Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Téma: Bude Napoleon dalším z řady kasovních propadáků Ridleyho Scotta?

příspěvky 21 - 30 Napsat příspěvek
reaguje na: Jerec
No ale jeho vynikající výkon s tím nemá vůbec nic společnýho. On byl skvělej herec i předtím a to z něj opravdu (bohužel) automaticky nedělá hvězdu na kterou budou chodit davy...
887370
No ale jeho vynikající výkon s tím nemá vůbec nic společnýho. On byl skvělej herec i předtím a to z něj opravdu (bohužel) automaticky nedělá hvězdu na kterou budou chodit davy...
887368
5 -1
reagují: Jerec
reagovat
 "Jokerova miliarda je sice pořád relativně čerstvá, ale tenkrát vážně nikdo nešel do kina na nového Phoenixe. Všichni šli na tu nejzajímavější postavu z DC Universa."
Tohle je hodně sporné prohlášení, jsou to spojené nádoby. Zvlášť, když jeho výkon všichni téměř jednohlasně adorují a staví na úroveň Ledgera.
887368
 "[url=https://film.moviezone.cz/joker/recenze]Jokerova[/url] miliarda je sice pořád relativně čerstvá, ale tenkrát vážně nikdo nešel do kina na nového Phoenixe. Všichni šli na tu nejzajímavější postavu z DC Universa." Tohle je hodně sporné prohlášení, jsou to spojené nádoby. Zvlášť, když jeho výkon všichni téměř jednohlasně adorují a staví na úroveň Ledgera.
4 -12
reagují: fr3ak
reagovat
Potáhne to hlavně Evropa, to bylo díky výběru látky jasné hned, stejně jako se to stalo v případě TLD (nehledě na, v podstatě záměrnou, sabotáž ze strany Disneyho ohledně kampaně) a HoG a předpokládám, že tomu tak bude i v případě dvojky Gladiatora, přece jen historický žánr v dnešní době už v kinech neletí tak, jako před těmi dvaceti lety.

Apple si uvědomil, že kvantitou nemůže s Netflixem, Disneym a Maxem soupeřit, tak se rozhodl na to jít po stránce kvality (pamatuji si, jak Apple při spuštění ATV+ dostal velkou  bídu za nuzné množství obsahu) a budovat si knihovničku primárně na základě prestiže, cen a obecně takového "certificate of quality" faktoru a zatím se tenhle elitářský přístup vyplácí, viz CODA. Jak dlouho bude Cupertino pokračovat v produkci podobných "výkladních skříní" za 200 mega, než přepnou na trend kvantity, ala první vlaštovka a nemilé překvapení v jednom Ghosted:D, je ale otázkou, byť prachy na to má. Ale než se tak případně stane, tak je imho fajn, že na trhu existuje hráč (ať už je to kdokoliv), který dokáže do kin tenhle typ "náročnějšího" obsahu dostat, ať už to dělá pro prachy, nebo sošky na poličce. 

P.S. Scott měl docela dost (finančních) propadáků nejen po roce 2000, ale také v 80s a 90s, tj. prakticky v průběhu celé své kariéry, takže v jeho případě to je business as usual:). Naštěstí se pokaždé najde nějaká dobrá duše, která mu těch 100 mega+ za jeho vizi na stůl vysází:+
887367
Potáhne to hlavně Evropa, to bylo díky výběru látky jasné hned, stejně jako se to stalo v případě TLD (nehledě na, v podstatě záměrnou, sabotáž ze strany Disneyho ohledně kampaně) a HoG a předpokládám, že tomu tak bude i v případě dvojky Gladiatora, přece jen historický žánr v dnešní době už v kinech neletí tak, jako před těmi dvaceti lety. Apple si uvědomil, že kvantitou nemůže s Netflixem, Disneym a Maxem soupeřit, tak se rozhodl na to jít po stránce kvality (pamatuji si, jak Apple při spuštění ATV+ dostal velkou  bídu za nuzné množství obsahu) a budovat si knihovničku primárně na základě prestiže, cen a obecně takového "certificate of quality" faktoru a zatím se tenhle elitářský přístup vyplácí, viz CODA. Jak dlouho bude Cupertino pokračovat v produkci podobných "výkladních skříní" za 200 mega, než přepnou na trend kvantity, ala první vlaštovka a nemilé překvapení v jednom Ghosted*:D*, je ale otázkou, byť prachy na to má. Ale než se tak případně stane, tak je imho fajn, že na trhu existuje hráč (ať už je to kdokoliv), který dokáže do kin tenhle typ "náročnějšího" obsahu dostat, ať už to dělá pro prachy, nebo sošky na poličce.  P.S. Scott měl docela dost (finančních) propadáků nejen po roce 2000, ale také v 80s a 90s, tj. prakticky v průběhu celé své kariéry, takže v jeho případě to je business as usual*:)*. Naštěstí se pokaždé najde nějaká dobrá duše, která mu těch 100 mega+ za jeho vizi na stůl vysází*:+*. 
1 -1
reagovat

Už se těším

Středa Praha CS sál Dolby Atmos
Za 300 po slevě 8):+
887363
Středa Praha CS sál Dolby Atmos Za 300 po slevě *8)**:+*
Už se těším
2 0
reagovat

