prostě úplně novým scanem původních filmů, vyčištěný od škrábanců a vad jako všechny jiné profesionálně dělané restored filmy - a navíc vydaný ve dvou verzích, s původním šumem a s jeho omezením. A tahle verze je prakticky dokonalá.
4 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Já vím, že je to tvůrčí záměr. Jenomže tohle je tvůrčí záměr typu "hodím do nové verze Návratu Jediho místo Sebastiana Shawa Haydena Christensena!", tj ano, rozhodl se tak autor, ale nebyl tak rozhodnutý během tvorby díla ale rozhodl se to změnit až někdy v budoucnu. Jak říkám, sám jsem to ještě neviděl a netvrdím, že je to nutně špatně, ale reakce na to jsou dost rozpačité.
900501
Já vím, že je to tvůrčí záměr. Jenomže tohle je tvůrčí záměr typu "hodím do nové verze Návratu Jediho místo Sebastiana Shawa Haydena Christensena!", tj ano, rozhodl se tak autor, ale nebyl tak rozhodnutý během tvorby díla ale rozhodl se to změnit až někdy v budoucnu. Jak říkám, sám jsem to ještě neviděl a netvrdím, že je to nutně špatně, ale reakce na to jsou dost rozpačité.
900489
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
Na itunes se nedavno objevila 4k edice Propasti, tak jestli nepujde o tohle.
900498
Na itunes se nedavno objevila 4k edice Propasti, tak jestli nepujde o tohle.
900488
1 0
reagovat
reaguje na: SteKi
Na evidi jsou konce oba.
900491
Na evidi jsou konce oba.
900483
0 0
reagovat
reaguje na: Haggar
"AI" se v menší, nebo větší míře u remasterů používala už dlouho. Zrovna tohle je druh práce, kde se algoritmy přímo nabízejí.
Cameron je ale zastáncem DNRka, na to bacha. A co sem četl recenze, tak z těch nových edic lépe vychází klasické BD, kde se u UHD objevují mírné přepaly v jasu. A to vyhlazování obrazu tomu také nepomáhá, ale opět - to je přímý tvůrčí "záměr", kde Cameron ty mastery světil a hlavně colourgradoval (proto se na ně taky čekalo patnáct let).
900489
"AI" se v menší, nebo větší míře u remasterů používala už dlouho. Zrovna tohle je druh práce, kde se algoritmy přímo nabízejí. Cameron je ale zastáncem DNRka, na to bacha. A co sem četl recenze, tak z těch nových edic lépe vychází klasické BD, kde se u UHD objevují mírné přepaly v jasu. A to vyhlazování obrazu tomu také nepomáhá, ale opět - to je přímý tvůrčí "záměr", kde Cameron ty mastery světil a hlavně colourgradoval (proto se na ně taky čekalo patnáct let).
900484
1 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: okkac
To ti to ze Států už došlo? V Evropě to vychází až v květnu...
Abyss měl několik HD webripů, v obou verzích, některé dokonce i remasterované. SE v remasteru špatně nevypadala, ale byla openmatte, jestli se nepletu.
To DVDčko bylo vysloveně srandovní. Tedy - ono bylo skvělé ve všech směrech, až na ten obraz, se kterým měli mnozí problém už při vydání.
True lies sice nemělo BD vydání, ale bylo vydáno na D-VHS, což, světe div se, je 1080i. HDčko tak bylo dostupné velmi dlouho. BD/UHD je ale rozhodně vítané, plus poprvé dostane film i nějaké bonusy (Laser disk, VHS, DVD, D-VHS a ani na jednom formátu nebylo nic, než trailer).
Terminátor dvojka má jeden problém - je to defakto nezávislá produkce a vydavatel domácích nosičů není celosvětově jednotný. To není dokonce ani výrobce. České BD není z nejhorších (existují i horší přepisy) a na UHD bych se u T2 vybodl, protože je to prý nejhorší UHD disk, co se kdy vydal (těžím z infa od Štěpána, sám ten disk nemám a ani mít nebudu).
900488
To ti to ze Států už došlo? V Evropě to vychází až v květnu... Abyss měl několik HD webripů, v obou verzích, některé dokonce i remasterované. SE v remasteru špatně nevypadala, ale byla openmatte, jestli se nepletu. To DVDčko bylo vysloveně srandovní. Tedy - ono bylo skvělé ve všech směrech, až na ten obraz, se kterým měli mnozí problém už při vydání. True lies sice nemělo BD vydání, ale bylo vydáno na D-VHS, což, světe div se, je 1080i. HDčko tak bylo dostupné velmi dlouho. BD/UHD je ale rozhodně vítané, plus poprvé dostane film i nějaké bonusy (Laser disk, VHS, DVD, D-VHS a ani na jednom formátu nebylo nic, než trailer). Terminátor dvojka má jeden problém - je to defakto nezávislá produkce a vydavatel domácích nosičů není celosvětově jednotný. To není dokonce ani výrobce. České BD není z nejhorších (existují i horší přepisy) a na UHD bych se u T2 vybodl, protože je to prý nejhorší UHD disk, co se kdy vydal (těžím z infa od Štěpána, sám ten disk nemám a ani mít nebudu).
900482
3 0
reagují: Svaťoš
reagovat
reaguje na: okkac
Obraz fakt v pohode? Pry s tim upscalem nejak pomahala u vsech 3 filmu AI (tusim, ze prehnane DNR a nasledne dopocet toho, co zmizelo i se sumem) a je to pry bohuzel dost videt, nejvic teda na True Lies. Tak by me zajimalo, jestli to vadi jen nekomu, kdo to vylozene hleda nebo jestli si toho clovek vsimne, i kdyz se na to nesoustredi.
900484
Obraz fakt v pohode? Pry s tim upscalem nejak pomahala u vsech 3 filmu AI (tusim, ze prehnane DNR a nasledne dopocet toho, co zmizelo i se sumem) a je to pry bohuzel dost videt, nejvic teda na True Lies. Tak by me zajimalo, jestli to vadi jen nekomu, kdo to vylozene hleda nebo jestli si toho clovek vsimne, i kdyz se na to nesoustredi.
900482
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: okkac
Priepasť od malička zbožňujem a nikdy som nechápal prečo ten film ľudia buď nemajú radi alebo nepoznajú. Aký je tam koniec, ten klasický alebo režisérsky?
900483
Priepasť od malička zbožňujem a nikdy som nechápal prečo ten film ľudia buď nemajú radi alebo nepoznajú. Aký je tam koniec, ten klasický alebo režisérsky?
900482
1 0
reagují: KARLOS
reagovat

