Diskuze k článku Mizerové: Na život a na smrt: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek
REGGIE! :o:+
Jako takhle. Roste to ve mě od čtvrtka a normálně bych šel znovu. Což se prostě o té tragické trojce, kterou si fakt vůbec nepamatuju, říct nedá.
Po prvních cca dvaceti minutách je to pak vlastně až do konce celý úplně super.
Má to perfektní camea (dvě rychle po sobě), Tiffany Haddish v topu :D8), má to super score i soundtrack (Reba Bad Boys! :D) a hlavně - v rámci možností to prostě dává smysl a odsejpá. Lawrence není vůbec, ale vůbec otravnej, Vilda jede to svoje a celkově prostě převládá nadšení.
Jasně, furt je to třetí nejlepší díl (2/1/4/...3) ale teda klobouček. A klidně pětku.

7-8/10
907432
REGGIE! *:o**:+* Jako takhle. Roste to ve mě od čtvrtka a normálně bych šel znovu. Což se prostě o té tragické trojce, kterou si fakt vůbec nepamatuju, říct nedá.  Po prvních cca dvaceti minutách je to pak vlastně až do konce celý úplně super.  Má to perfektní camea (dvě rychle po sobě), Tiffany Haddish v topu *:D**8)*, má to super score i soundtrack (Reba Bad Boys! *:D*) a hlavně - v rámci možností to prostě dává smysl a odsejpá. Lawrence není vůbec, ale vůbec otravnej, Vilda jede to svoje a celkově prostě převládá nadšení.  Jasně, furt je to třetí nejlepší díl (2/1/4/...3) ale teda klobouček. A klidně pětku.  7-8/10
1 0
Spočiatku to strašne tápe a prvá pol hodinka je dosť trapas. Potom sa to našťastie rozbehne a vylezie z toho prvotriedna blockbusterová zábava. Tesne najslabší diel série, no stále kvalitka. P.S. Reggieho záchranná akcia je parádna. 8/10
907431
1 0

7/10

Podle trailerů jsem od čtyřky očekával víceméně totéž, co minule, čehož se mi ve výsledku i dostalo, takže mise splněna. Ve srovnání s trojkou se to bez jistých kompromisů bohužel neobešlo, ale celkově u mě i tentokrát převládá spokojenost.

Staré logo Simpson/Bruckheimer, akce ignorující fyziku, logiku i pravděpodobnost, infantilní a ideálně nekorektní vtipy, oboje generované převážně dialogovými výměnami ústřední dvojice a pohybující se na hraně (případně i za ní:D) humoru a trapnosti, efektní prostocviky s kamerou (pov sekvence střelby samoúčelná, ale potěšila), cameo Baye pro skalní fanoušky, příběhové napojování na předchozí díly skrze přepisování minulosti, atd. Bruckheimer a spol. se ve čtyřce vskutku usilovně snažili zopakovat (zlí jazykové by nejspíše řekli recyklovat) úspěšnou šablonu použitou ve trojce, což místy funguje stejně dobře (akce) a místy o něco hůře (humor) než posledně.

Novinkou je tady ještě větší příklon k rodinné taškařici (což je s postupujícími díly a věkem hlavních představitelů u podobných sérií asi nevyhnutelný posun, viz čtyřka a částečně už trojka Lethal Weapon), ještě menší relevance samotného vyšetřování případu (zápletka o falešném obvinění po letech stojí ještě na chatrnějších základech než pomsta po letech minule - pokud mi něco neuniklo, tak se ve filmu vůbec nijak a nikým neřeší, jak a čím by si tímhle "sofistikovaným" podrazem kdokoliv jakkoliv polepšil), mírně podivná psycho-filosofická linka s posmrtnými vizemi, která jakoby sem doputovala z úplně jiného filmu a bohužel také absence Randle.

