Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 20101 - 20120 Napsat příspěvek
Navzdory faktu, že recept připravoval pravěký muž (nebo snad žena?) se mi to líbí a myslím, že bych to zvládnul. Máte někdo zkušenosti? Je to fakt tak lehký? :D link
789396
Navzdory faktu, že recept připravoval pravěký muž (nebo snad žena?) se mi to líbí a myslím, že bych to zvládnul. Máte někdo zkušenosti? Je to fakt tak lehký? :D https://www.youtube.com/watch?v=sHdqVvj4UTM
1 0
reagovat
Zaslechl jsem v rádiu tohle a asi hodinu mi vrtalo hlavou, kde už jsem to slyšel.
Nebo jsem jedinej, komu to přijde tak strašně podobný? :D:D
Myšleno ten začátek a ta kytara. Nic jinýho, prosímvás. To je tak odlišný, jak jen může bejt :D:D
789324
Zaslechl jsem v rádiu [url=https://www.youtube.com/watch?v=ac8v0WsJpZs&ab_channel=EwaFarnaVEVO]tohle [/url]a asi hodinu mi vrtalo hlavou, kde už jsem to [url=https://www.youtube.com/watch?v=FFFevUDlnTc&ab_channel=JoeWalsh-Topic]slyšel[/url]. Nebo jsem jedinej, komu to přijde tak strašně podobný? *:D**:D* Myšleno ten začátek a ta kytara. Nic jinýho, prosímvás. To je tak odlišný, jak jen může bejt *:D**:D*
4 0
reagovat

Diskova kronika

El Risitas
789316
El Risitas
Diskova kronika
5 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Trenýrkáren.cz mě taky sere a nebýt covidu Rychlý by nevzal tento uřvaný kšeft. Takže raději chodím naostro. :D
789283
Trenýrkáren.cz mě taky sere a nebýt covidu Rychlý by nevzal tento uřvaný kšeft. Takže raději chodím naostro. *:D*
789264
2 0
reagovat
Já měl moc rád ponožky Dedoles, pak začali být populární a přišla TA! Reklama a už je nějak nevyhledávam:D
789264
Já měl moc rád ponožky Dedoles, pak začali být populární a přišla TA! Reklama a už je nějak nevyhledávam*:D*
5 0
reagují: Cinefil
reagovat
Já si třeba kdysi koupil pivo Corona, abych pochopil o čem to Diesel pořád mluví. Jako pití nic moc, ale pointa je jasná.
789261
Já si třeba kdysi koupil pivo Corona, abych pochopil o čem to Diesel pořád mluví. Jako pití nic moc, ale pointa je jasná.
3 0
reagovat
reaguje na: Jardus
Jo, což je mimochodem skoro tolik, co dělá celá slovenská e-commerce :D
789259
Jo, což je mimochodem skoro tolik, co dělá celá slovenská e-commerce *:D*
789253
2 -1
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ale však já moc dobře chápu že jim to funguje a proč, že to jen málo lidí vnímá tak negativně jako já.  Holt targeting na bfu kteří potřebují hlavně tu viditelnost a ostatní prodejci typu czc nebo tsbohemia jsou pro ně moc bezpohlavní. 

