Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 9241 - 9260 Napsat příspěvek

Deranged

Teda poměrně zapomenutý snímek z roku 1974, kde exceluje Roberts Bloosom, než střískal Marva 
Merchantse a Harryho Lima v Sám doma. Na stejný rok vzniku dalšího kultu jako Texas Chainsaw Massacre je škoda, že tak zapadl :+
848547
Teda poměrně zapomenutý snímek z roku 1974, kde exceluje Roberts Bloosom, než střískal Marva  Merchantse a Harryho Lima v Sám doma. Na stejný rok vzniku dalšího kultu jako Texas Chainsaw Massacre je škoda, že tak zapadl *:+*
Deranged
3 0
reagovat
Johnson by byl fajn. Dan Stevens se hodí spíš na záporáka.
848538
Johnson by byl fajn. Dan Stevens se hodí spíš na záporáka.
2 0
reagovat
Mě do teď Aaron vůbec nenapadnul, ale proč ne. Neměl bych s ním sebemenší problém. V tomhle případě stejně nezbývá než věřit producentům.

Nicméně ještě zdaleka to není potvrzené a kandidátů bude určitě ještě několik.
848533
Mě do teď Aaron vůbec nenapadnul, ale proč ne. Neměl bych s ním sebemenší problém. V tomhle případě stejně nezbývá než věřit producentům. Nicméně ještě zdaleka to není potvrzené a kandidátů bude určitě ještě několik.
3 0
reagovat
A já myslel, že je řeč o Danu Stevensovi. 

Aaron mi tam úplně nesedí popravdě.
848529
A já myslel, že je řeč o Danu Stevensovi.  Aaron mi tam úplně nesedí popravdě.
5 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Kick-Ass ve službách Jeho Veličenstva? Sem s tím! :+

Udělal jsi mi opravdu velkou radost. :+
848527
Kick-Ass ve službách Jeho Veličenstva? Sem s tím! *:+* Udělal jsi mi opravdu velkou radost. *:+*
848516
7 0
reagovat
reaguje na: RainMakeR
actually by mi aaron s jeho charizmou z bullet trainu ako bond sadol. viem, strašne divne to znie, ale viem si to predstaviť. :D
848526
actually by mi aaron s jeho charizmou z bullet trainu ako bond sadol. viem, strašne divne to znie, ale viem si to predstaviť. *:D*
848525
8 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Aaron Taylor Johnson? No mohli vybrat hůř. Uvidíme jestli se to potvrdí a pak až ukážou promo fotky a později třeba trailer ...
Takhle to těžko odhadnout jestli bude
good or bad or ugly 8)
848525
Aaron Taylor Johnson? No mohli vybrat hůř. Uvidíme jestli se to potvrdí a pak až ukážou promo fotky a později třeba trailer ... Takhle to těžko odhadnout jestli bude good or bad or ugly *8)*
848516
5 0
reagují: Muel
reagovat

Vikend

Dont worry darling 7/10
Ze vsech moznosti si scenaristi pro vyusteni vybrali tu nejlinejsi variantu a i vzhledem k tomu co se odehravalo v zakulisi je vlastne maly zazrak co z toho vylezlo.

Nope 5/10
Asi bych ten film nedoporucil nikomu, kdo hleda zabavu. Nicmene je to relativne originalni (i kdyz v nejakem dile nejakeho star treku neco podpobneho na 100% bylo) a jsem rad, ze jsem to videl.

Smile 7/10
Zdarile realizovany mix vseho mozneho. Akorat si 2 dny po projekci z toho skoro nic nepamatuju.