Na druhou stranu to nejdůležitější, tj. buddy chemie mezi Smithem a Lawrencem, se stále drží na obvyklém levelu zábavnosti, s marnotratným synem ze trojky se stran dojemného rodinného sbližování a odpouštění hříchů minulosti naštěstí pracuje s mírou, Reggie se po letech útlaku a posměchu konečně dočkal vytoužené satisfakce (krátká, ale výživná rozcvička), scéna havárie vrtulníku nedopadla trikově tak přeplácaně ve stylu rychlé a zběsilé konkurence, jak naznačovaly trailery a nepříliš zajímavá policejní omladina je oproti trojce chvályhodně upozaděna. Příště prosím ubrat na svatbách a potomcích, přidat na mrtvolách a honičkách a v kině znovu chybět nebudu:).
906881
Podle trailerů jsem od čtyřky očekával víceméně totéž, co minule, čehož se mi ve výsledku i dostalo, takže mise splněna. Ve srovnání s trojkou se to bez jistých kompromisů bohužel neobešlo, ale celkově u mě i tentokrát převládá spokojenost.   Staré logo Simpson/Bruckheimer, akce ignorující fyziku, logiku i pravděpodobnost, infantilní a ideálně nekorektní vtipy, oboje generované převážně dialogovými výměnami ústřední dvojice a pohybující se na hraně (případně i za ní*:D*) humoru a trapnosti, efektní prostocviky s kamerou ([spoiler]pov sekvence střelby[/spoiler] samoúčelná, ale potěšila), cameo Baye pro skalní fanoušky, příběhové napojování na předchozí díly skrze přepisování minulosti, atd. Bruckheimer a spol. se ve čtyřce vskutku usilovně snažili zopakovat (zlí jazykové by nejspíše řekli recyklovat) úspěšnou šablonu použitou ve trojce, což místy funguje stejně dobře (akce) a místy o něco hůře (humor) než posledně.   Novinkou je tady ještě větší příklon k rodinné taškařici (což je s postupujícími díly a věkem hlavních představitelů u podobných sérií asi nevyhnutelný posun, viz čtyřka a částečně už trojka Lethal Weapon), ještě menší relevance samotného vyšetřování případu (zápletka o falešném obvinění po letech stojí ještě na chatrnějších základech než pomsta po letech minule - pokud mi něco neuniklo, tak se ve filmu [spoiler]vůbec nijak a nikým neřeší, jak a čím by si tímhle "sofistikovaným" podrazem kdokoliv jakkoliv polepšil[/spoiler]), mírně podivná psycho-filosofická linka s [spoiler]posmrtnými vizemi[/spoiler], která jakoby sem doputovala z úplně jiného filmu a bohužel také absence Randle.   Na druhou stranu to nejdůležitější, tj. buddy chemie mezi Smithem a Lawrencem, se stále drží na obvyklém levelu zábavnosti, s marnotratným synem ze trojky se stran dojemného rodinného sbližování a odpouštění hříchů minulosti naštěstí pracuje s mírou, Reggie se po letech útlaku a posměchu konečně dočkal vytoužené satisfakce [spoiler](krátká, ale výživná rozcvička)[/spoiler], scéna havárie vrtulníku nedopadla trikově tak přeplácaně ve stylu rychlé a zběsilé konkurence, jak naznačovaly trailery a nepříliš zajímavá policejní omladina je oproti trojce chvályhodně upozaděna. Příště prosím ubrat na svatbách a potomcích, přidat na mrtvolách a honičkách a v kině znovu chybět nebudu*:)*.
7/10
0 0
Nejslabší díl, ale pořád jsem rád, že to vzniklo
A Bay fakt pobavil :D
906680
Nejslabší díl, ale pořád jsem rád, že to vzniklo  [spoiler]A Bay fakt pobavil *:D*[/spoiler]
0 0

7.5/10

Je to takových slabších 8/10 s tím, že jsem si to neskutečně užil od začátku do konce (i ta první půlka mě bavila). A proto mě ty zakopnutí co ten film má trochu mrzí.