The Abyss Special Edition 4K Remaster

Tak konečně se Cameron pustil do 4K remasterů Aliens, The Abyss a True Lies. Aliens už měli BluRay edici, ale The Abyss a True Lies nikdy na BR nevyšly. Vím, že The Abyss měla strašně vydání na DVD v podobě letterboxu a donedávna byl jen webrip, který ušel ale zas extra nebyl. True Lies překvapivě měly nějakou upscale verzi do 4K, která byla ucházející. Škoda jen, že Terminátor 2 prodloužená verze není ve 4K.

Zpátky k Propasti. Konečně to na OLED vypadá úchvatně a prostě Cameron měl podvodní natáčení i přes všechny problémy skvěle udělané a triky stále obstojí. U Camerona mám problém sestavit žebříček, skoro všechny filmy mám u něj za plný počet. Dolů bych dal si Titanic, ale to jen ,že raději mám military/sci-fi camerona, než romanci na pozadí historické katastrofy.
900482
Tak konečně se Cameron pustil do 4K remasterů Aliens, The Abyss a True Lies. Aliens už měli BluRay edici, ale The Abyss a True Lies nikdy na BR nevyšly. Vím, že The Abyss měla strašně vydání na DVD v podobě letterboxu a donedávna byl jen webrip, který ušel ale zas extra nebyl. True Lies překvapivě měly nějakou upscale verzi do 4K, která byla ucházející. Škoda jen, že Terminátor 2 prodloužená verze není ve 4K. Zpátky k Propasti. Konečně to na OLED vypadá úchvatně a prostě Cameron měl podvodní natáčení i přes všechny problémy skvěle udělané a triky stále obstojí. U Camerona mám problém sestavit žebříček, skoro všechny filmy mám u něj za plný počet. Dolů bych dal si Titanic, ale to jen ,že raději mám military/sci-fi camerona, než romanci na pozadí historické katastrofy.
The Abyss Special Edition 4K Remaster
5 0
reagují: KARLOS, Haggar, SteKi
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se