Potenciál & promarnění. Nacisti (obzvláště jejich "oblíbená" podskupina s dvěma blesky na klopě), ukryté zlato a partička soupeřících postav, která v průběhu děje řeší zejména to, jak zbohatnout, odklidit z cesty konkurenci (protože na charitu se tady nehraje) a při tom všem nepadnout za vlast, jsou taková příběhová tutovka, pokud chce někdo natočit zábavnou, stylovou a ideálně drsnou podívanou z doby konce války. Cením tvůrčí zápal a nadšení, bohužel žánrovou pecku se v tomhle případě tvůrcům natočit nepodařilo.
Tradiční ingredience podobných pokleslých žánrovek, tj. akce, vtip, brutalita, stylový audiovizuál a jistá brakovitost tady sice úplně nechybí, ale ani jedno z toho není ve filmu v příliš velkém množství a v příliš vysoké kvalitě, případně ne tak docela funguje (zvlášť kombinace dobových folkových písní (použitých jako satirický protiklad k právě probíhajícímu ději) a hudebního doprovodu ve stylu Morriconeho, potažmo Leoneho, potažmo Tarantina, který nemá daleko k označení "pocta na hraně vykrádačky"). Perličkou je pak vrchní esesák, který přehrává jako o život a moc mu to nejde - podle všeho mu asi nikdo na place neprozradil, že netočí parodii.
Celkově jeden z těch lepších příkladů současné produkce streamingové továrny na obsah a velký palec nahoru za tuzemskou stopu v řadách členů štábu před i za kamerou a masivní využití zdejších lokací (proč, sakra, podobný "nenáročný" projekt není schopen vyprodukovat někdo u nás, i kdyby to mělo být taky za prachy od Netflixu?), ale jedna obstojná akční sekvence s útěkem skrze městkou zástavbu, korunová soubojem jeden na jednoho, ve které si někdo ze štábu vzpomene, že by se s kamerou mohly během bitky dělat i trochu divočejší věci (třeba se dynamicky pohybovat okolo přítomných herců), na vynikající divácký zážitek bohužel nestačí.
6/10
870256
Potenciál & promarnění. Nacisti (obzvláště jejich "oblíbená" podskupina s dvěma blesky na klopě), ukryté zlato a partička soupeřících postav, která v průběhu děje řeší zejména to, jak zbohatnout, odklidit z cesty konkurenci (protože na charitu se tady nehraje) a při tom všem nepadnout za vlast, jsou taková příběhová tutovka, pokud chce někdo natočit zábavnou, stylovou a ideálně drsnou podívanou z doby konce války. Cením tvůrčí zápal a nadšení, bohužel žánrovou pecku se v tomhle případě tvůrcům natočit nepodařilo.
Tradiční ingredience podobných pokleslých žánrovek, tj. akce, vtip, brutalita, stylový audiovizuál a jistá brakovitost tady sice úplně nechybí, ale ani jedno z toho není ve filmu v příliš velkém množství a v příliš vysoké kvalitě, případně ne tak docela funguje (zvlášť kombinace dobových folkových písní (použitých jako satirický protiklad k právě probíhajícímu ději) a hudebního doprovodu ve stylu Morriconeho, potažmo Leoneho, potažmo Tarantina, který nemá daleko k označení "pocta na hraně vykrádačky"). Perličkou je pak vrchní esesák, který přehrává jako o život a moc mu to nejde - podle všeho mu asi nikdo na place neprozradil, že netočí parodii*:D*.
Celkově jeden z těch lepších příkladů současné produkce streamingové továrny na obsah a velký palec nahoru za tuzemskou stopu v řadách členů štábu před i za kamerou a masivní využití zdejších lokací (proč, sakra, podobný "nenáročný" projekt není schopen vyprodukovat někdo u nás, i kdyby to mělo být taky za prachy od Netflixu?), ale jedna obstojná akční sekvence [spoiler]s útěkem skrze městkou zástavbu, korunová soubojem jeden na jednoho[/spoiler], ve které si někdo ze štábu vzpomene, že by se s kamerou mohly během bitky dělat i trochu divočejší věci (třeba se dynamicky pohybovat okolo přítomných herců), na vynikající divácký zážitek bohužel nestačí.
6/10
reagovat
|