Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum FILMY

příspěvky 2961 - 2980 Napsat příspěvek
reaguje na: (=LIFTY=)
Máš na mysli toto?
link
900736
Máš na mysli toto? https://www.csfd.cz/film/1032305-neprivolavej-nic-zleho/recenze/
900726
0 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Spíš jak Tomáš Klus :D
900735
Spíš jak Tomáš Klus *:D*
900726
1 0
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
To vůbec neznám. 
900731
To vůbec neznám. 
900726
0 0
reagovat
reaguje na: PussyLoverXL
Však to je remake te s.acky o pripos.anych lidech. Film, který mě nejvíc za poslední dobu nas.al.
Ufff:D
A James McAvoy začíná vypadá jako Ricky Gervais.
900726
Však to je remake te s.acky o pripos.anych lidech. Film, který mě nejvíc za poslední dobu nas.al. Ufff*:D* A James McAvoy začíná vypadá jako Ricky Gervais.
900725
1 -3
reagují: esmo, verbst, PussyLoverXL
reagovat

Speak No Evil (2024)

Trailer na nový film z produkční stáje Blumhouse, v hlavní roli James McAvoy. Jo, chci to vidět. 
900725
Trailer na nový film z produkční stáje Blumhouse, v hlavní roli James McAvoy. [url=https://twitter.com/DiscussingFilm/status/1778215391833010654]Jo, chci to vidět.[/url] 
Speak No Evil (2024)
2 0
reagují: (=LIFTY=)
reagovat

Řidič slečny Daisy

Viděno asi po 20 letech a je to pořád úžasné. Morgan Freeman tu exceluje. Má to 90 minut, paráda. 
Ale proč jsem se o tom rozhodl napsat, pustil jsem to v původním ranně devadesátkovém dabingu a je naprosto úžasný. Blanka Bohdanová a Luděk Munzar sice moc nesedí na ústřední herce, ale to co předvádí hlasově je naprostý herecký koncert hodně úrovní nad původním zvukem. Doporučuji si sehnat. :+
900716
Viděno asi po 20 letech a je to pořád úžasné. Morgan Freeman tu exceluje. Má to 90 minut, paráda.  Ale proč jsem se o tom rozhodl napsat, pustil jsem to v původním ranně devadesátkovém dabingu a je naprosto úžasný. Blanka Bohdanová a Luděk Munzar sice moc nesedí na ústřední herce, ale to co předvádí hlasově je naprostý herecký koncert hodně úrovní nad původním zvukem. Doporučuji si sehnat. *:+*
Řidič slečny Daisy
4 0
reagovat

Nový Olymp (2023)