Asi největší průser jsou záporáci. Eric Dane má sice charisma, ale film ho vůbec nedokáže prodat jako military záporáka a o nějakém vyhrocení mezi ním a hlavní dvojicí nemůže být řeč (a vzhledem k tomu co má na svědomí to dost bolí). Chápu že se šetřilo, aby rozpočet zůstal v rozumných mezích, ale spíš to chtělo těch pár mega navíc investovat do někoho vhodnějšího. A pak místo toho aby to bylo přímočařejší a lépe to zacementovalo hlavní zápletku atd., tak je tam nadhozených hromada věcí/postav úplně zbytečně a filmu by to bez nich vyloženě prospělo - Kapitánova dcera, Mikeova žena (Gabrielle Union v tady v té pozoci fungovala výrazně líp, nemluvně o Paule Nunez, kterou tak divně odsunuli), Mikovi panické ataky které ale jeho vývoji nic nedají, nějaký random agent FBI, podzápletka s jasně vyditelnou krysou na oddělení. Místo tohohle měli prodat záporáky, líp se soustředit na vztah Mike/Armando atd.

Ale jinak to šlapalo. Chemie mezi hlavní dvojkou funguje pořád na jedničku (Smith cool hláškař a Lawrence v přiajtelných mezích otravný a řešící zase nějakou ptákovinu) a je až k neuvěření jak elegantně dokáží prodat to fungovaní v rámci týmu s omladinou, kde v předchozím díle to bylo příjemné oťukování. To že ty postavy jsou pořád stejný jako výtku osobně nevidím. Akce ne teda hrozně super a to by mělo být skoro až nejdůležitější. Režiséři jsou neskutečná šikulové a jsem rád, že jen lacině nekopírují co bylo posledně, ale trošičku si s tím hrají. A moje vnitřní povrchní já si upřímně užilo 2 vteřinový záběr na Vanessu Hudgens v košily a spodním prádle.
906620
Je to takových slabších 8/10 s tím, že jsem si to neskutečně užil od začátku do konce (i ta první půlka mě bavila). A proto mě ty zakopnutí co ten film má trochu mrzí. Asi největší průser jsou záporáci. Eric Dane má sice charisma, ale film ho vůbec nedokáže prodat jako military záporáka a o nějakém vyhrocení mezi ním a hlavní dvojicí nemůže být řeč (a vzhledem k tomu co má na svědomí to dost bolí). Chápu že se šetřilo, aby rozpočet zůstal v rozumných mezích, ale spíš to chtělo těch pár mega navíc investovat do někoho vhodnějšího. A pak místo toho aby to bylo přímočařejší a lépe to zacementovalo hlavní zápletku atd., tak je tam nadhozených hromada věcí/postav úplně zbytečně a filmu by to bez nich vyloženě prospělo - [spoiler]Kapitánova dcera, Mikeova žena (Gabrielle Union v tady v té pozoci fungovala výrazně líp, nemluvně o Paule Nunez, kterou tak divně odsunuli), Mikovi panické ataky které ale jeho vývoji nic nedají, nějaký random agent FBI, podzápletka s jasně vyditelnou krysou na oddělení.[/spoiler] Místo tohohle měli prodat záporáky, líp se soustředit na vztah Mike/Armando atd. Ale jinak to šlapalo. Chemie mezi hlavní dvojkou funguje pořád na jedničku (Smith cool hláškař a Lawrence v přiajtelných mezích otravný a řešící zase nějakou ptákovinu) a je až k neuvěření jak elegantně dokáží prodat to fungovaní v rámci týmu s omladinou, kde v předchozím díle to bylo příjemné oťukování. To že ty postavy jsou pořád stejný jako výtku osobně nevidím. Akce ne teda hrozně super a to by mělo být skoro až nejdůležitější. Režiséři jsou neskutečná šikulové a jsem rád, že jen lacině nekopírují co bylo posledně, ale trošičku si s tím hrají. A moje vnitřní povrchní já si upřímně užilo 2 vteřinový záběr na Vanessu Hudgens v košily a spodním prádle.
7.5/10
0 0
reaguje na: davidb
Coz nic nemeni na tom, ze poslouchat jeho pani je masochismus.
906523
906457
1 0
reaguje na: Corvus
tak fukocast si vzdy pustam az po pozreti filmu... v principe to robi pre ludi co ten-ktory film vidiet nechcu :)
906457
906452
0 0
reagují: vZeč

