No, moje pointa je, že to opravdu bagatelizuješ víc, než bys chtěl.
Chápu, že dáváš nástřel. Co jsem se ale snažil naznačit je, že by to bylo výrazně složitější a řečí čísel by to sahalo hodně za polovinu požadovaného času potřebného na vývoj od nuly, zaměstnalo by to celé studio a těch potřebných assetů máš vlastně dost málo, byť se zdá, že je to polovina mapy, všechno nahráno a novější mechaniky v šuplíku.
Jinými slovy - stejně náročný vývoj remaku, jako vývoj jakéhokoliv jiného remaku.
Pokud jde ale o poslední odstavec, pak nemůžeme být víc zajedno. Jen mě to nepřekvapuje. RDO je multiplayer s počtem hráčů, které jim závidí téměř všichni mimo top deset, ale protože R* ho porovnává se svým druhým dítkem, který je top 1, pak celý vývoj hodili po třech letech do koše... A to mluvíme o hře, do které stačilo přidávat relativní minimum práce a invence k výsledku, aby hra byla živá a vyvíjela se. A že zastavený vývoj znamenal i pokles hráčů i mikrotransakcí u zaběhnutého produktu, který generoval zisk.
Jak říkám, to nemluvím o vydání hloupého patche pro PS5/XBX pro RDR2, byť by to z technického hlediska znamenalo odemknout snímky a vyšší schopnosti vykreslování, neb dvojka všechny vysoké nároky obsahuje na PC...
Takže ano, ten "ne"remake jedničky mě ani trochu nepřekvapil a proto mluvím o tom, že pro R* je jakákoliv invence do této série zřejmě nepříjemná.
reaguje na:
Gonzi
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|