Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 1381 - 1400 Napsat příspěvek

Alan Wake 2

Na Epic store v rámci Black Friday za 890,-
Ale já si to sakra nechci kupovat na Epicu ... takto mě pokoušet ... :(
887574
Na Epic store v rámci Black Friday za 890,- Ale já si to sakra nechci kupovat na Epicu ... takto mě pokoušet ... *:(*
Alan Wake 2
0 0
reagovat
reaguje na: Haggar
No a to je právě to, co si myslím, že hraje téměř nulovou roli a co jsem se snažil říct. Většině lidí je fakt, že to může někdy v budoucnu vyjít i na PC úplně putna 8)
887567
No a to je právě to, co si myslím, že hraje téměř nulovou roli a co jsem se snažil říct. Většině lidí je fakt, že to může někdy v budoucnu vyjít i na PC úplně putna *8)*
887555
2 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: KARLOS
Už bych se znova opakoval, takže jen krátce. Rozhodně netvrdím, že GoT je aktuálně pro PS system seller. Ten příklad Uncharted 10 let zpátky byl proto, že tehdy se na PC neportovalo. Takže je to myšlené tak, že podle mě aktuální Marvel's Spider-man 2 není tak velký system seller jako bývalo kdysi Uncharted, nebo vlastně jako byl i první Spider-man, protože tenkrát sis nemohl říct "Kašlu na PS, počkám 2-3 roky a zahraju si to na PC". To si o Spider-Manovi 2 řict můžeš, což ho na stupnici system-sellerovitosti (čeština pláče, já vím :)) posouvá o něco níž. Jak moc velké to něco je, je na debatu, ale je rozhodně nenulové a podle mě ne zase úplně zanedbatelné.
887555
Už bych se znova opakoval, takže jen krátce. Rozhodně netvrdím, že GoT je aktuálně pro PS system seller. Ten příklad Uncharted 10 let zpátky byl proto, že tehdy se na PC neportovalo. Takže je to myšlené tak, že podle mě aktuální Marvel's Spider-man 2 není tak velký system seller jako bývalo kdysi Uncharted, nebo vlastně jako byl i první Spider-man, protože tenkrát sis nemohl říct "Kašlu na PS, počkám 2-3 roky a zahraju si to na PC". To si o Spider-Manovi 2 řict můžeš, což ho na stupnici system-sellerovitosti (čeština pláče, já vím *:)*) posouvá o něco níž. Jak moc velké to něco je, je na debatu, ale je rozhodně nenulové a podle mě ne zase úplně zanedbatelné.
887551
0 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: Haggar
Podle me zamenujes hodnotu s tou exkluzivitou. Kdyby tomu tak bylo, tak si Sony u tech titulu rekne treba o dvacet procent vic, jak u neexkluzivnich titulu.
To se nedeje. Exkluzivita nezveda hodnotu tech her, zveda duvod, proc si poridit system, na kterem bezi. Ale sam duvod, ze si hru nikde jinde nepustis, nevytvari vyssi hodnotu.
Vydani na dalsich systemech naopak hodnotu zveda. Pokud je nechas exkluzivni, zakonite budes zlevnovat. A zlevnovani neni nic jineho, nez ze hra ztraci hodnotu. Za plnou palku ji po ctyrech letech neprodas, naopak bude o dve tretiny levnejsi. Protoze at exkluzivni, vsichni, kdo si ji chteli koupit a zahrat uz ji maji koupenou a zahranou. Vydanim na nove platforme cenu opet zvednes, protoze to sice bude hra ctyri roky stara, ale na PC je defakto nova.
Operujes tady s nejakym casovym vzorcem - pokud chci Uncharted, budu si muset PS koupit, jinak to nejde. Tvrdis, ze s vydanim pripadne petky to nebude platit - staci si pockat tri roky, ono to vyjde.
Takto vetsinovy zakaznik nepremysli. O hre se mluvi, je to novinka. Jednoduse si ji koupi. Pokud ji bude chtit moc, donuti ho to koupit konzoli. Pokud ji moc chtit nebude, nebude ji hrat vubec. Koupi si ji az pripadne ve sleve, proto taky ty slevy funguji. A pokud uz nezaberou ani ty slevy, tak se puvodne exkluzivni hra vyda na dalsim systemu. Svete div se, lidi ty verze kupuji a to i ve vyrazne drazsich cenach, nez ty vyprodejove kopie na puvodnim systemu...
