Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 9001 - 9020 Napsat příspěvek
reaguje na: verbst
Jo8)
851575
Jo*8)*
851574
2 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
První Borat? 
851574
První Borat? 
851573
4 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
Já bych z toho udělal soutěž.
Poznejte film ve zkratce:
B:CLoAfMBGNoK
851573
Já bych z toho udělal soutěž. Poznejte film ve zkratce: B:CLoAfMBGNoK
1 0
reagují: verbst
reagovat
reaguje na: Barv666
Taky sem zacal s The Greatest Batman Universe, pak sem ten dusevni psouk opustil a pak sem chvíli Spetu proklinal, ze nepridal aspon rok vzniku ;)
851571
Taky sem zacal s The Greatest Batman Universe, pak sem ten dusevni psouk opustil a pak sem chvíli Spetu proklinal, ze nepridal aspon rok vzniku ;)
851570
3 0
reagovat
reaguje na: speta.jr
Tedy tahle zkratka mi dala chvíli zabrat :D
851570
Tedy tahle zkratka mi dala chvíli zabrat *:D*
851563
4 0
reagují: TedGeorge
reagovat

tGtBatU 10/10

Civalova slova na csfd tesat do kamene. Je neuveritelne jak skoro 60 let stary film muze rvat koule i pres svou 3 hodinou delku. Dnesni reprizu jsem neplanoval, ale pri prepinani od toho neslo odvratit zrak.
851563
Civalova slova na csfd tesat do kamene. Je neuveritelne jak skoro 60 let stary film muze rvat koule i pres svou 3 hodinou delku. Dnesni reprizu jsem neplanoval, ale pri prepinani od toho neslo odvratit zrak.
tGtBatU 10/10
3 -4
reagují: Barv666
reagovat
reaguje na: Carlito
Ale jo je to super! Jinak mě vždycky vyděsí, když zjistím datum vzniku snímku na kterým jsem v byl v kině a připadne mě to "jako včera" fuck :D
851525
Ale jo je to super! Jinak mě vždycky vyděsí, když zjistím datum vzniku snímku na kterým jsem v byl v kině a připadne mě to "jako včera" fuck *:D*
851507
3 0
reagovat
reaguje na: Carlito
"Nemá to chybu" 9/10 :D:+
851521
"Nemá to chybu" 9/10 *:D**:+*
851507
5 0
reagovat
reaguje na: Carlito
:+Filmgame chystá krásný vydání ve Steelbooku
851514
*:+*Filmgame chystá krásný vydání ve Steelbooku
851507
2 0
reagovat

Training Day (2001)

Pořád strašná pecka.
Denzel Washington jako policajt bez skrupulí, který se neštítí ničeho a víc než zájmy občanů hájí především ty svoje. A k tomu policejní nováček Ethan Hawke, který velmi rychle zjistí, kdo ho to vlastně "zaučuje".
Washington za tuhle roli získal po právu Oscara, ale v jeho stínu nezůstává ani jeho mladší kolega. 
Až teď jsem asi plně docenil parádní výkon Ethana Hawka, jehož Jake Hoyte se z vyjukaného nováčka promění v nasraného poldu, který si věci nenechá líbit.
Všechno pod vedením Antoina Fuquy, který ze sebe ždíme maximum a k dispozici má výborný scénář specialisty na policejní dramata Davida Ayera a burácivý soundtrack Marka Manciniho.
Nemá to chybu, má to skvělé herecké výkony obou hlavních představitelů, pár známých tváří ve vedlejších rolích, drsnou akci, dusnou atmosféru velkoměsta..
zraje to jak víno :+
9/10
851507
Pořád strašná pecka. Denzel Washington jako policajt bez skrupulí, který se neštítí ničeho a víc než zájmy občanů hájí především ty svoje. A k tomu policejní nováček Ethan Hawke, který velmi rychle zjistí, kdo ho to vlastně "zaučuje". Washington za tuhle roli získal po právu Oscara, ale v jeho stínu nezůstává ani jeho mladší kolega.  Až teď jsem asi plně docenil parádní výkon Ethana Hawka, jehož Jake Hoyte se z vyjukaného nováčka promění v nasraného poldu, který si věci nenechá líbit. Všechno pod vedením Antoina Fuquy, který ze sebe ždíme maximum a k dispozici má výborný scénář specialisty na policejní dramata Davida Ayera a burácivý soundtrack Marka Manciniho. Nemá to chybu, má to skvělé herecké výkony obou hlavních představitelů, pár známých tváří ve vedlejších rolích, drsnou akci, dusnou atmosféru velkoměsta.. zraje to jak víno *:+* 9/10
Training Day (2001)
5 0
reagují: Muf, Muf, Gacy
reagovat

