Diskuze k článku Rodinná aféra: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek
V pohodě civilní film. Takový přízemní. Ale určitě v pohodě, na večer se starou neurazí. Určitě stokrát lepší než cokoliv z ranku Nevěstina máma - nebo jak se to vlastně jmenovalo. A velmi potěší v dnešní době, že nebyli do filmu protlačeny žádné LGBTQ+ kraviny ani na vyvažování ras v obsazení. Máme tu bílý heterosexuální pár kolem kterého se točí celý film, a nejsou kolem nich na sílu naroubovány postavy, které jsou v dnešních filmech jen proto, aby film splňoval kritéria pro obsazení menšin (ať už rasových či genderových). Což člověka dnes dokáže příjemně překvapit, v době kdy v každém filmu musí být aspoň jeden z ústředního páru latino američan nebo černoch nebo číňan, a musí mít za kamarády minimálně jeden gay pár, který trousí trapné gay hlášky. Takže u mě si tentokrát udělal Netflix malé bezvýznamné plus.
909180
0 0
Za mňa 4/10...V prvom rade to je strašne smutný pohľad na ústrednú dvojku, hlavne teda na Efrona ( U Kidman , ten prechod na voskovú figurínu bol postupne časom;))...pár funny scén, ale inak klasická šablóna ktorú Netflix má?)Inak bolo vtipné aj to, že si Efron svoju operáciu čelisti obhajoval aj vo filmy s tým že o ňom začali písať že ma plastiku čo teda nie je pravda! :o:D:D
909144
Za mňa 4/10...V prvom rade to je strašne smutný pohľad na ústrednú dvojku, hlavne teda na [i]Efrona ([/i] U [i]Kidman[/i] , ten prechod na voskovú figurínu bol postupne časom*;)*)...pár funny scén, ale inak klasická šablóna ktorú Netflix má*?)*Inak bolo vtipné aj to, že si [i]Efron[/i] svoju operáciu čelisti obhajoval aj vo filmy s tým že o ňom začali písať že ma plastiku čo teda nie je pravda! *:o**:D**:D*
0 0
Je to blbost, takže to bude v trendech na Netflixu velmi vysoko.:D
909124