Na system seller po ctyrech letech bych nesazel. Nikdo (temer, vyjimky existuji vzdy, ale to je v radu jednotlivcu) ti ted neprijde a nerekne - hele, musim si koupit PSko, protoze na PC neni Ghost of Tsusima. Protoze bud uz tak ucinil, nebo tak jiz nikdy neucini. To zarizeni mu proda az treba novy Spiderman a protoze kdysi chtel GoT a protoze ted je ve sleve, tak si ho prikoupi take. Ale nikdy to nebude jen to GoT. A toho noveho Spideyho ke koupi konzole muze treba motivovat jednicka z PC, byt treba pred tim na prvnihgo Spideyho ctyri roky cekal, protoze PS koupit odmital...
Ne, fakt tomu nerozumim. Exkluzivita je jen nastroj, ja v tom argumentu opravdu vysvetleni nevidim. Ale samozrejme dik, zes odpovedel aspon ty. :):+
887551
Podle me zamenujes hodnotu s tou exkluzivitou. Kdyby tomu tak bylo, tak si Sony u tech titulu rekne treba o dvacet procent vic, jak u neexkluzivnich titulu. To se nedeje. Exkluzivita nezveda hodnotu tech her, zveda duvod, proc si poridit system, na kterem bezi. Ale sam duvod, ze si hru nikde jinde nepustis, nevytvari vyssi hodnotu. Vydani na dalsich systemech naopak hodnotu zveda. Pokud je nechas exkluzivni, zakonite budes zlevnovat. A zlevnovani neni nic jineho, nez ze hra ztraci hodnotu. Za plnou palku ji po ctyrech letech neprodas, naopak bude o dve tretiny levnejsi. Protoze at exkluzivni, vsichni, kdo si ji chteli koupit a zahrat uz ji maji koupenou a zahranou. Vydanim na nove platforme cenu opet zvednes, protoze to sice bude hra ctyri roky stara, ale na PC je defakto nova. Operujes tady s nejakym casovym vzorcem - pokud chci Uncharted, budu si muset PS koupit, jinak to nejde. Tvrdis, ze s vydanim pripadne petky to nebude platit - staci si pockat tri roky, ono to vyjde. Takto vetsinovy zakaznik nepremysli. O hre se mluvi, je to novinka. Jednoduse si ji koupi. Pokud ji bude chtit moc, donuti ho to koupit konzoli. Pokud ji moc chtit nebude, nebude ji hrat vubec. Koupi si ji az pripadne ve sleve, proto taky ty slevy funguji. A pokud uz nezaberou ani ty slevy, tak se puvodne exkluzivni hra vyda na dalsim systemu. Svete div se, lidi ty verze kupuji a to i ve vyrazne drazsich cenach, nez ty vyprodejove kopie na puvodnim systemu... Na system seller po ctyrech letech bych nesazel. Nikdo (temer, vyjimky existuji vzdy, ale to je v radu jednotlivcu) ti ted neprijde a nerekne - hele, musim si koupit PSko, protoze na PC neni Ghost of Tsusima. Protoze bud uz tak ucinil, nebo tak jiz nikdy neucini. To zarizeni mu proda az treba novy Spiderman a protoze kdysi chtel GoT a protoze ted je ve sleve, tak si ho prikoupi take. Ale nikdy to nebude jen to GoT. A toho noveho Spideyho ke koupi konzole muze treba motivovat jednicka z PC, byt treba pred tim na prvnihgo Spideyho ctyri roky cekal, protoze PS koupit odmital... Ne, fakt tomu nerozumim. Exkluzivita je jen nastroj, ja v tom argumentu opravdu vysvetleni nevidim. Ale samozrejme dik, zes odpovedel aspon ty. *:)**:+*
887512
5 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: Gonzi
Určitě souhlasím, že kvalita studia je základ. Když někdo neumí, můžeš do něj nalít peněz, kolik chceš a nepomůže to. Ale zároveň určitě platí, že když chceš AAA hru s vysokými produkčními hodnotami, tak se prostě musí zaplatit. A to prostě malé studio nezvládne. Pak musíš být buď to velké studio, jako ti Rockstaři nebo CD Projekt) nebo musíš mít bohatého vydavatele, který tě podpoří a ne vyždíme. A v tomhle je prostě dobrá Sony.
887533
Určitě souhlasím, že kvalita studia je základ. Když někdo neumí, můžeš do něj nalít peněz, kolik chceš a nepomůže to. Ale zároveň určitě platí, že když chceš AAA hru s vysokými produkčními hodnotami, tak se prostě musí zaplatit. A to prostě malé studio nezvládne. Pak musíš být buď to velké studio, jako ti Rockstaři nebo CD Projekt) nebo musíš mít bohatého vydavatele, který tě podpoří a ne vyždíme. A v tomhle je prostě dobrá Sony.
887528
1 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Já tvrdím, že ta kvalita je spíš ve studiu, než v produkci (samozřejmě to není 100% čisté a Sony evidentně rádo za kvalitu připlatí, nechci je shazovat). Proto i first party hry (Days Gone) nebo vyloženě nejvlajkovější hra dané platformy (Halo) můžou pohořet.