"Aby nás čas a prostor nerozdělily." Režisér Ferzan Ozpetek je v evropské queer kinematografii pojmem a ani jeho zatím poslední snímek se nedrží zkrátka. Tentokrát slavný tvůrce nabízí nádherné melodrama o dvou mladících, kteří se se do sebe zamilují, ale čas a prostor je na dlouhá desetiletí skutečně rozdělily. Nový Olymp je výjimečným diváckým zážitkem plný emocí, jak to umí kromě Ozpeteka snad jenom Pedro Almodóvar, který by z Nového Olympu měl jistě velkou radost. Oba hlavní představitelé - ač prakticky začátečníci - jsou ve svých rolích úžasní a chemie mezi nimi je i na těch pár chvil fantastická. Skvěle jim sekunduje další osazenstvo, ale také pečlivá dobová výprava, kamera a hlavně hudba, protože správné melodrama dělá přesně znějící soundtrack. Nový Olymp je skvělým filmem nejen na rande, ale také pro osamělé duše, které se chtějí dojímat. Perfektní hra s kýčem, která nikdy nepřekročí pomyslnou hranici. 
900703
"Aby nás čas a prostor nerozdělily." Režisér Ferzan Ozpetek je v evropské queer kinematografii pojmem a ani jeho zatím poslední snímek se nedrží zkrátka. Tentokrát slavný tvůrce nabízí nádherné melodrama o dvou mladících, kteří se se do sebe zamilují, ale čas a prostor je na dlouhá desetiletí skutečně rozdělily. Nový Olymp je výjimečným diváckým zážitkem plný emocí, jak to umí kromě Ozpeteka snad jenom Pedro Almodóvar, který by z Nového Olympu měl jistě velkou radost. Oba hlavní představitelé - ač prakticky začátečníci - jsou ve svých rolích úžasní a chemie mezi nimi je i na těch pár chvil fantastická. Skvěle jim sekunduje další osazenstvo, ale také pečlivá dobová výprava, kamera a hlavně hudba, protože správné melodrama dělá přesně znějící soundtrack. Nový Olymp je skvělým filmem nejen na rande, ale také pro osamělé duše, které se chtějí dojímat. Perfektní hra s kýčem, která nikdy nepřekročí pomyslnou hranici. 
Nový Olymp (2023)
2 -1
reagovat
reaguje na: the dark knight
> Ty reálný původní negativy mají mnohem vyšší rozlišení
Film není nějaké zázračné médium. Má teoreticky vysoké rozlišení, ale při nedostatku světla ti zrnitost přebije detaily úplně stejně jako u digitálu (jen vidíš zrno místo šumu).
> ale zrovna ty Star Wars jsou příklad toho, že se chtěli fanoušci co nejvíc přiblížit tomu, jak ten film vypadal v roce 1977
Dělají s tím věci, které tehdy nešly, aby dostali lepší výsledek. Můžeme polemizovat o rozsahu, ale rozhodně nejde o pouhé přiblížení se, viz ta jejich wall of text, která je super počteníčko.
>A samozřejmě, že se to jenom nescanuje, ale i čistí a color graduje
Well, color grading je vylepšení oproti originálu, opravdu nevím o čem se bavíme. (Zrovna v tom SW textu zmiňují, jak se to dělalo dřív, resp. proč to nešlo).

Každopádně jsem jen psal, že se nikdo nesnaží o zachování originálu (aka hyperdokonalé nascanování první master cívky filmu), ale o zachování obsahu (aka vyčištění, odstranění nedostatků, doostření, korekce barev, konfigurace pro HDR formát, atd. atp.)
900668
[i]> Ty reálný původní negativy mají mnohem vyšší rozlišení[/i] Film není nějaké zázračné médium. Má teoreticky vysoké rozlišení, ale při nedostatku světla ti zrnitost přebije detaily úplně stejně jako u digitálu (jen vidíš zrno místo šumu). [i]> ale zrovna ty Star Wars jsou příklad toho, že se chtěli fanoušci co nejvíc přiblížit tomu, jak ten film vypadal v roce 1977[/i] Dělají s tím věci, které tehdy nešly, aby dostali lepší výsledek. Můžeme polemizovat o rozsahu, ale rozhodně nejde o pouhé přiblížení se, viz ta jejich wall of text, která je super počteníčko. [i]>A samozřejmě, že se to jenom nescanuje, ale i čistí a color graduje[/i] Well, color grading je vylepšení oproti originálu, opravdu nevím o čem se bavíme. (Zrovna v tom SW textu zmiňují, jak se to dělalo dřív, resp. proč to nešlo). Každopádně jsem jen psal, že se nikdo nesnaží o zachování originálu (aka hyperdokonalé nascanování první master cívky filmu), ale o zachování obsahu (aka vyčištění, odstranění nedostatků, doostření, korekce barev, konfigurace pro HDR formát, atd. atp.)
900663
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Ano, ale ty srovnáváš upscaleovaný HDrip s AI vyhlazeným 4K. Takže detail reálně nechybí od začátku, to první je blbý starý master, ty reálný původní negativy (ze kterých se vychází) mají mnohem vyšší rozlišení. 

