Diskuze k článku Horizont: Americká sága: Recenze

K
1 0
1883>Godless>Angličanka
Ale všechno jsou to hodně kvalitní seriály, které stojí za zhlédnutí. Kór když toho v rámci žánru pro tv vzniká tak málo.
Z hodnocení Horizonu jsem zklamaný, ale stejně si na něj skočím.
908915
1883>Godless>Angličanka Ale všechno jsou to hodně kvalitní seriály, které stojí za zhlédnutí. Kór když toho v rámci žánru pro tv vzniká tak málo. Z hodnocení Horizonu jsem zklamaný, ale stejně si na něj skočím.
0 0

6/10

Krátce a stručně - "Kevin's Gate" a to jak ve smyslu navázání na předchozí Costnerovy monstr projekty, tak ve smyslu reminiscence (značně úmorného) narativu propadáku Heaven's Gate. Jinými slovy - v jednotlivostech (kamera, hudba, casting, výprava, lokace, atd.) parádní příspěvek do skomírajícího žánru, jako celek, respektive jedna část (potenciálně čtvrtina) celku, koncepčně rozklížený projekt, rozkročený do tak ambiciózní šířky, že mu to ve výsledku podráží nohy.

Costner si odvážně splnil celoživotní sen a natočil epickou dobovou fresku a současně očividně láskyplnou poctu všem podobným "pionýrským" historkám, které se v žánru v minulosti objevily (za což jako fanoušek westernu dávám všechny palce nahoru a obzvláště pak v dnešní finančně nejisté době), ovšem bohužel - tak jako před nedávnem Snyder - neměl ve střižně po ruce někoho, kdo by mu řekl "tudy ne, přátelé" (a nebo měl, ale jeho radu se rozhodl ignorovat).

S faktem, že film má blíže k pomyslnému pilotu nějaké minisérie, ve kterém se pouze představí postavy a odbyde se povinná expozice (a to vše na úctyhodné ploše tří hodin), než k plnohodnotnému filmu s jasným začátkem, prostředkem a otevřeným koncem, jsem dopředu počítal. S čím jsem nepočítal byl fakt, že sestřih, který doputoval do kin, působí spíše jako workprint než final cut, zbavený všech nadbytečností stran počtu postav a scén, které jen zpomalují tempo, odvádějí divákovu pozornost a vyplňují nadměrnou stopáž.

Costner zvládl domácí úkol na výbornou a do svého filmu zakomponoval prakticky všechno, co se ve westernech kdy ukázalo. Potud vše v naprostém pořádku. Množství vystupujících charakterů, potřeba jejich postupného představení a neustálé střídání dějových linek ovšem způsobuje, že s žádnou postavou se ve filmu nestráví dostatek času na to, aby se o ní divák něco podstatného dozvěděl nad rámec jejího archetypu (ukázkovým příkladem je Costnerova postava, která se v ději objeví až po hodině filmu a kromě jména a profese o ní divák až do konce filmu nezjistí vůbec nic).

Značnou část stopáže není zřejmé, kdo všechno jsou vlastně hlavní postavy a kdo je jen doprovodná stafáž. Totéž se týká i samotného příběhu, který je vyprávěn v tak nezřetelných konturách a pozvolném tempu, že po většinu filmu není jasné, kam vlastně směřuje (pokud vůbec někam) - kromě toho, že osadníci dříve (dvojka) nebo později (další díly) doputují do cíle - nebo v jakém časovém horizontu se děj odehrává (třeba skutečnost, že právě probíhá občanská válka, je zmíněn jen tak mimochodem). Spousta (prozatím) nesouvisejících dějových linek je zaplněna převážně mozaikou více nebo méně zajímavých výjevů z každodenního života v divočině, kterým bolestně chybí větší dávka humoru a tah na branku.

