reagovat
|
Diskuzní fórum KECÁRNA
příspěvky 46521 - 46540
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 2326
- 2327
- 2328
- .
- 6671
- 6672
popik
Ten song od Taylor Swift je totální srágora zato Tayler bych asi lupl, kdybych byl trochu pod parou.
Když chcete kvalitní hudbu a zamiřte k Johnu Wickovi a tomuhle songu link
Když chcete kvalitní hudbu a zamiřte k Johnu Wickovi a tomuhle songu link
reagovat
|
..docela mazec, kdyz si investori projektu mohou "svuj" film videt jen diky zdrojum, o kterych se nemluvi...
reagovat
|
Kazdopadne doufam, ze autori s nami backery nevyjebou stejnym zpusobem jako tvurci dokumentu An Honest Liar, kteri film jednak zacali rozvazet po festivalech, poradali ruzne projekce a vcera dokonce film odvysilala BBC pro sirokou verejnost (!!!!), aniz by avizovany download filmu byl komukoliv DOTED zpristupnen....
reagovat
|
reagovat
|
kubqo
naprosto epický odkaz
Luke Newman
To už tu bylo
Hardcore
Ty kráso to bylo žrádlo. Kino. Hned.
Luke Newman
To už tu bylo
Hardcore
Ty kráso to bylo žrádlo. Kino. Hned.
reagovat
|
Gonzi
Takhle to vypadá, když se k něčemu vyjádří laik a pak ho přijde někdo usadit .
To s tím Crysis jsem netušil; použil jsem ho v podstatě jako příklad grafiky, která mi co do "realističnosti" bohatě postačuje, o technických aspektech pro tvůrce toho moc nevím. Každopádně nasvícení-nenasvícení, myslím, že honba za dalšíma detailama (praskliny na schodech v NHL 15 FTW), kterejch si při hraní strhující hry ani nevšimneš je bezpředmětná, přičemž se jejich tvorbou musí zabývat někdo, kdo by místo toho mohl nadesignovat třeba pár novejch dungeonů ve Skyrimu - zjednodušeně řečeno .
To s tím Crysis jsem netušil; použil jsem ho v podstatě jako příklad grafiky, která mi co do "realističnosti" bohatě postačuje, o technických aspektech pro tvůrce toho moc nevím. Každopádně nasvícení-nenasvícení, myslím, že honba za dalšíma detailama (praskliny na schodech v NHL 15 FTW), kterejch si při hraní strhující hry ani nevšimneš je bezpředmětná, přičemž se jejich tvorbou musí zabývat někdo, kdo by místo toho mohl nadesignovat třeba pár novejch dungeonů ve Skyrimu - zjednodušeně řečeno .
reagovat
|
ad grafika her
konzole - ps3/x360 je skoro 10!!! let stará generace a jejich nové verze jsou aktuální lowend pc hardware. Navíc se spíš miniaturizuje (rozdíl mezi herním noťasem a herním PC je menší než 10 let zpět, mobily letí kupředu mílovými kroky, ale top end se nehýbe) Člověk pak těžko může čekat nějakou výraznější inovaci. Přesto se objevují věci jako Driveclub, Witcher, Star Citizen, Order 1982(nebo jiné číslo xD).
Co se týče tlusté čáry za Crysis, tak nemůžu souhlasit - v něm museli artisti ručně pozicovat světla a přizpůsobovat assety různému nasvícení... s novějším PBR hry vypadají nesrovnatelně líp + assety se dělají jednou a pak fungují v každém světle + světla jsou dynamická + ... Ono to není úplně zřejmé, ale to jak pracují nejmodernější enginy naopak práci často velmi výrazně usnadňuje, přestože je výsledek hezčí.
Jinak co se grafiky na úkor hratelnosti týče, tak na "opravdový" big world v podstatě není HW a udělat např. fyzikální hru je problém co se týče kompatibility. Ono to není tak, že by někdo přidal pár polygonů na úkor provázanějšího světa, protože to po HW stránce spolu moc nesouvisí, nejsou to stejné zdroje (tohle rozhodnutí probíhá maximálně v rovině rozdělení vývojářského času - a pak vyhrává, co hru prodává). Přesto mám obecně pocit, že se tohle posouvá správným směrem poměrně výrazně, resp. se objevuje poměrně značné množství her, které stojí vyloženě na svých mechanikách (bez ohledu na produkční hodnoty - od Far Cry 3 po FTL). Resp. za sebe mám na seznamu oblíbených her za posledních 10 let mnohem víc "aktuálních" kousků.
Co se týče tlusté čáry za Crysis, tak nemůžu souhlasit - v něm museli artisti ručně pozicovat světla a přizpůsobovat assety různému nasvícení... s novějším PBR hry vypadají nesrovnatelně líp + assety se dělají jednou a pak fungují v každém světle + světla jsou dynamická + ... Ono to není úplně zřejmé, ale to jak pracují nejmodernější enginy naopak práci často velmi výrazně usnadňuje, přestože je výsledek hezčí.
Jinak co se grafiky na úkor hratelnosti týče, tak na "opravdový" big world v podstatě není HW a udělat např. fyzikální hru je problém co se týče kompatibility. Ono to není tak, že by někdo přidal pár polygonů na úkor provázanějšího světa, protože to po HW stránce spolu moc nesouvisí, nejsou to stejné zdroje (tohle rozhodnutí probíhá maximálně v rovině rozdělení vývojářského času - a pak vyhrává, co hru prodává). Přesto mám obecně pocit, že se tohle posouvá správným směrem poměrně výrazně, resp. se objevuje poměrně značné množství her, které stojí vyloženě na svých mechanikách (bez ohledu na produkční hodnoty - od Far Cry 3 po FTL). Resp. za sebe mám na seznamu oblíbených her za posledních 10 let mnohem víc "aktuálních" kousků.
reagovat
|
TOP Diskuze
29Čarodějka přeprala Gladiátora, nejenom zámořská kina konečně praskají ve švech 26Víkendový výplach #795 o Arcane a Star Wars 22Téma: Nejlepší filmy roku 1984 aneb pecky i po čtyřech dekádách 18Návrat do budoucnosti 3: V.I.M. 115Gladiátor 2: Recenze 12Jak to vypadá s třetím Spider-Verse filmem? 12VIDEO: Lovec Kraven slibuje fyzický eRkový akční nářez 11Zemřel tvůrce Bláznivých střel a Žhavých výstřelů Jim Abrahams 11Parthenope: Trailer 11Gladiátor zůstává v českých kinech jedničkou, levná neděle nahnala davy