Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

TOP 10 důvodů, proč už Warneři nejsou nejvíc cool studio


ikona
TedGeorge
adam wingardbatmanblue beetlechristopher nolanfantastická zvířatagodzillagodzilla vs. kongharry potterhbohbo maxhenry cavillhobitjohnny deppkongliga spravedlnostimads mikkelsenmatrixmortal kombatmuž z ocelipán prstenůstreamsupermantaylor sheridanwarner bros.zack snyder
Moje kdysi oblíbené studio to už nějaký ten pátek nedělá dobře  

Ke konci roku 2017 jsem pro Moviezone napsal téma „Top 11 důvodů, proč jsou Warneři nejvíc cool studio“. Warnery jsem přes jejich prosvítající packalství chválil, nostalgicky vzpomínal na svoje oblíbené filmy jejich provenience a podivoval se nad (v současném hollywoodském systému docela unikátní) věrností Clinta Eastwooda a dalších. Léta páně 2018, 2019, 2020 a první čtvrtina 2021 ukázaly, že jsem byl možná (určitě) až přehnaně pozitivní a moje tehdejší vyznání lásky pro jeden obří hollywoodský moloch je třeba po letech odpovídajícím způsobem revidovat. Úvod tentokrát netřeba protahovat, jdeme rovnou na věc.

10. Warneři slouží obřímu telekomunikačnímu konglomerátu
Desátý bod bude přece jenom úvodní, organizační, trochu nezáživný, ale nutný. V roce 2018 soud posvětil spojení gigantů. Time Warner a AT&T jedno jsou a byť od té doby telekomunikační moloch všech molochů bojoval s Trumpovou administrativou a více než stomiliardovými dluhy, na nic nečekal a skoro okamžitě začal dělat více či méně kontroverzní změny ve fungování svých filiálek. No a to se samozřejmě týká i Warnerů, kteří podle zákulisních informací pozbyli svojí volnost a musí jít mnohem více než dříve na ruku svým „páníčkům“, které ty dobré filmy vlastně zase tak moc nezajímají. Chtějí vidět výsledky a naplnění svých finančních a mocenských vizí. No a tím nejzásadnějším cílem samozřejmě bylo spuštění a úspěšný start vlastního Netflixu.

V následujících bodech tedy sice budu peskovat Warnery, ale to bude jenom takové krycí slovo. Můj hejt bude patřit i AT&T tahající za nitky v pozadí a ještě konkrétněji budu spílat společnosti WarnerMedia, což je svým způsobem přejmenované (a AT&T vstupem obohacené) Time Warner. Právě WarnerMedia pod vedením velmi suverénního Jasona Kilara dělá rozhodnutí, jež mě buď rozčilují nebo je nechápu a nechám na vás, jestli se mnou budete v následujících bodech souhlasit. Budu samozřejmě také psát o HBO Max a modelu současných premiér na streamu a v kinech, ale než se tak stane – pojďme se na chvíli vrátit k Lize spravedlnosti Zacka Snydera.

9. Návrat k Lize spravedlnosti pod taktovkou Zacka Snydera
Možná vás překvapím, ale Warnerům nejdřív trochu zatleskám. Pokud bychom totiž brali Ligu spravedlnosti Zacka Snydera jako velkou reklamní akci pro tehdy teprve plánovanou HBO Max, je to podle mého názoru úspěch. Těch 70 milionů babek se investovalo ještě předtím, než bylo jasné, co za šílenosti s premiérami se bude na Maxíku dít tento rok a v jednu chvíli byl nový stream v očích veřejnosti úspěšně spojený především s návratem Snydera k jeho týmovce. Co se kvality týče a faktu, že díky šílené čtyřhodinové délce zvládlo během prvního týdne dokoukat film pouhých 36 % diváků, to už jim může být vlastně jedno. Především reklamní účel byl splněn, mluvili o tom dlouhé měsíce skoro všichni.

Jedno by jim být nicméně nemělo, že splněný sen Snydera a jeho fanoušků dělá svými cliffhangery z DC universa ještě větší bordel, než doteď byl, a mě trochu děsí, že premiérou „ZSJL“ to celé nekončí a my budeme nejenom na stránkách MovieZone další roky potkávat fundamentální fanoušky SnyderVerse, s nimiž nebude rozumná řeč. Warneři, zbláznili jste se? Vy necháte panu režisérovi úplně volnou ruku a dovolíte mu lákat na něco, co podle vašeho pozdějšího vyjádření nikdy nevznikne? Neděláte z diváků náhodou trochu blbce? Nebo jste to udělali schválně a chcete, aby se teď iniciativy internetových noliferů zformovaly do dalšího hlasitého bloku a vy to celé na základě jejich prání odsouhlasíte někdy za 3 roky? Každopádně s tímhle jděte někam.

8. Pohřeb Supermana
Těšili jste se na dvojku Muže z oceli? Tak už se netěšte, protože Superman se bude pod dozorem všudybyla J. J. Abramse rebootovat a s velkou pravděpodobností tak můžeme zapomenout na návrat Henryho Cavilla do jeho nejslavnější role. Nezlobte se na mě, ale tohle je ze strany Warnerů a jejich DC naprosté diletanství, které nejde pochopit. Představte si, že máte k dipsozici dost možná ty vůbec nejvděčnější komiksové postavy, tedy Batmana a Supermana. Prvního za posledních patnáct let dvakrát přeobsadíte a prostředního představitele málem necháte uchlastat k smrti. Druhého sice přeobsadíte pouze jednou, ale vybodnete se na jeho sequel a nejenom „mustachegatem“ z něj vlastně uděláte pitomce. Přitom Cavill to charisma fakt má...

A to raději vůbec nemluvím o tom, že když už se snažíte splnit sen jedné generace, tedy nabídnout souboj Batmana se Supermanem, tak to natočíte zapomenutelným způsobem utopeným v digibordelu a vysmívaným nejenom kvůli scénáři sázejícím na tu dnes už legendární Martu. O tom, co poslední roky vyvádí studio za veletoče s další vděčnou postavou, tedy Jokerem, raději ani nemluvit. Jasně, každý nemůže mít svého Feigeho (a Disney dobře ví, jaký poklad v něm má, když mu dává na starost i jedny z připravovaných Star Wars), ale u Warnerů by to chtělo někoho velmi schopného a s jasnou vizí. Vždyť Iron Mana znalo po roce 2000 minimum lidí a stačil jeden Downey junior, koherentní vize Marvelu a znají ho i vaši rodiče, kteří čtou jenom komiksy od Foglara. Když se jich zeptáte na nového Batmana, tak moc nebudou tušit.

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace