Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 18301 - 18320 Napsat příspěvek
reaguje na: AndyKaufman
Já se přiznám, že tohle slyším poprvé, ale je pravda, že sem se po tom infu moc nepachtil a tak trochu sem doufal, že nějaké info ještě dostanu na očkování.

Jinak já 33, takže za dva dny tu registraci taky zkusim :)
792107
Já se přiznám, že tohle slyším poprvé, ale je pravda, že sem se po tom infu moc nepachtil a tak trochu sem doufal, že nějaké info ještě dostanu na očkování. Jinak já 33, takže za dva dny tu registraci taky zkusim :)
792106
2 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Jo jo, názory jsou různé. Na tohle konkrétně jsem se ptal odborníků a dostal jsem od profesorů 3 typy odpovědí:

  • VŮBEC
  • 14 dní
  • cca 3 dny po

Disk: Jo tak to Brno je fajn, Vobořil tam dělá super práci. S Podanými r. jsem byl kvůli covidu přímo v kontaktu. :)
792106
Jo jo, názory jsou různé. Na tohle konkrétně jsem se ptal odborníků a dostal jsem od profesorů 3 typy odpovědí: [list][*]VŮBEC[/*][*]14 dní[/*][*]cca 3 dny po[/*][/list] Disk: Jo tak to Brno je fajn, Vobořil tam dělá super práci. S Podanými r. jsem byl kvůli covidu přímo v kontaktu. :)
792104
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
Zvolili jsme brněnské výstaviště, protože bývám v Brně hodně často. Chodíme tam společně na antigenní testy. Lidi z neziskovky Podané ruce jsou absolutní profíci. :+
792105
Zvolili jsme brněnské výstaviště, protože bývám v Brně hodně často. Chodíme tam společně na antigenní testy. Lidi z neziskovky Podané ruce jsou absolutní profíci. *:+*
1 -2
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
" minimálně 2 týdny. Někdo tvrdí i 3 dny..."
?
792104
" minimálně 2 týdny. Někdo tvrdí i 3 dny..." ?
792101
2 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Disketa1
Já byl jako náhradník před měsícem. Tak ti moc neporadím, navíc ještě na dnešní registraci nemám věk. :D