Apocalypse Now (Final Cut)

Vedle trilogie Godfather další masterpiece od Coppoly a imho nejlepší film o válce ve Vietnamu (pánové Kubrick, Stone, Cimino, De Palma a ještě jednou Stone prominou, ale Coppolovo proslulé prohlášení, že tenhle film nebyl/není o Vietnamu, tenhle film byl/je Vietnam platí na sto procent, což sice mínil především s ohledem na problematické natáčení (po zhlédnutí dokumentu Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse musí nepochybně každý souhlasit:D), ale na film jako takový a náladu, kterou se povedlo Coppolovi přenést na diváky, neméně tak) má stran nejrůznějších sestřihů podobně pohnutý osud jako třeba Scottův Blade Runner. Vedle tradičního kino sestřihu existuje workprint verze promítaná na festivalu v Cannes, neoficiální pětihodinová bootleg verze pokoutně distribuovaná na videu a známá redux verze, do které Coppola doplnil materiál, kterého se pro kino verzi dobrovolně vzdal, protože jej tehdy pro běžné publikum považoval za příliš nedivácký. To ovšem Coppolovi zjevně nestačilo:D a po téměř dvou dekádách od posledního vydání filmu (redux) před pár lety do kin uvedl tzv. finální sestřih* s komentářem, že v redux verzi se toho ukázalo možná až příliš.

A je pravda, že finální sestřih je z pohledu stopáže něco mezi kino a redux verzí filmu, tudíž takový "zlatý střed". Co do celkového vyznění a kvality filmu všechny přednosti samozřejmě přetrvávají a symbolická cesta časem proti proudu řeky, plná chaosu, šílenství, smrti, nesmyslného násilí, otupělosti, bezohlednosti vůči civilnímu obyvatelstvu, vojenské mašinérie, založené výhradně na bodycount faktoru, drogového opojení/vysvobození, všudypřítomné krutosti a existenciálních otázek o smysluplnosti konfliktu i vlastního bytí, zda účel světí prostředky a jak moc může člověk ve svém konání zajít daleko, aby se ještě stále mohl nazývat člověkem, je svou atmosférou nadále neskutečně působivá a vtahující jako v předchozích verzích filmu. Podstatné zásahy se ve finálním sestřihu (oproti redux verzi) týkají třech vcelku dlouhých sekvencí a to dostaveníčka s Playboy zajíčky a Kurtzova předčítání článků Willardovi, následovaného jeho propuštěním ze zajetí, které obě Coppola z filmu odstranil a pro mnohé diváky nepopulární zastávky u rodiny francouzských kolonistů, která byla o pár minut zkrácena, zbytek je pak na úrovni nedůležitých změn délky jednotlivých záběrů.

Zatímco Coppolovo rozhodnutí zredukovat ve filmu prostor "francouzské epizodě" kvituji s povděkem, protože už v redux verzi mi přišla jako něco navíc, co do filmu a jeho tempa, plus logiky jednání postav, tak úplně nezapadá, v případě obou zmíněných sekvencí mi jejich absence v ději trochu chybí. Scéna s Playboy zajíčky skvěle ukazovala další z absurdit války a postavení žen v ní (možná se musela klidit z důvodů současných #metoo asociací?), scéna s Kurtzem a Willardem pro změnu jednak naznačovala, že je Kurtz sice šílený, ale neztrácí všeobecný rozhled, ale především vysvětlovala, jak se zajatý Willard ocitl na svobodě (což ve finálním sestřihu způsobuje zbytečnou příběhovou nekonzistenci). Celkově jde o další zajímavou zkušenost s mým oblíbeným filmem, ale redux verze nadále zůstává mou preferovanou variantou:).    

