Tohle neni par otazecek, ale spis podklad pro knnizni rozhovor kazdopadne, jsou Vanoce a je vic casu, tak odpovim pokud mozno za celou redakci na jednu otazku po druhy (doufam ze neprozradim moc z naseho soukromi)
Stejna krevni skupina nas vzdycky tesi... ctenari s jinou krevni skupinou to maji koneckoncu s nami dost tezke (staci se podivat na reakce pod recenzi Potteru)
TrailerZone byla založena imfem a Kocourem, jelikoz mel Kocour pretlak tvurci energie a imf prisel na to, ze jediny nezmapovany prostor se tyka filmovych upoutavek. A tak chlapci usedli ke svým počítačům a zkonstruovali pevnou webovoubárku, do níž se vešly všechny filmové ukázky, co od té doby spatřily světlo světa (ano, jsou tu jisté paralely se zbudováním Noemovy archy). Zhruba po roce, kdyz jim elan dochazel pribrali me, cimz ziskali otroka na filmy, ktere nikdo nechce psat (link a zaroven dalsi buzerujici slozku redakce, diky niz byl web sam od sebe pohanen. Pred prazdninami 2005 jsme se rozhodli, ze k rozrustajicimu se webu s recenzemi a jinou textovou havětípřibalíme i novinky a blog a tím, že vznikne plnohodnotný filmový web (to bylo provázeno a katalyzováno jistou roztržkou s Filmpubem, který jsme i proto opustili - imf dokonce z pozice solidně placeného šéfredaktora)
Impulsy byly několikeré povahy: 1) chtěli jsme naši kreativitu investovat do vlastního, 2) pod vedením velké korporace, pod nějž jsme spadaly, není vývoj webu zrovna jednoduchý, 3) chtěli jsme zhodnotit naši dosavadní práci na TZ, pozvednout danou značku (přeměněnou na MovieZone) a vstoupit tak mezi Filmweb, Filmpub nebo Dokina.
Naším hnacím motorem proto nebylo jen nadšení, ale i prchavá vidina toho, že nás někdo chápavý pohltí (proto přichází na scénu Miton) - proto jsme museli zaplatit profesionální design a spoléhat na Kocoura, že nám to jako neméně profesionální programátor naprogramuje. Jinak řečeno, vypadá to jako profesionální fandovská záležitost kvůli tomu, že jsme fandové, kteří se tím samým živí - ať už v DVD časopisech, anebo při překládání distribučních materiálů, anebo zmíněným programmingem. (tím nehodnotím úroveň naší práce, ale samotný princip "dává - platí")
Samozřejmě nás to až doteď každý měsíc něco stálo, a to nejen dvě tři hodinky denně práce, ale i shánění DVD odměn, financování hostingu apod. Prostě jsme na to přispívali de facto ze svých kapes, byť v globálu nijak horentní sumou.
Hlavni povolani: Imf pise do vsemoznych tiskovin a dela DVD authoring (s tim, ze u nej se to meni kazdou chvili, takze uz mozna neco plati jen v minulym case ), Shushika se ochomita okolo dabingu a audiovizualni tvorby (sam tomu nerozumim, ale bavi ho to), zbytek studuje (ja politologie a medialni studia, Kocour informatika a MrHlad anglictina) a privydelava si ve svem oboru (tj. psani, psani a programovani, uceni anglictiny a to v tomto poradi).
Ad ziskavani traileru: Krome doby, v níž se koná MFF KV je pořád někdo online, takže brousí různé zahraniční webové stránky shromažďující odkazy na trailery, prolézá diskuzáky na to zaměřené a čeká na svoji příležitost - nic objevného, jen máme tu výhodu, že to může pokaždé napsat alespoň jeden z nás okamžitě.
Novinářské projekce jsme probírali už mnohokrát - máme na ně přístup, kolikrát se konají s obrovským předstihem. Renaissance se promítala ve Varech. Opisovat zahraniční recenze nás při naší vrozené nedůvěře k jiným kritickým názorům ani nenapadlo - resp. mě určitě ne.
