Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum DOMÁCÍ KINO

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
reaguje na: Gonzi
Ja si takhle poskladal na stredni 5.1 z microveze stareho gramofonu a uz ani nevim ceho. Nestalo me to nic jen praci. Ze to bylo nespolehlive, volume se muselo nastavit na vsem zvlast a pak ovladat jen ze vstupu... Pak jsem presel na receiver a 5.1 pak na THX Logitech a ted uz bych asi za plnohodnotne 5.1 ten Atmos soundbar nemenil. Ve stereu to hraje lip a tech par efektu odrazenych od stropu je v podohr na standardni podivanou, kdyz chci Metrix sound muzu si zadni satelity z hlavniho repra oddelit. Proste se starim sice chut na dobry zvuk neodesla, ale uz se pridavaj i jine dulezite parametry jako vzhled, velikost a snaha to nejak balancovat.
923536
Ja si takhle poskladal na stredni 5.1 z microveze stareho gramofonu a uz ani nevim ceho. Nestalo me to nic jen praci. Ze to bylo nespolehlive, volume se muselo nastavit na vsem zvlast a pak ovladat jen ze vstupu... Pak jsem presel na receiver a 5.1 pak na THX Logitech a ted uz bych asi za plnohodnotne 5.1 ten Atmos soundbar nemenil. Ve stereu to hraje lip a tech par efektu odrazenych od stropu je v podohr na standardni podivanou, kdyz chci Metrix sound muzu si zadni satelity z hlavniho repra oddelit. Proste se starim sice chut na dobry zvuk neodesla, ale uz se pridavaj i jine dulezite parametry jako vzhled, velikost a snaha to nejak balancovat.
923511
0 0
reagovat
Když už jsme u toho, že lidi chtějí "novou TV" a ne "lepší obraz", tak LTT zrovna shodou náhod mají video o bazarových reprácích vs novém soundbaru link 8)
(místo, komfort, jedno zařízení, yada yada, víme známe)
Pro soundbaristy, dislike je kdyžtak tady :D:
           V
923511
Když už jsme u toho, že lidi chtějí "novou TV" a ne "lepší obraz", tak LTT zrovna shodou náhod mají video o bazarových reprácích vs novém soundbaru https://www.youtube.com/watch?v=u4LFDPbbSVk *8)* [spoiler](místo, komfort, jedno zařízení, yada yada, víme známe)[/spoiler] Pro soundbaristy, dislike je kdyžtak tady *:D*:            V
3 0
reagují: speta.jr
reagovat
Styď se, Haggare ;):D
923433
Styď se, Haggare *;)**:D*
0 0
reagovat
Těžko se věří, že nás moje nevinná zmínka o slevě v Planeu dovede k bouřlivé auto moto diskusi a k několikanásobnému pošuk coming outu. :)
923408
Těžko se věří, že nás moje nevinná zmínka o slevě v Planeu dovede k bouřlivé auto moto diskusi a k několikanásobnému pošuk coming outu. *:)*
5 0
reagovat
reaguje na: TrDLo
Nko ve fastbacku je ve všem lepší, kromě toho že se už nedá koupit jako nové :D
923391
Nko ve fastbacku je ve všem lepší, kromě toho že se už nedá koupit jako nové *:D*
923373
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Tak někdy bychom mohli dát sraz uživatelů MZ v jejich sportovních autech :D
923385
Tak někdy bychom mohli dát sraz uživatelů MZ v jejich sportovních autech *:D*
923370
1 0
reagovat
reaguje na: TrDLo
Skoda, ze prestali v Evrope prodavat Mondeo. Mam 2017 v dieslu ale to nove s kosmickym interierem v plne palbe a klidne i hybridu musi byt neprekonatelne a nemusi to byt ani ST... a nechci slyset zadne Fordem tam a vlakem zpet :D
923379
Skoda, ze prestali v Evrope prodavat Mondeo. Mam 2017 v dieslu ale to nove s kosmickym interierem v plne palbe a klidne i hybridu musi byt neprekonatelne a nemusi to byt ani ST... a nechci slyset zadne Fordem tam a vlakem zpet *:D*
923373
2 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Okruh ... sporťák ... Porsche

Ok, tak to pak jo :D To je ale asi o kontextu a úhlu pohledu. Já v RS vidím pořád Oktávku se všemi jejími užitnými vlastnostmi (univerzální rodinné/služební auto na každodenní použití), které je ale díky tomu 2.0 TSI o něco rychlejší a zábavnější než standardní verze. Jasně, ten příplatek cca 20% ceny auta za motor a design asi není úplně racionální, ale v porovnání s čistě víkendovkami pro radost (viz třeba zmíněná MX-5) je to pořád někde úplně jinde.

