Tony na to zčásti kápnul, existuje ale ALE…
… samoúčelná expozice a vyhrocenost erotiky je „špatná“ stejně, jako toho násilí. Protože se jedná o samoúčelnost. Přesto tam existuje rozdíl, který právě obhajuje Axis, nebo Disk, kde erotika je alespoň součástí běžného života. OK.
A teď se přesuňme z vod samoúčelnosti. Když se podíváte na poměr násilí a erotiky, kde jedno i druhé si svou existenci, třebaže i přes explicitní vyjádření, dokáže obhájit, zjistíte, že ten poměr je vůči erotice vysloveně nevyrovnaný. Přitom film, jakožto medium umělecké a tudíž i výchovné (nejen vědomostní a názorové, ale také estetické, vědecko-společenské a kulturní), by měl stranit spíše té erotice, než ve společnosti mnohem, vlastně setinově zastoupenému násilí. Měl by diváky stimulovat. Což sice film třeba dokáže i bez explicitního ukazování nádobíčka aktérů, ale pokud se strikně trvá na zakrývání i byť letmého pohledu na bradavku a samotný milostný akt se omezí na konec předehry a chvíle po aktu, nebo v lepším případě představí samotný sex v „celé“ délce, ale s detaily na tváře postav a pokud budeme hodně hodní, pak postřehneme i šmátrající ruku a naproti tomu máme násilí, které sice neukazuje červenou a nestřílí se na záběr, ale podstatu aktu máme ukázanou do posledního detailu, něco je špatně.
Dle mého by se mělo ukazovat násilí neředěné, aby si kdokoliv nemohl myslet, že porcovat někoho je „zábava“, protože je to natočeno v PGčku a tak to fakt hnusně nevypadá a měla by se s estetickým a „výchovným“ cítěním ukazovat i erotika, pro změnu jako druhá strana spektra.
Nejhorší ze všeho je vždy bezhlavý, černobílý a jednostranný pohled na věc a to, co tu předvádí Dreamy je mému smýšlení na hony vzdáleno...
638193
Tony na to zčásti kápnul, existuje ale ALE…
… samoúčelná expozice a vyhrocenost erotiky je „špatná“ stejně, jako toho násilí. Protože se jedná o samoúčelnost. Přesto tam existuje rozdíl, který právě obhajuje Axis, nebo Disk, kde erotika je alespoň součástí běžného života. OK.
A teď se přesuňme z vod samoúčelnosti. Když se podíváte na poměr násilí a erotiky, kde jedno i druhé si svou existenci, třebaže i přes explicitní vyjádření, dokáže obhájit, zjistíte, že ten poměr je vůči erotice vysloveně nevyrovnaný. Přitom film, jakožto medium umělecké a tudíž i výchovné (nejen vědomostní a názorové, ale také estetické, vědecko-společenské a kulturní), by měl stranit spíše té erotice, než ve společnosti mnohem, vlastně setinově zastoupenému násilí. Měl by diváky stimulovat. Což sice film třeba dokáže i bez explicitního ukazování nádobíčka aktérů, ale pokud se strikně trvá na zakrývání i byť letmého pohledu na bradavku a samotný milostný akt se omezí na konec předehry a chvíle po aktu, nebo v lepším případě představí samotný sex v „celé“ délce, ale s detaily na tváře postav a pokud budeme hodně hodní, pak postřehneme i šmátrající ruku a naproti tomu máme násilí, které sice neukazuje červenou a nestřílí se na záběr, ale podstatu aktu máme ukázanou do posledního detailu, něco je špatně.
Dle mého by se mělo ukazovat násilí neředěné, aby si kdokoliv nemohl myslet, že porcovat někoho je „zábava“, protože je to natočeno v PGčku a tak to fakt hnusně nevypadá a měla by se s estetickým a „výchovným“ cítěním ukazovat i erotika, pro změnu jako druhá strana spektra.
Nejhorší ze všeho je vždy bezhlavý, černobílý a jednostranný pohled na věc a to, co tu předvádí Dreamy je mému smýšlení na hony vzdáleno...
reagovat
|