Diskuze k článku Vetřelec: Romulus: Recenze

Videno podruhe a z rozpacitych 7/10 bych klidne dal 9/10, je to porno a to krasne vymyslene a zinscenovane. Intenzivni sceny jsou intenzivni a plny drobnych napadu. Ohrane povinne sceny jsou zajimave variovane a nesouhlasim, ze je to furt to samy dokola. Andy element v krajnich situacich dodava nepoznanou dynamiku a vsechno hrozne slape. Postavy bych rad poznal vic, coz je vytka i pochvala zaroven. Pochvalou je ale urcite, ze je nemusime poznavat skrz nenavidena triminutova vylevani srdecek behem pauznute hrozby, kdy obluda ceka, az si dopovidaj. Xenomorpha je malo, ale kdyz uz, tak je spravne ikonickej. Proste z celkem jednoduche male premisy poradne velke divadlo. Od narachanyho vzletu z planety zvazuju, ze pujdu potreti, protoze to je maximalni kinozazitek. Je to pecka. Doma jsme si pak pustili prvni AvP a teda to je fakt uplne jinej sport :D
915652
Videno podruhe a z rozpacitych 7/10 bych klidne dal 9/10, je to porno a to krasne vymyslene a zinscenovane. Intenzivni sceny jsou intenzivni a plny drobnych napadu. Ohrane povinne sceny jsou zajimave variovane a nesouhlasim, ze je to furt to samy dokola. Andy element v krajnich situacich dodava nepoznanou dynamiku a vsechno hrozne slape. Postavy bych rad poznal vic, coz je vytka i pochvala zaroven. Pochvalou je ale urcite, ze je nemusime poznavat skrz nenavidena triminutova vylevani srdecek behem pauznute hrozby, kdy obluda ceka, az si dopovidaj. Xenomorpha je malo, ale kdyz uz, tak je spravne ikonickej. Proste z celkem jednoduche male premisy poradne velke divadlo. Od narachanyho vzletu z planety zvazuju, ze pujdu potreti, protoze to je maximalni kinozazitek. Je to pecka. Doma jsme si pak pustili prvni AvP a teda to je fakt uplne jinej sport *:D*
4 0
nerozumiem, preco tam zas narvali tu ciernu tekutinu. niekde som cital, ze Prometheus budu ignorovat a nebude to kanon. a tu sa to vracia spat.

cely Prometheus a humanoidi vo forme Inzinierov boli zle napisani a spraveni. inak vyzerali v prvom diely a inak vyzeraju prave v spominanom Prometheovi. preco na jednom mesiaci uz mame lod s facehugger vajciami a na druhom mesiaci je prazvastna tekutina? cakal som, ze Scott zmaze tuto kravinu, ktora na dlho pochovala Aliena...
915223
nerozumiem, preco tam zas narvali [spoiler]tu ciernu tekutinu[/spoiler]. niekde som cital, ze [spoiler]Prometheus budu ignorovat[/spoiler] a nebude to kanon. a tu sa to vracia spat. [spoiler]cely Prometheus a humanoidi vo forme Inzinierov boli zle napisani a spraveni. inak vyzerali v prvom diely a inak vyzeraju prave v spominanom Prometheovi. preco na jednom mesiaci uz mame lod s facehugger vajciami a na druhom mesiaci je prazvastna tekutina? cakal som, ze Scott zmaze tuto kravinu, ktora na dlho pochovala Aliena... [/spoiler]
0 -1
Včera jsem byl podruhé a ta první půlhodina mi utekla o hodně rychleji. A to mi nepřišla moc pomalá ani předtím ;)
914813
Včera jsem byl podruhé a ta první půlhodina mi utekla o hodně rychleji. A to mi nepřišla moc pomalá ani předtím *;)*
3 0
reaguje na: do_Od
Pomalosť úvodu zamrzí iba v kontraste s uponáhľaným dejom na stanici, ale ten úvod je super.
914707
914686
4 0
Proč na mě teď všude vyskakuje tento pan
:D?
914694
Proč na mě teď všude vyskakuje [url=https://bloximages.newyork1.vip.townnews.com/gazette.com/content/tncms/assets/v3/editorial/5/9d/59d2a566-5021-53a4-b173-8dcf73e36231/5d55c386c96a4.image.jpg?resize=1024%2C639][spoiler]tento pan *:D*?[/spoiler][/url]
2 0
reaguje na: do_Od
Naprosto souhlasím, ale mně se ten pomalý rozjezd líbil teda víc, než pak ten druhý akt. Nejlepší scéna? Určitě facehuggeři.
914690
914686
3 0
Mně se zpětně nejvíc líbilo plížení místností s facehuggery, to bylo pro sérii myslím taky nové a odkazovalo to pro změnu zase na jiné horory. Ale furt jsem to neviděl podruhé, rád bych si ujasnil pocity z té první půlhodiny, která se mi esteticky líbila velmi, ale přišla mi zbytečně pomalá. Jinak těch mých 7 ale spíš roste.