Nicméně pod vším tím narativním balastem je patrné zdravé jádro. Casting odvádí vynikající práci a obecně produkčním hodnotám není, co vytknout. Kamera prodává překrásné lokace (natáčení v národních parcích/rezervacích se vyplatilo) skrze panoramatické přírodní scenérie na výbornou, OST funguje patřičně melodramaticky a výprava a kostýmy jsou jedna velká paráda. Pár audiovizuálně stylových scén a dramaticky/emocionálně silných momentů (konverzační procházka a její rázné vyústění je předčasný vrchol filmu) se Costnerovi podaří v průběhu filmu vykouzlit, atmosféra toho pravého dobrodružství z Divokého západu ve filmu občas probleskne a některé naznačené dějové linky mají slibný potenciál, takže naděje na zlepšení v rámci dalších dílů stále žije.

P.S. Výmluvným paradoxem je, že "trailerová" sekvence, lákající publikum na dvojku a případně zbylé díly ságy, na úplném konci filmu, je napínavější/zábavnější/stylovější, než všechny uplynulé minuty, které ji předcházely.
908899
Krátce a stručně - "Kevin's Gate" a to jak ve smyslu navázání na předchozí Costnerovy monstr projekty, tak ve smyslu reminiscence (značně úmorného) narativu propadáku Heaven's Gate. Jinými slovy - v jednotlivostech (kamera, hudba, casting, výprava, lokace, atd.) parádní příspěvek do skomírajícího žánru, jako celek, respektive jedna část (potenciálně čtvrtina) celku, koncepčně rozklížený projekt, rozkročený do tak ambiciózní šířky, že mu to ve výsledku podráží nohy.   Costner si odvážně splnil celoživotní sen a natočil epickou dobovou fresku a současně očividně láskyplnou poctu všem podobným "pionýrským" historkám, které se v žánru v minulosti objevily (za což jako fanoušek westernu dávám všechny palce nahoru a obzvláště pak v dnešní finančně nejisté době), ovšem bohužel - tak jako před nedávnem Snyder - neměl ve střižně po ruce někoho, kdo by mu řekl "tudy ne, přátelé" (a nebo měl, ale jeho radu se rozhodl ignorovat).   S faktem, že film má blíže k pomyslnému pilotu nějaké minisérie, ve kterém se pouze představí postavy a odbyde se povinná expozice (a to vše na úctyhodné ploše tří hodin), než k plnohodnotnému filmu s jasným začátkem, prostředkem a otevřeným koncem, jsem dopředu počítal. S čím jsem nepočítal byl fakt, že sestřih, který doputoval do kin, působí spíše jako workprint než final cut, zbavený všech nadbytečností stran počtu postav a scén, které jen zpomalují tempo, odvádějí divákovu pozornost a vyplňují nadměrnou stopáž.   Costner zvládl domácí úkol na výbornou a do svého filmu zakomponoval prakticky všechno, co se ve westernech kdy ukázalo. Potud vše v naprostém pořádku. Množství vystupujících charakterů, potřeba jejich postupného představení a neustálé střídání dějových linek ovšem způsobuje, že s žádnou postavou se ve filmu nestráví dostatek času na to, aby se o ní divák něco podstatného dozvěděl nad rámec jejího archetypu (ukázkovým příkladem je Costnerova postava, která se [spoiler]v ději objeví až po hodině filmu a kromě jména a profese o ní divák až do konce filmu nezjistí vůbec nic[/spoiler]).   Značnou část stopáže není zřejmé, kdo všechno jsou vlastně hlavní postavy a kdo je jen doprovodná stafáž. Totéž se týká i samotného příběhu, který je vyprávěn v tak nezřetelných konturách a pozvolném tempu, že po většinu filmu není jasné, kam vlastně směřuje (pokud vůbec někam) - kromě toho, že osadníci dříve (dvojka) nebo později (další díly) doputují do cíle - nebo v jakém časovém horizontu se děj odehrává (třeba skutečnost, že právě [spoiler]probíhá občanská válka[/spoiler], je zmíněn jen tak mimochodem). Spousta (prozatím) nesouvisejících dějových linek je zaplněna převážně mozaikou více nebo méně zajímavých výjevů z každodenního života v divočině, kterým bolestně chybí větší dávka humoru a tah na branku.   Nicméně pod vším tím narativním balastem je patrné zdravé jádro. Casting odvádí vynikající práci a obecně produkčním hodnotám není, co vytknout. Kamera prodává překrásné lokace (natáčení v národních parcích/rezervacích se vyplatilo) skrze panoramatické přírodní scenérie na výbornou, OST funguje patřičně melodramaticky a výprava a kostýmy jsou jedna velká paráda. Pár audiovizuálně stylových scén a dramaticky/emocionálně silných momentů ([spoiler]konverzační procházka a její rázné vyústění[/spoiler] je předčasný vrchol filmu) se Costnerovi podaří v průběhu filmu vykouzlit, atmosféra toho pravého dobrodružství z Divokého západu ve filmu občas probleskne a některé naznačené dějové linky mají slibný potenciál, takže naděje na zlepšení v rámci dalších dílů stále žije.   P.S. Výmluvným paradoxem je, že "trailerová" sekvence, lákající publikum na dvojku a případně zbylé díly ságy, na úplném konci filmu, je napínavější/zábavnější/stylovější, než všechny uplynulé minuty, které ji předcházely.
6/10
0 0
Před pár hodinami jsem se vrátila z kina a souhlasím s každým slovem, které KarelR napsal. Je to hrozná škoda. Doufám, že Kevin Costner bude mít nakonec kde bydlet.
908855
0 0
reaguje na: speta.jr
Už to běží na ČT1
908826
Už to běží na ČT1
908817
0 0
reaguje na: Janpoko
Amen... Vic lasky pro Anglicanku. Ted to budou v lete davat na ct2 tak to treba par lidi nabere a ti to pak doporuci detem :D
908817
Amen... Vic lasky pro Anglicanku. Ted to budou v lete davat na ct2 tak to treba par lidi nabere a ti to pak doporuci detem *:D*
908782
2 0
reagují: fabec
Možná se na to bude jednou nahlížet úplně jinak, až budou na světě další díly kdo ví, neviděl jsem, ale některé recenze co jsem na to četl mi přijdou takové, takové vševidoucí...
908811
0 0
reaguje na: Janpoko
anglicanku bych povinně pustil vsem z disney, co píšou srandovní powerfull hrdinky...ptz takhle vypada silnej charakter, kterej působí jako živá osoba
Božská Blunt je krasnej bonus

