Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Avatar dál plundruje kasy kin, už má skoro miliardu a půl dolarů!

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
reaguje na: AndyKaufman
Tomu se říká paradox, Andy:)
853549
Tomu se říká paradox, Andy:)
853548
1 -3
reagovat
reaguje na: kfk
On už ty tvoje příspěvky stejně skoro nikdo nečte, ale minimálně si je dávej do spoilerů, díky. 
853548
On už ty tvoje příspěvky stejně skoro nikdo nečte, ale minimálně si je dávej do spoilerů, díky. 
853547
7 -2
reagují: kfk
reagovat
reaguje na: Gladiator15
Beru to, že se RDA jako prvek recyklovat dá, ale nejsem ochotnej přistoupit na to, že je to zábavné. Mně jde o to opakování - RDA přijde, plení, Quaritch jako prodloužená ruka RDA jde po protagonistovi. K tomu seznamování s kmenem, první láska, Eywa pod vodou místo na souši,   .... vždyť je to stejný. 

Hele, na ten styčnej bod si vsadim. Ta generálka říkala, že bude Pandora něco jako ... už nevím, jak to formulovala .. předvoj? Něco jako bod pro další postup. Ale nechám se opravit.

A baví se o tom, kdo ji vojel, ne o tom, kdo by ji vojel.
853547
Beru to, že se RDA jako prvek recyklovat dá, ale nejsem ochotnej přistoupit na to, že je to zábavné. Mně jde o to opakování - RDA přijde, plení, Quaritch jako prodloužená ruka RDA jde po protagonistovi. K tomu seznamování s kmenem, první láska, Eywa pod vodou místo na souši,   .... vždyť je to stejný.  Hele, na ten styčnej bod si vsadim. Ta generálka říkala, že bude Pandora něco jako ... už nevím, jak to formulovala .. předvoj? Něco jako bod pro další postup. Ale nechám se opravit. A baví se o tom, kdo ji [spoiler]vojel[/spoiler], ne o tom, kdo by ji [spoiler]vojel[/spoiler].
853545
1 -3
reagovat
reaguje na: kfk
Prepáč ale nerozumiem tomu. Kritizovať, že RDA je zase záporák, je ako keby si kritizoval Star Wars, že sa zase bojuje proti impériu, alebo Matrix, že sa zase bojuje proti strojom. Je to ústredný konflikt celej tej ságy. 
Kolonizácia. O iných planétach tam nepadlo ani slovo. Ide o kolonizáciu Pandory, pretože Zem umiera. Keď sa ľudia vracali, tak o nejak Amrite ešte nemali ani šajnu. Keď sme pri tej Amrite tak vieš čo blbosť je? Že za jeden rok, ľudia zistili že existuje, aké má účinky, vypracovali sofistikovaný spôsob ako loviť tulkuny a vedia jej cenu na trhu. Pritom ta látka sa ešte ani nemala šancu dostať na Zem, keďže let tam trvá nejakých 7 rokov.
To že sa tam niektoré charaktery dohadovali, kto je Kirin otec, beriem ako Joke. Vieme že Kiri má špeciálne prepojenie s Eywou, takže to určite nie je obyčajné dieťa.

Quaritch a Grace. Až keď sa ich linky dokončia, tak ti budem vedieť povedať, či to ich "kostrbatě naroubovaní" za to stálo.  Star Wars tiež dnes už nikto nekritizuje, že Anakin vôbec nemal byť Lukov otec a Leia jeho sestra. Tiež to bol retcon a nakoniec akú službu to tomu príbehu a postavám spravilo.
853545
[spoiler]Prepáč ale nerozumiem tomu. Kritizovať, že RDA je zase záporák, je ako keby si kritizoval Star Wars, že sa zase bojuje proti impériu, alebo Matrix, že sa zase bojuje proti strojom. Je to ústredný konflikt celej tej ságy.  Kolonizácia. O iných planétach tam nepadlo ani slovo. Ide o kolonizáciu Pandory, pretože Zem umiera. Keď sa ľudia vracali, tak o nejak Amrite ešte nemali ani šajnu. Keď sme pri tej Amrite tak vieš čo blbosť je? Že za jeden rok, ľudia zistili že existuje, aké má účinky, vypracovali sofistikovaný spôsob ako loviť tulkuny a vedia jej cenu na trhu. Pritom ta látka sa ešte ani nemala šancu dostať na Zem, keďže let tam trvá nejakých 7 rokov. To že sa tam niektoré charaktery dohadovali, kto je Kirin otec, beriem ako Joke. Vieme že Kiri má špeciálne prepojenie s Eywou, takže to určite nie je obyčajné dieťa. Quaritch a Grace. Až keď sa ich linky dokončia, tak ti budem vedieť povedať, či to ich "kostrbatě naroubovaní" za to stálo.  Star Wars tiež dnes už nikto nekritizuje, že Anakin vôbec nemal byť Lukov otec a Leia jeho sestra. Tiež to bol retcon a nakoniec akú službu to tomu príbehu a postavám spravilo. [/spoiler]
853538
6 0
reagují: kfk
reagovat
reaguje na: Incitatus
Jeho status byl adresovaný, to ano, ale velice povrchně. Oni je přece nechtěli přijmout - to je ta negace jeho statusu. Vždyť se tomu vyhýbali a dávali najevo, že to jejich válka není, což je samo o sobě hloupé, když se tenhle kmen zúčastnil události v jedničce. Proč by měli být tak nedůvěřiví a hostilní vůči někomu, kdo je sjednotil a kdo postrčil Eywu k akci? Najednou jsou "cizí"? Najednou to není jejich věc? Toruk Makto jsou kouzelná slůvka, která přemohla nevoli vůdce jejich kmene. Jenže tam žádná nevole být neměla. To není legenda, to se stalo "minulej pátek".

