Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Špionážní Argylle s Cavillem je propadák. Opravdu Vaughn a Apple prošustrovali 200 milionů?

příspěvky 21 - 32 Napsat příspěvek
reaguje na: ovmartin23
Taky ten film můžou táhnout divačky, co jdou na Sydney a chlapi, co jdou na Glena Powella, je to pestrý svět, který nám komentář moviezone odmítá odkrýt. :-)
894372
Taky ten film můžou táhnout divačky, co jdou na Sydney a chlapi, co jdou na Glena Powella, je to pestrý svět, který nám komentář moviezone odmítá odkrýt. :-)
894356
2 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
No však právě, oni jsou úplně v klidu, proto bych se po jednom (dejme tomu větším) zakopnutí vůbec nevzrušoval. Předpokládám, že v té divizi nedělají idioti, takže jim bylo a stále je jasné, že ne všechno, na co sáhnou, se promění ve zlato a sem tam prostě (za hodně peněz) nevyprodukují dobrý film nebo velký hit.

Nákup kin nebo někoho z big five by jim imho nic moc nepřinesl. Divizi na produkování obsahu pro své železo už mají, tak k čemu vyhazovat prachy za takovou akvizici a přebírat k tomu jejich dluhy (a odbory:)). Tohle mi dávalo smysl jen v době, když odklepli projekt atv+ (velký katalog obsahu snadno a rychle na day one). A stejně do toho nešli a začali na zelené louce.

Pokud vůbec, tak bych z těch dvou sázel na Amazon, Bezos a spol. jsou, co se týče nějaké dlouhodobé koncepce, dost střelci, zkouší kde co a (zatím) taky mají cash na rozdávání.
894370
No však právě, oni jsou úplně v klidu, proto bych se po jednom (dejme tomu větším) zakopnutí vůbec nevzrušoval. Předpokládám, že v té divizi nedělají idioti, takže jim bylo a stále je jasné, že ne všechno, na co sáhnou, se promění ve zlato a sem tam prostě (za hodně peněz) nevyprodukují dobrý film nebo velký hit. Nákup kin nebo někoho z big five by jim imho nic moc nepřinesl. Divizi na produkování obsahu pro své železo už mají, tak k čemu vyhazovat prachy za takovou akvizici a přebírat k tomu jejich dluhy (a odbory*:)*). Tohle mi dávalo smysl jen v době, když odklepli projekt atv+ (velký katalog obsahu snadno a rychle na day one). A stejně do toho nešli a začali na zelené louce. Pokud vůbec, tak bych z těch dvou sázel na Amazon, Bezos a spol. jsou, co se týče nějaké dlouhodobé koncepce, dost střelci, zkouší kde co a (zatím) taky mají cash na rozdávání.
894366
0 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Imo provozovatele kin davaji ke koupi dnes smysl uz jen Amazonu, nikomu dalsimu.
894367
Imo provozovatele kin davaji ke koupi dnes smysl uz jen Amazonu, nikomu dalsimu.
894366
3 0
reagovat
reaguje na: Polux
No hlavní rozdíl je, že Netflix tohle točil na dluh a Apple má násobně velké meziroční přírůstky zisku jenom v tomto úzkém segmentu (služby bez plateb). :)

Ale pořád jsou to přizdisráči a měli si dát dávno do košíku myšáka a AMC spíš než se snažit točit....
894366
No hlavní rozdíl je, že Netflix tohle točil na dluh a Apple má násobně velké meziroční přírůstky zisku jenom v tomto úzkém segmentu (služby bez plateb). :) Ale pořád jsou to přizdisráči a měli si dát dávno do košíku myšáka a AMC spíš než se snažit točit....
894363
2 0
reagují: Polux, The Joker
reagovat
Zase tak černě bych to minimálně u Applu (Amazon je jiná kategorie) neviděl. Jo, až bude mít v řadě pět takových finančních i kritických zklamání (a je otázkou, jak velké zklamání to vůbec je/bude - cílovka na streamu nemá úplně stejné preference, jako ta v kinech), jako je Argylle, tak jasně, ale kolik takových průserů za podobné prachy už vyplodil Netflix a přesto jede vesele dál?

Poznámka o nejhodnotnější firmě světa tady už padla, core business, který jim generuje neskutečné zisky, mají úplně někde jinde a stream je jen jejich sidejob, který jim produkuje content k jejich extra drahému hw (nově vision pro, atd.). Jo, většina z jejich subs základny se asi bude skládat z lidí, kteří si koupili nějaké jejich železo, ale tak pro tyhle lidi tu službu taky primárně dělali. Jobs/Cook a spol. šli vždycky cestou in house řešení a marže a ne ovládnutí podílu na trhu (že to tak u některých jejich produktů dopadlo je spíše vítaný bonus).