*Uvidíme, zda Coppola dodrží dosavadní postup a za pár let představí ultimate cut (tak jako Stone u Alexandera po kino, prodloužené a finální verzi):D.   
851476
Vedle trilogie Godfather další masterpiece od Coppoly a imho nejlepší film o válce ve Vietnamu (pánové Kubrick, Stone, Cimino, De Palma a ještě jednou Stone prominou, ale Coppolovo proslulé prohlášení, že tenhle film nebyl/není o Vietnamu, tenhle film byl/je Vietnam platí na sto procent, což sice mínil především s ohledem na problematické natáčení (po zhlédnutí dokumentu Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse musí nepochybně každý souhlasit*:D*), ale na film jako takový a náladu, kterou se povedlo Coppolovi přenést na diváky, neméně tak) má stran nejrůznějších sestřihů podobně pohnutý osud jako třeba Scottův Blade Runner. Vedle tradičního kino sestřihu existuje workprint verze promítaná na festivalu v Cannes, neoficiální pětihodinová bootleg verze pokoutně distribuovaná na videu a známá redux verze, do které Coppola doplnil materiál, kterého se pro kino verzi dobrovolně vzdal, protože jej tehdy pro běžné publikum považoval za příliš nedivácký. To ovšem Coppolovi zjevně nestačilo*:D* a po téměř dvou dekádách od posledního vydání filmu (redux) před pár lety do kin uvedl tzv. finální sestřih* s komentářem, že v redux verzi se toho ukázalo možná až příliš. A je pravda, že finální sestřih je z pohledu stopáže něco mezi kino a redux verzí filmu, tudíž takový "zlatý střed". Co do celkového vyznění a kvality filmu všechny přednosti samozřejmě přetrvávají a symbolická cesta časem proti proudu řeky, plná chaosu, šílenství, smrti, nesmyslného násilí, otupělosti, bezohlednosti vůči civilnímu obyvatelstvu, vojenské mašinérie, založené výhradně na bodycount faktoru, drogového opojení/vysvobození, všudypřítomné krutosti a existenciálních otázek o smysluplnosti konfliktu i vlastního bytí, zda účel světí prostředky a jak moc může člověk ve svém konání zajít daleko, aby se ještě stále mohl nazývat člověkem, je svou atmosférou nadále neskutečně působivá a vtahující jako v předchozích verzích filmu. Podstatné zásahy se ve finálním sestřihu (oproti redux verzi) týkají třech vcelku dlouhých sekvencí a to [spoiler]dostaveníčka s Playboy zajíčky a Kurtzova předčítání článků Willardovi, následovaného jeho propuštěním ze zajetí, které obě Coppola z filmu odstranil a pro mnohé diváky nepopulární zastávky u rodiny francouzských kolonistů, která byla o pár minut zkrácena[/spoiler], zbytek je pak na úrovni nedůležitých změn délky jednotlivých záběrů. Zatímco Coppolovo rozhodnutí zredukovat ve filmu prostor [spoiler]"francouzské epizodě"[/spoiler] kvituji s povděkem, protože už v redux verzi mi přišla jako něco navíc, co do filmu a jeho tempa, plus logiky jednání postav, tak úplně nezapadá, v případě obou zmíněných sekvencí mi jejich absence v ději trochu chybí. Scéna [spoiler]s Playboy zajíčky[/spoiler] skvěle ukazovala další z absurdit války a [spoiler]postavení žen v ní (možná se musela klidit z důvodů současných #metoo asociací?)[/spoiler], scéna s [spoiler]Kurtzem a Willardem[/spoiler] pro změnu jednak naznačovala, že je [spoiler]Kurtz sice šílený, ale neztrácí všeobecný rozhled[/spoiler], ale především vysvětlovala, jak se [spoiler]zajatý Willard ocitl na svobodě[/spoiler] (což ve finálním sestřihu způsobuje zbytečnou příběhovou nekonzistenci). Celkově jde o další zajímavou zkušenost s mým oblíbeným filmem, ale redux verze nadále zůstává mou preferovanou variantou*:)*.     *Uvidíme, zda Coppola dodrží dosavadní postup a za pár let představí ultimate cut (tak jako Stone u Alexandera po kino, prodloužené a finální verzi)*:D*.   
Apocalypse Now (Final Cut)
2 0
reagovat
Druhý Kocour v botách vypadá na letošní největší překvapení :+ Škoda, že ho Avatar pohřbí...
851425
Druhý Kocour v botách vypadá na letošní největší překvapení *:+* Škoda, že ho Avatar pohřbí...
3 0
reagovat