Že hned třikrát zazní Alza je samozřejmě u každé debaty o marketingu, ten jejich je nejagresivnější. To je jak s facebookovými reklamami na Wish. 
789258
Ale však já moc dobře chápu že jim to funguje a proč, že to jen málo lidí vnímá tak negativně jako já.  Holt targeting na bfu kteří potřebují hlavně tu viditelnost a ostatní prodejci typu czc nebo tsbohemia jsou pro ně moc bezpohlavní.  Že hned třikrát zazní Alza je samozřejmě u každé debaty o marketingu, ten jejich je nejagresivnější. To je jak s facebookovými reklamami na Wish. 
789250
3 0
reagovat
Jenom tahle diskuze je důkazem proč funguje. :)
789254
Jenom tahle diskuze je důkazem proč funguje. *:)*
2 -2
reagovat
Hlavně jak slyším od všech známých a z diskuzí na internetu: "kvůli tomu zelenému upištěnému hovadu bych z Alzy nikdy nic nekoupil" - a pak má Alza v roce 2020 obrat 37 miliard :D
789253
Hlavně jak slyším od všech známých a z diskuzí na internetu: "kvůli tomu zelenému upištěnému hovadu bych z Alzy nikdy nic nekoupil" - a pak má Alza v roce 2020 obrat 37 miliard *:D*
7 -1
reagují: mkubalikova
reagovat
reaguje na: HAL
and yet, here you are... talking about it 8)
Ten fakt, že se tady bavíme jen tak o reklamě a v rámci 10ti komentů 3x zazní Alza říká vše, co na toto téma kdokoli potřebuje slyšet :D.
789250
and yet, here you are... talking about it *8)* Ten fakt, že se tady bavíme jen tak o reklamě a v rámci 10ti komentů 3x zazní Alza říká vše, co na toto téma kdokoli potřebuje slyšet *:D*.
789245
10 -1
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: mkubalikova
:+
789249
*:+*
789244
3 -2
reagovat
reaguje na: mkubalikova
No přesně a pak si přečteš v diskuzi názor člověka: "Chtěl bych vidět člověka co si koupí colu, protože se objeví ve filmu" Jako člověk co to pak vyhodnocuje, bych se asi zastřelil :)

Teď je moje stopa tam, co taky bývá ve filmech a kdysi bylo i výrazněji.
789248
No přesně a pak si přečteš v diskuzi názor člověka: "Chtěl bych vidět člověka co si koupí colu, protože se objeví ve filmu" Jako člověk co to pak vyhodnocuje, bych se asi zastřelil :) Teď je moje stopa tam, co taky bývá ve filmech a kdysi bylo i výrazněji.
789244
3 -2
reagovat
reaguje na: HAL
:D You can"t win them all... Základní poučka marketingu.
789247
*:D* You can"t win them all... Základní poučka marketingu.
789245
4 -2
reagovat
reaguje na: mkubalikova
Akorát na mě to upištěné zelené hovado funguje tak, že bych si u Alzy nic nekoupil ani kdyby to měli o půlku levnější než všichni ostatní :D
789245
Akorát na mě to upištěné zelené hovado funguje tak, že bych si u Alzy nic nekoupil ani kdyby to měli o půlku levnější než všichni ostatní *:D*
789244
7 0
reagují: Gonzi, mkubalikova
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Protože Alza je ukázkový případ reklamy postavené na tvrdých datech, výzkumech a testování ve focus grupách. To upištěné zelené hovado prošlo takovým vývojem, že většině firem v Česku (a možná i v Evropě) se o tom může jen zdát. Tohle nebyla náhoda, to byl záměr, který do puntíku vyšel. 
Jako člověk pracující v reklamě bych chtěla ještě říci, že reklama fungovala, funguje a bude fungovat. Firmy neřeší proč, ale jak. Mají celkem přesně spočítáno, kolik jim přinese online, televize, print, product placement... Fakt mi věřte, nám tady v agentuře rukama ročně proteče víc jak miliarda reklamních peněz i přes to, že vám 99% lidí řekne, že je reklama obtěžuje a že na ně nefunguje... :D
789244
Protože Alza je ukázkový případ reklamy postavené na tvrdých datech, výzkumech a testování ve focus grupách. To upištěné zelené hovado prošlo takovým vývojem, že většině firem v Česku (a možná i v Evropě) se o tom může jen zdát. Tohle nebyla náhoda, to byl záměr, který do puntíku vyšel.  Jako člověk pracující v reklamě bych chtěla ještě říci, že reklama fungovala, funguje a bude fungovat. Firmy neřeší proč, ale jak. Mají celkem přesně spočítáno, kolik jim přinese online, televize, print, product placement... Fakt mi věřte, nám tady v agentuře rukama ročně proteče víc jak miliarda reklamních peněz i přes to, že vám 99% lidí řekne, že je reklama obtěžuje a že na ně nefunguje... *:D*
789216
8 -3
reagují: TedGeorge, AndyKaufman, HAL
reagovat
Já tu debatu asi nechápu, na to jestli product placement funguje, v podstatě existuje celé odvětví a dá se to snadno ověřit....
789220
Já tu debatu asi nechápu, na to jestli product placement funguje, v podstatě existuje celé odvětví a dá se to snadno ověřit....
3 -4
reagovat
reaguje na: Gonzi
ty tu firmu pak můžeš klidně nemít rád, ale "víš o ní"