"Myslím, že když tě někdo zabije, je to.... trochu k nasrání." Prosím tě, řekni si tu větu třikrát nahlas :D 
Vždyť je to absurdní. Quaritch se takhle může objevit nesčetněkrát. To je ta negace uzavření prvního dílu. 

V rámci RDA a opakování ... Přece mluvím o tom, že je to stejný konstrukt.

"Hlavní záporák má překopírované vědomí do nového těla a chce pomstít smrt svého původního těla a ještě k tomu má syna, ale je to syn toho původního těla, tudíž má dilema v tom, do jaké míry ho brát jako syna. To je dle mého úsudku na základě toho, co znám, hodně originální premisa."
To je dost tvrdý béčko. Ale vtipy stranou. Neřekl jsem, že ten film nemá svá slušná místa, ale že se v zásadě jedná o tentýž příběh, hlavně narativní strukturu. 
Už nevím, jak jinak ... ale .. asi analogie:
New Hope
x
Force Awakens

"Grace je dítě Eywy. Je to úplně zjevné. Proč myslíš, že má ta postava ,,superschopnosti"? To, že tam dětí řeší otce je proto že nad tím takto nepřemýšleli a aby kolem toho bylo neznámo. "
Proč? Jak? Kde? Proč je v tý amniotický nádrži? Jako kdybychom přeskočili nějakej hlubokej subplot, kterej se odehrál mezi oběma filmy. Nojo, vlastně to se stalo. "Kiri, adoptivní dcera. Dítě Eywy" střih na amniotickou nádrž. That´s it. Vždyť je to tak laciný.
853543
Jeho status byl adresovaný, to ano, ale velice povrchně. Oni je přece nechtěli přijmout - to je ta negace jeho statusu. Vždyť se tomu vyhýbali a dávali najevo, že to jejich válka není, což je samo o sobě hloupé, když se tenhle kmen zúčastnil události v jedničce. Proč by měli být tak nedůvěřiví a hostilní vůči někomu, kdo je sjednotil a kdo postrčil Eywu k akci? Najednou jsou "cizí"? Najednou to není jejich věc? Toruk Makto jsou kouzelná slůvka, která přemohla nevoli vůdce jejich kmene. Jenže tam žádná nevole být neměla. To není legenda, to se stalo "minulej pátek". "Myslím, že když tě někdo zabije, je to.... trochu k nasrání." Prosím tě, řekni si tu větu třikrát nahlas :D  Vždyť je to absurdní. Quaritch se takhle může objevit nesčetněkrát. To je ta negace uzavření prvního dílu.  V rámci RDA a opakování ... Přece mluvím o tom, že je to stejný konstrukt. "Hlavní záporák má překopírované vědomí do nového těla a chce pomstít smrt svého původního těla a ještě k tomu má syna, ale je to syn toho původního těla, tudíž má dilema v tom, do jaké míry ho brát jako syna. To je dle mého úsudku na základě toho, co znám, hodně originální premisa." To je dost tvrdý béčko. Ale vtipy stranou. Neřekl jsem, že ten film nemá svá slušná místa, ale že se v zásadě jedná o tentýž příběh, hlavně narativní strukturu.  Už nevím, jak jinak ... ale .. asi analogie: New Hope x Force Awakens "Grace je dítě Eywy. Je to úplně zjevné. Proč myslíš, že má ta postava ,,superschopnosti"? To, že tam dětí řeší otce je proto že nad tím takto nepřemýšleli a aby kolem toho bylo neznámo. " Proč? Jak? Kde? Proč je v tý amniotický nádrži? Jako kdybychom přeskočili nějakej hlubokej subplot, kterej se odehrál mezi oběma filmy. Nojo, vlastně to se stalo. "Kiri, adoptivní dcera. Dítě Eywy" střih na amniotickou nádrž. That´s it. Vždyť je to tak laciný.
853540
1 -7
reagují: bodion, Incitatus
reagovat
reaguje na: kfk
Grace je dítě Eywy. Je to úplně zjevné. Proč myslíš, že má ta postava ,,superschopnosti"? To, že tam dětí řeší otce je proto že nad tím takto nepřemýšleli a aby kolem toho bylo neznámo. 
Ale třeba si to Cameron ještě rozmyslí:D
853542
Grace je dítě Eywy. Je to úplně zjevné. Proč myslíš, že má ta postava ,,superschopnosti"? To, že tam dětí řeší otce je proto že nad tím takto nepřemýšleli a aby kolem toho bylo neznámo.  Ale třeba si to Cameron ještě rozmyslí*:D*
853538
2 0
reagovat
reaguje na: kfk
Sledoval si jiný film. K tomu co psal pode mnou Gladiator ještě dodám, že nikdo neignoroval status Toruca Makto. Díky tomu mu vlastně umožnili v tom kmenu být (není to explicitně řečeno, ale vyplývá to z jejich odmítavé reakce, že nebýt to někdo tak významný, tak je nepřijmou). Ještě díky jeho statusu ignorovali fakt, že není skutečný Navian a to paradoxně vyčítala šamanka jeho pětiprstým dětem (do čeho pak zasáhl vůdce toho kmene a řekl, že Jake/Toruc Makto je taky takový - z toho mi vyplývá, že si nedovolila podrývat samotného Toruca, ale mohl jsem něco přehlédnout. Viděl jsem to pouze jednou.) 