Avatar 2

Já jsem moc spokojen. Původně jsem chtěl vyrazit do IMAXU, ale nakonec jsem film viděl "pouze" v HFR 3D na Chodově. Technicky je to neskutečné, a i když mohl Cameron klidně o dvacet minut krátit, tak jsem slintal blahem a odcházel nadšený. V životě jsem neviděl úžasnější podmořské scény. Tak zase za dva roky Jime
851410
Já jsem moc spokojen. Původně jsem chtěl vyrazit do IMAXU, ale nakonec jsem film viděl "pouze" v HFR 3D na Chodově. Technicky je to neskutečné, a i když mohl Cameron klidně o dvacet minut krátit, tak jsem slintal blahem a odcházel nadšený. V životě jsem neviděl úžasnější podmořské scény. Tak zase za dva roky Jime
Avatar 2
9 0
reagovat
Tom nás všechny pozdravuje a děkuje za přízeň v letošním roce:). Tedy kromě lítání ve vrtulníku a skákání do volného prostoru. To vše najednou, pochopitelně:D.
851357
[url=https://www.youtube.com/watch?v=8ujdJf7nnCM&t=90s]Tom nás všechny pozdravuje a děkuje za přízeň v letošním roce*:)*[/url]. Tedy kromě lítání ve vrtulníku a skákání do volného prostoru. To vše najednou, pochopitelně*:D*.
5 0
reagovat

The Godfather Coda: The Death Of Michael Corleone

Coppola se pomalu, ale jistě stává podobným expertem na opakované předělávky svých filmů jako Lucas u SW, nebo Stone u Alexandera:D. Trojka v novém (respektive jakémkoliv) sestřihu je samozřejmě stále na plný počet (i když ve srovnání se stejně starými Goodfellas působí finále trilogie poněkud "zpátečnicky"), jsem asi jedním z mála, komu ve filmu nevadí herecký výkon Coppola, za který dostává snad dodnes pořádnou čočku:D (i když původně zamýšlena Ryder by byla vyloženě super) a dle samotného Coppoly jde o jeho a Puzovu preferovanou "definitivní" verzi, plus jako velký fanoušek režisérských/prodloužených sestřihů prakticky u čehokoliv každou další verzi u nějakého prvotřídního filmu uvítám (aneb ideální příležitost, proč se na daný film znovu podívat, přestože jej znám od začátku do konce), ale zrovna v tomhle případě vlastně fakt netuším, co bylo Coppolovým záměrem a proč to celé vůbec vzniklo:D.
 
Trojka v původní verzi hodně těžila z nostalgie, vzpomínání a bilancování postav, plus vracejících se motivů z předchozích dvou filmů (smrt Freda a Apollonie), což jednak fungovalo skvěle z pohledu zúčtování osudu s Corleonem, kterého konečně dohnaly jeho hříchy a jednak trojku pěkně provazovalo s jedničkou a dvojkou ve stylu "kruh se uzavřel", čímž se přetavily všechny tři filmy v ukázkově ucelenou trilogii. Hodně z uvedených prvků v novém sestřihu Coppola potlačuje (a já netuším proč:D), navíc kromě přepracovaného úvodu a závěru je většina změn na úrovni nepodstatného zkrácení některých záběrů, nebo přehození pořadí jednotlivých scén, případně jejich úplného vypuštění (což je škoda). Příkladem budiž epilog, ve kterém Coppola odstranil scény, ve kterých Corleone (podle všeho) v křesle fyzicky umírá (což v původní verzi krásně zrcadlilo obdobnou scénu se smrtí Branda v jedničce), přestože filmu dodal nový podtitul, který přesně toto zdůrazňuje. Pravda, psychicky Corleone "umírá" na schodech po smrti své dcery, což funguje stejně dobře v obou verzích filmu, ale imho bylo silnou stránkou původní verze právě to, že postava zemře jak po psychické stránce, tak následně i fyzické - mučený výčitkami, opuštěn všemi a čekajícím na "vysvobození" milosrdnou smrtí. A podobných, za mně trochu zvláštních, rozhodnutí je ve filmu několik. Jsem rád, že jsem to konečně viděl, ale tak jako mám nejrůznější alternativní verze filmů ve velké oblibě a zpravidla následně už preferuji ke sledování výhradně je, tak tady rozhodně zůstanu u původní verze:).  
851344
Coppola se pomalu, ale jistě stává podobným expertem na opakované předělávky svých filmů jako Lucas u SW, nebo Stone u Alexandera*:D*. Trojka v novém (respektive jakémkoliv) sestřihu je samozřejmě stále na plný počet (i když ve srovnání se stejně starými Goodfellas působí finále trilogie poněkud "zpátečnicky"), jsem asi jedním z mála, komu ve filmu nevadí herecký výkon Coppola, za který dostává snad dodnes pořádnou čočku*:D* (i když původně zamýšlena Ryder by byla vyloženě super) a dle samotného Coppoly jde o jeho a Puzovu preferovanou "definitivní" verzi, plus jako velký fanoušek režisérských/prodloužených sestřihů prakticky u čehokoliv každou další verzi u nějakého prvotřídního filmu uvítám (aneb ideální příležitost, proč se na daný film znovu podívat, přestože jej znám od začátku do konce), ale zrovna v tomhle případě vlastně fakt netuším, co bylo Coppolovým záměrem a proč to celé vůbec vzniklo*:D*.   Trojka v původní verzi hodně těžila z nostalgie, vzpomínání a bilancování postav, plus vracejících se motivů z předchozích dvou filmů [spoiler](smrt Freda a Apollonie)[/spoiler], což jednak fungovalo skvěle z pohledu zúčtování osudu s Corleonem, kterého konečně dohnaly jeho hříchy a jednak trojku pěkně provazovalo s jedničkou a dvojkou ve stylu "kruh se uzavřel", čímž se přetavily všechny tři filmy v ukázkově ucelenou trilogii. Hodně z uvedených prvků v novém sestřihu Coppola potlačuje (a já netuším proč*:D*), navíc kromě přepracovaného úvodu a závěru je většina změn na úrovni nepodstatného zkrácení některých záběrů, nebo přehození pořadí jednotlivých scén, případně jejich úplného vypuštění (což je škoda). Příkladem budiž epilog, ve kterém Coppola [spoiler]odstranil scény, ve kterých Corleone (podle všeho) v křesle fyzicky umírá (což v původní verzi krásně zrcadlilo obdobnou scénu se smrtí Branda v jedničce), přestože filmu dodal nový podtitul, který přesně toto zdůrazňuje. Pravda, psychicky Corleone "umírá" na schodech po smrti své dcery, což funguje stejně dobře v obou verzích filmu, ale imho bylo silnou stránkou původní verze právě to, že postava zemře jak po psychické stránce, tak následně i fyzické - mučený výčitkami, opuštěn všemi a čekajícím na "vysvobození" milosrdnou smrtí[/spoiler]. A podobných, za mně trochu zvláštních, rozhodnutí je ve filmu několik. Jsem rád, že jsem to konečně viděl, ale tak jako mám nejrůznější alternativní verze filmů ve velké oblibě a zpravidla následně už preferuji ke sledování výhradně je, tak tady rozhodně zůstanu u původní verze*:)*.  
The Godfather Coda: The Death Of Michael Corleone
5 0
reagovat

