Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum HRY

příspěvky 2781 - 2800 Napsat příspěvek
link

460 hodin :o:D
850342
https://wrapup.playstation.com/cs-cz/cea7e81516b98d469ea2d2b7ad15554754ae3124dc299cde66ab93e221b3f5c9/?emcid=ot-ha-456949 460 hodin *:o**:D*
1 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
245 hodín. Tento rok na to nebol už moc čas. Pomohlo tomu aj to, že nebol lockdown, takže som mohol cestoval. :D
Ja mám Horizon prvé (57 hodín) a GoW druhý (37 hodín). 
850338
245 hodín. Tento rok na to nebol už moc čas. Pomohlo tomu aj to, že nebol lockdown, takže som mohol cestoval. *:D* Ja mám Horizon prvé (57 hodín) a GoW druhý (37 hodín). 
850334
1 0
reagovat
Vyšlo vyhodnocení tohoto roku na PS

Nejvíc času jsem strávil u Horizonu FW a u Zero Dawn (dával jsem opačko před dvojkou)
Ragnarok až čtvrtý.

Třetí mám Fenyx Rising, tam jsem tak 10 hodin strávil hledáním vzácných koní.

Celkem 522 hodin a 490 trofejí. To je takový ten roční standart, který už asi nikdy vzhledem k plánování rodiny nedám :D
850334
[url=https://wrapup.playstation.com/cs-cz/1a4f22e3e28192ab31a13c875fd43fc345e288ec3ea4b66ad78e39167bc2c444/?emcid=ot-ha-456949]Vyšlo vyhodnocení tohoto roku na PS [/url] Nejvíc času jsem strávil u Horizonu FW a u Zero Dawn (dával jsem opačko před dvojkou) Ragnarok až čtvrtý. Třetí mám Fenyx Rising, tam jsem tak 10 hodin strávil hledáním vzácných koní. Celkem 522 hodin a 490 trofejí. To je takový ten roční standart, který už asi nikdy vzhledem k plánování rodiny nedám *:D*
1 0
reagují: RidleyCrowe
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Zaklínač byl pro mě vždycky "hraju to rok" hra :D. Nedá se to projet za víkend => proč bych se měl snažit. Naopak, dávat si to po částech (např. po questech) napříč dlouhým obdobím mě vždy neuvěřitelně bavilo. Ta hra tak strašně funguje.
Svým způsobem je to i něco, co mě trochu odrazuje na hrách typu God of War, kdy je ta hra vlastně strašně velká, zároveň ale víc jako "film", takže se mi nechce přerušovat :D. Zaklínač se dá krásně konzumovat jako "seriál", což je vzhledem k velikosti naprosto super.:+
850271
Zaklínač byl pro mě vždycky "hraju to rok" hra *:D*. Nedá se to projet za víkend => proč bych se měl snažit. Naopak, dávat si to po částech (např. po questech) napříč dlouhým obdobím mě vždy neuvěřitelně bavilo. Ta hra tak strašně funguje. Svým způsobem je to i něco, co mě trochu odrazuje na hrách typu God of War, kdy je ta hra vlastně strašně velká, zároveň ale víc jako "film", takže se mi nechce přerušovat *:D*. Zaklínač se dá krásně konzumovat jako "seriál", což je vzhledem k velikosti naprosto super.*:+*
850233
7 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Musíme si ho najít! Vypadá to naprosto úžasně... zadarmo je to vážně pecička a příjemnej renonc za ten původně zpackanej Cyberpunk.))