Naopak ale vidím, že ty největší a nejdražší hry exclusivní nejsou (RDR2, Cybeprunk).
887528
Já tvrdím, že ta kvalita je spíš ve studiu, než v produkci (samozřejmě to není 100% čisté a Sony evidentně rádo za kvalitu připlatí, nechci je shazovat). Proto i first party hry (Days Gone) nebo vyloženě nejvlajkovější hra dané platformy (Halo) můžou pohořet. Naopak ale vidím, že ty největší a nejdražší hry exclusivní nejsou (RDR2, Cybeprunk).
887526
0 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: do_Od
Ale vážně, pro first party tituly hraje teoreticky jedna věc: Hry jsou šité na míru systému (např. defacto neportovatelný Motorstorm na PS3) a jejich budget je suplovaný zisky z ostatních prodejů na daném systému. Toto chápu a respektuju.

Jenže, ty konzole jsou stejné (PC, XBox i PS aktuálně běží na HW od AMD...), ty platformy nejsou nikterak unikátní (jo, PSku se třepou triggery, pardon) a ty peníze jsou dost na hraně, když Alan Wake vypadá jak vypadá, nebo když ty nejvíc hry jsou od studií jako Rockstar, či CD Project Red.

Opravdu to tam nevidím. Takže zůstávají nevýhody.
887527
Ale vážně, pro first party tituly hraje teoreticky jedna věc: Hry jsou šité na míru systému (např. defacto neportovatelný Motorstorm na PS3) a jejich budget je suplovaný zisky z ostatních prodejů na daném systému. Toto chápu a respektuju. Jenže, ty konzole jsou stejné (PC, XBox i PS aktuálně běží na HW od AMD...), ty platformy nejsou nikterak unikátní (jo, PSku se třepou triggery, pardon) a ty peníze jsou dost na hraně, když Alan Wake vypadá jak vypadá, nebo když ty nejvíc hry jsou od studií jako Rockstar, či CD Project Red. Opravdu to tam nevidím. Takže zůstávají nevýhody.
887515
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Proč mě ty exklusivity vyhovují, to jsem popsal o pár postů níže, to bych se opakoval.
K té kvalitě - ano, GoW udělala Santa Monica. Ale vývoj jí platilo Sony. A můžeš bez veškerých pochyb tvrdit, že kdyby do nich Sony po dobu x let vývoje nelilo peníze, tak by ten GoW vypadal stejně? Já natvrdím, že by to na 100 % nezvládli, ale zároveň nemůžu čist, je ja jasné, že ano. Ty peníze by jim prostě chyběli a vývoj by byl složitější. Pak třeba musíš dělat kompromisy v kvalitě.
Ad Halo - tak jasně, když to MS vezme původnímu týmu a dá to někomu jinému, tak to je problém. First party exklusivky nejsou svkělými hrami automaticky, samozřejmě se o ně ten vlastník musí starat. A tady to MS prostě prokaučoval.
887526
Proč mě ty exklusivity vyhovují, to jsem popsal o pár postů níže, to bych se opakoval. K té kvalitě - ano, GoW udělala Santa Monica. Ale vývoj jí platilo Sony. A můžeš bez veškerých pochyb tvrdit, že kdyby do nich Sony po dobu x let vývoje nelilo peníze, tak by ten GoW vypadal stejně? Já natvrdím, že by to na 100 % nezvládli, ale zároveň nemůžu čist, je ja jasné, že ano. Ty peníze by jim prostě chyběli a vývoj by byl složitější. Pak třeba musíš dělat kompromisy v kvalitě. Ad Halo - tak jasně, když to MS vezme původnímu týmu a dá to někomu jinému, tak to je problém. First party exklusivky nejsou svkělými hrami automaticky, samozřejmě se o ně ten vlastník musí starat. A tady to MS prostě prokaučoval.
887523
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: do_Od
Mno, alespoň nepovažuju Netflixbox a HBOStation za změnu k lepšímu.:D
887525
Mno, alespoň nepovažuju Netflixbox a HBOStation za změnu k lepšímu.*:D*
887515
0 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Tak svým způsobem ano. Mně by nevadilo mít jednu hru na Originu, druhou na Steamu a třetí na Sonystoru. Byl bych radši, kdyby šly "všechny" hry šly koupit "všude", ale už to je krok správnou cestou.

Co ale nechápu je, že to někomu vyhovuje. Že je někdo RÁD za to, že je GoW exkluzivita. Že si myslí, že je tím ta hra nějak lepší. Že stejně tak asi rád platí za vícero streamů a těší se, až konečně bude Netflixbox pro tu pořádnou exkluzivitu. Tomu nerozumím.