GotG Holiday Special 4/10
Pekny ale k hovnu. 80% casu je to zahrane a relizovane jak SNL skece s lepsim rozpoctem.
848517
Dont worry darling 7/10 Ze vsech moznosti si scenaristi pro vyusteni vybrali tu nejlinejsi variantu a i vzhledem k tomu co se odehravalo v zakulisi je vlastne maly zazrak co z toho vylezlo. Nope 5/10 Asi bych ten film nedoporucil nikomu, kdo hleda zabavu. Nicmene je to relativne originalni (i kdyz v nejakem dile nejakeho star treku neco podpobneho na 100% bylo) a jsem rad, ze jsem to videl. Smile 7/10 Zdarile realizovany mix vseho mozneho. Akorat si 2 dny po projekci z toho skoro nic nepamatuju. GotG Holiday Special 4/10 Pekny ale k hovnu. 80% casu je to zahrane a relizovane jak SNL skece s lepsim rozpoctem.
Vikend
4 -7
reagovat
Disk bude z nového favorita na Jamese Bonda nadšený a to ani nemusel koupit Warnery.

Za mne velmi dobrá volba. I když teď po sledování SAS a Shantaram mám 3 jiné favority. : )
848516
Disk bude z nového favorita na Jamese Bonda nadšený a to ani nemusel koupit Warnery. Za mne velmi dobrá volba. I když teď po sledování SAS a Shantaram mám 3 jiné favority. : )
4 -3
reagují: Disketa1, RainMakeR
reagovat
reaguje na: HAL
Já si to porovnával masivně už dřív.
a) Ten sloupek je stejný na 24 a 48 fps záběru, působí trochu jinak v tom jejich záběru, kde je ale pořád ten máz stejně dlouhý.
b) zpomalování videa na yt - to není o zpomalení videa, ale o "posunu sloupu" v jednotlivých snímcích, kdy ve snímku 1 se posune o 1cm, ve snímku 2 se posune o 3cm, tedy:

24 fps:
1=>4cm,               , 3=>4cm,               , 5=>4cm,                , 7=>4cm
48fps HFR:
1=>2cm, 2=>2cm, 3=>2cm, 4=>2cm, 5=>2cm, 6=>2cm, 7=>2cm, 8=>2cm
48fps TruMotion:
1=>1cm, 2=>3cm, 3=>1cm, 4=>3cm, 5=>1cm, 6=>3cm, 7=>1cm, 8=>3cm

Anyways, blur je stejný, rozdíl je ve vzdálenosti pohybu mezi obrázky. To tu píšu jako zajímavost, protože mi to přijde jako hodně zvláštní řešení. Úplně jsem nechtěl diskutovat o tom faktu, že to tak je :D:D:D. To video jsem dodal jen protože mi to přijde snažší vidět, než vyčíst z předchozího odstavce.:+
848513
Já si to porovnával masivně už dřív. a) Ten sloupek je stejný na 24 a 48 fps záběru, působí trochu jinak v tom jejich záběru, kde je ale pořád ten máz [b]stejně dlouhý[/b]. b) zpomalování videa na yt - to není o zpomalení videa, ale o "posunu sloupu" v jednotlivých snímcích, kdy ve snímku 1 se posune o 1cm, ve snímku 2 se posune o 3cm, tedy: 24 fps: 1=>4cm,               , 3=>4cm,               , 5=>4cm,                , 7=>4cm 48fps HFR: 1=>2cm, 2=>2cm, 3=>2cm, 4=>2cm, 5=>2cm, 6=>2cm, 7=>2cm, 8=>2cm 48fps TruMotion: 1=>1cm, 2=>3cm, 3=>1cm, 4=>3cm, 5=>1cm, 6=>3cm, 7=>1cm, 8=>3cm Anyways, blur je stejný, rozdíl je ve vzdálenosti pohybu mezi obrázky. To tu píšu jako zajímavost, protože mi to přijde jako hodně zvláštní řešení. Úplně jsem nechtěl diskutovat o tom faktu, že to tak je *:D**:D**:D*. To video jsem dodal jen protože mi to přijde snažší vidět, než vyčíst z předchozího odstavce.*:+*
848512
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Já tam blur navíc tedy vidím, zastav si tu scénu na víc místech a porovnej si pořádně to pozadí - na tvém screenu třeba ten sloup vpravo dole.
Juddering je tam rozhodně citelně menší, obraz působí přirozeněji - a ze zpomalování videa na yt bych neposuzoval radši nic, to není moc exaktní.