Spíše se divím, že Vaughna nahnali do kin. Tam, kde jsou nějaké ambice na děkovačky na pódiu a tam, kde ty projekty začaly ještě před tím, než do nich vstoupil Apple (tudíž už tam byly dojednány nějaké dealy s 3P ohledně kino distribuce), to dává jasný smysl, ale válečná dobovka z WW2 bez nějakých hvězd (ne, Cavill to fakt není, ten je někde na úrovni Pratta;), kdyby ukecali Cruise, Pitta nebo Lea, tak je to hned o něčem jiném) a ještě k tomu kvalitativně "nejistá"? Cílovka, která na podobné žánry stále ještě chodí do kina, je po pandemii úplně minimální. Je to sice jen přivýdělek (tady zrovna moc ne, no:D) a hlavně promo na stream, ale Cook by si tady ušetřil nervózní facetime cally s akcionáři, kteří si někde přečetli, že Apple jde kvůli předraženému/v kinech nevýdělečnému contentu pro jejich nový kýbl na hlavě k zemi:)
894363
Zase tak černě bych to minimálně u Applu (Amazon je jiná kategorie) neviděl. Jo, až bude mít v řadě pět takových finančních i kritických zklamání (a je otázkou, jak velké zklamání to vůbec je/bude - cílovka na streamu nemá úplně stejné preference, jako ta v kinech), jako je Argylle, tak jasně, ale kolik takových průserů za podobné prachy už vyplodil Netflix a přesto jede vesele dál? Poznámka o nejhodnotnější firmě světa tady už padla, core business, který jim generuje neskutečné zisky, mají úplně někde jinde a stream je jen jejich sidejob, který jim produkuje content k jejich extra drahému hw (nově vision pro, atd.). Jo, většina z jejich subs základny se asi bude skládat z lidí, kteří si koupili nějaké jejich železo, ale tak pro tyhle lidi tu službu taky primárně dělali. Jobs/Cook a spol. šli vždycky cestou in house řešení a marže a ne ovládnutí podílu na trhu (že to tak u některých jejich produktů dopadlo je spíše vítaný bonus). Spíše se divím, že Vaughna nahnali do kin. Tam, kde jsou nějaké ambice na děkovačky na pódiu a tam, kde ty projekty začaly ještě před tím, než do nich vstoupil Apple (tudíž už tam byly dojednány nějaké dealy s 3P ohledně kino distribuce), to dává jasný smysl, ale válečná dobovka z WW2 bez nějakých hvězd (ne, Cavill to fakt není, ten je někde na úrovni Pratta*;)*, kdyby ukecali Cruise, Pitta nebo Lea, tak je to hned o něčem jiném) a ještě k tomu kvalitativně "nejistá"? Cílovka, která na podobné žánry stále ještě chodí do kina, je po pandemii úplně minimální. Je to sice jen přivýdělek (tady zrovna moc ne, no*:D*) a hlavně promo na stream, ale Cook by si tady ušetřil nervózní facetime cally s akcionáři, kteří si někde přečetli, že Apple jde kvůli předraženému/v kinech nevýdělečnému contentu pro jejich nový kýbl na hlavě k zemi*:)*. 
1 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: ovmartin23
Dvě věci.
Píšeme o Sydney a na Glena určitě ženy také chodí, to máš recht. Já o něm psal v souvislosti s filmem v tržbách dříve skoro pokaždé, teďka už na něj zapomínám, protože mě nevzrušuje.
894357
Dvě věci. Píšeme o Sydney a na Glena určitě ženy také chodí, to máš recht. Já o něm psal v souvislosti s filmem v tržbách dříve skoro pokaždé, teďka už na něj zapomínám, protože mě nevzrušuje.
894356
4 0
reagovat
Každý týden píšete o Sidney Sweeney. Netáhnou ten film spíše ženské chodící na Glena Powella?
894356
Každý týden píšete o Sidney Sweeney. Netáhnou ten film spíše ženské chodící na Glena Powella?