Viděl jsem i nějaký leaks, co se PS5 týče. Jako jo, Ray Tracing moc fajn, ale 30 FPS fakt neberu, kor když 60 FPS performance mode vypadá naprosto dokonale a je smooooth af. Strašně se těším. Stáhnu update na PC a koupím to na PS5ku, ať můžeme doma hrát oba.:D
850270
Musíme si ho najít! Vypadá to naprosto úžasně... zadarmo je to vážně pecička a příjemnej renonc za ten původně zpackanej Cyberpunk.)) Viděl jsem i nějaký leaks, co se PS5 týče. Jako jo, Ray Tracing moc fajn, ale 30 FPS fakt neberu, kor když 60 FPS performance mode vypadá naprosto dokonale a je smooooth af. Strašně se těším. Stáhnu update na PC a koupím to na PS5ku, ať můžeme doma hrát oba.*:D*
850233
2 0
reagovat
Do pr.ele... Mám na tohle čas?:-
850233
Do pr.ele... [url=https://www.zing.cz/platforma/ps5/96404843/souhrn-recenzi-remasterovane-verze-hry-zaklinac-3-divoky-hon/]Mám na tohle čas?[/url]*:-*
2 0
reagují: Gonzi, Godlike
reagovat
Jinak podařilo se vám v GoWR propadnout se někde do textur? Mně se to povedlo v kráteru a do toho mi vyšel tento krásný rozhovor :D
850150
Jinak podařilo se vám v GoWR propadnout se někde do textur? Mně se to povedlo v kráteru a do toho mi vyšel [url=https://youtu.be/oXTjGhM3ksg]tento krásný rozhovor[/url] *:D*
2 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Na mňa to tiež celkom fungovalo. Ale je pravda že predchádzajúci diel mal ten príbeh taký osobnejší, ľudskejší, bola to proste obyčajná cesta otca a syna na vrchol najvyššej hory a všetci bohovia, monštrá, Baldur, Freya a ďalsie postavy boli len taký vedľajší doplnok, ale hlavný bol ten ich vzťah, podobne ako v Last of Us jednotke. Ragnarok už proste nedokázal navodiť rovnakú atmošku akú mala jednotka kedže už z názvu je jasné že sa tam budú riešiť omnoho väčšie veci. Pridalo sa oveľa viac vedľajších charakterov a hlavne to trochu narušil Atreus ako ďalšia hratelná postava, ktorý navyše mal ten gameplay oproti Kratovi omnoho zjednodušený a väčšinu času ktorý sme s ním strávili to boli len príbehové cutscény ktoré nejakým spôsobom posúvali dej. Vlastne tým ako sa ten dej odvíjal mi to dosť pripomínalo tohtoročný Horizon. Som v tomto jediný? Myslím to tak že aj v Horizone sme s Aloy založili základnu a postupne sme po mape spoznávali dalšie a ďalšie postavy ktoré sa k nám pripájali a ktoré sme vždy priviedli na tú základňu z ktorej sme na konci hry vyšli všetci spolu do finálneho boja. V Ragnaroku to bolo vpodstate podobné nie? Hned na začiatku hry nás Sindri prichýli do svojho domku medzi svetmi ktorý funguje ako taká základňa a postupne spoznávame nové a nové postavy, vytvárame si priateľov, vždy sa vrátime do tohto domečku kde prespíme alebo sa spoločne naobedujeme, až nakoniec všetci spolu ako v rozprávke vyrazíme poraziť zlého Odina. Už to proste nebola tá cesta ako v 2018 kde sme vyrazili z domu na dobrodružstvo, nevedeli sme čo nas čaká a aký bude koniec a spolu sme sa domov vrátili až na konci hry. V Ragnaroku to finále proste poznáme už od začiatku, vieme kam celá hra smeruje, od začiatku sa na to pripravujeme a už len čakáme či ten Kratos teda na konci zomrie alebo nie. Čize úplne rozumiem že 2018 na teba mala silnejší efekt. Nie nadarmo to bola vtedy hra roka že jo :+