A co se kvality týče:
Sony neudělalo GoW. Santa Monica ano.
Microsoft neudělal Halo. Bungie ano. A když už jsme u těch first party věcí, proč bylo Halo kdysi skvělé a dnes ne? Protože to sice je pořád pod Microsoftboxem, ale Bungie dělá jiné věci, kdežto na Halu maká 343. Řekl bych, že je to krásná ukázka toho, kdo opravdu může za kvalitu těch značek.
887523
Tak svým způsobem ano. Mně by nevadilo mít jednu hru na Originu, druhou na Steamu a třetí na Sonystoru. Byl bych radši, kdyby šly "všechny" hry šly koupit "všude", ale už to je krok správnou cestou. Co ale nechápu je, že to někomu vyhovuje. Že je někdo RÁD za to, že je GoW exkluzivita. Že si myslí, že je tím ta hra nějak lepší. Že stejně tak asi rád platí za vícero streamů a těší se, až konečně bude Netflixbox pro tu pořádnou exkluzivitu. Tomu nerozumím. A co se kvality týče: Sony neudělalo GoW. Santa Monica ano. Microsoft neudělal Halo. Bungie ano. A když už jsme u těch first party věcí, proč bylo Halo kdysi skvělé a dnes ne? Protože to sice je pořád pod Microsoftboxem, ale Bungie dělá jiné věci, kdežto na Halu maká 343. Řekl bych, že je to krásná ukázka toho, kdo opravdu může za kvalitu těch značek.
887503
1 0
reagují: Haggar
reagovat
:D

Jsem rád, že můj hot take u pár lidí není tak hot.

Nicméně samozřejmě chápu pohled Gonziho, v ideálním světě mají všichni všechno a proti tomu těžko něco namítat.
887515
*:D* Jsem rád, že můj hot take u pár lidí není tak hot. Nicméně samozřejmě chápu pohled Gonziho, v ideálním světě mají všichni všechno a proti tomu těžko něco namítat.
3 0
reagují: Gonzi, Gonzi
reagovat
reaguje na: KARLOS
Bych nečekal, že se někdy budu zastávat do_oda, ale co už, život je plný překvapení. :) Já to chápu tak a částečně ten názor taky sdílím, že to vydání na PC, byť opožděné, prostě snižuje tu hodnotu té exklusivnosti.  Prostě před deseti let jsem věděl, že když si budu chtít zahrát Uncharted, musím si koupit PS. Teď vím, že stačí počkat. Jasně, třeba dlouhou dobu, ale prostě už tam není to "já si tu hru chci zahrát, tak si to PSko koupím, nedá se svítit". Můžu být prostě jen trpělivý a počkat si. A věřím, že takových lidí nebude málo. A pak se hodnota takové exklusivní hry snižuje pro Sony tím, že už to není tak velký system seller jako před tím. No a pak se přece snižuje motivace takovou hru vůbec vyvíjet. Takhle nějak bych tipl, že to myslel.
Ale jasně, ono to není černobílé. Je to reklama na další díl, na platformu jako takovou. To už si musí spočítat management Sony, jestli se to vyplatí. Jen nebrat v úvahu krátkodobé cash-flow, ale taky i dlouhodobý přínos nebo naopak riziko.
887512
Bych nečekal, že se někdy budu zastávat do_oda, ale co už, život je plný překvapení. *:)* Já to chápu tak a částečně ten názor taky sdílím, že to vydání na PC, byť opožděné, prostě snižuje tu hodnotu té exklusivnosti.  Prostě před deseti let jsem věděl, že když si budu chtít zahrát Uncharted, musím si koupit PS. Teď vím, že stačí počkat. Jasně, třeba dlouhou dobu, ale prostě už tam není to "já si tu hru chci zahrát, tak si to PSko koupím, nedá se svítit". Můžu být prostě jen trpělivý a počkat si. A věřím, že takových lidí nebude málo. A pak se hodnota takové exklusivní hry snižuje pro Sony tím, že už to není tak velký system seller jako před tím. No a pak se přece snižuje motivace takovou hru vůbec vyvíjet. Takhle nějak bych tipl, že to myslel. Ale jasně, ono to není černobílé. Je to reklama na další díl, na platformu jako takovou. To už si musí spočítat management Sony, jestli se to vyplatí. Jen nebrat v úvahu krátkodobé cash-flow, ale taky i dlouhodobý přínos nebo naopak riziko.
887506
2 0
reagují: KARLOS
reagovat
Já bych se rád vrátil k tomu původnímu doodovu postu, protože se odbočilo...
V čem mají ty "jedna platforma exkluzivní" tituly vyšší hodnotu? A co ta vyšší hodnota je?