A samozřejmě, že se to jenom nescanuje, ale i čistí a color graduje, ale zrovna ty Star Wars jsou příklad toho, že se chtěli fanoušci co nejvíc přiblížit tomu, jak ten film vypadal v roce 1977, ne ho "vylepšovat".
900663
Ano, ale ty srovnáváš upscaleovaný HDrip s AI vyhlazeným 4K. Takže detail reálně nechybí od začátku, to první je blbý starý master, ty reálný původní negativy (ze kterých se vychází) mají mnohem vyšší rozlišení.  A samozřejmě, že se to jenom nescanuje, ale i čistí a color graduje, ale zrovna ty Star Wars jsou příklad toho, že se chtěli fanoušci co nejvíc přiblížit tomu, jak ten film vypadal v roce 1977, ne ho "vylepšovat".
900641
1 0
reagují: Gonzi
reagovat

Deadpool & Wolverine

————
SPOILER
————
Na právě probíhajícím CinemaConu je k vidění spousta proma - třeba detailní pohled na Jackmanova Wolverina v plné kráse.
————
SPOILER
————
900660
———— SPOILER ———— Na právě probíhajícím CinemaConu je k vidění spousta proma - třeba detailní pohled na [spoiler]Jackmanova Wolverina[/spoiler] v [url=https://pbs.twimg.com/media/GKvpJnYWsAA9FZm?format=jpg&name=large]plné kráse[/url]. ———— SPOILER ————
Deadpool & Wolverine
2 -3
reagovat
reaguje na: verbst
Jeden z mála filmu na které  když narazím při přepínání televize, tak u toho zůstanu:D. Je tam spousta super okamžiků a zapletek. 
900653
Jeden z mála filmu na které  když narazím při přepínání televize, tak u toho zůstanu*:D*. Je tam spousta super okamžiků a zapletek. 
900642
4 0
reagovat

The Winter Soldier

Chtěl jsem si pustit cca úvod, abych pak mohl pokračovat a nemusel to hledat na D+ a tyvole, jasně že jsem u toho zůstal zařezanej až do konce.
Po Phase 1 a hlavně Thorovi 2 (:D) úplný zjevení. Ten high-tech spy thriller vibe, atmoška, nejlepší soundtrack celýho MCU (Black Panther promine), Redford a takovej prostě odklon od toho co do tý doby MCU bylo... Geniální, geniální, geniální.
A zpětně naprosto suprově vyřešenej Zola. Fakt nechápu, kdo do Quantumanie odklepl tak kokotsky debilního M.O.D.O.K.a... To srovnání fakt bolí, kam jsme se to dostali.

10/10
900642
Chtěl jsem si pustit cca úvod, abych pak mohl pokračovat a nemusel to hledat na D+ a tyvole, jasně že jsem u toho zůstal zařezanej až do konce. Po Phase 1 a hlavně Thorovi 2 (*:D*) úplný zjevení. Ten high-tech spy thriller vibe, atmoška, nejlepší soundtrack celýho MCU (Black Panther promine), Redford a takovej prostě odklon od toho co do tý doby MCU bylo... Geniální, geniální, geniální. A zpětně naprosto suprově vyřešenej Zola. Fakt nechápu, kdo do Quantumanie odklepl tak kokotsky debilního M.O.D.O.K.a... To srovnání fakt bolí, kam jsme se to dostali. 10/10
The Winter Soldier
23 -1
reagují: Demonic8
reagovat
reaguje na: the dark knight
šel jsem si to najít:
link vs link tady asi chápu kritiku, ale problém je, že tam ten detail prostě reálně chybí od začátku, tzn. máš místo detailů v obličeji buď barevnou plochu, nebo grain a ani jedno rozhodně není tvůrčí záměr.
Naopak třeba link vs link je u mně jednoznačně ve prospěch remasteru.
Tady link vs link to je přepálené, ale pokud to beru jako celek, tak to nové preferuju (správná barva obličeje, detaily vlasů, košile, kravaty...).