Radši pokračování tohoto než další film od Ridleyho.
914686
Mně se zpětně nejvíc líbilo plížení místností s facehuggery, to bylo pro sérii myslím taky nové a odkazovalo to pro změnu zase na jiné horory. Ale furt jsem to neviděl podruhé, rád bych si ujasnil pocity z té první půlhodiny, která se mi esteticky líbila velmi, ale přišla mi zbytečně pomalá. Jinak těch mých 7 ale spíš roste. Radši pokračování tohoto než další film od Ridleyho.
5 0
reagují: Will, Vetrelec_v_tepl
Já bych řekl, že to byla nejlepší scéna celého filmu...
914685
1 0
reaguje na: Will
Ta byla fajn, ale ta nebyla ani tak o Vetřelcovi, jako spíš o změně dynamiky ve vztazích mezi členy posádky vs nový Andy.
914683
914680
1 0
reaguje na: UsmejSe.uraku
Bola to zbraň pre hocikoho a to bola jej pointa. Na stanici plnej civilistov potrebuješ niečo s čím sa trafia a nenarobia bordel. Ešte aj boli biele, aby bolo jasné že to sú zbrane pre civilistov. Pri tom som sa uchechtol, že vedecké smart guny.
914681
914558
1 0
reaguje na: Vetrelec_v_tepl
Najlepšia votrelčia scéna je keď čaká či mu otvoria dvere.
914680
Najlepšia votrelčia scéna je [spoiler]keď čaká či mu otvoria dvere.[/spoiler]
914591
3 0
reagují: Vetrelec_v_tepl
reaguje na: Worx84
Trojka je podle mne super film. S ohledem na okolnosti vzniku i neautorizovaný director's cut je to perfektní studijní materiál a přirozený uzavření celýho příběhu Ellen Ripley...  Fincher byl už v tý době v životní formě a jeho Alien3, Seven i Fight Club řadím na srovnatelnou kvalitativní úroveň. Mimochodem jsem přesvědčený, že A3 jsem prvně viděl cca 1993 v Praze v Lucerně ačkoliv na ČSFD není datum kinopremiéry uvedený, ale to asi platí pro většinu filmů z první půlky devadesátek...
914635
914485
5 0
reaguje na: gogenovy_tahita
Ano, ale to je uplně jiná situace, zaprve to drží zkušený mariňák a když střílí, tak celé scény jsou vystavěny úplně jinak. Tady tě na to upozorní, že to je "autoaim" a ještě to zasadí za mě do naprosto triviální nezajímavé scény. Když už to musí být taková scéna jaká je, tak .. kdyby aspoň třeba udělala nějaký pohyb, poslední vetřelec na ni skočil, ona ho sundala na poslední dobrou při pádu a stihla se odkutálet aby ji nezasáhlo padající tělo, ježiš já nevím, cokoliv.. ale takhle jen stojí v chodbě, střílí a střídají se záběry na zbraň a nabíhající vetřelce na porážku. Největší akční scéna ve filmu se odehrává na pár metrech čtverečných, staticky a je naprosto nezajímavá. Zkrátka nějakou kreativitu mohli projevit obecně ve scénách s vetřelcem a nejen tam. Naštěstí dementní jako Prey to není, ale je to škoda, protože ten film měl větší potenciál, než předvedl.