Z pohledu studia je ta hodnota snadno vyčíslitelná - pokud si chce hráč zahrát tuto hru, musí si koupit jen jejich systém. Cenami ověnčené hry tak cenami ověnčují i platformu. Je to nejlepší možná reklama - tuto hru si zahrajete pouze u nás. Potud je to jasné a pochopitelné.
Co však ubírá na hodnotě vydání hry na jiné platformě? Výslovně se zmiňují dodrbané porty. Určitě mě opravte, pokud tomu je jinak, ale z těch exkluzivit vyslovený průšvih nebylo snad nic, nebo jsem alespoň nic takového nezaregistroval. Ano, zmršené porty existují, ale to je záležitost multiplatformích věcí třetích stran. Netvrdím, že vše je bezchybné. TLOU mělo problematický start. Ale podařilo se to vyladit a pod pojmem zmršený port si představuju titul, který je nehratelný po celou dobu svého vydání, jako ta GTA Trilogy.
Nicméně pokud pominu "zmršené porty", pak nevidím nic, proč by si Sony vydáním na PC tituly nějak ubírala na vyšších kvalitách. Vydání zpravidla znamená omlazení a prodloužení životnosti titulu. Osvěží zájem zákazníků. Rozšíří hru lidem, kteří ji jinak hrát nebudou. Zvednou si příjmy. V případě přípravy nového dílu oživí všeobecný zájem a povědomí o značce. A negativa? Mě vážně nenapadá ani jedno, ale směle mi ho napište.
Co se fanoušků a majitelů původní hry na originální platformě týče - nikdo jim kvality originálu neubírá. Nikdo je nenutí si novou hru znovu kupovat. Jediné, co je může štvát a ano, je to jen v rovině iracionálního vzteku a ničeho jiného, že nevlastní nejlepší možnou variantu hry.
Pro nové zákazníky je to výhra - nemusejí pořizovat další platformu a byť za možnost hru si zahrát platí vysokou časovou cenu a možnost vyspoilerovat si příběh hry, je to daň za onu exkluzivitu, která jim ale nic neubírá na kvalitách vlastní hry.
Tak to vidím já. Je to můj pohled, který může být mylný. Ale ať se zastánci toho doodova výroku tedy přesně vyjádří, v čem je to špatně. Ne tím, že mají konzoli a víc nepotřebují. To jsou osobní preference. Ne tím, že je tato skutečnost s*re. To je jen osobní vjem. Ale vypsáním důvodů, které já opravdu nevidím.
887506
Já bych se rád vrátil k tomu původnímu doodovu postu, protože se odbočilo... V čem mají ty "jedna platforma exkluzivní" tituly vyšší hodnotu? A co ta vyšší hodnota je? Z pohledu studia je ta hodnota snadno vyčíslitelná - pokud si chce hráč zahrát tuto hru, musí si koupit jen jejich systém. Cenami ověnčené hry tak cenami ověnčují i platformu. Je to nejlepší možná reklama - tuto hru si zahrajete pouze u nás. Potud je to jasné a pochopitelné. Co však ubírá na hodnotě vydání hry na jiné platformě? Výslovně se zmiňují dodrbané porty. Určitě mě opravte, pokud tomu je jinak, ale z těch exkluzivit vyslovený průšvih nebylo snad nic, nebo jsem alespoň nic takového nezaregistroval. Ano, zmršené porty existují, ale to je záležitost multiplatformích věcí třetích stran. Netvrdím, že vše je bezchybné. TLOU mělo problematický start. Ale podařilo se to vyladit a pod pojmem zmršený port si představuju titul, který je nehratelný po celou dobu svého vydání, jako ta GTA Trilogy. Nicméně pokud pominu "zmršené porty", pak nevidím nic, proč by si Sony vydáním na PC tituly nějak ubírala na vyšších kvalitách. Vydání zpravidla znamená omlazení a prodloužení životnosti titulu. Osvěží zájem zákazníků. Rozšíří hru lidem, kteří ji jinak hrát nebudou. Zvednou si příjmy. V případě přípravy nového dílu oživí všeobecný zájem a povědomí o značce. A negativa? Mě vážně nenapadá ani jedno, ale směle mi ho napište. Co se fanoušků a majitelů původní hry na originální platformě týče - nikdo jim kvality originálu neubírá. Nikdo je nenutí si novou hru znovu kupovat. Jediné, co je může štvát a ano, je to jen v rovině iracionálního vzteku a ničeho jiného, že nevlastní nejlepší možnou variantu hry. Pro nové zákazníky je to výhra - nemusejí pořizovat další platformu a byť za možnost hru si zahrát platí vysokou časovou cenu a možnost vyspoilerovat si příběh hry, je to daň za onu exkluzivitu, která jim ale nic neubírá na kvalitách vlastní hry. Tak to vidím já. Je to můj pohled, který může být mylný. Ale ať se zastánci toho doodova výroku tedy přesně vyjádří, v čem je to špatně. Ne tím, že mají konzoli a víc nepotřebují. To jsou osobní preference. Ne tím, že je tato skutečnost s*re. To je jen osobní vjem. Ale vypsáním důvodů, které já opravdu nevidím.