Jiank kino pořád tutovka, tady nejde jinak
908789
anglicanku bych povinně pustil vsem z disney, co píšou srandovní powerfull hrdinky...ptz takhle vypada silnej charakter, kterej působí jako živá osoba Božská Blunt je krasnej bonus  Jiank kino pořád tutovka, tady nejde jinak
908782
6 0
Tak nejlepší westernový seriál je, podle mě, určitě Angličanka. Uznávám, že v posledním díle to od určité chvíle trochu skřípe, ale i tak je to strašně dobrý. A Eli Whipp je je jedna z nejvíc cool postav vůbec. Bohužel to skoro nikdo neviděl. Kdo má zájem tak je to pořád na HBO(neboli MAX).

Jinak to nadšení z 1883 vůbec nechápu. Ja skončil asi při třetím díle, když jeden z těch Němců prohlásil, že když se někdo u nich doma utopí, tak pak bičujou jeho mrtvolu, protože mají zakázano se učit plavat. To byla jedna z mnoha blbostí, kterou už jsem ale nezkousl.
Několik dalších: v prvním díle se v tom městečku zabíjej jak na běžícím páse, zlynčujou kapesního zloděje jak nic a pak ve druhým díle šerif někoho odbouchne za rvačku, protože "jen on a jeho chlapi tu můžou používat násilí". Cikánka neumí zacházet s koňmi. Všichni osadnící se chovaj jak nesvéprávní dementi a umíraj naprosto nesmyslně, viz nepřevařená voda, kousnutí hadem do zadku atd. Navíc se to celou dobu odehrává na jedné louce, teda ty díly, co jsem viděl.
Godless je mnohem lepší a Angličanka je lepší než Godless.
908782
Tak nejlepší westernový seriál je, podle mě, určitě Angličanka. Uznávám, že v posledním díle to od určité chvíle trochu skřípe, ale i tak je to strašně dobrý. A Eli Whipp je je jedna z nejvíc cool postav vůbec. Bohužel to skoro nikdo neviděl. Kdo má zájem tak je to pořád na HBO(neboli MAX). Jinak to nadšení z 1883 vůbec nechápu. Ja skončil asi při třetím díle, když jeden z těch Němců prohlásil, že když se někdo u nich doma utopí, tak pak bičujou jeho mrtvolu, protože mají zakázano se učit plavat. To byla jedna z mnoha blbostí, kterou už jsem ale nezkousl. Několik dalších: v prvním díle se v tom městečku zabíjej jak na běžícím páse, zlynčujou kapesního zloděje jak nic a pak ve druhým díle šerif někoho odbouchne za rvačku, protože "jen on a jeho chlapi tu můžou používat násilí". Cikánka neumí zacházet s koňmi. Všichni osadnící se chovaj jak nesvéprávní dementi a umíraj naprosto nesmyslně, viz nepřevařená voda, kousnutí hadem do zadku atd. Navíc se to celou dobu odehrává na jedné louce, teda ty díly, co jsem viděl. Godless je mnohem lepší a Angličanka je lepší než Godless.
6 0
reagují: speta.jr, dreamy
reaguje na: HAL
Godless je možno aj trocha lepší ;)
908728
Godless je možno aj trocha lepší *;)*
908714
3 0
reaguje na: House5
Sice souhlasím, na stranu druhou seriály ale nejsou na plátnech kin... A tomuto "seriálu" ono plátno opravdu neskutečně sluší.
908727
908702
0 0
4-5/10. Tých 5/10 max.

Costner dopláca na to isté, na čo doplatil pred viac ako 25-imi rokmi pri Postmanovi - na ego a megalomániu a nepočúvanie niekoho kto mu občas vie utiahnuť uzdu.

To čo urobil je niečo čo v Hollywoode neurobil podľa mňa nikdy nikto - zobral pôvodný scenár čo mal, neskrátil ho do celovečernej podoby a točí ho skrátka komplet celý. Z Hollywoodu často počuje človek historky typu "pôvodný zostrih mal 5 hodín a štúdio prinútilo režiséra ho skrátiť". Toto je presne ten pôvodný zostrih, ktorý ale nikto neskrátil a keďže Costner momentálne točí tretí diel a plánuje 4., tak celý film má asi tak 12 hodín.

Čiže Costner skúša na sklonku kariéry vabank, ktorý nikto pred ním neskúsil ani nie preto, že on jediný má na to odvahu, ale preto že všetci ostatní majú zdravý rozum a chápu, že no kinofilm nemôže mať 12 hodín a diváci asi nebudú húfne chodiť do kina na niečo čo je vhodné viac ako televízny seriál. To čo sme dostali v prvej časti je doslova len 3 hodinová expozícia, kde sa predstaví asi 15 postáv, a to je všetko (Costner sa objavuje cca po hodine). Natočené je to miestami veľmi pekne a epicky, miestami televízne a podľa mňa je vidieť, že budget možno bol 100 mil., ale za oba prvé filmy a stačil na veľmi peknú výpravu, ale pôsobí to 50:50 ako televízia:kino.

Má to aj atmosféru sem-tam, miestami fakt peknú kameru, hudbu, a je to stará škola, ale od Postmana sa nezmenilo vlastne nič. Niektoré scény sú možno v tomto prípade aj nostalgické, ale inak už zaspávajú dobu - podobne ako Waterworld, Postman, aj tu Costnerov solitér hrdina prichádza do malého mesta, kde ho doslova 10 minút ukecáva miestna kočičanda, a ukecáva ho ako keby bol jediný a posledný muž z mužov na Zemi a na konci vďačne akceptuje aspoň spoločný večer kde sa môže obohatiť o jeho životné skúsenosti, ak už ju nechce oplodniť a pomilovať ani po dlho naliehaní.

