reagovat
|
Diskuzní fórum HRY
příspěvky 7381 - 7400
Napsat příspěvek
- 1
- 2
- .
- 369
- 370
- 371
- .
- 406
- 407
reaguje na:
Ex-SOLDIER
Já nevím jak to ti kluci dělají, ale vždy když odprezentují/vydají novou verzi, tak je to epic #PunIntended #LongestRunningJokeThatIHave
reagovat
|
Into The Breach
Roguelike ťahová stratégia od tvorcov FTL a je to teda náramná pecka. FTL mňa osobne veľmi nebavil ale toto ma strašne chytilo. Ak vás odrádza ten štítok "rogue-like" tak sa nebojte a dajte tomu šancu. Jeden "run" sa dá totižto spraviť aj za hodinku. Takže nenastáva ten frustrujúci moment iných hier tohto žánru. A hlavne nikdy tu nič neostáva na náhodu. Neni sú tu žiadne percentuálne šance na trafenie ako pri XCOMe. Presne naopak, máte informácie o všetkom, dokonca aj to čo nepriateľ urobí predtým než to urobí. Takže sa to v tom zmysle podobá skôr šachu ale puzzle hre.
reagovat
|
AC: Origins
Prvotní nadšení opadlo a po dohrání mám pocit, že ta hra vlastně vůbec nebyla tak dobrá, jak se tvářila. Příběh mě moc nezajímal, ne, že by sám o sobě neměl potenciál, ale ve finále jsem strávil víc času na loading screenu než ve hře, všechny dobrý momenty okamžitě přerušený ukládáním/skokem na jiné místo v jiný čas. Dokonce i ten samotnej závěr byl tak nepochopitelně uškrcenej předtím, než mohl vyniknout.
Druhá věc, vedlejší questy jsou všechny na jedno brdo a když dobýváte dvacátou pevnost tak už se zabíjení Římanů taky omrzí. Po čase to je hrozný stereotyp a pokud ve hře nemáte nějaký cíl (jako např. farmit materiál na vylepšení gearu, objevovat hrobky, defogovat mapu) začne hodně rychle nudit.
Combat mi nevadil a prostředí je furt super, ale jak jsem si na začátku myslel, že jsem dostal druhýho Zaklínače, tak ani náhodou. Kdybych to měl ohodnotit, tak zatímco Witcher 3 je čistá 10/10, tomuhle bych dal 6*.
A teď ten God of War, ať je to dobrý pls.
Druhá věc, vedlejší questy jsou všechny na jedno brdo a když dobýváte dvacátou pevnost tak už se zabíjení Římanů taky omrzí. Po čase to je hrozný stereotyp a pokud ve hře nemáte nějaký cíl (jako např. farmit materiál na vylepšení gearu, objevovat hrobky, defogovat mapu) začne hodně rychle nudit.
Combat mi nevadil a prostředí je furt super, ale jak jsem si na začátku myslel, že jsem dostal druhýho Zaklínače, tak ani náhodou. Kdybych to měl ohodnotit, tak zatímco Witcher 3 je čistá 10/10, tomuhle bych dal 6*.
A teď ten God of War, ať je to dobrý pls.
reagují:
Snipsley
|
reagovat
|
Star Wars Battlefront IV
Odhalené concept arty pro nikdy nevzniknuvší díl. Některé jsou hodně libové. Pro fanoušky Hvězdných válek povinnost.
Zde.
Zde.
reagovat
|
reaguje na:
Gonzi
Prostě jsem si s nimi prošel celým vývojem, poctivě přispěl pár příspěvky na forum ohledně bety. A jo jakž takž jsem i spokojenej, jen to mohlo být mnohem lepší, včetně odladění výsledný hry, včetně komunikace, včetně Vávry a jeho výlevů (i když ty jsou mi buřt, ovšem místo spamování FB a twitteru pesčovinama mohl podepisovat plakáty). A ne fakt nejsou studio jedný hry, i když to tak na papíře vypadá.