4 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ad ten první odstavec. Asi je už z mých předchozích odpovědí jasné, že pro mě je daleko příjemnější fyzická platforma, kterou si jednou koupím a mám ji než něco, za co budu muset platit měsíční paušál. Já teda do teď myslel, že tobě vadí ta samotná uzavřenost platforem, ale teď mi přijde, že kdyby místo PS5 existoval nějaký "Sony pass" pro PC tak by ti to přišlo lepší. Rozumím dobře? A jestli ano, v čem vidíš tu výhodu takového řešení? Vážně ti vadí další zbytečná krabice pod televizí nebo je to v něčem jiném.
Jasně, vytáhnul jsi pár příkladů, jistě, že kvalitní obsah vzniká i u nezávislých vydavatelů. Jen prostě na PS mi přijde víc koncentrovaný, aspoň teda ten tříáčkový náhul z PS4 období. Teď už se Sony začíná trochu víc orientovat na live service, ale to už jsme zase u toho prokletého game passu. :) A podobně jako Sony je na tom s kvalitou i Nintendo.
GoW nebo TLoU jistě mimo konzole můžou vzniknout, ale pokud ta studia působí pod Sony a Sony ví, že jim dodají kvalitu, tak do nich prostě nalijí peníze a netlačí tolik na rychlost vývoje, takže ta šance na vznik špičkového titulu je pak imho větší.
Ad Rockstar, pro mě osobně jsou Naughty Dog výš, ale rozhodně se nebudu hádat o kvalitě Rockstar produkce. To studio si jede vlastní ligu a můžou si dovolit to, co jiní nemohou (doba produkce, výše nákladů na jednu hru). A těmto podmínkám se z ostatních studií podle mě nejvíc přibližují in-house studia Sony.
887503
Ad ten první odstavec. Asi je už z mých předchozích odpovědí jasné, že pro mě je daleko příjemnější fyzická platforma, kterou si jednou koupím a mám ji než něco, za co budu muset platit měsíční paušál. Já teda do teď myslel, že tobě vadí ta samotná uzavřenost platforem, ale teď mi přijde, že kdyby místo PS5 existoval nějaký "Sony pass" pro PC tak by ti to přišlo lepší. Rozumím dobře? A jestli ano, v čem vidíš tu výhodu takového řešení? Vážně ti vadí další zbytečná krabice pod televizí nebo je to v něčem jiném. Jasně, vytáhnul jsi pár příkladů, jistě, že kvalitní obsah vzniká i u nezávislých vydavatelů. Jen prostě na PS mi přijde víc koncentrovaný, aspoň teda ten tříáčkový náhul z PS4 období. Teď už se Sony začíná trochu víc orientovat na live service, ale to už jsme zase u toho prokletého game passu. *:)* A podobně jako Sony je na tom s kvalitou i Nintendo. GoW nebo TLoU jistě mimo konzole můžou vzniknout, ale pokud ta studia působí pod Sony a Sony ví, že jim dodají kvalitu, tak do nich prostě nalijí peníze a netlačí tolik na rychlost vývoje, takže ta šance na vznik špičkového titulu je pak imho větší. Ad Rockstar, pro mě osobně jsou Naughty Dog výš, ale rozhodně se nebudu hádat o kvalitě Rockstar produkce. To studio si jede vlastní ligu a můžou si dovolit to, co jiní nemohou (doba produkce, výše nákladů na jednu hru). A těmto podmínkám se z ostatních studií podle mě nejvíc přibližují in-house studia Sony.
887497
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
Blizzard už je pod Microsoftem taky. :)) Doufám, že se tím mnohé věci změní. 
887498
Blizzard už je pod Microsoftem taky. *:))* Doufám, že se tím mnohé věci změní. 
887497
1 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Díky za argumentaci.
Pro mě je jen otázkou, jestli je nutné, aby tato "SONY platforma" existovala jen ve formě fyzického HW, nebo jestli bych byl radši, kdyby to pojali jako Microsoft, který má svůj store i na PC a jejich hry běží na obou platformách (byť samozřejmě chápu, že Windows pro Microsoft není zrovna vzdálená platforma :D).