A jasně, i v tom článku se tohle popisuje hlavně v kontextu remasterů, že v tom Cameron předělal do HFR Avatar 1. Při nativním natáčení si s tím může hrát mnohem víc způsoby než jen v tomto.
848512
Já tam blur navíc tedy vidím, zastav si tu scénu na víc místech a porovnej si pořádně to pozadí - na tvém screenu třeba ten sloup vpravo dole. Juddering je tam rozhodně citelně menší, obraz působí přirozeněji - a ze zpomalování videa na yt bych neposuzoval radši nic, to není moc exaktní. A jasně, i v tom článku se tohle popisuje hlavně v kontextu remasterů, že v tom Cameron předělal do HFR Avatar 1. Při nativním natáčení si s tím může hrát mnohem víc způsoby než jen v tomto.
848510
2 -2
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: HAL
Mno, až na jeden detail: já to trumotion dost zkoumal a jiný blur tam nevidím, viz např tento screen co jsem ti teď vyrobil: link . Navíc jejich HFR je dopočtené, ne natočené.
Oni dělají něco úplně jiného, když si to video velmi zpomalíš, tak uvidíš toto: link . Nemají pohyb těch meziobrázků přesně uprostřed jako u HFR. Naopak ten pohyb posunou trochu míň, trochu víc, trochu míň, trochu víc... takže to video je takové tik tok tik tok tik tok provedení a proto pořád judderuje, jen trochu míň.
Asi se tím snaží simulovat takovou tu trhanost filmu, protože 180 shutter ti vlastně půl pohybu rozmaže a půl pohybu úplně vynechá, takže mezi jednotlivými snímky je skok... ale já z toho jejich řešení moc nehořím. Minimálně ne v jejich vlastní ukázce :D:D
848510
Mno, až na jeden detail: já to trumotion dost zkoumal a jiný blur tam nevidím, viz např tento screen co jsem ti teď vyrobil: https://i.imgur.com/3O4uOOx.png . Navíc jejich HFR je dopočtené, ne natočené. Oni dělají něco úplně jiného, když si to video velmi zpomalíš, tak uvidíš toto: https://youtu.be/j0IviVT4-dM . Nemají pohyb těch meziobrázků přesně uprostřed jako u HFR. Naopak ten pohyb posunou trochu míň, trochu víc, trochu míň, trochu víc... takže to video je takové tik tok tik tok tik tok provedení a proto pořád judderuje, jen trochu míň. Asi se tím snaží simulovat takovou tu trhanost filmu, protože 180 shutter ti vlastně půl pohybu rozmaže a půl pohybu úplně vynechá, takže mezi jednotlivými snímky je skok... ale já z toho jejich řešení moc nehořím. Minimálně ne v jejich vlastní ukázce *:D**:D*
848491
2 0
reagují: HAL
reagovat

Bratrstvo vlků (2001)

Viděl jsem už asi popátý, ale až dneska mi došlo, že kdyby mi někdo tvrdil, že to Christophe Gans natočil poté, co si přečetl Zaklínače a neuspěl s vyjednáváním o právech k adaptaci, bez potíží bych mu to uvěřil a Gansovi poslal blahopřejnej dopis. Ke konci je to už trochu (ehm) galimatyáš a bez indiánskýho kung-fu bych se taky obešel, ale jinak... těch podobností je tam opravdu hodně v mnoha ohledech a bože, ta atmosféra!
848503
Viděl jsem už asi popátý, ale až dneska mi došlo, že kdyby mi někdo tvrdil, že to Christophe Gans natočil poté, co si přečetl Zaklínače a neuspěl s vyjednáváním o právech k adaptaci, bez potíží bych mu to uvěřil a Gansovi poslal blahopřejnej dopis. Ke konci je to už trochu (ehm) galimatyáš a bez indiánskýho kung-fu bych se taky obešel, ale jinak... těch podobností je tam opravdu hodně v mnoha ohledech a bože, ta atmosféra!
Bratrstvo vlků (2001)
9 0
reagovat
reaguje na: dreamy
Tou důležitou výhodou HFR není ostrost, ale zmírnění trhání obrazu viditelného hlavně při švenkování, které je hlavně ve 3D hodně velký problém - přidat tam motion blur není žádná chyba, ale nutnost, kterou si bohužel doteď moc filmařů experimentujících s HFR neuvědomilo.
Jasně je to ukázané třeba tady - to TrueCut Motion, které vidím popisuje i ten článek, není nic jiného než přidání motion blur v postprodukci.