A hrdej, ne nejsem....v některých momentech to přesně ukazuje ty špatný návyky, který by podobný studio s podobným stylem tvorby hry mít nemělo nic společnýho.
A hrdej, ne nejsem....v některých momentech to přesně ukazuje ty špatný návyky, který by podobný studio s podobným stylem tvorby hry mít nemělo nic společnýho.
reagují:
Cross
|
reagovat
|
reaguje na:
Axis
Tak ty se s day one patchi odmítáš ztotožnit (a já z toho taky nehořím) ale pak nadávej na herní trh a ne na konkrétní hru . Více tím říct nechci.
A samozřejmě Warhorse nejsou Indie studio o 4 lidech, ale taky to není zrovna CD Projekt RED, navíc je to jejich první hra. Nechce se mi počítat jména v titulcích, ale hádal bych, že jejich studio bude mít blíže k Hellblade týmu (který je vnímán jako "AA game, the perfect example").
Každopádně obecně ti oponuju hlavně protože mě nějak vnitřně mrzí, že když už Češi zas jednou za x let vydají hru, která je navíc taková, že na ni můžu být (byť ne ve všem) hrdý, která v některých věcech ukazuje zbytku světa cestu, tak je ve zdejší diskuzi nejvíce slyšet hate, poháněný spíše osobním zklamáním, než samotnou kvalitou hry. Cross napíše, že "nic takoveho tady jeste nebylo a pral bych si vic takovych her" a ty to hned zazdíš dalším hatem na to, že to má velký patch.
A samozřejmě Warhorse nejsou Indie studio o 4 lidech, ale taky to není zrovna CD Projekt RED, navíc je to jejich první hra. Nechce se mi počítat jména v titulcích, ale hádal bych, že jejich studio bude mít blíže k Hellblade týmu (který je vnímán jako "AA game, the perfect example").
Každopádně obecně ti oponuju hlavně protože mě nějak vnitřně mrzí, že když už Češi zas jednou za x let vydají hru, která je navíc taková, že na ni můžu být (byť ne ve všem) hrdý, která v některých věcech ukazuje zbytku světa cestu, tak je ve zdejší diskuzi nejvíce slyšet hate, poháněný spíše osobním zklamáním, než samotnou kvalitou hry. Cross napíše, že "nic takoveho tady jeste nebylo a pral bych si vic takovych her" a ty to hned zazdíš dalším hatem na to, že to má velký patch.
reagují:
Axis
|
reagovat
|
Počkat, on má dneska ještě někdo v počítači CD/DVD mechaniku a instaluje z ní nějaký software?
Chápu, že u čistě offline hry člověk třeba chce mít někde schovanou tu instalačku, aby si mohl zahrát, až mu bagrista překopne internetovou přípojku. Ale i v tom případě bych si na NAS schoval spíš nějakou (vyupdatovanou) verzi z GOG, mám takhle třeba Baldur's Gate II
Sorry za nadsázku
Chápu, že u čistě offline hry člověk třeba chce mít někde schovanou tu instalačku, aby si mohl zahrát, až mu bagrista překopne internetovou přípojku. Ale i v tom případě bych si na NAS schoval spíš nějakou (vyupdatovanou) verzi z GOG, mám takhle třeba Baldur's Gate II
Sorry za nadsázku
reagovat
|
"většina dnešních her je bez day one patche nehratelná" - s tímhle se prostě odmítám ztotožnit!