Taky bych řekl, že GoW, Tsushima, TLOU apod. můžou vzniknout i mimo konzole. Jak píšeš, určitě se to samo krásně zaplatilo. Remedy dělá kvalitní hry odjakživa a exkluzivní nejsou, dále pak namátkou Red Dead Redemption, GTA, Witcher, Mass Effect, Resident Evil, Skyrim, Far Cry, Battlefield, Call of Duty...
Nejvíc největší a nejlepší a nejpůsobivější produkce obecně, je imho RDR2 od Rockstaru, ne od Sony (či Microsoftu, či Nintenda).
Souhlasím ale, že jsem rád, že narozdíl od EA/Ubisoftu/Blizzardu má Sony opravdu jistý tah na branku, co se kvality týče.
887497
Díky za argumentaci. Pro mě je jen otázkou, jestli je nutné, aby tato "SONY platforma" existovala jen ve formě fyzického HW, nebo jestli bych byl radši, kdyby to pojali jako Microsoft, který má svůj store i na PC a jejich hry běží na obou platformách[spoiler] (byť samozřejmě chápu, že Windows pro Microsoft není zrovna vzdálená platforma *:D*)[/spoiler]. Taky bych řekl, že GoW, Tsushima, TLOU apod. můžou vzniknout i mimo konzole. Jak píšeš, určitě se to samo krásně zaplatilo. Remedy dělá kvalitní hry odjakživa a exkluzivní nejsou, dále pak namátkou Red Dead Redemption, GTA, Witcher, Mass Effect, Resident Evil, Skyrim, Far Cry, Battlefield, Call of Duty... Nejvíc největší a nejlepší a nejpůsobivější produkce obecně, je imho RDR2 od Rockstaru, ne od Sony (či Microsoftu, či Nintenda). Souhlasím ale, že jsem rád, že narozdíl od EA/Ubisoftu/Blizzardu má Sony opravdu jistý tah na branku, co se kvality týče.
887488
2 0
reagují: Haggar, connor
reagovat
reaguje na: HAL
Jak tě tak čtu, tak souhlasím fakt jen s tím, že se na ničem neshodneme. :)
Že jsou nejkvalitnější hry na PC by mě vůbec ani nenapadlo a obecně nerad platím paušál za balík něčeho, z čeho si snad vyberu. Neplatím si ani PS+, některé filmové streamy ano, ale nejradši bych prostě filmy kupoval na BR.
Takže v tomhle se mi dva k nějaké shodě asi vážně nedopracujeme. 
887493
Jak tě tak čtu, tak souhlasím fakt jen s tím, že se na ničem neshodneme. *:)* Že jsou nejkvalitnější hry na PC by mě vůbec ani nenapadlo a obecně nerad platím paušál za balík něčeho, z čeho si snad vyberu. Neplatím si ani PS+, některé filmové streamy ano, ale nejradši bych prostě filmy kupoval na BR. Takže v tomhle se mi dva k nějaké shodě asi vážně nedopracujeme. 
887491
2 -1
reagovat
reaguje na: Haggar
"kvalita toho obsahu půjde dolů "

To je nesmysl, nejkvalitnější hry jsou na PC kde to konkurenční prostředí funguje bez problémů. Vendor locking konkurenci nepodporuje, on ji omezuje, je to čistě monopolní taktika. 

No evidentně se neshodneme vůbec, Game Pass je fantastická věc, stejně jako v hudbě Spotify a ve filmech streamy oproti prodeji jednotlivých filmů. Díky bohu za to že ten model nabourává. 
887491
"kvalita toho obsahu půjde dolů " To je nesmysl, nejkvalitnější hry jsou na PC kde to konkurenční prostředí funguje bez problémů. Vendor locking konkurenci nepodporuje, on ji omezuje, je to čistě monopolní taktika.  No evidentně se neshodneme vůbec, Game Pass je fantastická věc, stejně jako v hudbě Spotify a ve filmech streamy oproti prodeji jednotlivých filmů. Díky bohu za to že ten model nabourává. 
887489
4 0
reagují: Haggar
reagovat
reaguje na: HAL
Asi jsem více měně odpověděl už v té odpovědi Gonzimu.
Jinak vážně nevidím, že by někdo neměl svobodnou volbu. Pokud budu fakt echt vášnivý gamer, nic mě nebrání pořídit si všechny tři velké platformy. Naprostá většina lidí si prostě koupí tu, která jim vyhovuje.
Ty ten vendor locking vidíš vyloženě negativně. Já tam fakt vidím ty pozitiva, protože když mezi sebou nebudou platformy bojovat kvalitním exklusivním obsahem, tak prostě kvalita toho obsahu půjde dolů.
Kdybys měl jednu univerzální streamovaci platformu, kdo by dal Martymu prachy na Killers of the Flower Moon?