Proč mě právě napadla Alza :D
789216
ty tu firmu pak můžeš klidně nemít rád, ale "víš o ní" Proč mě právě napadla Alza *:D*
789214
8 0
reagují: mkubalikova
reagovat
reaguje na: Muf
Kdyby reklama nefungovala, tak do ní netečou tak obrovské prachy. Je to jak píše pytlik - ty tu firmu pak můžeš klidně nemít rád, ale "víš o ní". Nemusíš to řešit u "pracího prášku v Ulici" :D ale že ve filmech vídáš Audiny a BMWčka (kde nad tím zas tak nepřemýšlíš, protože něčím jezdit musí) v tobě prostě zvyšuje povědomí. Hrdina na horách sežere nějakou tyčinku a ty si řekneš že není špatné u sebe tyčinku mít. Hrdinové se dívají na TV a mají u toho chipsy, nebo jsou na párty a pijou alkohol = tobě to podporuje představu, že obojí je potřeba... Když to vnímáš, tak to funguje možná slaběji, protože tomu aktivně odoláváš, ale když si toho "nevšimneš", tak ti do podvědomí teče, že je to běžné. Že je normální mít dům a dvě auta, s kamarády se scházet na pivě, po sexu si zapálit, milence kupovat parfém ... minimálně u mě jsou poslední dva příklady "typické" aniž bych kterýkoli viděl naživo ;).
789214
Kdyby reklama nefungovala, tak do ní netečou tak obrovské prachy. Je to jak píše pytlik - ty tu firmu pak můžeš klidně nemít rád, ale "víš o ní". Nemusíš to řešit u "pracího prášku v Ulici" *:D* ale že ve filmech vídáš Audiny a BMWčka (kde nad tím zas tak nepřemýšlíš, protože něčím jezdit musí) v tobě prostě zvyšuje povědomí. Hrdina na horách sežere nějakou tyčinku a ty si řekneš že není špatné u sebe tyčinku mít. Hrdinové se dívají na TV a mají u toho chipsy, nebo jsou na párty a pijou alkohol = tobě to podporuje představu, že obojí je potřeba... Když to vnímáš, tak to funguje možná slaběji, protože tomu aktivně odoláváš, ale když si toho "nevšimneš", tak ti do podvědomí teče, že je to běžné. Že je normální mít dům a dvě auta, s kamarády se scházet na pivě, po sexu si zapálit, milence kupovat parfém ... minimálně u mě jsou poslední dva příklady "typické" aniž bych kterýkoli viděl naživo *;)*.
789205
4 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: Muf

Duff

Měli ho párkrát v Lidlu nebo Albertu, tak jsem ho zkusil. Na to, že to není pivo, ale chmelový produkt to nebylo špatné. Samozřejmě jsem si ho vypil u Simpsonů. :D
789212
Měli ho párkrát v Lidlu nebo Albertu, tak jsem ho zkusil. Na to, že to není pivo, ale chmelový produkt to nebylo špatné. Samozřejmě jsem si ho vypil u Simpsonů. *:D*
Duff
789205
4 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se