850068
Na mňa to tiež celkom fungovalo. Ale je pravda že predchádzajúci diel mal ten príbeh taký osobnejší, ľudskejší, bola to proste obyčajná cesta otca a syna na vrchol najvyššej hory a všetci bohovia, monštrá, Baldur, Freya a ďalsie postavy boli len taký vedľajší doplnok, ale hlavný bol ten ich vzťah, podobne ako v Last of Us jednotke. Ragnarok [spoiler]už proste nedokázal navodiť rovnakú atmošku akú mala jednotka kedže už z názvu je jasné že sa tam budú riešiť omnoho väčšie veci. Pridalo sa oveľa viac vedľajších charakterov a hlavne to trochu narušil Atreus ako ďalšia hratelná postava, ktorý navyše mal ten gameplay oproti Kratovi omnoho zjednodušený a väčšinu času ktorý sme s ním strávili to boli len príbehové cutscény ktoré nejakým spôsobom posúvali dej. Vlastne tým ako sa ten dej odvíjal mi to dosť pripomínalo tohtoročný Horizon. Som v tomto jediný? Myslím to tak že aj v Horizone sme s Aloy založili základnu a postupne sme po mape spoznávali dalšie a ďalšie postavy ktoré sa k nám pripájali a ktoré sme vždy priviedli na tú základňu z ktorej sme na konci hry vyšli všetci spolu do finálneho boja. V Ragnaroku to bolo vpodstate podobné nie? Hned na začiatku hry nás Sindri prichýli do svojho domku medzi svetmi ktorý funguje ako taká základňa a postupne spoznávame nové a nové postavy, vytvárame si priateľov, vždy sa vrátime do tohto domečku kde prespíme alebo sa spoločne naobedujeme, až nakoniec všetci spolu ako v rozprávke vyrazíme poraziť zlého Odina. Už to proste nebola tá cesta ako v 2018 kde sme vyrazili z domu na dobrodružstvo, nevedeli sme čo nas čaká a aký bude koniec a spolu sme sa domov vrátili až na konci hry. V Ragnaroku to finále proste poznáme už od začiatku, vieme kam celá hra smeruje, od začiatku sa na to pripravujeme a už len čakáme či ten Kratos teda na konci zomrie alebo nie.[/spoiler] Čize úplne rozumiem že 2018 na teba mala silnejší efekt. Nie nadarmo to bola vtedy hra roka že jo *:+*
850007
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Hodně fér.:+ Na mě to "naštěstí" fungovalo hodně. 
850062
Hodně fér.*:+* Na mě to "naštěstí" fungovalo hodně. 
850007
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Jsi první, od kterého čtu, že ho tolik nebavil příběh. Rozumím Tvým argumentům, ale osobně jsem byl s příběhem spokojený. Ta linka s Odinem mohla být propracovanější - jakože Odin mohl být větší bad motherfucker alá Palpatin, nicméně mi celkový vývoj příběhu sedl, tím neříkám, že neměl chyby, nebo že by nešel udělat lépe.
850015
Jsi první, od kterého čtu, že ho tolik nebavil příběh. Rozumím Tvým argumentům, ale osobně jsem byl s příběhem spokojený. Ta linka s Odinem mohla být propracovanější - jakože Odin mohl být větší bad motherfucker alá Palpatin, nicméně mi celkový vývoj příběhu sedl, tím neříkám, že neměl chyby, nebo že by nešel udělat lépe.
850007
4 0
reagovat