Skrátka táto legenda sa nemení a z niektorých prešľapov, ktoré nevyšli sa nepoučila, a ani sa o to nesnaží a naopak toto je skrátka len ešte silnejší pokus o niečo čo no...raz už nevyšlo. Či to niekomu bude stačiť a jednoducho akceptuje, že Costner je holt už takýto a zožerie mu to, neviem...podľa mňa to v kinách zarobiť nemôže a budem prekvapený ak niekto dá peniaze na 4-ku a ak tou aktuálne točenou trojkou nebudú teraz rýchlo-rýchlo dokončovať celý príbeh. A budem prekvapený ak ďalšie filmy neskončia na streame, alebo rovno ako miniséria (čo by príbehu svedčalo viac).

Je to aj škoda, lebo nejaká atmosféra tam je, a Costner je aj zaujímavá osobnosť amerického filmu a vyzerá že má k histórii a westernu úprimný vzťah. Keby počúvol niekoho kto mu to pomôže zoškrtať na jeden film, mohol dodať možno nie veľký hit, ale 200 minútový old school western, ktorý by si publikum našiel. Nemusel by šetriť budget a rozťahovať ho na niekoľko filmov a mohla to byť dôstojná kino rozlúčka so žánrom, ktorý mu priniesol jeho najväčšiu slávu (Tanec s vlkmi).