A výhodou práce v postu s hromadou dat které tímto "przníš" je že s tím můžeš pracovat variabilně, takže ve scénách kde není potřeba budeš mít i tu impresivní ostrost.

Btw ad Gemini Man - stačí se podívat kdo ho točil. Dion Beebe evidentně filmový look nezvládá primárně kvůli digitálu, HFR pak tam pro něj bylo jen posledním hřebíkem do rakve. Poslední filmy Manna s tím měly kvůli tomu problém, Benghází to samé, a on přitom úplně neschopný kameraman není, Gejša i Edge of Tomorrow vypadaly vizuálně skvěle a velmi "filmově" - jenže ty taky točil na analog.
848491
Tou důležitou výhodou HFR není ostrost, ale zmírnění trhání obrazu viditelného hlavně při švenkování, které je hlavně ve 3D hodně velký problém - přidat tam motion blur není žádná chyba, ale nutnost, kterou si bohužel doteď moc filmařů experimentujících s HFR neuvědomilo. Jasně je to ukázané třeba [url=https://www.youtube.com/watch?v=LKNh7YFv3SQ&ab_channel=TruecutMotion]tady [/url]- to TrueCut Motion, které vidím popisuje i ten článek, není nic jiného než přidání motion blur v postprodukci. A výhodou práce v postu s hromadou dat které tímto "przníš" je že s tím můžeš pracovat variabilně, takže ve scénách kde není potřeba budeš mít i tu impresivní ostrost. Btw ad Gemini Man - stačí se podívat kdo ho točil. Dion Beebe evidentně filmový look nezvládá primárně kvůli digitálu, HFR pak tam pro něj bylo jen posledním hřebíkem do rakve. Poslední filmy Manna s tím měly kvůli tomu problém, Benghází to samé, a on přitom úplně neschopný kameraman není, Gejša i Edge of Tomorrow vypadaly vizuálně skvěle a velmi "filmově" - jenže ty taky točil na analog.
848413
4 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: Gonzi
ptz Lubezki ikdyz já to jeho jdu šírem na close Leovi a zdeformuju mu obličej moc nemusím a doku se tocej na velké fps ale zase na tele objektivy 


jinak je milion filmů co maj standart fps ale vypadaj jako hnůj.. jasně že to je kombinace spousty věcí

Ta možnost zvednou fps třeba v nějakém akčním celku kde z vody vyskakuje tisíc velryb a z nebe střílí desítky vrtulníků.. TOHLE chci vidět ve více fps samozřejmě.. ale obecně u ne full cgi věcí natočit celej film s adaptivním fps je madness 
848455
ptz Lubezki ikdyz já to jeho jdu šírem na close Leovi a zdeformuju mu obličej moc nemusím a doku se tocej na velké fps ale zase na tele objektivy  jinak je milion filmů co maj standart fps ale vypadaj jako hnůj.. jasně že to je kombinace spousty věcí Ta možnost zvednou fps třeba v nějakém akčním celku kde z vody vyskakuje tisíc velryb a z nebe střílí desítky vrtulníků.. TOHLE chci vidět ve více fps samozřejmě.. ale obecně u ne full cgi věcí natočit celej film s adaptivním fps je madness 
848453
2 0
reagovat
reaguje na: dreamy
Proč Revenant nevypadá jako dokumenty?;)

"čím pomalejší závěrka tím víc světla musis "udelat" "
Samozřejmě. Ale taky můžeš mít lepší kameru, nebo kameru se kterou komfortně točíš na iso 100 ale bez šumu ti dá ještě iso 3200 apod. => máš obrovské rezervy.