Detaily True Lies stranou, šlo mi spíš o přístup (modernizace vs konverzace), než to, že jej jde samozřejmě velmi snadno přepálit.

Jen scan nestačí. Je to nejvíc vidět na tom HALově odkazu: link , jsou tam různá videjka před a po jednotlivých krocích a výsledek je IMHO objektivně lepší.
900641
šel jsem si to najít: https://i.slow.pics/OJpBI0Y6.png vs https://i.slow.pics/4IOUi1Wu.png tady asi chápu kritiku, ale problém je, že tam ten detail prostě reálně chybí od začátku, tzn. máš místo detailů v obličeji buď barevnou plochu, nebo grain a ani jedno rozhodně není tvůrčí záměr. Naopak třeba https://i.slow.pics/CTTKVgaU.png vs https://i.slow.pics/lurKCFut.png je u mně jednoznačně ve prospěch remasteru. Tady https://i.slow.pics/jSQpwZkn.png vs https://i.slow.pics/SeCnPJpb.png to je přepálené, ale pokud to beru jako celek, tak to nové preferuju (správná barva obličeje, detaily vlasů, košile, kravaty...). Detaily True Lies stranou, šlo mi spíš o přístup (modernizace vs konverzace), než to, že jej jde samozřejmě velmi snadno přepálit. Jen scan nestačí. Je to nejvíc vidět na tom HALově odkazu: https://www.thestarwarstrilogy.com/project-4k77/ , jsou tam různá videjka před a po jednotlivých krocích a výsledek je IMHO objektivně lepší.
900639
1 0
reagují: the dark knight
reagovat
To DNR je u True Lies fakt šílenost na úrovni voskových ksichtů z prvního Blu-Raye Predátora před deseti lety. Ostatně ty remastery cameronovek dělalo studio Petera Jacksona, kde se naučili otáčet DNR na max u těch archívních materiálů Beatles pro Get Back.

Dneska je ta technologie 4K scanů z původních negativů na takové úrovni, že padesát let staré nízkorozpočtové horory pro malé labely vypadají nádherně, že z toho člověku vypadávají bulvy (včetně zachování zrna a původních barev), není absolutně žádná obhajoba pro to, co s tím dělá Cameron se svými prostředky a penězi.
900639
To DNR je u True Lies fakt šílenost na úrovni voskových ksichtů z prvního Blu-Raye Predátora před deseti lety. Ostatně ty remastery cameronovek dělalo studio Petera Jacksona, kde se naučili otáčet DNR na max u těch archívních materiálů Beatles pro Get Back. Dneska je ta technologie 4K scanů z původních negativů na takové úrovni, že padesát let staré nízkorozpočtové horory pro malé labely vypadají nádherně, že z toho člověku vypadávají bulvy (včetně zachování zrna a původních barev), není absolutně žádná obhajoba pro to, co s tím dělá Cameron se svými prostředky a penězi.
7 0
reagují: Gonzi
reagovat
reaguje na: KARLOS
Já s tebou i s Gonzim souhlasím a vůbec jsem tohle nebral jako hádku, ale normální diskusi. A teda musím říct, že ty Gonziho argumenty v tom posledním příspěvku jsou hodně dobré a těžko by šly rozporovat, kdyby se s ním náhodou někdo hádat chtěl. :)
Asi se shodneme na tom, že využívat moderní technologie k tomu, aby staré filmy vypadali co nejlíp, je perfektní přístup.
Jen samozřejmě platí, že všeho s mírou a to se podle některých (sám nemůžu posoudit, zatím jsem neviděl) u toho DNRka v tomto případě úplně nepovedlo.
900621
Já s tebou i s Gonzim souhlasím a vůbec jsem tohle nebral jako hádku, ale normální diskusi. A teda musím říct, že ty Gonziho argumenty v tom posledním příspěvku jsou hodně dobré a těžko by šly rozporovat, kdyby se s ním náhodou někdo hádat chtěl. *:)* Asi se shodneme na tom, že využívat moderní technologie k tomu, aby staré filmy vypadali co nejlíp, je perfektní přístup. Jen samozřejmě platí, že všeho s mírou a to se podle některých (sám nemůžu posoudit, zatím jsem neviděl) u toho DNRka v tomto případě úplně nepovedlo.
900608
4 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Podle mě si pleteš "upgrade" s "konzervací". On se nikdo nesnaží zachovat, jak to tehdá bylo, se všemi nedostatky apod., ale udělat to jak nejlíp to jde s dnešními technologiemi a rozumným budgetem, abys výsledek mohl pustit jak novým divákům, tak těm původním, s tím, že to bude vypadat jak si to pamatujou (já si fakt nepamatuju, že jsem hlubinu viděl naposled na CRT televizi z TV signálu, co si z toho vybavuju si vybavuju ve 4K HDR, protože na to je můj mozek teď zvyklý).
Např. šum nikdo nechce. Odjakživa se jej všude snažíme zbavit. Dřív to nešlo, dnes to jde => šum pryč.
Barvy, jas, kontrast atd... totéž, dnes si někdo konečně může ten film prohnat "photoshopem" a udělat s ním naprosto standardní procesy, které dřív prostě a jednoduše nešly.