887489
Asi jsem více měně odpověděl už v té odpovědi Gonzimu. Jinak vážně nevidím, že by někdo neměl svobodnou volbu. Pokud budu fakt echt vášnivý gamer, nic mě nebrání pořídit si všechny tři velké platformy. Naprostá většina lidí si prostě koupí tu, která jim vyhovuje. Ty ten vendor locking vidíš vyloženě negativně. Já tam fakt vidím ty pozitiva, protože když mezi sebou nebudou platformy bojovat kvalitním exklusivním obsahem, tak prostě kvalita toho obsahu půjde dolů. Kdybys měl jednu univerzální streamovaci platformu, kdo by dal Martymu prachy na Killers of the Flower Moon?
887487
1 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: Gonzi
OK, Netflix krabička už mě tam pasuje líp. :) Na O2 TV jsem ještě nedávno musel mít specifický set top box, takže představit si to v podstatě umím. Radost bych z toho asi neměl. Tohle by se v podstatě i mohlo stát v případě, že by si Netflix, nebo kterýkoliv jiný streamer byl natolik jistý tím, že lidi budou za každou cenu chtít jeho specifický obsah, že by jim vnutil svůj HW. Ale pořád to není 1:1 k těm konzolím. Konzolový byznys je primárně postavený na tom, že jednotlivý vlastníci platforem mají svůj ekosystém a kdo chce v rámci toho ekosystému prodávat svoje hry, platí desátky vlastníkovi ekosystému, streamovací byznys funguje jinak. Na tom imho není nic špatného.
Velice podobně jako ten streamovací byznys funguje Xbox game pass, což je za mě hodně velké zlo, protože ten model, jak funguje teď, dost nabourává, a doufám, že dlouhodobě fungovat nebude, protože se prostě MS nevyplatí. Ano, vím, že je to spíš zbožné přání.

Pro mě jako spotřebitele ten aktuální stav opravdu optimální asi je. Hraju výhradně na PS. Primárně hraju velké příběhové hry od Sony. Sony do nich investuje jednak sice pro to, že jí vydělávají ty hry samotné. Ale ještě větší motivace pro ně je, že tím získávají velkou konkurenční výhodu pro tu svou platformu. Jinými slovy si myslím, že nefungovat ten model tak, jak je teď, spousta těch skvělých PS exkluzivit by dost možná ani neexistovala, přinejmenším ne v takové kvalitě, v jaké je máme. No a protože mě z ostatních platforem v podstatě nic nechybí (jo, něco ze Switche bych si asi zahrál, ale stejně už bych narážel na časovou kapacitu, tak mě to moc netrápí), je pro mě tento stav opravdu ideální a nerad bych ho měnil. Jediné, čeho se bojím je, že tu situaci totálně rozjebe Game Pass, jak jsem psal výše.
887488
OK, Netflix krabička už mě tam pasuje líp. :) Na O2 TV jsem ještě nedávno musel mít specifický set top box, takže představit si to v podstatě umím. Radost bych z toho asi neměl. Tohle by se v podstatě i mohlo stát v případě, že by si Netflix, nebo kterýkoliv jiný streamer byl natolik jistý tím, že lidi budou za každou cenu chtít jeho specifický obsah, že by jim vnutil svůj HW. Ale pořád to není 1:1 k těm konzolím. Konzolový byznys je primárně postavený na tom, že jednotlivý vlastníci platforem mají svůj ekosystém a kdo chce v rámci toho ekosystému prodávat svoje hry, platí desátky vlastníkovi ekosystému, streamovací byznys funguje jinak. Na tom imho není nic špatného. Velice podobně jako ten streamovací byznys funguje Xbox game pass, což je za mě hodně velké zlo, protože ten model, jak funguje teď, dost nabourává, a doufám, že dlouhodobě fungovat nebude, protože se prostě MS nevyplatí. Ano, vím, že je to spíš zbožné přání. Pro mě jako spotřebitele ten aktuální stav opravdu optimální asi je. Hraju výhradně na PS. Primárně hraju velké příběhové hry od Sony. Sony do nich investuje jednak sice pro to, že jí vydělávají ty hry samotné. Ale ještě větší motivace pro ně je, že tím získávají velkou konkurenční výhodu pro tu svou platformu. Jinými slovy si myslím, že nefungovat ten model tak, jak je teď, spousta těch skvělých PS exkluzivit by dost možná ani neexistovala, přinejmenším ne v takové kvalitě, v jaké je máme. No a protože mě z ostatních platforem v podstatě nic nechybí (jo, něco ze Switche bych si asi zahrál, ale stejně už bych narážel na časovou kapacitu, tak mě to moc netrápí), je pro mě tento stav opravdu ideální a nerad bych ho měnil. Jediné, čeho se bojím je, že tu situaci totálně rozjebe Game Pass, jak jsem psal výše.
887483
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se