Slepá vendeta u Quaritche? Ehem.... viděl jsi první film? Nezabil ho Jake jen tak náhodou? Myslím, že když tě někdo zabije, je to.... trochu k nasrání. 

Přílet na planetu je úplně odlišný od jedničky. Už jen proto, jak to tam ,,rozpálí" a okamžité reakce domorodců. Ještě k tomu ten nástup armády vypadal strašně dobře. Přílet v jedničce byl emotivnější, ale po stránce efektivity dvojka vyhrává na plné čáře. 

Je asi úplně normální, aby se pokračovalo v motivech předchozího filmu, když se jedná o pokračování, proto nechápu, co je podivného na zobrazování kontratu lidské techniky a přírody když o tom ty filmy mají být? To je jako vyčítat terminátorovi 1 a 2, že jsou o zlé umělé inteligenci a dobrých lidech, kteří ji chtějí zastavit. To nás dostává k další výtce, Avatar 1 a 2 je narozdíl od T1 a T2 v mnoha věcech odlišný. A každý příběh je dnes archetypální. Avatar 2 ale tyto archetypy podává originálně stejně jako jiné filmy. Matrix je taky archetypální a typický film o vyvoleném v originálním prostředí. Avatar 2 ještě k tomu kombinuje více originálnějších témat, které nejsou tolik Mainstreamové.

Hlavní záporák má překopírované vědomí do nového těla a chce pomstít smrt svého původního těla a ještě k tomu má syna, ale je to syn toho původního těla, tudíž má dilema v tom, do jaké míry ho brát jako syna. To je dle mého úsudku na základě toho, co znám, hodně originální premisa. 

Ještě k tomu to originálním způsobem poukazuje na lov velryb a ta látka co z nich berou vůbec nehraje prim. Je to jen prostředek pro Quaritche jak na sebe přilákat Jaka. Nedá se to moc dobře srovnávat s Unobtaniem, které bylo ústředním macguffinem prvního filmu.

Ještě mě napadá, že ty archetypální věci v tomto prostředí prostě působí originálně už jen proto, že je ještě žádný film v takovém prostředí nezpracoval. Máme tu originální variaci na Tarzana (Spider) zachraňte Willyho (Syn a velryba) a na již řečenou Pocahontas (ale jak už bylo řečeno, tahle variace se dá najít v mnoha filmech a dá se říct, že tady se hodí víc než jinde protože se jedná o mimozemské prostředí.) 