5 -1
reagovat
Souhlasim s Tedem, ze Amazon a Apple do toho sli s nejakou predstavou, ale ta se absolutne netrefila a ted dochazi k nejaky rekalibraci. Amazon v pristim roce a pul bude mit jen jeden drahy film - Red One, roztoceny uz pred premierou Black Adama (a pry ma strasny zkusebky) a jeden drahy serial - Prsteny moci, kdyz se nechali nalakat do garance rad. Jinak pusobi, ze se snazi kopirovat Netflix. U Apple je to slozitejsi. Argument ze filmy jako Napoleon nebo Argylle jsou reklamou na jejich stream... Jako fakt? Prumerne az mizerne hodnoceny kousky za nesmyslnej peniz lakaji na stream, kde se miji mnozstvi s cenou a uz ani nejde argumentovat "kvalitou". Kdyz tam startovalo Ghosted, tak stacilo necelych 400K US domacnosti, aby to tam melo rekordni sledovanost. Jestli neco, tak ten stream jde opacnym smerem - misto co nejsirsiho publika spis dela dojem, ze dnes tam 90% subs jsou jen lidi, co od Apple koupi naprosto vse. Tady fakt uz zustavaji pouze nejake vztahy, snaha polidstit firmu a takove, jako motivace. Pokud necekaji na Disneyho, tak pusobi dojmem, ze tam neni vize a plan, ze jim ten stream ted tak trosku zustal na krku a ze budget radsi vyflakaj na dvou drahych filmech, protoze se jim pak Reynolds vyfoti s vr brylema nebo cim.
894354
Souhlasim s Tedem, ze Amazon a Apple do toho sli s nejakou predstavou, ale ta se absolutne netrefila a ted dochazi k nejaky rekalibraci. Amazon v pristim roce a pul bude mit jen jeden drahy film - Red One, roztoceny uz pred premierou Black Adama (a pry ma strasny zkusebky) a jeden drahy serial - Prsteny moci, kdyz se nechali nalakat do garance rad. Jinak pusobi, ze se snazi kopirovat Netflix. U Apple je to slozitejsi. Argument ze filmy jako Napoleon nebo Argylle jsou reklamou na jejich stream... Jako fakt? Prumerne az mizerne hodnoceny kousky za nesmyslnej peniz lakaji na stream, kde se miji mnozstvi s cenou a uz ani nejde argumentovat "kvalitou". Kdyz tam startovalo Ghosted, tak stacilo necelych 400K US domacnosti, aby to tam melo rekordni sledovanost. Jestli neco, tak ten stream jde opacnym smerem - misto co nejsirsiho publika spis dela dojem, ze dnes tam 90% subs jsou jen lidi, co od Apple koupi naprosto vse. Tady fakt uz zustavaji pouze nejake vztahy, snaha polidstit firmu a takove, jako motivace. Pokud necekaji na Disneyho, tak pusobi dojmem, ze tam neni vize a plan, ze jim ten stream ted tak trosku zustal na krku a ze budget radsi vyflakaj na dvou drahych filmech, protoze se jim pak Reynolds vyfoti s vr brylema nebo cim.
4 -1
reagují: Redee
reagovat
21 dni do Duny Amci pláčou. u nas aspon jdou nejake Česke filmy ,tak cekani na Dunu neni tak hrozne.
894352
21 dni do Duny Amci pláčou. u nas aspon jdou nejake Česke filmy ,tak cekani na Dunu neni tak hrozne.
1 0
reagovat
Tieto šialené rozpočty streamingových filmov, alebo šialené prachy za ich licenciu (viď. aj Knives out sequely) sú niečo ako taká streamovacia Zlatá horúčka, alebo Divoký Západ. Proste podobne ako sa X rokov bezbreho sťahovali upirátené online filmy až pokým tomu legislatíva postupne nepodráža nohy až nakoniec aj tí najlenivejší a najskúpejší nezaplatia proste pár evri mesačne aby mali Netflix a Disney a serú na to....tak rovnako tak proste je nástup streamov sprevádzaný obrovskými prachmi. 