Spooderman

Retarded verze Spider-Mana z tohohle meme link ožívá ve fan traileru link :)
851288
Retarded verze Spider-Mana z tohohle meme https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/012/781/upload.png ožívá ve fan traileru https://www.youtube.com/watch?v=f_Pcu6wTzoA *:)*
Spooderman
6 0
reagovat

Oppenheimer

851242
https://www.youtube.com/watch?v=ZxslGy6yg4Y
Oppenheimer
8 0
reagovat

Tenkrát v Hollywoodu

Po třetí nebo počtvrté a pořád to neskutečně zraje, víc a víc. Ještě pár zhlédnutí a posunu to snad na 3. místo top tarantinovek (ačkoliv je to nemožná mise). :+

A už zase začínám mít chutě na to psí žrádlo. :D:))
851237
Po třetí nebo počtvrté a pořád to neskutečně zraje, víc a víc. Ještě pár zhlédnutí a posunu to snad na 3. místo top tarantinovek (ačkoliv je to nemožná mise). *:+* A už zase začínám mít chutě na to psí žrádlo. *:D**:))*
Tenkrát v Hollywoodu
9 0
reagovat

Strážci Galaxie: Vánoční speciál

Kýč, kýč, kýč. Nová Vánoční klasika to určitě nebude. Spíš to byla ukázka toho, že Vánoční speciály patří do seriálů a ne filmů.
Jinak jsem celou dobu přemýšlel o tom, že Peter měl sice radost, ale pro Groota musí být Vánoce podobný horor, jako pro krocana Den Díkůvzdání. 
851233
Kýč, kýč, kýč. Nová Vánoční klasika to určitě nebude. Spíš to byla ukázka toho, že Vánoční speciály patří do seriálů a ne filmů. Jinak jsem celou dobu přemýšlel o tom, že Peter měl sice radost, ale pro Groota musí být Vánoce podobný horor, jako pro krocana Den Díkůvzdání. 
Strážci Galaxie: Vánoční speciál
6 0
reagovat
reaguje na: Disketa1
851200
[url=https://youtu.be/Cc5ySUSBKOw]:([/url]
851189
3 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se