Nakonec na tom filmu byla nezajímavější snad "proměna" toho androida :) a vetřelci jako takoví naprosto upozaděni.
914593
Ano, ale to je uplně jiná situace, zaprve to drží zkušený mariňák a když střílí, tak celé scény jsou vystavěny úplně jinak. Tady tě na to upozorní, že to je "autoaim" a ještě to zasadí za mě do naprosto triviální nezajímavé scény. Když už to musí být taková scéna jaká je, tak .. [spoiler]kdyby aspoň třeba udělala nějaký pohyb, poslední vetřelec na ni skočil, ona ho sundala na poslední dobrou při pádu a stihla se odkutálet aby ji nezasáhlo padající tělo, ježiš já nevím, cokoliv.. ale takhle jen stojí v chodbě, střílí a střídají se záběry na zbraň a nabíhající vetřelce na porážku. [/spoiler][spoiler]Největší akční scéna ve filmu se odehrává na pár metrech čtverečných, staticky a je naprosto nezajímavá[/spoiler][spoiler]. [/spoiler]Zkrátka nějakou kreativitu mohli projevit obecně ve scénách s vetřelcem a nejen tam. Naštěstí dementní jako Prey to není, ale je to škoda, protože ten film měl větší potenciál, než předvedl. Nakonec na tom filmu byla nezajímavější snad "proměna" toho androida :) a vetřelci jako takoví naprosto upozaděni.
914564
2 -4
reaguje na: gogenovy_tahita
Přesně tak, smartguny jsou v sérii už fakt dlouho. Nicméně s kolegama pořád souhlasím v tom, že vetřelci tam nemají žádnou fakt dobrou scénu, žádný zajímavý (nebo aspoň zajímavě udělaný) kill a jejich nejvíc cool scéna přichází, až když je postřílí a vyletí z nich kyselina.
914591
Přesně tak, smartguny jsou v sérii už fakt dlouho. Nicméně s kolegama pořád souhlasím v tom, že vetřelci tam nemají žádnou fakt dobrou scénu, žádný zajímavý (nebo aspoň zajímavě udělaný) kill a jejich nejvíc cool scéna přichází, [spoiler]až když je postřílí a vyletí z nich kyselina. [/spoiler]
914564
3 0
reagují: Will
reaguje na: Worx84
Tvl, trojka³ – zejména speciální edice je dost cajk!
914568
914485
4 0
reaguje na: UsmejSe.uraku
914564
[url=https://alienanthology.fandom.com/wiki/M56_Smartgun]Whos gonna tell him?[/url]
914558
1 0
Sice dostanem opat 100 minusiek, ale 100% s tebou suhlasim :D
Vo filme Prey skakála tá malá sekerka hlavnej hrdinke rovno do ruky a len tak s ňou kosila nepriateľov, a tu toto...
Možno by som ešte ako tak bral do uvahy plameňomet (s prihliadnutim na A: Isolation)
914563
Sice dostanem opat 100 minusiek, ale 100% s tebou suhlasim *:D* Vo filme Prey skakála tá malá sekerka hlavnej hrdinke rovno do ruky a len tak s ňou kosila nepriateľov, a tu toto... Možno by som ešte ako tak bral do uvahy plameňomet (s prihliadnutim na A: Isolation)
1 -2
reaguje na: Toren
To mi došlo, ale i tak mi to přišlo docela stupidní, jak kdyby tu scénu vymyslelo desetileté děcko s playstationem (autoaimem). Postavíš se do prostřed chodby a držíš tlačítko.. fakt hodno vetřelčího filmu.
914558
914554
2 -8
reagují: Will, gogenovy_tahita
reaguje na: UsmejSe.uraku
K té hrdince...
však tam tvůrci krásně obkecali ten její aim informací, že ty zbraně automaticky zaměřují - čili vlastně fajn odůvodnění, proč se trefovala. Přišlo mi to naopak dost super, že myslí i na takovou blbinu. :D
914554
K té hrdince... [spoiler]však tam tvůrci krásně obkecali ten její aim informací, že ty zbraně automaticky zaměřují - čili vlastně fajn odůvodnění, proč se trefovala. Přišlo mi to naopak dost super, že myslí i na takovou blbinu. *:D*[/spoiler]
914546
7 -1
reagují: UsmejSe.uraku

6/10 vůči 1/2. 7/10 vůči trojce (a osmička vůči čtyřce)

Teď jsme přijeli z kina. Já nevím, už jsem asi starý, problém je prostě v tom, že když člověk miluje předchozí legendární filmy, zná je nazpaměť, tak je hrozně těžké se pak čímkoli zavděčit. Ten film byl určitě (zvlášť na dnešní poměry naleštěných cgi hoven) nadprůměrný, lehce.. Hlavní postava ok, android se snažil, zbytek osazenstva docela meh. Zvuky byly chvíli dobré, chvíli mi tam něco chybělo. Příběh nevím, ten konec ("za koncem") byl jak naroubovaný nasílu navíc zbytečně. Atmosféru to vcelku mělo, vcelku píšu proto, že největší problém filmu byl tristně nezvládnutý Vetřelec.. to rejža docela podělal, snažil se piplat kdejaký detail, ale to hlavní jaksi opomněl. V podstatě žádné budované napětí, což by až tak asi nevadilo, ale když už tam Vetřelec byl, tak to bylo takové nemastné, neslané a scéna, kdy borka, co v životě nedržela zbraň, vystřílí precizně armádu vetřelců během minuty a potom se ještě proletí mezi kyselinou, no to mě poser prostě, musel bych opět citovat Rogera Murtaugha.
914546
Teď jsme přijeli z kina. Já nevím, už jsem asi starý, problém je prostě v tom, že když člověk miluje předchozí legendární filmy, zná je nazpaměť, tak je hrozně těžké se pak čímkoli zavděčit. Ten film byl určitě (zvlášť na dnešní poměry naleštěných cgi hoven) nadprůměrný, lehce.. Hlavní postava ok, android se snažil, zbytek osazenstva docela meh. Zvuky byly chvíli dobré, chvíli mi tam něco chybělo. Příběh nevím, ten konec ("za koncem") byl jak naroubovaný nasílu navíc zbytečně. Atmosféru to vcelku mělo, vcelku píšu proto, že největší problém filmu byl tristně nezvládnutý Vetřelec.. to rejža docela podělal, snažil se piplat kdejaký detail, ale to hlavní jaksi opomněl. V podstatě žádné budované napětí, což by až tak asi nevadilo, ale když už tam Vetřelec byl, tak to bylo takové nemastné, neslané a scéna, kdy borka, [spoiler]co v životě nedržela zbraň, vystřílí precizně armádu vetřelců během minuty a potom se ještě proletí mezi kyselinou, [/spoiler]no to mě poser prostě, musel bych opět citovat Rogera Murtaugha.
3 -2
reagují: Toren