Čiže tak - 3 hodinový úvod 12 hodinového filmu, a k tomu všetko aj to dobré aj zlé čo u Costnera ľudia mali a nemali radi aj pred 25+ rokmi pri Postmanovi, Tanci s vlkmi a Waterworld. A ja som sa inak na film tešil, čiže nešiel som naň s predsudkami ani nič a nie som sklamaný, lebo som neočakával zázrak a bolo avizované že dostávame len prvú časť. A tak nejako som tipoval že to môže podobne dopadnúť, len je to aj trochu škoda. Moje hodnotenie je v tomto smere pro forma, lebo no - ako mám hodnotiť len expozíciu? (povedať ešte môžem že síce si film karty rozdáva na veľa miestach, ale nie nejako strhujúco a ani jedna dejová línia a postava nevyzerá ako niečo čo sme ešte nevideli)
908721
4-5/10. Tých 5/10 max. Costner dopláca na to isté, na čo doplatil pred viac ako 25-imi rokmi pri Postmanovi - na ego a megalomániu a nepočúvanie niekoho kto mu občas vie utiahnuť uzdu. To čo urobil je niečo čo v Hollywoode neurobil podľa mňa nikdy nikto - zobral pôvodný scenár čo mal, neskrátil ho do celovečernej podoby a točí ho skrátka komplet celý. Z Hollywoodu často počuje človek historky typu "pôvodný zostrih mal 5 hodín a štúdio prinútilo režiséra ho skrátiť". Toto je presne ten pôvodný zostrih, ktorý ale nikto neskrátil a keďže Costner momentálne točí tretí diel a plánuje 4., tak celý film má asi tak 12 hodín.  Čiže Costner skúša na sklonku kariéry vabank, ktorý nikto pred ním neskúsil ani nie preto, že on jediný má na to odvahu, ale preto že všetci ostatní majú zdravý rozum a chápu, že no kinofilm nemôže mať 12 hodín a diváci asi nebudú húfne chodiť do kina na niečo čo je vhodné viac ako televízny seriál. To čo sme dostali v prvej časti je doslova len 3 hodinová expozícia, kde sa predstaví asi 15 postáv, a to je všetko (Costner sa objavuje cca po hodine). Natočené je to miestami veľmi pekne a epicky, miestami televízne a podľa mňa je vidieť, že budget možno bol 100 mil., ale za oba prvé filmy a stačil na veľmi peknú výpravu, ale pôsobí to 50:50 ako televízia:kino.  Má to aj atmosféru sem-tam, miestami fakt peknú kameru, hudbu, a je to stará škola, ale od Postmana sa nezmenilo vlastne nič. Niektoré scény sú možno v tomto prípade aj nostalgické, ale inak už zaspávajú dobu - podobne ako Waterworld, Postman, aj tu Costnerov solitér hrdina prichádza do malého mesta, kde ho doslova 10 minút ukecáva miestna kočičanda, a ukecáva ho ako keby bol jediný a posledný muž z mužov na Zemi a na konci vďačne akceptuje aspoň spoločný večer kde sa môže obohatiť o jeho životné skúsenosti, ak už ju nechce oplodniť a pomilovať ani po dlho naliehaní. Skrátka táto legenda sa nemení a z niektorých prešľapov, ktoré nevyšli sa nepoučila, a ani sa o to nesnaží a naopak toto je skrátka len ešte silnejší pokus o niečo čo no...raz už nevyšlo. Či to niekomu bude stačiť a jednoducho akceptuje, že Costner je holt už takýto a zožerie mu to, neviem...podľa mňa to v kinách zarobiť nemôže a budem prekvapený ak niekto dá peniaze na 4-ku a ak tou aktuálne točenou trojkou nebudú teraz rýchlo-rýchlo dokončovať celý príbeh. A budem prekvapený ak ďalšie filmy neskončia na streame, alebo rovno ako miniséria (čo by príbehu svedčalo viac).  