Ještě dodám, že když ani lidé nejsou tak zlí když se nad jejich motivy zamyslíte. Toto dobře reflektují vystřižené scény s Parkerem Selfridgem z jedničky. 
853540
Sledoval si jiný film. K tomu co psal pode mnou Gladiator ještě dodám, že nikdo neignoroval status Toruca Makto. Díky tomu mu vlastně umožnili v tom kmenu být (není to explicitně řečeno, ale vyplývá to z jejich odmítavé reakce, že nebýt to někdo tak významný, tak je nepřijmou). Ještě díky jeho statusu ignorovali fakt, že není skutečný Navian a to paradoxně vyčítala šamanka jeho pětiprstým dětem (do čeho pak zasáhl vůdce toho kmene a řekl, že Jake/Toruc Makto je taky takový - z toho mi vyplývá, že si nedovolila podrývat samotného Toruca, ale mohl jsem něco přehlédnout. Viděl jsem to pouze jednou.)  Slepá vendeta u Quaritche? Ehem.... viděl jsi první film? Nezabil ho Jake jen tak náhodou? Myslím, že když tě někdo zabije, je to.... trochu k nasrání.  Přílet na planetu je úplně odlišný od jedničky. Už jen proto, jak to tam ,,rozpálí" a okamžité reakce domorodců. Ještě k tomu ten nástup armády vypadal strašně dobře. Přílet v jedničce byl emotivnější, ale po stránce efektivity dvojka vyhrává na plné čáře.  Je asi úplně normální, aby se pokračovalo v motivech předchozího filmu, když se jedná o pokračování, proto nechápu, co je podivného na zobrazování kontratu lidské techniky a přírody když o tom ty filmy mají být? To je jako vyčítat terminátorovi 1 a 2, že jsou o zlé umělé inteligenci a dobrých lidech, kteří ji chtějí zastavit. To nás dostává k další výtce, Avatar 1 a 2 je narozdíl od T1 a T2 v mnoha věcech odlišný. A každý příběh je dnes archetypální. Avatar 2 ale tyto archetypy podává originálně stejně jako jiné filmy. Matrix je taky archetypální a typický film o vyvoleném v originálním prostředí. Avatar 2 ještě k tomu kombinuje více originálnějších témat, které nejsou tolik Mainstreamové. [b]Hlavní záporák má překopírované vědomí do nového těla a chce pomstít smrt svého původního těla a ještě k tomu má syna, ale je to syn toho původního těla, tudíž má dilema v tom, do jaké míry ho brát jako syna. To je dle mého úsudku na základě toho, co znám, hodně originální premisa.  [/b] Ještě k tomu to originálním způsobem poukazuje na lov velryb a ta látka co z nich berou vůbec nehraje prim. Je to jen prostředek pro Quaritche jak na sebe přilákat Jaka. Nedá se to moc dobře srovnávat s Unobtaniem, které bylo ústředním macguffinem prvního filmu. Ještě mě napadá, že ty archetypální věci v tomto prostředí prostě působí originálně už jen proto, že je ještě žádný film v takovém prostředí nezpracoval. Máme tu originální variaci na Tarzana (Spider) zachraňte Willyho (Syn a velryba) a na již řečenou Pocahontas (ale jak už bylo řečeno, tahle variace se dá najít v mnoha filmech a dá se říct, že tady se hodí víc než jinde protože se jedná o mimozemské prostředí.)  Ještě dodám, že když ani lidé nejsou tak zlí když se nad jejich motivy zamyslíte. Toto dobře reflektují vystřižené scény s Parkerem Selfridgem z jedničky. 
853533
6 0
reagují: kfk
reagovat
reaguje na: Gladiator15
V pohodě. Já to stejně čekal:))))
Gró tradičního příběhu je uzavření pomocí kulminace střetu ve finálním aktu. Ten příběh vystavíš tak, že necháš diváka projít expozicí, necháš ho sžít se s charaktery (motivace apod.), tím pádem ho nechat investovat emoce a pak to necháš vyvrcholit na konci. Avatar 1 takhle krásně funguje. RDA dostala na prdel, záporný hrdina na konci zařval. Finito. Tím uzavřeš jeden oblouk.
Tím, že navrátil RDA a Quaritche, tím to dost narušil. Za prvé, RDA by už neměla figurovat jako hlavní záporák, stejně jako Quaritch - to je ta kritika. Quaritch získal skoro až nesmrtelnost a RDA má stále prostředky na plundrování. Je to boj proti větrným mlýnům. Takhle to můžeš opakovat donekonečna. To není dobrý příběh.
V jedničce to nebyla kolonizace, ale samotné Unobtanium. Ve dvojce je jasně řečeno (aspoň si za tím stojím dle paměti), že nejde o kolonizaci Pandory, ale o vybudování styčného bodu ve vesmíru pro kolonizování jiných planet. Ano, už to není jen malej piknik s bagrama, ale velké množství lidí, které se tam přesídlí ... ale není to kolonizace celé planety. Alespoň takhle jsem to pochopil. 
Jinak samozřejmě archetyp kolonizace vs. domorodci je v obou filmech. To bez debat.
Jasný, že se může RDA vrátit, ale koncepčně to nefunguje. Měla se vrátit jako subplot, nebo až ve trojce. Jde mi to, že to je opáčko z minula.
Upřímně, to s tou Grace mi uniklo. Ale potom něco nechápu. Vlastně mi to můžeš klidně vysvětlit. Proč některé charaktery mluví o tom, kdo "zbouchnul" Grace, pokud je to plod Eywy (mimochodem, hodně laciný způsob, jak tam narvat další charakter)?
Ty charaktery jsou mrtvé. Grace by se dala použít jako duch Eywy. Jako most mezi dvěma druhy. Předpokládám, že tohle je úloha Kiri. Problém je, že je její původ zmatečný, laciný a stroze okomentovaný v rámci dvou vět. Asi nejdebilnější expozice, jakou jsem kdy viděl.
Argument u Quaritche je prostě absurdní, nezlob se:) Ano, je zcela zjevné, proč tam ten charakter mají, ale v rámci nastaveného světa je to neskutečně hloupě zpracované. Grace i Quaritch si svou odbyli. Jsou tam - dle mě - kostrbatě naroubovaní.