God of War: Ragnarok

Dohráno. Dávám 8/10, přičemž jedničku mám za plnejch 10.

Hlavní důvody jsou příběh (a budu trochu spoilerovat) a postavy. Ty mi totiž tentokrát přišly mnohdy fakt strašně nekonzistentní (hlavně Kratos, ale i Mimir celkem často). Atreova linka s Odinem byla imho špatně podaná ve smyslu, že z jeho strany to bylo celý neskutečně naivní, z Odinovi zase málo manipulativní. Odin byl vůbec docela marnej záporák, byť výborně zahranej. Na druhou stranu Atreus a Angrboda v Jotunheimu supr. Vůbec Angrboda, Brok, Sindri a Freya byly nejlepší postavy tady (Mimir v těsným závěsu, nebýt občas těch jeho reakcí a rad). Zvrat před koncem naopak dobrej, ale opět, finální konfrontace s Odinem? Slabý. Thor coby součást děje a jako postava? Slabý, kromě toho, že se u něj řešili ti vnitřní démony, mi znova přišel strašně ploše napsanej a nevyužitej. Kratos tím vším celou dobu tak nějak proplouvá, ale jeho nejzajímavější momenty podle mě byly, když jsem za něj zrovna nemohl hrát, což mě štvalo. 

A to mě přivádí k další stížnosti a to hraní za Atrea. Ne, na to jeho mlácení s lukem se mi nedívalo dobře, ani jsem neměl dobrý pocit z toho ovládání a mačkání tlačítek, ve srovnání s Kratosem. Jako společník pak byla Freya v mých očích opět několikanásobně zajímavější. Což je průšvih, protože v první hře jsem ty interakce mezi synem a tátou fakt vnímal strašně silně, tady se to ale zaprvé furt narušovalo střídáním perspektiv a navíc spolu tentokrát až příliš souzněli, chyběl silnější konflikt. Což si právě myslím, že bylo dáno tím, že Atreus coby Loki málo uvěřil Odinovi, málo k němu přimknul, tam se - znovu podotýkám *podle mého názoru* - mělo daleko víc tlačit na rozhodování Atrea mezi Odinem a Kratosem, koho si vybrat jako mentora/otce.

Asi zním dost negativně, popravdě jsou ty stížnosti jen umocněný tím, jak skvělá pro mě byla jednička, a co všechno jsem chtěl od dvojky. Furt jsem si to moc užíval, vlastně mám nějakých 80 % ve všech realmech, skoro vylepšené dračí brnění, všechny zbraně těsně pod max úrovní, combat byl správně vybalancovanej a zároveň fun, hádanek sice hodně, ale proč ne. Technická stránka fantazie. Herci (potěšila Karen z Daredevila) bravurní. Ale ten příběh...
850007
Dohráno. Dávám 8/10, přičemž jedničku mám za plnejch 10. Hlavní důvody jsou příběh (a budu trochu spoilerovat) a postavy. Ty mi totiž tentokrát přišly mnohdy fakt strašně nekonzistentní (hlavně Kratos, ale i Mimir celkem často). Atreova linka s Odinem byla imho špatně podaná ve smyslu, že z jeho strany to bylo celý neskutečně naivní, z Odinovi zase málo manipulativní. Odin byl vůbec docela marnej záporák, byť výborně zahranej. Na druhou stranu Atreus a Angrboda v Jotunheimu supr. Vůbec Angrboda, Brok, Sindri a Freya byly nejlepší postavy tady (Mimir v těsným závěsu, nebýt občas těch jeho reakcí a rad). Zvrat před koncem naopak dobrej, ale opět, finální konfrontace s Odinem? Slabý. Thor coby součást děje a jako postava? Slabý, kromě toho, že se u něj řešili ti vnitřní démony, mi znova přišel strašně ploše napsanej a nevyužitej. Kratos tím vším celou dobu tak nějak proplouvá, ale jeho nejzajímavější momenty podle mě byly, když jsem za něj zrovna nemohl hrát, což mě štvalo.  A to mě přivádí k další stížnosti a to hraní za Atrea. Ne, na to jeho mlácení s lukem se mi nedívalo dobře, ani jsem neměl dobrý pocit z toho ovládání a mačkání tlačítek, ve srovnání s Kratosem. Jako společník pak byla Freya v mých očích opět několikanásobně zajímavější. Což je průšvih, protože v první hře jsem ty interakce mezi synem a tátou fakt vnímal strašně silně, tady se to ale zaprvé furt narušovalo střídáním perspektiv a navíc spolu tentokrát až příliš souzněli, chyběl silnější konflikt. Což si právě myslím, že bylo dáno tím, že Atreus coby Loki málo uvěřil Odinovi, málo k němu přimknul, tam se - znovu podotýkám *podle mého názoru* - mělo daleko víc tlačit na rozhodování Atrea mezi Odinem a Kratosem, koho si vybrat jako mentora/otce. Asi zním dost negativně, popravdě jsou ty stížnosti jen umocněný tím, jak skvělá pro mě byla jednička, a co všechno jsem chtěl od dvojky. Furt jsem si to moc užíval, vlastně mám nějakých 80 % ve všech realmech, skoro vylepšené dračí brnění, všechny zbraně těsně pod max úrovní, combat byl správně vybalancovanej a zároveň fun, hádanek sice hodně, ale proč ne. Technická stránka fantazie. Herci (potěšila Karen z Daredevila) bravurní. Ale ten příběh...
God of War: Ragnarok
5 -1
reagují: FallenMaia, Godlike, hroubek
reagovat
reaguje na: Attikus