No mám ji objednanou jako služebák (potrefená husa 8)) - 80% nájezdu po známých trasách na okreskách a každodenní dojíždění do práce. Tak za pár měsíců můžu poreferovat - snad to tedy s tvou tvrdostí nebude tak hrozné (proto jsem cíleně chtěl jen 18" kola). Stávající Octavia 3 s 1.5 TSI mi maximálně vyhovuje, ale toužil jsem po tom 2.0 TSI, což v aktuální nabídce znamená právě verzi RS.

Nenapadá mě moc jiných aut, která by za podobnou cenu nabízela stejnou míru praktičnosti a univerzálnosti, srovnatelný výkon a zároveň prošlo i jako služebák kde do kufru naskládám svoje nářadí a hromadu síťových prvků. Samozřejmě v kontextu nových vozů na operativní leasing, neřešme teď bazarové prémiovky :)
923373
[i]Okruh ... sporťák ... Porsche [/i]Ok, tak to pak jo *:D* To je ale asi o kontextu a úhlu pohledu. Já v RS vidím pořád Oktávku se všemi jejími užitnými vlastnostmi (univerzální rodinné/služební auto na každodenní použití), které je ale díky tomu 2.0 TSI o něco rychlejší a zábavnější než standardní verze. Jasně, ten příplatek cca 20% ceny auta za motor a design asi není úplně racionální, ale v porovnání s čistě víkendovkami pro radost (viz třeba zmíněná MX-5) je to pořád někde úplně jinde. No mám ji objednanou jako služebák (potrefená husa *8)*) - 80% nájezdu po známých trasách na okreskách a každodenní dojíždění do práce. Tak za pár měsíců můžu poreferovat - snad to tedy s tvou tvrdostí nebude tak hrozné (proto jsem cíleně chtěl jen 18" kola). Stávající Octavia 3 s 1.5 TSI mi maximálně vyhovuje, ale toužil jsem po tom 2.0 TSI, což v aktuální nabídce znamená právě verzi RS. Nenapadá mě moc jiných aut, která by za podobnou cenu nabízela stejnou míru praktičnosti a univerzálnosti, srovnatelný výkon a zároveň prošlo i jako služebák kde do kufru naskládám svoje nářadí a hromadu síťových prvků. Samozřejmě v kontextu nových vozů na operativní leasing, neřešme teď bazarové prémiovky *:)*
923354
1 0
reagují: esmo, speta.jr
reagovat
reaguje na: Gonzi
Jasně se vším souhlasím :) RSo se fasuje jako služebák, na to je to dobrý (v benzínu)
923371
Jasně se vším souhlasím *:)* RSo se fasuje jako služebák, na to je to dobrý (v benzínu)
923370
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Myšleno to bylo ilustračně.
Pokud bych se měl bavit konkrétně, kde za to ruku do ohně dám, tak je to GT86, která je v civilu normálně pohodlné auto (ne, není to Maybach), nemá problém s dírami v cestě, retardéry, má defacto měkký podvozek a velkou světlou výšku, ale v zatáčce drží jak přibitá.
Dál porovnávám s nějakým starším Porsche (vůbec netuším co to tehdy bylo zač), kdy jsem na okruhu doslova přesedl z Porsche do Octavie RS a obě tvrzení platily.
Každopádně ta hlavní pointa je, že dobré jízdní vlastnosti začínají u šasi a pokud to je "špatné", tak jen bojuješ s větrnými mlýny.
Můj dravec má světlou výšku 130mm, ale RS 99mm... jako enjoy, víš co :D.
923370
Myšleno to bylo ilustračně. Pokud bych se měl bavit konkrétně, kde za to ruku do ohně dám, tak je to GT86, která je v civilu normálně pohodlné auto (ne, není to Maybach), nemá problém s dírami v cestě, retardéry, má defacto měkký podvozek a velkou světlou výšku, ale v zatáčce drží jak přibitá. Dál porovnávám s nějakým starším Porsche (vůbec netuším co to tehdy bylo zač), kdy jsem na okruhu doslova přesedl z Porsche do Octavie RS a obě tvrzení platily. Každopádně ta hlavní pointa je, že dobré jízdní vlastnosti začínají u šasi a pokud to je "špatné", tak jen bojuješ s větrnými mlýny. Můj dravec má světlou výšku 130mm, ale RS 99mm... jako enjoy, víš co *:D*.
923367
1 0
reagují: thomopulus, esmo
reagovat
reaguje na: thomopulus
No já se chytl toho, že to Gonzi doslova napsal, to mě trhlo za oči :D ... a ano, v tomhle jsem pošuk ?)
923367
No já se chytl toho, že to Gonzi doslova napsal, to mě trhlo za oči *:D* ... a ano, v tomhle jsem pošuk *?)*
923364
2 0
reagují: Gonzi
reagovat
A pak kdo je tu pošuk... ?)?)?)8):D
923365
A pak kdo je tu pošuk... *?)**?)**?)**8)**:D*
1 0
reagovat
reaguje na: esmo
Chápu, já jen se snažil porovnat malinko podobně typový auta, se kterýma mám zkušenosti. A nebrat za slovo, že 911 je jak MX-5 :D
923364
Chápu, já jen se snažil porovnat malinko podobně typový auta, se kterýma mám zkušenosti. A nebrat za slovo, že 911 je jak MX-5 *:D*
923361
0 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: thomopulus
No já hlavně nesouhlasím s tím Porschetem, protože jsem vždycky naklepanej jak řízek. A ano, RSo je neúměrně tvrdý svým schopnostem a jo, Nko je na tom pohodlím daleko líp v poměru ke svým schopnostem ... a ne, není tvrdší než Porsch nebo nějaký Mko :D
923361
No já hlavně nesouhlasím s tím Porschetem, protože jsem vždycky naklepanej jak řízek. A ano, RSo je neúměrně tvrdý svým schopnostem a jo, Nko je na tom pohodlím daleko líp v poměru ke svým schopnostem ... a ne, není tvrdší než Porsch nebo nějaký Mko *:D*
923360
0 0
reagují: thomopulus
reagovat
reaguje na: esmo
S tím taky moc nesouhlasím, i30N mi přijde pohodlnější než MX-5 :)
923360
S tím taky moc nesouhlasím, i30N mi přijde pohodlnější než MX-5 *:)*
923355
0 0
reagují: esmo
reagovat
reaguje na: Gonzi
"že typické Porsche je na okruhu rychlejší a na cestu do práce pohodlnější, než [libovolný sedan] [závodní edice]".... I beg a pardon? :D
923355
"že typické Porsche je na okruhu rychlejší a na cestu do práce pohodlnější, než [libovolný sedan] [závodní edice]".... I beg a pardon? *:D*
923354
0 0
reagují: thomopulus
reagovat
reaguje na: TrDLo
Zkus si zajít na okruh ve víceméně libovolném sporťáku a v RS...