K tomu spoileru:
Nerozumí tomu, co mi chceš říct. Je to stejný. Prostě konflikt mezi kobylkama a indiánama. V jedničce se taky snaží o diplomatické řešení, ale nic to nemění na koncepci příběhu.
853538
V pohodě. Já to stejně čekal:)))) Gró tradičního příběhu je uzavření pomocí kulminace střetu ve finálním aktu. Ten příběh vystavíš tak, že necháš diváka projít expozicí, necháš ho sžít se s charaktery (motivace apod.), tím pádem ho nechat investovat emoce a pak to necháš vyvrcholit na konci. Avatar 1 takhle krásně funguje. RDA dostala na prdel, záporný hrdina na konci zařval. Finito. Tím uzavřeš jeden oblouk. Tím, že navrátil RDA a Quaritche, tím to dost narušil. Za prvé, RDA by už neměla figurovat jako hlavní záporák, stejně jako Quaritch - to je ta kritika. Quaritch získal skoro až nesmrtelnost a RDA má stále prostředky na plundrování. Je to boj proti větrným mlýnům. Takhle to můžeš opakovat donekonečna. To není dobrý příběh. V jedničce to nebyla kolonizace, ale samotné Unobtanium. Ve dvojce je jasně řečeno (aspoň si za tím stojím dle paměti), že nejde o kolonizaci Pandory, ale o vybudování styčného bodu ve vesmíru pro kolonizování jiných planet. Ano, už to není jen malej piknik s bagrama, ale velké množství lidí, které se tam přesídlí ... ale není to kolonizace celé planety. Alespoň takhle jsem to pochopil.  Jinak samozřejmě archetyp kolonizace vs. domorodci je v obou filmech. To bez debat. Jasný, že se může RDA vrátit, ale koncepčně to nefunguje. Měla se vrátit jako subplot, nebo až ve trojce. Jde mi to, že to je opáčko z minula. Upřímně, to s tou Grace mi uniklo. Ale potom něco nechápu. Vlastně mi to můžeš klidně vysvětlit. Proč některé charaktery mluví o tom, kdo "zbouchnul" Grace, pokud je to plod Eywy (mimochodem, hodně laciný způsob, jak tam narvat další charakter)? Ty charaktery jsou mrtvé. Grace by se dala použít jako duch Eywy. Jako most mezi dvěma druhy. Předpokládám, že tohle je úloha Kiri. Problém je, že je její původ zmatečný, laciný a stroze okomentovaný v rámci dvou vět. Asi nejdebilnější expozice, jakou jsem kdy viděl. Argument u Quaritche je prostě absurdní, nezlob se:) Ano, je zcela zjevné, proč tam ten charakter mají, ale v rámci nastaveného světa je to neskutečně hloupě zpracované. Grace i Quaritch si svou odbyli. Jsou tam - dle mě - kostrbatě naroubovaní. K tomu spoileru: Nerozumí tomu, co mi chceš říct. Je to stejný. Prostě konflikt mezi kobylkama a indiánama. V jedničce se taky snaží o diplomatické řešení, ale nic to nemění na koncepci příběhu.
853535
1 -7
reagují: Gladiator15, Incitatus
reagovat
reaguje na: kfk
Ešte k tomu RDA, či sa niečo zmenilo.
No ano. Nie sú v totálnej vojne s Na'vi. Máš tam postavu rybára, ktorý tam jasne povie, že tu ja loviť tulkuny nechcem, lebo je tu veľa dedín a zaútočili by na nás. Pričom RDA má očividne všetky prostriedky na to, aby tie dediny spálila na popol a všetkých vyhladila. Ale nerobí to. Tonowari nám tak isto ešte predtým povedal, že on vojnu nevedie. Čiže obe strany sa tak nejak vzájomne ignorujú, pokiaľ teda niekto z nich neprekročí nejakú hranicu. Jedine Jake im tam momentálne zatápal.
853537
Ešte k tomu RDA, či sa niečo zmenilo. [spoiler]No ano. Nie sú v totálnej vojne s Na'vi. Máš tam postavu rybára, ktorý tam jasne povie, že tu ja loviť tulkuny nechcem, lebo je tu veľa dedín a zaútočili by na nás. Pričom RDA má očividne všetky prostriedky na to, aby tie dediny spálila na popol a všetkých vyhladila. Ale nerobí to. Tonowari nám tak isto ešte predtým povedal, že on vojnu nevedie. Čiže obe strany sa tak nejak vzájomne ignorujú, pokiaľ teda niekto z nich neprekročí nejakú hranicu. Jedine Jake im tam momentálne zatápal. [/spoiler]
853533
7 0
reagovat
reaguje na: kfk
Tie porovnania nemyslíš vážne. Že je v oboch filmoch ta zlá RDA? No to je ústredný konflikt celej ságy. Zoznamovanie sa s iným kmeňom. Obe filmy k tomu pristupujú s úplne iným konceptom. Motivačný prvok. Amrita nie je motivačný prvok, je to len vedľajší produkt. Motivácia je kolonizácia. Tá istá bola aj v jednotka. To je šokujúce, že sa RDA nevzdala svojej motivácie a vrátila sa. Grace nie je rodičovský typ. Fajn, prečo je to blbosť že má dieťa, keď to dieťa je očividne výsledkom Eywy a nie jej vôle? A vzniklo keď ona už bola v strome.  Sme nedávali pozor? Spider tiež nie je výsledkom Quaritchovej romantickej povahy, ale chuti si len tak niekde zamrdať. Nejaký retcon tam síce je, no nie je to nič strašné, ale hlavne je to dobrý retcon, pretože umožní tým postavám rásť.
Bez jízlivosti to nešlo :D
853535
Tie porovnania nemyslíš vážne. Že je v oboch filmoch ta zlá RDA? No to je ústredný konflikt celej ságy. Zoznamovanie sa s iným kmeňom. Obe filmy k tomu pristupujú s úplne iným konceptom. Motivačný prvok. Amrita nie je motivačný prvok, je to len vedľajší produkt. Motivácia je kolonizácia. Tá istá bola aj v jednotka. To je šokujúce, že sa RDA nevzdala svojej motivácie a vrátila sa. Grace nie je rodičovský typ. Fajn, prečo je to blbosť že má dieťa, keď to dieťa je očividne výsledkom Eywy a nie jej vôle? A vzniklo keď ona už bola v strome.  Sme nedávali pozor? Spider tiež nie je výsledkom Quaritchovej romantickej povahy, ale chuti si len tak niekde zamrdať. Nejaký retcon tam síce je, no nie je to nič strašné, ale hlavne je to dobrý retcon, pretože umožní tým postavám rásť. Bez jízlivosti to nešlo *:D*
853533
11 0
reagují: kfk
reagovat
reaguje na: Gonzi
Moc jsem se do toho zapojovat nechtěl, ale když prostě Cival napsal tu blbost, nešlo to jinak.
Debata ohledně originálních příběhů je fakt běh na dlouhou trať a nikam bychom se asi nedostali, jelikož by to zavánělo i filozofickou rozpravou. Tohle není debata o tom, jestli bylo první vejce, nebo slepice.
Pakliže bychom se bavili konkrétně o Avatar: The Way of Water, tak u něj bychom se někam dostat mohli.
Ten příběh není špatný proto, že je archetypální. Tím přece byla i jednička. Kvanta jiných filmů/knih, ať už úspěšných, či nikoliv, přijímá stejná schémata. Což většinou spadá do podobné kritiky typu: "tohle by se ve skutečnosti nestalo / takhle to my neděláme" - takovou kritiku necháme plebsu.
U jedničky to navíc problém nebyl, ačkoliv to spousta lidí kritizovala. Pro mě osobně to problém nebyl nikdy. U dvojky by tomu bylo stejně, kdyby se tak tristně neopakovali - já už tam vidím formální (narativní) problém, neboli faux pas ve vyprávění a vystavění.