†††

Kdyby to někoho napadlo: nelezte na Fukův podcast. K Mizerům tam s tou ignorantkou, která filmům rozumí asi jako já, když Babiš začne plácat ve sněmovně, spoilerují jako prase. Ostatně jako vždy... Idiocie.
906452
†††
5 0
reagují: davidb
reaguje na: RainMakeR
nooo.. Smith je evidentně ve formě :D
906414
nooo.. Smith je evidentně ve formě *:D*
906294
0 0

6/10

Pro mě má ten film dvě půlky. První nudnou, zdlouhavou, utahanou, s trapnými vtipy, šíleným close-upy a nezajímavou zápletkou, a pak přijde Reggie. Od tý doby to je film, na kterej jsem do toho kina šel. Akce a vtipy do sebe začnou zapadat a bejt takovej celou stopáž, tu 7 nebo 8 by dostal.
Škoda první půlky, ale nakonec jsem z kina odcházel díky finále spíš s úsměvem.
906407
Pro mě má ten film dvě půlky. První nudnou, zdlouhavou, utahanou, s trapnými vtipy, šíleným close-upy a nezajímavou zápletkou, a pak přijde Reggie. Od tý doby to je film, na kterej jsem do toho kina šel. Akce a vtipy do sebe začnou zapadat a bejt takovej celou stopáž, tu 7 nebo 8 by dostal.  Škoda první půlky, ale nakonec jsem z kina odcházel díky finále spíš s úsměvem.
6/10
3 0
reaguje na: RainMakeR
Ta dvojka (miluju jí a neomlouvám se za to nikomu) ale skončila tehdy v mínusu. A to se v Hollywoodu neodpouští. Ta pauza byla čistě proto, že ani Bruckheimer, ani Bay si tenkrát neuměli něco odepřít. Proč myslíš, že to byl tehdy jejich poslední společný projekt?
906402
906294
7 0

Stále šlape

Za mňa film super, zábavný. Občas mi vadili tie klasické umelé pózy ženských, viď. disco scéna na svadbe, ale vtipné to je stále, užil som si to.
906383
Stále šlape
3 0
reaguje na: RainMakeR
Po přepálené a zdlouhavé dvojce byl Smith největší hvězdou Hollywoodu, tudíž Mizery nepotřeboval. Až jeho kariéra nabrala klesající tendenci, vzal týmovku, která nepomohla, proto byl rád za třetí Mizery.
906304
906294
10 0
Průser byl že po mega nejvíc nášlapane dvojce bylo 16 let klid. Tam měli už dávno být 2-3 díly.:o

Mohla to být série ve stylu MI, nebo FaF .. 8)

Miami je přece tak parádní místo.... Viz nedávný trailer na nový GTA ... 8)

Teď už ti dva vpodstatě nemají co dát. Jsou staří a nudní.:-

Taková Smrtonosná zbraň měla 4 díly během 11 let! (Googlil jsem).:+
906294
Průser byl že po mega nejvíc nášlapane dvojce bylo 16 let klid. Tam měli už dávno být 2-3 díly.*:o* Mohla to být série ve stylu MI, nebo FaF .. *8)* Miami je přece tak parádní místo.... Viz nedávný trailer na nový GTA ... *8)* Teď už ti dva vpodstatě nemají co dát. Jsou staří a nudní.*:-* Taková Smrtonosná zbraň měla 4 díly během 11 let! (Googlil jsem).*:+*
7 -1
reagují: Slamak1, imf, ovmartin23
:D