Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Dočkáme se filmové Zeldy?

příspěvky 1 - 18 Napsat příspěvek
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jack Black
936067
Jack Black
936036
0 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Princezna Broskvička Excuse me 😜
936066
Princezna Broskvička [url=https://youtu.be/qzfXxkHrIBM?si=nKsk-iER8C0tAz0Q]Excuse me[/url] 😜
936060
1 0
reagovat
Jak se do češtiny překládá Princezna Peach ?
936060
Jak se do češtiny překládá Princezna Peach ?
0 0
reagují: kristian.nguyen
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
To byla moje druhá volba. Třetí je Vin Diesel. 
936045
To byla moje druhá volba. Třetí je Vin Diesel. 
936044
1 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
The Rock
936044
The Rock
936036
0 0
reagují: connor
reagovat
reaguje na: connor
You jest, but... 🤔
936043
You jest, but... 🤔
936042
0 0
reagovat
reaguje na: Ex-SOLDIER
Chris Pratt.
936042
Chris Pratt.
936036
1 0
reagují: Ex-SOLDIER
reagovat
Premiéra 26. března roku 2027


I když Anya Taylor-Joy dabovala Peach, tak tu Zeldu by si mohla zahrát. Tipy na Linka?
936036
Premiéra 26. března roku 2027 I když Anya Taylor-Joy dabovala Peach, tak tu Zeldu by si mohla zahrát. Tipy na Linka?
1 0
reagují: Fatush, (=LIFTY=), connor
reagovat
Kouzlo Zeldy spočívá v tom, že progres je zcela individuální a každá situace nabízí k řešení množství iterací v závislosti na fantazii toho konkrétního hráče. Obávám se, že tohle jednorozměrné médium typu film, nebo seriál, nemůže zprostředkovat ani náhodou ..
868479
Kouzlo Zeldy spočívá v tom, že progres je zcela individuální a každá situace nabízí k řešení množství iterací v závislosti na fantazii toho konkrétního hráče. Obávám se, že tohle jednorozměrné médium typu film, nebo seriál, nemůže zprostředkovat ani náhodou ..
1 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Rozumiem ti, ale to neznamena, ze to je jediny sposob ako uchopit tu adaptaciu. Tak ako drviva vacsina divakov vedela o Mariovi len to, ze to je skakacka a este neskor mozno zavodna hra. Nestoji to na odkazoch. A ak je to potrebne, tak ich film vysvetli (powerupy).

Rovnako pri Zelde budu veci, ktore ty povazujes za klucove len cukrova posypka pre znalcov, ale gro bude stat na pribehu a sarmantnom spracovani “pre kazdeho”. Tak ako sa to podarilo SM.
868463
Rozumiem ti, ale to neznamena, ze to je jediny sposob ako uchopit tu adaptaciu. Tak ako drviva vacsina divakov vedela o Mariovi len to, ze to je skakacka a este neskor mozno zavodna hra. Nestoji to na odkazoch. A ak je to potrebne, tak ich film vysvetli (powerupy). Rovnako pri Zelde budu veci, ktore ty povazujes za klucove len cukrova posypka pre znalcov, ale gro bude stat na pribehu a sarmantnom spracovani “pre kazdeho”. Tak ako sa to podarilo SM.
868402
1 0
reagovat
O Zeldě jako o filmu se mluví už dlouho. Ale nikdy se k tomu Nintendo moc nemělo. Ovšem úspěch Super Maria u Nintendo vzbudilo ten zájem o filmové adaptace. A vlastně bych si Zeldu třeba ve stylu animace Kocoura v botách: Poslední přání dal. 
868417
O Zeldě jako o filmu se mluví už dlouho. Ale nikdy se k tomu Nintendo moc nemělo. Ovšem úspěch Super Maria u Nintendo vzbudilo ten zájem o filmové adaptace. A vlastně bych si Zeldu třeba ve stylu animace Kocoura v botách: Poslední přání dal. 
1 0
reagovat
reaguje na: Gorecki
Mario je primárně značka (samozřejmě, pro Hollywood je všechno primárně značka) a film na tom svým způsobem neměl co posrat. Každopádně na to narážím, pokud natočíš Indianu Jonese, akorát jako blonďáka v zelených šatičkách, tak to se Zeldou nemá nic společného. Film to klidně může být skvělý (ne že bych to čekal, ale může), jen jsem zvědavý, jestli se vůbec pokusí uchopit duši Zeldy a jak se jim to povede.

Jakože kdyžtak koukni na celé video, ale viz 30s z téhle sekce: link

Vem si Star Wars IV. Obecně super film, svým způsobem se i Zeldě docela blíží dějem... jen je prostě rozdíl najít světelný meč a časem třeba sám objevit, že umí i startovat oheň, řezat dveře apod. VS pasivně se dívat na plátno, kde to objevuje Luke.