expozice:

Avatar
Seznámení s lidskou destruktivitou a absentujícímu respektu k přírodě. Plundrování přírodního bohatství a oportunistické chování těch ziskuchtivých.
Lidé ---> kobylky.
Avatar - The Way of Water:
RDA se vrací a pomocí krátké sekvence nám je naservírována némlich ta stejná expozice v podobě přistávání vesmírných lodí pomocí vizuálně explicitní destrukce flory a fauny. Jde o tu stejnou expozici, která pokračuje v založeném táboře, kde generál Ardmore vysvětluje, že už nejde jen o nerostné bohatství, ale o přesídlování druhu a vytvoření styčného bodu na Pandoře (kobylky). Zárověň nám Cameron znovu nastiňuje (jako v Propasti, nebo v prvním Avatarovi) monstrozní obludnost lidské techniky vs. jemná a organická příroda.

záporné postavy:

Avatar:
RDA - odosobněná, korporátní, oportunistická masa, která reflektuje chování společnosti
Quaritch - oportunista a pragmatik, jehož motivace přejde v osobní vendetu vůči Jakeovi.
Avatar - The Way of Water
RDA - změnilo se něco?
Quaritch - přidal se archetyp Achaba, ale jde stále o vendetu, jen tentokrát slepou

konkrétní motivační prvek:
Avatar:
Unobtanium
Avatar - The Way of Water
Amrita (škoda komentovat)

seznamování s kulturou:
Avatar:
Prostřednictvím Jakea rozeznáváme kontrast mezi kolonizátory a přírodou spjaté Navi. Poznáváme jejich spiritualitu, duševní hloubku, zvyky, jejich způsob života a společenské vazby. Pro diváka introspektivní momenty.
Avatar - The Way of Water:
Tentokrát jsou to "Forest People" vs. "Sea People". Pomocí kontrastu mezi nimi vídáme ty stejné nuance - předsudky, xenofobie atd.

Je to némlich to stejný. Ano, přidaly se nějaké další archetypy, ale je to nástavba již odvyprávěného příběhu z jedničky. Navíc neuzavřeného příběhu - což je na Camerona dost nestandardní.
Nejhorší na tom všem je, že je to místy neskutečně hloupé, jelikož se neguje první Avatar hned několikrát. 
1) (to není spoiler, jelikož je to vykecaný v první půlhodince, navíc zcela jasně implikujcím střihem na Spidera)
Quaritch a Dr. Augustineová mají potomky, ačkoliv jejich charaktery byly zcela zjevně napsány bez tužby je mít. To nejsou rodičovské typy. Augustinová je příliš zodpovědná na to, aby měla děti v rámci své práce a oddanosti k vědeckému výzkumu. Quaritch je pragmatik. Neměl by z toho užitek. A rozhodně to není pečující typ.
2) Toruk Makto - Jake ztratil společenský status, který byl pro všechny kmeny, jež se řídí spiritualitou tak zásadní; pro kmeny, které se toho účastnily, je to i po pár letech stále živé téma, to není legenda - oni to zažili; tato extatická událost pohla přírodou a zúčastnila se jí i Eywa - to se nedá jen tak ve scénáři přejít.
- to je kritika v rámci již nastaveného světa a jeho vlastních pravidel