Každopádně 24 fps a 180° shutter je TOTÉŽ jako 48fps a 360° shutter, což byla moje pointa.
24 fps => 42ms + 180 shutter = 21 ms expozice
48 fps => 21ms + 360 shutter = 21 ms expozice
848453
Proč Revenant nevypadá jako dokumenty?*;)* [i]"čím pomalejší závěrka tím víc světla musis "udelat" "[/i] Samozřejmě. Ale taky můžeš mít lepší kameru, nebo kameru se kterou komfortně točíš na iso 100 ale bez šumu ti dá ještě iso 3200 apod. => máš obrovské rezervy. Každopádně 24 fps a 180° shutter je [b]TOTÉŽ [/b]jako 48fps a 360° shutter, což byla moje pointa. 24 fps => 42ms + 180 shutter = 21 ms expozice 48 fps => 21ms + 360 shutter = 21 ms expozice
848452
3 0
reagují: dreamy
reagovat
reaguje na: Gonzi
smith za zdí je odpornej jako celej film ptz vypada jako fotka a to protože to má milion fps, mirnej pohyb kamery taky dělá MB


hloubka ostrosti NEROVNÁ se filmlook.. revenant je celej tocenej na šíro kde narozdil od dlouhech skel nemáš tu možnost to rozmazat a svícení tam není skoro žádný A JE TO filmove jako kráva!


no akorát že mám: ptz na kameře čím pomalejší závěrka tím víc světla musis "udelat" takže když nepomůže točit na plno díru ( ale to ti rozmaze pozadí takze o jeden prvek k esteticke kontrole méně) tak musis svítit jako blazen ( opet na place další vec k "dělání"
takže nejde jen to pravidlo 180

u full cgi avatara tohle neresis vůbec ale posuvnickem si hejbes a máš kontrolu nad estetikou zaberu 
848452
smith za zdí je odpornej jako celej film ptz vypada jako fotka a to protože to má milion fps, mirnej pohyb kamery taky dělá MB hloubka ostrosti NEROVNÁ se filmlook.. revenant je celej tocenej na šíro kde narozdil od dlouhech skel nemáš tu možnost to rozmazat a svícení tam není skoro žádný A JE TO filmove jako kráva! no akorát že mám: ptz na kameře čím pomalejší závěrka tím víc světla musis "udelat" takže když nepomůže točit na plno díru ( ale to ti rozmaze pozadí takze o jeden prvek k esteticke kontrole méně) tak musis svítit jako blazen ( opet na place další vec k "dělání" takže nejde jen to pravidlo 180 u full cgi avatara tohle neresis vůbec ale posuvnickem si hejbes a máš kontrolu nad estetikou zaberu 
848435
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: dreamy
Filmy fungují protože nevidíš vše a mozek si to domyslí víc "magické" než to reálně je. Proto mít hodně framů, ale pořád blur není na škodu. Ostatně, viz Gemini man: link (zastav v místě co posílám, když je vidět Smith za zdí). Ten záběr nevypadá filmově, i když se v něm nic nehýbe. To nemá s fps nic společného. Vše je o ostrosti, hloubce ostrosti, zvoleném nasvícení atd. (ostatně doporučuju "analyzovat" celý klip).
Naopak, když uděláš vše "filmově správně", jen máš víc obrázků, tak to vypadá pořád dobře, viz Avatar, kde si to plno lidí nevšimlo.

Ostatně, lidi si myslí že telenovelácký look byl o rychlosti (resp. zrychlení), ale české pohádky vypadaly stejně, typická hovězí produkce typu Ulice, Ordinace, Kavárna, Sámoška apod. vypadají taky stejně...