D4 trailer

Strašná narezova žranice
 jedi survivor je taky velká parada8)
849972
Strašná narezova žranice  jedi survivor je taky velká parada*8)*
D4 trailer
849867
2 0
reagovat
Diskuzi k TGA => sem <= please, když už jsem kvůli tomu nespal a pak vstával v 8 :D
849893
Diskuzi k TGA => [url=https://www.moviezone.cz/clanek/44640-naslapane-herni-trailery-z-the-game-awards-diablo-iv-se-blizi]sem[/url] <= please, když už jsem kvůli tomu nespal a pak vstával v 8 *:D*
7 0
reagovat
Hlavně Rain už nemusí brečet, že nezná TLoU, když vyjde 3.3. na PC.
849876
Hlavně Rain už nemusí brečet, že nezná TLoU, když vyjde 3.3. na PC.
3 0
reagovat

Diablo 4

Trailer a release date  06.06.2023, podľa aj prvých reakcií z bety to vyzerá parádne link zase leto strávim pri PC :D
849867
Trailer a release date  06.06.2023, podľa aj prvých reakcií z bety to vyzerá parádne https://www.youtube.com/watch?v=VBbv_ZSSRrI zase leto strávim pri PC *:D*
Diablo 4
7 0
reagují: RainMakeR
reagovat
Death Stranding 2 Teaser 

Kojima! :+

Judas trailer

Od tvůrce Bioshocku. 
849866
[url=https://youtu.be/Tr2yB93pIGw]Death Stranding 2 Teaser  [/url] Kojima! *:+* [url=https://youtu.be/FoLJ4HgWqw4]Judas trailer [/url] Od tvůrce Bioshocku. 
2 0
reagovat

Jedi Survivor

849864
[url=https://youtu.be/VRaobDJjiec]link[/url] *:+*
Jedi Survivor
4 0
reagovat

Star Wars Jedi: Survivor

První ukázky přímo ze hry a nějaký ten gameplay už zítra nad ránem na TGA!
849768
První ukázky přímo ze hry a nějaký ten gameplay už [url=https://twitter.com/EAStarWars/status/1600648891514249216?s=20&t=aLhtu1N3TU3mehkJOdd6IA]zítra nad ránem[/url] na TGA!
Star Wars Jedi: Survivor
1 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Celá tá oblast mi prišla ako DLC ktoré ale je už od začiatku súčasťou hry. Proste sa na to vyprdni. Tam je toho strašne veľa a len to zdržuje od hlavného príbehu.
849763
Celá tá oblast mi prišla ako DLC ktoré ale je už od začiatku súčasťou hry. Proste sa na to vyprdni. Tam je toho strašne veľa a len to zdržuje od hlavného príbehu.
849761
5 0
reagovat
Ježiš to propadliště mě sere. :D Včera jsem tam byl celou noc (mám už nějakých 36 hodin na posledním savu) a furt mi chybí tak 1/3 z těch dalších lokací, dodělal jsem akorát džungli. Proč je to tak velký?!
849761
Ježiš to propadliště mě sere. *:D* Včera jsem tam byl celou noc (mám už nějakých 36 hodin na posledním savu) a furt mi chybí tak 1/3 z těch dalších lokací, dodělal jsem akorát džungli. Proč je to tak velký?!
4 0
reagují: FallenMaia
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se