Prosím o relevantní argumenty bez jízlivosti.
853533
Moc jsem se do toho zapojovat nechtěl, ale když prostě Cival napsal tu blbost, nešlo to jinak. Debata ohledně originálních příběhů je fakt běh na dlouhou trať a nikam bychom se asi nedostali, jelikož by to zavánělo i filozofickou rozpravou. Tohle není debata o tom, jestli bylo první vejce, nebo slepice. Pakliže bychom se bavili konkrétně o Avatar: The Way of Water, tak u něj bychom se někam dostat mohli. Ten příběh není špatný proto, že je archetypální. Tím přece byla i jednička. Kvanta jiných filmů/knih, ať už úspěšných, či nikoliv, přijímá stejná schémata. Což většinou spadá do podobné kritiky typu: "tohle by se ve skutečnosti nestalo / takhle to my neděláme" - takovou kritiku necháme plebsu. U jedničky to navíc problém nebyl, ačkoliv to spousta lidí kritizovala. Pro mě osobně to problém nebyl nikdy. U dvojky by tomu bylo stejně, kdyby se tak tristně neopakovali - já už tam vidím formální (narativní) problém, neboli faux pas ve vyprávění a vystavění. [i] expozice:[/i] [b]Avatar[/b] Seznámení s lidskou destruktivitou a absentujícímu respektu k přírodě. Plundrování přírodního bohatství a oportunistické chování těch ziskuchtivých. Lidé ---> kobylky. [b]Avatar - The Way of Water:[/b] RDA se vrací a pomocí krátké sekvence nám je naservírována némlich ta stejná expozice v podobě přistávání vesmírných lodí pomocí vizuálně explicitní destrukce flory a fauny. Jde o tu stejnou expozici, která pokračuje v založeném táboře, kde generál Ardmore vysvětluje, že už nejde jen o nerostné bohatství, ale o přesídlování druhu a vytvoření styčného bodu na Pandoře (kobylky). Zárověň nám Cameron znovu nastiňuje (jako v Propasti, nebo v prvním Avatarovi) monstrozní obludnost lidské techniky vs. jemná a organická příroda. [i] záporné postavy:[/i] [b]Avatar:[/b] RDA - odosobněná, korporátní, oportunistická masa, která reflektuje chování společnosti Quaritch - oportunista a pragmatik, jehož motivace přejde v osobní vendetu vůči Jakeovi. [b]Avatar - The Way of Water[/b] RDA - změnilo se něco? Quaritch - přidal se archetyp Achaba, ale jde stále o vendetu, jen tentokrát slepou [i]konkrétní motivační prvek:[/i] [b]Avatar:[/b] Unobtanium [b]Avatar - The Way of Water[/b] Amrita (škoda komentovat) [i]seznamování s kulturou:[/i] [b]Avatar:[/b] Prostřednictvím Jakea rozeznáváme kontrast mezi kolonizátory a přírodou spjaté Navi. Poznáváme jejich spiritualitu, duševní hloubku, zvyky, jejich způsob života a společenské vazby. Pro diváka introspektivní momenty. [b]Avatar - The Way of Water: [/b]Tentokrát jsou to "Forest People" vs. "Sea People". Pomocí kontrastu mezi nimi vídáme ty stejné nuance - předsudky, xenofobie atd. Je to némlich to stejný. Ano, přidaly se nějaké další archetypy, ale je to nástavba již odvyprávěného příběhu z jedničky. Navíc neuzavřeného příběhu - což je na Camerona dost nestandardní. Nejhorší na tom všem je, že je to místy neskutečně hloupé, jelikož se neguje první Avatar hned několikrát.  [b]1)[/b] (to není spoiler, jelikož je to vykecaný v první půlhodince, navíc zcela jasně implikujcím střihem na Spidera) Quaritch a Dr. Augustineová mají potomky, ačkoliv jejich charaktery byly zcela zjevně napsány bez tužby je mít. To nejsou rodičovské typy. Augustinová je příliš zodpovědná na to, aby měla děti v rámci své práce a oddanosti k vědeckému výzkumu. Quaritch je pragmatik. Neměl by z toho užitek. A rozhodně to není pečující typ. [b]2) [/b]Toruk Makto - Jake ztratil společenský status, který byl pro všechny kmeny, jež se řídí spiritualitou tak zásadní; pro kmeny, které se toho účastnily, je to i po pár letech stále živé téma, to není legenda - oni to zažili; tato extatická událost pohla přírodou a zúčastnila se jí i Eywa - to se nedá jen tak ve scénáři přejít. [i]- to je kritika v rámci již nastaveného světa a jeho vlastních pravidel[/i] Prosím o relevantní argumenty bez jízlivosti.
853508
1 -9
reagovat
A presne pro tohle je dnes Puck (spolecne s Hollywood Reportem) snad jedinej web o filmech, kde maji info + vlastni nazor, ty zbyle by dnes uz mohla psat AI:

14. The studios will redefine the “hit” movie The movie business desperately needs to shift the narrative, so I’m betting all kinds of middling movies are about to be anointed “hits.” Call it a side effect of the new normal, or part of Hollywood’s long history of moving the goalposts to declare victories. Universal is considering releasing PVOD revenue to counter the “flop” narrative on movies that perform well at home but not in theaters. And it’s already happening with theatrical wins like The Woman King. Sony copped to a $50 million production budget, and it grossed $92 million worldwide last summer. Certainly, that’s a decent result for the kind of mid-budget star vehicle that the studios aren’t really making, but with the help of the Sony P.R. team, the media gave this thing blockbuster status. Reality check: it’ll probably barely break even in theaters after P&A. In a “normal” theatrical ecosystem, it never would have garnered much attention. 
853529
A presne pro tohle je dnes Puck (spolecne s Hollywood Reportem) snad jedinej web o filmech, kde maji info + vlastni nazor, ty zbyle by dnes uz mohla psat AI: [i]14. The studios will redefine the “hit” movie[/i][i] [/i][i]The movie business desperately needs to shift the narrative, so I’m betting all kinds of middling movies are about to be anointed “hits.” Call it a side effect of the new normal, or part of Hollywood’s long history of moving the goalposts to declare victories. Universal is considering releasing PVOD revenue to counter the “flop” narrative on movies that perform well at home but not in theaters. And it’s already happening with theatrical wins like The Woman King. Sony copped to a $50 million production budget, and it grossed $92 million worldwide last summer. Certainly, that’s a decent result for the kind of mid-budget star vehicle that the studios aren’t really making, but with the help of the Sony P.R. team, the media gave this thing blockbuster status. Reality check: it’ll probably barely break even in theaters after P&A. In a “normal” theatrical ecosystem, it never would have garnered much attention. [/i]
3 0
reagovat
Cože Cameron nenatočil za 500 000 000 dolarů (vím, že to je i s trojkou ;) dokudrama s šílenými příběhovými twisty, nebo konverzační Allenovku? TO POSRAL! Už žádný jeho film nechci do konce života vidět! 