Jedna věc je chápat, že těžiště toho auta je prostě vysoko, že předokolka není zrovna ideál, atd. atp. ale druhá věc je v tom na okruhu jet a cítit jak to auto doslova každým šroubkem trpí, když po něm chceš cokoli víc, než jen "jet rychle rovně".

K tomu to samozřejmě není pohodlné, protože místo správného těžiště to honí jízdní vlastnosti tvrdostí tlumičů a světlou výškou, což efektivně znamená, že typické Porsche je na okruhu rychlejší a na cestu do práce pohodlnější, než [libovolný sedan] [závodní edice].

tl;dr: Z hovna bič neupleteš.:D
923354
Zkus si zajít na okruh ve víceméně libovolném sporťáku a v RS... Jedna věc je chápat, že těžiště toho auta je prostě vysoko, že předokolka není zrovna ideál, atd. atp. ale druhá věc je v tom na okruhu jet a cítit jak to auto doslova každým šroubkem trpí, když po něm chceš cokoli víc, než jen "jet rychle rovně". K tomu to samozřejmě není pohodlné, protože místo správného těžiště to honí jízdní vlastnosti tvrdostí tlumičů a světlou výškou, což efektivně znamená, že typické Porsche je na okruhu rychlejší a na cestu do práce pohodlnější, než [libovolný sedan] [závodní edice]. tl;dr: Z hovna bič neupleteš.*:D*
923349
2 0
reagují: TrDLo, esmo
reagovat
reaguje na: TrDLo
Asi ten přívlastek RS. Sportline by tomu sedělo daleko víc :D
923350
Asi ten přívlastek RS. Sportline by tomu sedělo daleko víc *:D*
923349
0 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Co je špatného na Octavii RS? :D
923349
Co je špatného na Octavii RS? *:D*
923295
0 0
reagují: Gonzi, esmo
reagovat
reaguje na: KARLOS
Jo jste pošuci, děkuji že jsi to přiznal! :D
923313
Jo jste pošuci, děkuji že jsi to přiznal! *:D*
923304
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se