"skoroindie" - ne to fakt nejsou, určitě ne ve chvíli kdy skončil KS, oni ho použili v rámci marketingu a další tři velcí hráči do nich nalili prachy
"skoroindie" - ne to fakt nejsou, určitě ne ve chvíli kdy skončil KS, oni ho použili v rámci marketingu a další tři velcí hráči do nich nalili prachy
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|
doplňek: link - tohle je záběr z videa ke konci ledna 2014 - oni měli tou dobou dávno funkční tým, pracovali s assety, měli střípky hry...
reagovat
|
reaguje na:
Cross
Prostě jsem čekal že budou hrát fér, že se zpětná vazba backerů z bety projeví ve finální hře, nějak jsem byl zhejčkanej z CARS. Těch věcí je víc, ale v tuhle chvíli jsou už opraveny nebo změněny díky modům. Ta hra je fajn, ale ta pachuť mě štve.
reagovat
|
reaguje na:
Axis
Tak já chápu tvé rozhořčení, ale co jiného si tehdy měli vzít? V době, kdy běžel jejich kickstarter to byly 2 měsíce PŘED vydáním Unrealu 4, který pak byl teprve v plenkách. Tehdy nemohli tušit, že se jim vyplatí "rok počkat". Jiné enginy defacto nejsou, pokud nemáš něco inhouse (na což se správně rozhodli, že nemají kapacity), nebo ti nestačí Unity (jim rozhodně nestačí). Takže ano, sestimsmiř . Souhlasím s kritikou komunikace apod, ale za mně vydali působivou hru, napříč tomu, že museli bojovat s Cryenginem, který místo dalšího vývoje Crytek zařízl...
Jinak souhlasím s Crossem, kdybych si koupil krabicovku, tak na poličku a nějaká instalace z média mě vážně nezajímá. Ne že bych za ten stav byl rád, ale je to stav trhu, ne jen této hry. Jestli má patch 2 nebo 20 GB mi je celkem jedno, většina dnešních her je bez day one patche nehratelná a abych kvůli tomu nadával na "skoroindie" studio, to se mi fakt nechce.
Jinak souhlasím s Crossem, kdybych si koupil krabicovku, tak na poličku a nějaká instalace z média mě vážně nezajímá. Ne že bych za ten stav byl rád, ale je to stav trhu, ne jen této hry. Jestli má patch 2 nebo 20 GB mi je celkem jedno, většina dnešních her je bez day one patche nehratelná a abych kvůli tomu nadával na "skoroindie" studio, to se mi fakt nechce.
reagovat
|
reaguje na:
Axis
Ja jen nechapu, ze te to az tak sere, stejne byl asi v krabicce Steam klic ne? Fyzickou kopii chces vetsinou stejne hlavne kvuli tomu, aby sis ji dal na policku Takze to stejne pouzijes jednou v zivote, pri pristi reinstalaci uz to udelas ze Steamu. Jinak samozrejme prusery co se tyka nedodani slibenych veci pro backery, kteri do toho narvali kupu penez plne chapu
reagují:
Axis
|
reagovat
|
reaguje na:
Gonzi
Bylo to rozhodnutí Warhorse použít engine od Cryteku? Bylo. Nebo jak to mám chápat? Jako že je to v pohodě, když každý patch co opravuje jen chování koně má velikost celé hry. Prostě obhajoba ve stylu "sestímsmiř".
PS: To není nic proti tobě Gonzi, jen mě některý věci štvou a díky tomu backerovi jsem asi víc vypruzelej.
PS: To není nic proti tobě Gonzi, jen mě některý věci štvou a díky tomu backerovi jsem asi víc vypruzelej.
reagují:
Gonzi
|
reagovat
|
TOP Diskuze
209Superman: Teaser 37Nolanův příští film bude adaptace Homérovy Odyssey 32Klaunovy Vánoce: Recenze 26MovieZone vám přeje veselé Vánoce 24Recenze: Indiana Jones and the Great Circle je nejlepší filmovou hrou všech dob 11Holka od vedle: Trailer 10Víkendový výplach #799 o Batmanovi, Supermanovi a Van Dammeovi 9Na čem teď pracuje režisér Nosferatu a Seveřana? 6Ježek Sonic předběhl Lvího krále, disneyovka Mufasa odstartovala rozpačitě 6Den of Thieves 2: Pantera: Final Trailer