Je to aj škoda, lebo nejaká atmosféra tam je, a Costner je aj zaujímavá osobnosť amerického filmu a vyzerá že má k histórii a westernu úprimný vzťah. Keby počúvol niekoho kto mu to pomôže zoškrtať na jeden film, mohol dodať možno nie veľký hit, ale 200 minútový old school western, ktorý by si publikum našiel. Nemusel by šetriť budget a rozťahovať ho na niekoľko filmov a mohla to byť dôstojná kino rozlúčka so žánrom, ktorý mu priniesol jeho najväčšiu slávu (Tanec s vlkmi).  Čiže tak - 3 hodinový úvod 12 hodinového filmu, a k tomu všetko aj to dobré aj zlé čo u Costnera ľudia mali a nemali radi aj pred 25+ rokmi pri Postmanovi, Tanci s vlkmi a Waterworld. A ja som sa inak na film tešil, čiže nešiel som naň s predsudkami ani nič a nie som sklamaný, lebo som neočakával zázrak a bolo avizované že dostávame len prvú časť. A tak nejako som tipoval že to môže podobne dopadnúť, len je to aj trochu škoda. Moje hodnotenie je v tomto smere pro forma, lebo no - ako mám hodnotiť len expozíciu? (povedať ešte môžem že síce si film karty rozdáva na veľa miestach, ale nie nejako strhujúco a ani jedna dejová línia a postava nevyzerá ako niečo čo sme ešte nevideli)
4 0
reaguje na: HAL
Práve preto je to jeden z naj western seriálov ;):D
908720
Práve preto je to jeden z naj western seriálov *;)**:D*
908714
0 0
Celkem bych na to do kina šel, od Dream Scenario jsem asi na ničem nebyl. K svátku jsem dostal dva lístky, který musím do konce léta využít a kino už moc nepatří mezi aktivity, který podnikáme. Tohle by vyhrálo u mě, ale vím, že manželka by to v kině nezvládla, tak přemýšlím, že bych na to vzal tátu, ten mě na westernech odkojil a o tomhle filmu mi sám říkal, navíc v kině podle mě nebyl už tak deset let (naposled asi Vlk z Wall Street). Se ženou z letošní letní buď Tichý místo 3 nebo Longlegs.:)
908719
Celkem bych na to do kina šel, od Dream Scenario jsem asi na ničem nebyl. K svátku jsem dostal dva lístky, který musím do konce léta využít a kino už moc nepatří mezi aktivity, který podnikáme. Tohle by vyhrálo u mě, ale vím, že manželka by to v kině nezvládla, tak přemýšlím, že bych na to vzal tátu, ten mě na westernech odkojil a o tomhle filmu mi sám říkal, navíc v kině podle mě nebyl už tak deset let (naposled asi Vlk z Wall Street). Se ženou z letošní letní buď Tichý místo 3 nebo Longlegs.*:)*
1 0
reaguje na: Mr.Nobody
Kolik jiných western seriálů v poslední době vůbec je? :D
908714
Kolik jiných western seriálů v poslední době vůbec je? *:D*
908710
1 0
reagují: SteKi, Mr.Nobody
Sakra, ten úvod recenze - zrovna teď ve čtvrtek, chvilku jsem čekal u pokladen kina a na obrazovce zrovna běžely ukázky na Horizont. Pomyslel jsem si, že tím jak jde o první 180 min část ze tří či čtyř, tak jestlipak nakonec první díl nebude jen letmá seznamovačka s postavami a konec. Ale jak tam běžela ta ukázka, co mě už tehdy bavila, chlácholim se, že je to dynamický, bude se tam dít spousta věcí a ... to nejsou záběry z jedničky, ok.
908711
0 0
reaguje na: shluky
Neviem či najlepší posledných 10 rokov, ale určite jeden z TOP western seriálov posledných rokov?)
908710
Neviem či najlepší posledných 10 rokov, ale určite jeden z TOP western seriálov posledných rokov*?)*
908701
0 0
reagují: HAL
reaguje na: shluky
Nejlepší western seriál posledních let :)
908709
Nejlepší western seriál posledních let *:)*
908701
1 0