A druhý odstavec nemáš pravdu. Většina kamer bude v pohodě umět 24fps 180 shutter a 48fps 360 shutter, což je právě ta stejně dlouhá expozice, jen více obrázků. Pokud bys chtěl, já nevím, 120 fps z natočeného videa, tak to musíš natočit nerozmazaně (tam ti trojčlenka bude hrát roli, ale je to řešitelné) a rozmazat v postprodukci, což je ale velmi snadno řešitelný problém.
848435
Filmy fungují protože nevidíš vše a mozek si to domyslí víc "magické" než to reálně je. Proto mít hodně framů, ale pořád blur není na škodu. Ostatně, viz Gemini man: https://youtu.be/pZuaPDAdHRY?t=66 (zastav v místě co posílám, když je vidět Smith za zdí). Ten záběr nevypadá filmově, i když se v něm nic nehýbe. To nemá s fps nic společného. Vše je o ostrosti, hloubce ostrosti, zvoleném nasvícení atd. (ostatně doporučuju "analyzovat" celý klip). Naopak, když uděláš vše "filmově správně", jen máš víc obrázků, tak to vypadá pořád dobře, viz Avatar, kde si to plno lidí nevšimlo. Ostatně, lidi si myslí že telenovelácký look byl o rychlosti (resp. zrychlení), ale české pohádky vypadaly stejně, typická hovězí produkce typu Ulice, Ordinace, Kavárna, Sámoška apod. vypadají taky stejně... A druhý odstavec nemáš pravdu. Většina kamer bude v pohodě umět 24fps 180 shutter a 48fps 360 shutter, což je právě ta stejně dlouhá expozice, jen více obrázků. Pokud bys chtěl, já nevím, 120 fps z natočeného videa, tak to musíš natočit nerozmazaně (tam ti trojčlenka bude hrát roli, ale je to řešitelné) a rozmazat v postprodukci, což je ale velmi snadno řešitelný problém.
848413
5 0
reagují: dreamy
reagovat
reaguje na: Gonzi
ale "to" filmové je motion blur kerej u 50,60 nebo 120 framů není..neni tam co dopocitavat.. sice jde točit do 120 a forcovat tam motion blur ale proč to dělat, když tím sejmu tu výhodu mám všechno ostré 


jinak titulky tech evoluce sou hodně zavádějící... ptz tohle se týká JENOM full cgi věcí...u normálně filmu se musí řešit trojclenka shutter/clona/iso  a tím se dělá film look
848413
ale "to" filmové je motion blur kerej u 50,60 nebo 120 framů není..neni tam co dopocitavat.. sice jde točit do 120 a forcovat tam motion blur ale proč to dělat, když tím sejmu tu výhodu mám všechno ostré  jinak titulky tech evoluce sou hodně zavádějící... ptz tohle se týká JENOM full cgi věcí...u normálně filmu se musí řešit trojclenka shutter/clona/iso  a tím se dělá film look
848409
2 0
reagují: HAL, Gonzi
reagovat
reaguje na: Haggar
"Než se protluču klávesnicí k technickým detailům a k tomu, jak vlastně HFR v Cameronově podání vypadá a funguje, věnujme minutu ticha valné většině hollywoodské velkoprodukce, kterou je Avatar i po třinácti letech schopen pohřbít jak precizní filmařinou, tak bezkonkurenční prací s digitálními efekty"
:D:D:D:D:D :+

Jinak ad HFR: klíč je uzávěrka a hloubka ostrosti. Hrál jsem si s tím v Blenderu a můj závěr je, že pokud natočím 48fps tak, že jednotlivé obrázky pořád vypadají jako 24fps, jen je těch obrázků vícero, tak to pořád vypadá "filmově" a ne "telenovelově".
848409
[i]"Než se protluču klávesnicí k technickým detailům a k tomu, jak vlastně HFR v Cameronově podání vypadá a funguje, věnujme minutu ticha valné většině hollywoodské velkoprodukce, kterou je Avatar i po třinácti letech schopen pohřbít jak precizní filmařinou, tak bezkonkurenční prací s digitálními efekty" [/i]*:D**:D**:D**:D**:D* *:+* Jinak ad HFR: klíč je uzávěrka a hloubka ostrosti. Hrál jsem si s tím v Blenderu a můj závěr je, že pokud natočím 48fps tak, že jednotlivé obrázky pořád vypadají jako 24fps, jen je těch obrázků vícero, tak to pořád vypadá "filmově" a ne "telenovelově".
848408
7 0
reagují: dreamy
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se