> Jinými slovy cílem nebylo mít to bez zrna, ale vědělo se, že prostě zrno je součástí procesu

Řeknu to jinak: Kdyby si tehdy mohl Cameron koupit Red kamery, nebo nějaký teoretický film bez zrna, myslíš, že by koupil ten co tehdy koupil? On je rozdíl mezi tvůrčím rozhodnutím a limitací doby... Dnešní Nolanovy filmy vypadají řádově líp, než např. Star Wars, i když je to strašný fanoušek filmu, IMAXu a kdesi čeho.
S tou limitací určitě museli pracovat, ale s šumem to bude vypadat líp jen ve velmi omezeném množství scén.
900615
Podle mě si pleteš "upgrade" s "konzervací". On se nikdo nesnaží zachovat, jak to tehdá bylo, se všemi nedostatky apod., ale udělat to jak nejlíp to jde s dnešními technologiemi a rozumným budgetem, abys výsledek mohl pustit jak novým divákům, tak těm původním, s tím, že to bude vypadat jak si to pamatujou [spoiler](já si fakt nepamatuju, že jsem hlubinu viděl naposled na CRT televizi z TV signálu, co si z toho vybavuju si vybavuju ve 4K HDR, protože na to je můj mozek teď zvyklý)[/spoiler]. Např. šum nikdo nechce. Odjakživa se jej všude snažíme zbavit. Dřív to nešlo, dnes to jde => šum pryč. Barvy, jas, kontrast atd... totéž, dnes si někdo konečně může ten film prohnat "photoshopem" a udělat s ním naprosto standardní procesy, které dřív prostě a jednoduše nešly. [i] > Jinými slovy cílem nebylo mít to bez zrna, ale vědělo se, že prostě zrno je součástí procesu[/i] Řeknu to jinak: Kdyby si tehdy mohl Cameron koupit Red kamery, nebo nějaký teoretický film bez zrna, myslíš, že by koupil ten co tehdy koupil? On je rozdíl mezi tvůrčím rozhodnutím a limitací doby... Dnešní Nolanovy filmy vypadají řádově líp, než např. Star Wars, i když je to strašný fanoušek filmu, IMAXu a kdesi čeho. S tou limitací určitě museli pracovat, ale s šumem to bude vypadat líp jen ve velmi omezeném množství scén.
900552
1 -3
reagovat
reaguje na: KARLOS
Z hlavy mě napadá první Juráč, Coppola s trojkou Kmotra, Blade runner Scotta... Tak bych mohl pokračovat celkem dlouho... :)
900609
Z hlavy mě napadá první Juráč, Coppola s trojkou Kmotra, Blade runner Scotta... Tak bych mohl pokračovat celkem dlouho... *:)*
900608
1 0
reagovat
reaguje na: Haggar
Teď není mým cílem se hádat, ostatně já s tebou souhlasím, že to lidi pozitivně nevnímají. Jenže...
Proces finalizace u analogu je úplně jiný, jak ve standartu DCI a pak, ani prémiové kopie často nemusely odpovídat tomu, co zamýšlel kameraman/režisér. Ne v rovině nedosažitelnosti, ale prostě proto, že proces vyvolávání filmu je často záležitostí náhody. Přidáš, nebo ubereš jedné vyvolávací chemikálie a barevně ti to jde jinam.
Technicolour to nakonec optimalizoval do rozumných rovin, kde bílá byla bílá. Ale zase se nehýbalo s jinými věcmi.