Miniserie vs film

Tak ja som si to neskutočne užil. Určite viac ako Vrahovia mesiaca kvetov . Hudba neskutočne dobrá, záverečná titulková skladba, výborna prerábka aj s indianskou verziou.

Ano, na konci som si hovoril, škoda, že je koniec, chcem vidiet viac, proste binge-watching. S tým súvisí, že látka by bola lepšia ako miniséria, ale zase na druhú stranu, v TV by som si neužil kameru, scenérie, hudbu. Takže v tomto chápem K.Costnera, že to chcel uviesť v kinách. Pre mňa je to stale dôvod, prečo chodit do kina. Ale keď to bude na VOD, tak si to nájde viac priaznivcov,len dúfam, že bude aj 4. diel.
908708
Tak ja som si to neskutočne užil. Určite viac ako Vrahovia mesiaca kvetov . Hudba neskutočne dobrá, záverečná titulková skladba, výborna prerábka aj s indianskou verziou. Ano, na konci som si hovoril, škoda, že je koniec, chcem vidiet viac, proste binge-watching. S tým súvisí, že látka by bola lepšia ako miniséria, ale zase na druhú stranu, v TV by som si neužil kameru, scenérie, hudbu. Takže v tomto chápem K.Costnera, že to chcel uviesť v kinách. Pre mňa je to stale dôvod, prečo chodit do kina. Ale keď to bude na VOD, tak si to nájde viac priaznivcov,len dúfam, že bude aj 4. diel.
Miniserie vs film
2 0
reaguje na: speta.jr
Na ČSFD je teď 80 %, tak třeba podstřeluju, protože mám v živý paměti 1883. Ale když vidím zdejší tupý osadníky s unaveným Lukem Wilsonem a vzpomenu si na hardcore survival s ultracharismatickým Samem Elliotem, tak to je úplně jinej svět :)
908707
Na ČSFD je teď 80 %, tak třeba podstřeluju, protože mám v živý paměti 1883. Ale když vidím zdejší tupý osadníky s unaveným Lukem Wilsonem a vzpomenu si na hardcore survival s ultracharismatickým Samem Elliotem, tak to je úplně jinej svět *:)*
908706
6 0