Pirátství je příliš ožehavá otázka, o níž se ve slušné společnosti nemluví - všechno co řeknete bude použito proti vám Jediný kdo měl koule se k tomu vyjádřit byl Vojtěch Rynda v reflexu, který napsal, že si recenzent občas musí vypomoci, pokud nestihl projekc nebo musí dohnat nějaký rest. Odvážný a upřímný to chlapík, ten Vojtěch... (vždycky si v téhle souvislosti vzpomenu na "kdos bez viny, hoď kamenem")
Co se tyce recenzentu a toceni vlastnich filmu - jsme mladi, takze nas prestup na druhou stranu barikady urcite laka, na druhou stranu neco malo praktickych cinu k tomu zatim realizoval myslim jen imf se Shuhikou, pricemz ani od jednoho z nich jsem zatim nevytusil peclive budovani oscarove kariery (zivi je neco trochu jineho). Ja bych lhal, kdybych rekl, ze me to nelaka, ale zatim na to nemam cas mezi jinymi povinnostmi - myslim si, ze recenzent si muze delat co chce, klidne i natocit film, jen musi ustat kritiku, kterou sam leta produkoval. je trapne, kdyz Marek Dobes recenzuje, pak natoci hruzostrasny Choking Hazard a zane se chovat a vyjadrovat pomalu na urovni Zdenka Trosky. Pri me vrozene stahovacnosti ho chapu, ale kdyz uz ty pohlavky filmarum sam produkoval, mel by se nad to umet povznest vic nez kdokoliv jiny.
Jinak co se týče těch scénářů, zrovna tady bych naši naději rozhodně neviděl. Ve všední realitě usazené oko novinářovo nemá na obdivuhodnou imaginaci nárok
Doufám, že jsem na to nejdůležitější odpověděl a že jsem neprozradil nic ultratajného. Takže díky za přízeň a už žádné výslechy.
10867
Tohle neni par otazecek, ale spis podklad pro knnizni rozhovor *;)* kazdopadne, jsou Vanoce a je vic casu, tak odpovim pokud mozno za celou redakci na jednu otazku po druhy (doufam ze neprozradim moc z naseho soukromi)
Stejna krevni skupina nas vzdycky tesi... ctenari s jinou krevni skupinou to maji koneckoncu s nami dost tezke (staci se podivat na reakce pod recenzi Potteru)*:D*
TrailerZone byla založena imfem a Kocourem, jelikoz mel Kocour pretlak tvurci energie a imf prisel na to, ze jediny nezmapovany prostor se tyka filmovych upoutavek. A tak chlapci usedli ke svým počítačům a zkonstruovali pevnou webovoubárku, do níž se vešly všechny filmové ukázky, co od té doby spatřily světlo světa (ano, jsou tu jisté paralely se zbudováním Noemovy archy). Zhruba po roce, kdyz jim elan dochazel pribrali me, cimz ziskali otroka na filmy, ktere nikdo nechce psat (http://www.moviezone.cz/movies/racingst-racing-stripes-rychly-stripes/trailers), a zaroven dalsi buzerujici slozku redakce, diky niz byl web sam od sebe pohanen. Pred prazdninami 2005 jsme se rozhodli, ze k rozrustajicimu se webu s recenzemi a jinou textovou havětípřibalíme i novinky a blog a tím, že vznikne plnohodnotný filmový web (to bylo provázeno a katalyzováno jistou roztržkou s Filmpubem, který jsme i proto opustili - imf dokonce z pozice solidně placeného šéfredaktora)
Impulsy byly několikeré povahy: 1) chtěli jsme naši kreativitu investovat do vlastního, 2) pod vedením velké korporace, pod nějž jsme spadaly, není vývoj webu zrovna jednoduchý, 3) chtěli jsme zhodnotit naši dosavadní práci na TZ, pozvednout danou značku (přeměněnou na MovieZone) a vstoupit tak mezi Filmweb, Filmpub nebo Dokina.