Každopádně jasně, nepochybuju o schopnosti natočit zábavný film s postavou jménem Link.
868402
Mario je primárně značka (samozřejmě, pro Hollywood je všechno primárně značka) a film na tom svým způsobem neměl co posrat. Každopádně na to narážím, pokud natočíš Indianu Jonese, akorát jako blonďáka v zelených šatičkách, tak to se Zeldou nemá nic společného. Film to klidně může být skvělý (ne že bych to čekal, ale může), jen jsem zvědavý, jestli se vůbec pokusí uchopit duši Zeldy a jak se jim to povede. Jakože kdyžtak koukni na celé video, ale viz 30s z téhle sekce: https://youtu.be/e1DgzwNpJiQ?t=99 Vem si Star Wars IV. Obecně super film, svým způsobem se i Zeldě docela blíží dějem... jen je prostě rozdíl najít světelný meč a časem třeba sám objevit, že umí i startovat oheň, řezat dveře apod. VS pasivně se dívat na plátno, kde to objevuje Luke. Každopádně jasně, nepochybuju o schopnosti natočit zábavný film s postavou jménem Link.
868384
2 0
reagují: Gorecki
reagovat
reaguje na: (=LIFTY=)
Možná by byla lepší Zelda jako anime.
868400
Možná by byla lepší Zelda jako anime.
868368
5 0
reagovat
reaguje na: Gonzi
Samozrejme, ze preto, lebo je to megasilna znacka, ale urcite to bude jednoduchsie na spracovanie, ako hra o skakajucom fuzatom instalaterovi, ktory zbiera mince.8)
868384
Samozrejme, ze preto, lebo je to megasilna znacka, ale urcite to bude jednoduchsie na spracovanie, ako hra o skakajucom fuzatom instalaterovi, ktory zbiera mince.*8)*
868379
1 0
reagují: Gonzi
reagovat
Mno, tam kde je řekněme The Last Of Us naprosto snadno přenesitelné na plátno (protože síla originálu je v lineárním příběhu), tak Zelda je defacto nezpracovatelná (protože je to dobrá hra).

Celá pointa Zeldy, od počátku značky, byla přenést hráče do něčeho neznámého, kde může objevovat. To je přesně ta hra, která využívá sílu svého média a umožňuje prožít něco nového, objevovat něco neznámého, hledat cestu tajemným lesem, objevovat fyzické interakce, kombinace efektů atd. atp.

Vidět, že si lze vyrobit most přes řeku poražením stromu je něco úplně jiného, než to objevit sám. Jsem zvědavý, ale vlastně nechápu pointu (krom peněz).
868379
Mno, tam kde je řekněme The Last Of Us naprosto snadno přenesitelné na plátno (protože síla originálu je v lineárním příběhu), tak Zelda je defacto nezpracovatelná (protože je to dobrá hra). Celá pointa Zeldy, od počátku značky, byla přenést hráče do něčeho neznámého, kde může objevovat. To je přesně ta hra, která využívá sílu svého média a umožňuje prožít něco nového, objevovat něco neznámého, hledat cestu tajemným lesem, objevovat fyzické interakce, kombinace efektů atd. atp. Vidět, že si lze vyrobit most přes řeku poražením stromu je něco úplně jiného, než to objevit sám. Jsem zvědavý, ale vlastně nechápu pointu (krom peněz).
4 -2
reagují: Gorecki
reagovat
No, z Maria šla udělat blbinka pro děti a zároveň tlačení na nostalgii pro dospělé.  Obávám se, že Zelda (pokud budou chtít nadprumerny film) půjde udělat pouze pro odrostlejsi děti a o důležitou část publika tak přijdou. 
868368
No, z Maria šla udělat blbinka pro děti a zároveň tlačení na nostalgii pro dospělé.  Obávám se, že Zelda (pokud budou chtít nadprumerny film) půjde udělat pouze pro odrostlejsi děti a o důležitou část publika tak přijdou. 
2 0
reagují: spoock
reagovat
reaguje na: Izanagi

Aha

A já myslel ze tohle Excuse me :D
868339
A já myslel ze tohle [url=https://youtu.be/qzfXxkHrIBM]Excuse me[/url] *:D*
Aha
868337
1 0
reagovat
I po patnácti letech to pořád bolí...
868337
I po patnácti letech to pořád [url=https://www.youtube.com/watch?v=HBCzkz3gHb8]bolí[/url]...
2 0
reagují: kristian.nguyen
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist