Chazelle je masér a tomu magorovi co mu na něco takovýho odklepl prachy aby to vypadalo, tak jak to vypadá člověk musí aspoň takhle na dálku poděkovat. Zhruba třičtvrtě filmu sem byl naprosto nadšenej a lejzalo to 10/10, ale ke konci mi přišlo, že možná ani sám režisér/scénárista si nevšim, že uhnul kamsi do ztracena a občas se nechal až moc unášet. Například celou tu část s Maguirem a mafií bych z fleku vyházel a vůbec by to filmu nijak neublížilo (a hlavně bych tam pak nemusel čumět na scénu, kde ho ten mafán nechá odejít, což byla prostě blbost), klidně ať ten film má třeba čtyři hodiny, ale byl bych radši, kdyby byl vyplněnej něčím jiným než útěkem z podzemí (který bylo navíc v tak krátkým čase nevyužitý). Pak už mě serou spíš takový drobnosti jako je blití Margot - nemám problém, že se tam vyblila (to bylo naopak super ), ale spíš jakej přehnaneh gejzír z ní letěl. Jako kdyby měla v pajšlu kompresor a v krku hadici. Najednou mi přišlo, že čumím na úplně jinej film. A pak ještě ta závěrečná montáž by byla naprosto boží, kdyby tam nebyly ty záběry z novějších filmů, který pro mě byly jako kdyby mi najednou bez upozornění někdo vrazil facku. Kdyby ta montáž a jeho nadšení (tak jako když navštívil kino a uviděl diváky, jak sou u vytržení ze zvukovýho filmu) zůstalo jen v rámci tý doby (a že těch zásadních filmů už tehdá bylo dost) tak by to bylo super. Jenže tím montováním i "dnešních" filmů, aby se pak záběr zase vrátil zpátky do jeho časů se to celý rozpadlo a bylo to jako pěst na oko. Dát to do závěrečnejch titulků, neřekl bych ani hovno.
V každým případě výjimečnej film, u kterýho sem rád že vzniknul.
8/10 ale...
866214
Chazelle je masér a tomu magorovi co mu na něco takovýho odklepl prachy aby to vypadalo, tak jak to vypadá člověk musí aspoň takhle na dálku poděkovat. Zhruba třičtvrtě filmu sem byl naprosto nadšenej a lejzalo to 10/10, ale ke konci mi přišlo, že možná ani sám režisér/scénárista si nevšim, že uhnul kamsi do ztracena a občas se nechal až moc unášet. [spoiler]Například celou tu část s Maguirem a mafií bych z fleku vyházel a vůbec by to filmu nijak neublížilo (a hlavně bych tam pak nemusel čumět na scénu, kde ho ten mafán nechá odejít, což byla prostě blbost), klidně ať ten film má třeba čtyři hodiny, ale byl bych radši, kdyby byl vyplněnej něčím jiným než útěkem z podzemí (který bylo navíc v tak krátkým čase nevyužitý). Pak už mě serou spíš takový drobnosti jako je blití Margot - nemám problém, že se tam vyblila (to bylo naopak super *:+*), ale spíš jakej přehnaneh gejzír z ní letěl. Jako kdyby měla v pajšlu kompresor a v krku hadici. Najednou mi přišlo, že čumím na úplně jinej film. A pak ještě ta závěrečná montáž by byla naprosto boží, kdyby tam nebyly ty záběry z novějších filmů, který pro mě byly jako kdyby mi najednou bez upozornění někdo vrazil facku. Kdyby ta montáž a jeho nadšení (tak jako když navštívil kino a uviděl diváky, jak sou u vytržení ze zvukovýho filmu) zůstalo jen v rámci tý doby (a že těch zásadních filmů už tehdá bylo dost) tak by to bylo super. Jenže tím montováním i "dnešních" filmů, aby se pak záběr zase vrátil zpátky do jeho časů se to celý rozpadlo a bylo to jako pěst na oko. Dát to do závěrečnejch titulků, neřekl bych ani hovno.
V každým případě výjimečnej film, u kterýho sem rád že vzniknul.[/spoiler]
8/10 ale...
reagovat
|