Skloňování Apple

Prosím... Tede, vykašli se na nějaké skloňování slova (značky) Apple. "Appleu" fakt není správně, a tahá to za uši.
Buď napiš rovnou Applu, nebo zkrátka nech slovo Apple tak jak je. Ale... Kombinace obojího nejen, že je gramaticky úplně mimo, ale... Taky neskutečně tahá za uši. :D
887361
Prosím... Tede, vykašli se na nějaké skloňování slova (značky) Apple. "Appleu" fakt není správně, a tahá to za uši. Buď napiš rovnou Applu, nebo zkrátka nech slovo Apple tak jak je. Ale... Kombinace obojího nejen, že je gramaticky úplně mimo, ale... Taky neskutečně tahá za uši. *:D*
Skloňování Apple
8 -6
reagovat
Tak Ridley Scott je známý tím, že nikdy nedovolí pravdě, aby pokazila pěkný příběh, tedy v jeho případě spíš scénu.
887359
Tak Ridley Scott je známý tím, že nikdy nedovolí pravdě, aby pokazila pěkný příběh, tedy v jeho případě spíš scénu.
7 0
reagovat
Strašne by som chcel aby to bol začiatok niekoľkoročnej série kvalitných historických veľkofilmov a aby nato ľudia chodili.
887353
Strašne by som chcel aby to bol začiatok niekoľkoročnej série kvalitných historických veľkofilmov a aby nato ľudia chodili.
4 -2
reagovat
Taktika asi nová, nicméně naprosto logická, ale hlavně výhodná pro všechny zúčastněné strany. Velcí režiséři si natočí to, co je zrovna zajímá, nebo baví, bez toho, aniž by museli žebrat u klasických studií, která logicky hledí na zisk. Diváci si filmy svých oblíbených tvůrců užijí na velkém plátně, nebude to vykoupeno tím, že když produkuje Netflix, tak jen v obýváku. No a streamovací platformy se po nějakém čase pochlubí rekordní premiérou na své službě, ještě znásobenou tím, že se jednalo o kinohit (byť třeba ne zcela zaplacený).
887348
Taktika asi nová, nicméně naprosto logická, ale hlavně výhodná pro všechny zúčastněné strany. Velcí režiséři si natočí to, co je zrovna zajímá, nebo baví, bez toho, aniž by museli žebrat u klasických studií, která logicky hledí na zisk. Diváci si filmy svých oblíbených tvůrců užijí na velkém plátně, nebude to vykoupeno tím, že když produkuje Netflix, tak jen v obýváku. No a streamovací platformy se po nějakém čase pochlubí rekordní premiérou na své službě, ještě znásobenou tím, že se jednalo o kinohit (byť třeba ne zcela zaplacený).
1 -1
reagovat
Takze jsme presli z podporujte kinare na kupujte iPhony a na Amazonu? :D:D:D Jo, chapu. :)) Samozrejme lepsi, kdyz dotuji tahle velka jmena a umozni jim plnit si ty filmove sny, nez aby tocili veci z ranku Grey Man.

Jinak trzby jsou tady uplne fuk. Apple to patrne zapujcil Columbii jako Paramountu Killers. Ti zaplati marketing a distribuci, penize z kin si nechaji a jabko to ma zhodnocene v ramci budovani vztahu s talentem a ve snaze to povysit nad ostatni stream-filmy, ktery prijdou a po tak asi 72 hodinach odejdou.


Bobby: Pocitam, ze i o to jim jde, ne? O "polidsteni" tehle miliardovych korporaci a rekrutovani fandu, co se za ne pak budou rvat do roztrhani tela (tak jak si je roky cvicil napr Disney). To je pak idealni zakaznik. 
887346
Takze jsme presli z podporujte kinare na kupujte iPhony a na Amazonu? *:D**:D**:D* Jo, chapu. :)) Samozrejme lepsi, kdyz dotuji tahle velka jmena a umozni jim plnit si ty filmove sny, nez aby tocili veci z ranku Grey Man. Jinak trzby jsou tady uplne fuk. Apple to patrne zapujcil Columbii jako Paramountu Killers. Ti zaplati marketing a distribuci, penize z kin si nechaji a jabko to ma zhodnocene v ramci budovani vztahu s talentem a ve snaze to povysit nad ostatni stream-filmy, ktery prijdou a po tak asi 72 hodinach odejdou. Bobby: Pocitam, ze i o to jim jde, ne? O "polidsteni" tehle miliardovych korporaci a rekrutovani fandu, co se za ne pak budou rvat do roztrhani tela (tak jak si je roky cvicil napr Disney). To je pak idealni zakaznik. 
5 -4
reagovat
Hezkej článek. Je v tom vlastně pro mě spousta paradoxů. :D Tyhle legendární režiséři, kteří asi i měli ke streamování zpočátku odpor a hýčkali si kina, z toho teď vlastně autorsky možná nejvíc těží. Vůbec bych se nedivil, kdyby za pár let třeba Nolanovi ty jeho praktický efekty byl schopnej zaplatit taky jenom někdo takovej. Zároveň je paradoxní, že technologický korporace ve velkým defacto dotují vznik autorských a možná až artových filmů a produkují umění :D
887343
Hezkej článek. Je v tom vlastně pro mě spousta paradoxů. *:D* Tyhle legendární režiséři, kteří asi i měli ke streamování zpočátku odpor a hýčkali si kina, z toho teď vlastně autorsky možná nejvíc těží. Vůbec bych se nedivil, kdyby za pár let třeba Nolanovi ty jeho praktický efekty byl schopnej zaplatit taky jenom někdo takovej. Zároveň je paradoxní, že technologický korporace ve velkým defacto dotují vznik autorských a možná až artových filmů a produkují umění *:D*
10 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se