A přesto je hlavní leadr na tomto poli značně modifikovaný pro lokální trhy a stále využívá stejných smluvních modelů nakupování obsahových balíků.
Ovšem krom toho, že mi argumentuješ pouze tím, jak by to mělo vypadat (alespoň podle vás, protože neberete v potaz běžné uživatele, kteří se do teď diví, proč na Netflixu seriál vychází naráz, když on na to bude koukat nejrychleji třikrát do týdne), v tom žádný rozdíl oproti roku 2000 nevidím a onu nesmylsnost si mi zatím nevyvrátil. Samozřejmně nemluvím o technické realizaci a posunu v uživatelském komfortu.
Že něco expanduje do globální podoby navíc ani sjednocenost nést nemůže, to té myšlence nabalování nových diváků přímo odporuje. Netflix jest důkazem - proč by se jinak obtěžoval rozšiřovat nabídku původních českých věcí? Neměl by spíš v tomhle ohledu takového obsahu ubírat a "sjednocovat" obsah? Místo toho čím dál tím víc zaměřuje daná teritoria na potřeby daných diváků a to globalizaci - alespoň v tom základním významu slova - přímo odporuje.
reaguje na:
speedy.mail
reagují:
speedy.mail
|
reagovat
|