Diskuze k článku Rebel Ridge: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek

6/10

Minulá spolupráce Saulniera s Netflixem příliš zábavná podívaná nebyla, aktuální reparát naštěstí dopadl o poznání lépe, byť bez jistých tvůrčích zaváhání se to ani tentokrát neobešlo. Historka o válečném veteránovi přicházejícím do typického amerického zapadákova navštívit bližního svého, načež se nikoliv vlastní vinou zaplete do potyčky s partičkou místních vidláků, toho času vážených strážců zákona, příliš originality nepobrala (pánové Rambo nebo Reacher by mohli vyprávět:D), ale důležitější je celkové provedení a to se v tomto případě povedlo. Zásluhu na tom má několik příjemných rozhodnutí, kterými Saulnier oživuje osvědčený koncept.

Jednak Pierre v hlavní roli není neohrožený akční geroj, rozdávající headshoty na všechny strany, ale realista snažící se krizové situace řešit s chladnou hlavou, díky čemuž se filmu daří budovat divákovo vzrůstající očekávání věcí příštích stran schopností a nadcházejících činů hlavní postavy (což kulminuje ve "westernové" scéně pokecu před policejní stanicí). A jednak příběhová linka se sice ubírá předvídatelným směrem (když zkorumpovaní policajti, tak rovnou spiknutí celého oddělení), ale skýtá pár zajímavých zákrut po cestě (nabídka dohody, odjezd z města, nečekaný spojenec ve finále) a podstata případu je docela vychytralá. Škodí tomu ovšem zbytečně přepálená stopáž a s tím související nijak zvlášť strhující tempo (film se pořádně rozjede až po více než hodině děje).
916455
Minulá spolupráce Saulniera s Netflixem příliš zábavná podívaná nebyla, aktuální reparát naštěstí dopadl o poznání lépe, byť bez jistých tvůrčích zaváhání se to ani tentokrát neobešlo. Historka o válečném veteránovi přicházejícím do typického amerického zapadákova navštívit bližního svého, načež se nikoliv vlastní vinou zaplete do potyčky s partičkou místních vidláků, toho času vážených strážců zákona, příliš originality nepobrala (pánové Rambo nebo Reacher by mohli vyprávět*:D*), ale důležitější je celkové provedení a to se v tomto případě povedlo. Zásluhu na tom má několik příjemných rozhodnutí, kterými Saulnier oživuje osvědčený koncept.   Jednak Pierre v hlavní roli není neohrožený akční geroj, rozdávající headshoty na všechny strany, ale realista snažící se krizové situace řešit s chladnou hlavou, díky čemuž se filmu daří budovat divákovo vzrůstající očekávání věcí příštích stran schopností a nadcházejících činů hlavní postavy (což kulminuje ve "westernové" scéně [spoiler]pokecu před policejní stanicí[/spoiler]). A jednak příběhová linka se sice ubírá předvídatelným směrem (když zkorumpovaní policajti, tak rovnou [spoiler]spiknutí celého oddělení[/spoiler]), ale skýtá pár zajímavých zákrut po cestě [spoiler](nabídka dohody, odjezd z města, nečekaný spojenec ve finále)[/spoiler] a podstata případu je docela vychytralá. Škodí tomu ovšem zbytečně přepálená stopáž a s tím související nijak zvlášť strhující tempo (film se pořádně rozjede až po více než hodině děje).
6/10
0 0
"Samotného mě zradily vlastní očekávání..." TA očekávání zradilA. JInak MÁ očekávání jsou po téhle recenzi poměrně značnÁ.
916269
0 0
reaguje na: Tyller
Středně
916197
Středně
916168
0 0
reaguje na: Tyller
Nejvíc z vedlejších postav.
916196
Nejvíc z vedlejších postav.
916168
0 0
reaguje na: Dedina
"Já" jsem si ho s nikým neprohodil, profil je už pár let vytvořený a původně tam asi měli hrát trochu jiní herci (místo Aarona Pierra třeba John Boyega), ale díky za upozornění, vyndám ho. :)
916195
"Já" jsem si ho s nikým neprohodil, profil je už pár let vytvořený a původně tam asi měli hrát trochu jiní herci (místo Aarona Pierra třeba John Boyega), ale díky za upozornění, vyndám ho. *:)*
916166
0 0
Takže AnnaSophia Robb je konečne po dlhej dobe v dobrom filme? Koľko tam má jej postava priestoru?
916168
1 0
reagují: TedGeorge, do_Od

Se mi uplně nezdá ...

Máš chybku v seznamu herců. James Badge Dale je fajn, ale asi sis ho v návalu nadšení prohodil s Davidem Denmanem :D Kosili spolu Lybijce ve 13 Hours: Secret soldiers of Benghazi. Takze jak suše konstatoval Dejvův sniper v jedné noční scéně .... "Thats a mistake" 8)
916166
Máš chybku v seznamu herců. James Badge Dale je fajn, ale asi sis ho v návalu nadšení prohodil s Davidem Denmanem *:D* Kosili spolu Lybijce ve 13 Hours: Secret soldiers of Benghazi. Takze jak suše konstatoval Dejvův sniper v jedné noční scéně .... "Thats a mistake" *8)*
Se mi uplně nezdá ...
0 0
reagují: do_Od