Naším hnacím motorem proto nebylo jen nadšení, ale i prchavá vidina toho, že nás někdo chápavý pohltí (proto přichází na scénu Miton) - proto jsme museli zaplatit profesionální design a spoléhat na Kocoura, že nám to jako neméně profesionální programátor naprogramuje. Jinak řečeno, vypadá to jako profesionální fandovská záležitost kvůli tomu, že jsme fandové, kteří se tím samým živí - ať už v DVD časopisech, anebo při překládání distribučních materiálů, anebo zmíněným programmingem. (tím nehodnotím úroveň naší práce, ale samotný princip "dává - platí")
Samozřejmě nás to až doteď každý měsíc něco stálo, a to nejen dvě tři hodinky denně práce, ale i shánění DVD odměn, financování hostingu apod. Prostě jsme na to přispívali de facto ze svých kapes, byť v globálu nijak horentní sumou.
Hlavni povolani: Imf pise do vsemoznych tiskovin a dela DVD authoring (s tim, ze u nej se to meni kazdou chvili, takze uz mozna neco plati jen v minulym case *;)*), Shushika se ochomita okolo dabingu a audiovizualni tvorby (sam tomu nerozumim, ale bavi ho to), zbytek studuje (ja politologie a medialni studia, Kocour informatika a MrHlad anglictina) a privydelava si ve svem oboru (tj. psani, psani a programovani, uceni anglictiny a to v tomto poradi).
Ad ziskavani traileru: Krome doby, v níž se koná MFF KV je pořád někdo online, takže brousí různé zahraniční webové stránky shromažďující odkazy na trailery, prolézá diskuzáky na to zaměřené a čeká na svoji příležitost - nic objevného, jen máme tu výhodu, že to může pokaždé napsat alespoň jeden z nás okamžitě.
Novinářské projekce jsme probírali už mnohokrát - máme na ně přístup, kolikrát se konají s obrovským předstihem. Renaissance se promítala ve Varech. Opisovat zahraniční recenze nás při naší vrozené nedůvěře k jiným kritickým názorům ani nenapadlo - resp. mě určitě ne.
Pirátství je příliš ožehavá otázka, o níž se ve slušné společnosti nemluví - všechno co řeknete bude použito proti vám *;)* Jediný kdo měl koule se k tomu vyjádřit byl Vojtěch Rynda v reflexu, který napsal, že si recenzent občas musí vypomoci, pokud nestihl projekc nebo musí dohnat nějaký rest. Odvážný a upřímný to chlapík, ten Vojtěch...*:D**:+* (vždycky si v téhle souvislosti vzpomenu na "kdos bez viny, hoď kamenem")
Co se tyce recenzentu a toceni vlastnich filmu - jsme mladi, takze nas prestup na druhou stranu barikady urcite laka, na druhou stranu neco malo praktickych cinu k tomu zatim realizoval myslim jen imf se Shuhikou, pricemz ani od jednoho z nich jsem zatim nevytusil peclive budovani oscarove kariery (zivi je neco trochu jineho).*:D* Ja bych lhal, kdybych rekl, ze me to nelaka, ale zatim na to nemam cas mezi jinymi povinnostmi - myslim si, ze recenzent si muze delat co chce, klidne i natocit film, jen musi ustat kritiku, kterou sam leta produkoval. je trapne, kdyz Marek Dobes recenzuje, pak natoci hruzostrasny Choking Hazard a zane se chovat a vyjadrovat pomalu na urovni Zdenka Trosky. Pri me vrozene stahovacnosti ho chapu, ale kdyz uz ty pohlavky filmarum sam produkoval, mel by se nad to umet povznest vic nez kdokoliv jiny.
Jinak co se týče těch scénářů, zrovna tady bych naši naději rozhodně neviděl. Ve všední realitě usazené oko novinářovo nemá na obdivuhodnou imaginaci nárok *:D*
Doufám, že jsem na to nejdůležitější odpověděl a že jsem neprozradil nic ultratajného. Takže díky za přízeň a už žádné výslechy.*:D*
reagovat
|