Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 48621 - 48640 Napsat příspěvek
Já furt nechápu o čem je řeč... :D:-:D
619729
Já furt nechápu o čem je řeč... *:D**:-**:D*
0 0
reagovat
Co se týče divácké atraktivnosti tak je to opravdu debata na dlouhé večery...

Já osobně mám nahráno cca 350 her a pořád jsem začátečník a u některých hrdinů pořád nevím, co mají za schopnosti... Nicméně bych netvrdil, že to není zábavné i pro neznalce... Na letošní TI4 koukáme s přítelkyní, která nikdy žádnou MOBA nehrála a maximálně má nakoukáno, jak občas hraju já, ale tím to končí... I tak se ale chytá a i když vůbec nezná jednotlivé schopnosti, tak se prostě zeptá, případně ji řeknu během hry... A užívá si to tak jako tak...

Neříkám, že je to pro každého, ale já loni začal s dotou právě tím, že jsem koukal na TI a nepřišlo mi, že bych se nějako nudil... Naopak mě to nakoplo to začít hrát...
619728
Co se týče divácké atraktivnosti tak je to opravdu debata na dlouhé večery... Já osobně mám nahráno cca 350 her a pořád jsem začátečník a u některých hrdinů pořád nevím, co mají za schopnosti... Nicméně bych netvrdil, že to není zábavné i pro neznalce... Na letošní TI4 koukáme s přítelkyní, která nikdy žádnou MOBA nehrála a maximálně má nakoukáno, jak občas hraju já, ale tím to končí... I tak se ale chytá a i když vůbec nezná jednotlivé schopnosti, tak se prostě zeptá, případně ji řeknu během hry... A užívá si to tak jako tak... Neříkám, že je to pro každého, ale já loni začal s dotou právě tím, že jsem koukal na TI a nepřišlo mi, že bych se nějako nudil... Naopak mě to nakoplo to začít hrát...
0 0
reagovat

studo

naix je tam ohryzal až do báze :)
619727
naix je tam ohryzal až do báze *:)*
studo
0 0
reagovat
jono, newbee ich za 14 minút rozobrali na súčiastky :D
619726
jono, newbee ich za 14 minút rozobrali na súčiastky :D
0 0
reagovat

KarelR