Ty moderní remastry colourgradingů jsou jednoduše na pomezí. Dřív to vypadalo tak, jak to vypadalo, protože se prakticky nedělaly, začalo se s nimi na přelomu tisíciletí. Dnes, pokud chceš HDRko, se nový colourgrading udělat musí. To není rozmařilost tvůrce, to žádá sama technologie. A pokud sami tvůrci v době tvorby filmu danou technologii k dispozici neměli... asi jen těžko říkat, že se měli snažit něco dodržet. To časté uhýbání v teplotách barev je otravné, ale to není případ jen Camerona. To je doslova případ každého remasteru, řekni velké filmařské jméno druhé poloviny dvacátého století a garantuju ti, že dané filmy mají na chlup stejné "problémy", jako Cameron, nebo SW. Jen se o nich nemluví, protože Cameron na to tlačí v DNRku, u SW je zase kontroverze se všemi přídavky, takže colourgrading se taky neopomíjí...
900608
Teď není mým cílem se hádat, ostatně já s tebou souhlasím, že to lidi pozitivně nevnímají. Jenže... Proces finalizace u analogu je úplně jiný, jak ve standartu DCI a pak, ani prémiové kopie často nemusely odpovídat tomu, co zamýšlel kameraman/režisér. Ne v rovině nedosažitelnosti, ale prostě proto, že proces vyvolávání filmu je často záležitostí náhody. Přidáš, nebo ubereš jedné vyvolávací chemikálie a barevně ti to jde jinam. Technicolour to nakonec optimalizoval do rozumných rovin, kde bílá byla bílá. Ale zase se nehýbalo s jinými věcmi. Ty moderní remastry colourgradingů jsou jednoduše na pomezí. Dřív to vypadalo tak, jak to vypadalo, protože se prakticky nedělaly, začalo se s nimi na přelomu tisíciletí. Dnes, pokud chceš HDRko, se nový colourgrading udělat musí. To není rozmařilost tvůrce, to žádá sama technologie. A pokud sami tvůrci v době tvorby filmu danou technologii k dispozici neměli... asi jen těžko říkat, že se měli snažit něco dodržet. To časté uhýbání v teplotách barev je otravné, ale to není případ jen Camerona. To je doslova případ každého remasteru, řekni velké filmařské jméno druhé poloviny dvacátého století a garantuju ti, že dané filmy mají na chlup stejné "problémy", jako Cameron, nebo SW. Jen se o nich nemluví, protože Cameron na to tlačí v DNRku, u SW je zase kontroverze se všemi přídavky, takže colourgrading se taky neopomíjí...
900552
1 0
reagují: Haggar, KARLOS
reagovat
reaguje na: Demonic8
Sweet :+ velmi se těším
900596
Sweet *:+* velmi se těším
900595
0 -1
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Trailer vypadá hodně dobře :)
Joker
900595
Trailer vypadá hodně dobře *:)* [url=https://youtu.be/2UInBwhQQ0A?si=msjcLz5eUjLiCr9r]Joker[/url]
900557
7 -1
reagují: esmo
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se