Marketingovo a PR-ovo sa môžeme tváriť, že napr. Netflix už "nie je taký hot ako býval", ale to sú len také trápne bulvárne žvásty, ktovie nakoľko sú živené konkurenciou ktorá sa Netflix snaží skopnúť, lebo stále má najväčší počet subscriberov a za r. 2023 mal tržby 33 mld. dolárov a čistý zisk je cca nejakých 5,4 mld. dolárov. Tzn. Netflix a ďalší veľkí hráči sa váľajú v prachoch, kto môžeš, urvi si čo môžeš kým tento Klondike trvá a ak si neurveš, o pár rokov sa tomu tak či onak zatne tipec. 

Tzn. proste 200 mil. za Argylle je úplne čistá zlodejina, na ktorej sa nabalil Vaughn, producenti, právnici, a kadekto. 

Ale raz táto streaming wars niekde narazí, alebo skončí, niečo krachne a bude to problém, čo môže byť inak práve v Appli, pretože Apple je na trhu aj za Paramount+, ale míňa na svoj content strašné pálky v snahe zachovať si konkurencieschopnosť a aby "zostal v hre", ale jeho počet predplatiteľov tieto šialené rozpočty pokryť skrátka nemôže a ani nepokrýva. Aby to Tima Cooka alebo niekoho z manažmentu ešte nestálo eventuálne stoličku, keď sa niekto naozaj zamyslí nad tým prečo do riti niekto na streame ktorý má 5-inu subscriberov Netflixu niekto hádže Netflixovské prepálené rozpočty Scorsesemu, Vaughnovi, Scottovi, keď potom to ani nevyhrá ceny, ani to nemá nejakú vysokú sledovanosť, ani to nepritiahne významnejší počet subscriberov a v kinách to napoly alebo úplne prepadne. Divák a filmový fanouch sa síce môže tešiť z toho ako sa maestro Scorsese rozmáchol vo svojej 200+ minútovej freske o Indiánoch, ale biznisovo je to asi no prinajlepšom diskutabilný pomer náklad:výnos (a či sa tá prestíž oplatí až za takéto prachy...).

Proste Apple na to ide stratégiou "spend money to make money" čo sa môže v konečnom dôsledku vypomstiť, lebo no väčšinový divák na nejakého Argylla, Scorseseho a Napoleona serie, zaplatí si Netflix/Disney/Amazon/Max a Killers of the Flower Moon si pozrie na pirátskych streamoch, alebo ide do kina. 
894351
Tieto šialené rozpočty streamingových filmov, alebo šialené prachy za ich licenciu (viď. aj Knives out sequely) sú niečo ako taká streamovacia Zlatá horúčka, alebo Divoký Západ. Proste podobne ako sa X rokov bezbreho sťahovali upirátené online filmy až pokým tomu legislatíva postupne nepodráža nohy až nakoniec aj tí najlenivejší a najskúpejší nezaplatia proste pár evri mesačne aby mali Netflix a Disney a serú na to....tak rovnako tak proste je nástup streamov sprevádzaný obrovskými prachmi.  Marketingovo a PR-ovo sa môžeme tváriť, že napr. Netflix už "nie je taký hot ako býval", ale to sú len také trápne bulvárne žvásty, ktovie nakoľko sú živené konkurenciou ktorá sa Netflix snaží skopnúť, lebo stále má najväčší počet subscriberov a za r. 2023 mal tržby 33 mld. dolárov a čistý zisk je cca nejakých 5,4 mld. dolárov. Tzn. Netflix a ďalší veľkí hráči sa váľajú v prachoch, kto môžeš, urvi si čo môžeš kým tento Klondike trvá a ak si neurveš, o pár rokov sa tomu tak či onak zatne tipec.  Tzn. proste 200 mil. za Argylle je úplne čistá zlodejina, na ktorej sa nabalil Vaughn, producenti, právnici, a kadekto.  Ale raz táto streaming wars niekde narazí, alebo skončí, niečo krachne a bude to problém, čo môže byť inak práve v Appli, pretože Apple je na trhu aj za Paramount+, ale míňa na svoj content strašné pálky v snahe zachovať si konkurencieschopnosť a aby "zostal v hre", ale jeho počet predplatiteľov tieto šialené rozpočty pokryť skrátka nemôže a ani nepokrýva. Aby to Tima Cooka alebo niekoho z manažmentu ešte nestálo eventuálne stoličku, keď sa niekto naozaj zamyslí nad tým prečo do riti niekto na streame ktorý má 5-inu subscriberov Netflixu niekto hádže Netflixovské prepálené rozpočty Scorsesemu, Vaughnovi, Scottovi, keď potom to ani nevyhrá ceny, ani to nemá nejakú vysokú sledovanosť, ani to nepritiahne významnejší počet subscriberov a v kinách to napoly alebo úplne prepadne. Divák a filmový fanouch sa síce môže tešiť z toho ako sa maestro Scorsese rozmáchol vo svojej 200+ minútovej freske o Indiánoch, ale biznisovo je to asi no prinajlepšom diskutabilný pomer náklad:výnos (a či sa tá prestíž oplatí až za takéto prachy...). Proste Apple na to ide stratégiou "spend money to make money" čo sa môže v konečnom dôsledku vypomstiť, lebo no väčšinový divák na nejakého Argylla, Scorseseho a Napoleona serie, zaplatí si Netflix/Disney/Amazon/Max a Killers of the Flower Moon si pozrie na pirátskych streamoch, alebo ide do kina. 
4 -1
reagovat
Na dunu2 su už nejaké predikcie tržieb? 
894349
Na dunu2 su už nejaké predikcie tržieb? 
1 0
reagovat
150 mega pro romantickou komedii, to je velká paráda! 
894348
150 mega pro romantickou komedii, to je velká paráda! 
8 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se