Hodně může být i o vkusu, ale celkově mi přišlo, že se v pětce GTA posunulo mnohem více k nalinkovanému příběhu v kulisách světa, že svět samotný je extrémně statický a plochý a hodně věcí jde proti svobodě hráče (nucené přesuny autem s diskuzemi o ničem, které ale nejdou přeskočit).
Dost těch výtek bych mohl mít i ke čtyřce, jenže čtyřka je z roku 2008 a od ní jsem se dost rozmlsal např. v Saints Row 3 (co se týče města jako sandboxu a co se týče svobody hráče).
Samozřejmě ideál by bylo San Andreas v moderním enginu. Ta hra byla podle mě vrchol otevřené městské akce. GTA IV přidalo zbrusu nový engine, realismus a IMHO proto ubralo pár věcí (autoškolu, zabírání území...), pořád to ale bylo fajn. Jen jsem osobně čekal, že další díl na tom bude stavět.
PetaBlack
reagovat
|