Jako jo, mohlo to být méně copy/paste, ale po druhém shlédnutí jsem smířlivější a chápu tak nějak lépe motivace postav (hlavně Q remastered a omyl v šuku scény), i když mě to bohužel za koule, jako někdy jednička, nechytilo.
853524
Cože Cameron nenatočil za 500 000 000 dolarů (vím, že to je i s trojkou ;) dokudrama s šílenými příběhovými twisty, nebo konverzační Allenovku? TO POSRAL! Už žádný jeho film nechci do konce života vidět!  Jako jo, mohlo to být méně copy/paste, ale po druhém shlédnutí jsem smířlivější a chápu tak nějak lépe motivace postav (hlavně Q remastered a omyl v šuku scény), i když mě to bohužel za koule, jako někdy jednička, nechytilo.
4 -3
reagovat
reaguje na: Gonzi
To je přesně co myslím, vše co aktuálně jde nebo půjde do kin, na stream atd. Všechno je kompletním příběhem neoriginální a o to my jde. Samozřejmě uznávám, že v tom komplexním neoriginálu se najdou střípky, které můžou být svým způsobem trošku orignální / nevšední, ale celkově zapadají do věcí co tu byly tisíckrát. Ani Nolan nemá originální filmy, ale co má je často originální pojetí věcí, které jsou samozřejmé a jsou všude, ale on je mí ukázat z jiné strany a to je co je na tom originální, ale ta samotná věc (určitá  myšlenka ve filmu) tu třeba byla ve stovkách filmů/seriálů/knih/her apod..
853522
To je přesně co myslím, vše co aktuálně jde nebo půjde do kin, na stream atd. Všechno je kompletním příběhem neoriginální a o to my jde. Samozřejmě uznávám, že v tom komplexním neoriginálu se najdou střípky, které můžou být svým způsobem trošku orignální / nevšední, ale celkově zapadají do věcí co tu byly tisíckrát. Ani Nolan nemá originální filmy, ale co má je často originální pojetí věcí, které jsou samozřejmé a jsou všude, ale on je mí ukázat z jiné strany a to je co je na tom originální, ale ta samotná věc (určitá  myšlenka ve filmu) tu třeba byla ve stovkách filmů/seriálů/knih/her apod..
853508
4 -1
reagovat
Že příběh není originální z něj naprosto ničím nedělá příběh špatný.
Chápu to nadšení, když člověk jde do kina, pomalu neví co hrajou a on to je zrovna Matrix. Je to super. Taky je to ale neznalost diváka, protože neviděl 4 roky před tím Ghost in the Shell, potažmo neznal asijskou tvorbu obecně.

Stejně tak může být někdo nadšený z Parazita, ale opět, originalita vychází čistě z toho, že je to jeho "první" korejský film.

Příběhy se vypráví od nepaměti, píší tisíce let a samotná kinematografie má nějakých 100 let historie. Šance být výrazně originální je limitně se blížící nule, a bavíme se spíš o tom, co kdo viděl v jakém pořadí.

Proto má smysl řešit jen provedení. Jak dobře je to natočené, jak dobře to dané motivy podává, jsou zvolené archetypy funkční, atd. atp. Jinak stačí vidět jeden válečný film, aby člověk viděl všechny. Válka je zlá a naivní mladí kluci v ní umírají zbytečně kvůli ambicím jiných, nepřítel je taky člověk a civilisti to odserou - wow.

Celý tenhle názor o neotřelosti a originalitě je v kostce: Marťan je super, protože to je první variace na Crusoa, co jsem kdy viděl, nebo je to hloupá dějová vykrádačka, protože jsem četl knihu a viděl všech 45 zpracování před tím a už se mi to ohrálo.

Chválit či kritizovat cokoli za (ne)originalitu vypovídá o jediném: Co daný člověk viděl dřív.?)
853508
Že příběh není originální z něj naprosto ničím nedělá příběh špatný. Chápu to nadšení, když člověk jde do kina, pomalu neví co hrajou a on to je zrovna Matrix. Je to super. Taky je to ale neznalost diváka, protože neviděl 4 roky před tím Ghost in the Shell, potažmo neznal asijskou tvorbu obecně. Stejně tak může být někdo nadšený z Parazita, ale opět, originalita vychází čistě z toho, že je to jeho "první" korejský film. Příběhy se vypráví od nepaměti, píší tisíce let a samotná kinematografie má nějakých 100 let historie. Šance být výrazně originální je limitně se blížící nule, a bavíme se spíš o tom, co kdo viděl v jakém pořadí. Proto má smysl řešit jen provedení. Jak dobře je to natočené, jak dobře to dané motivy podává, jsou zvolené archetypy funkční, atd. atp. Jinak stačí vidět jeden válečný film, aby člověk viděl všechny. [spoiler]Válka je zlá a naivní mladí kluci v ní umírají zbytečně kvůli ambicím jiných, nepřítel je taky člověk a civilisti to odserou - wow[/spoiler]. Celý tenhle názor o neotřelosti a originalitě je v kostce: Marťan je super, protože to je první variace na Crusoa, co jsem kdy viděl, nebo je to hloupá dějová vykrádačka, protože jsem četl knihu a viděl všech 45 zpracování před tím a už se mi to ohrálo. [b]Chválit či kritizovat cokoli za (ne)originalitu vypovídá o jediném: Co daný člověk viděl dřív.*?)*[/b]
16 -2
reagují: kfk, Ravenhorn
reagovat
reaguje na: kfk
Nebo třeba Karate Kid s Jadenem Smithem. Tam je ta linie prakticky úplně identická, černý kluk mezi asiaty je outsiderem a terčem šikany, snaží se mezi nimi prosadit a získat si jejich respekt + linie s Mei Ying která ho jako jediná přijme - to je skoro jedna ku jedné příběh dětí jaký sledujeme u Avatara 2.
853466
Nebo třeba Karate Kid s Jadenem Smithem. Tam je ta linie prakticky úplně identická, černý kluk mezi asiaty je outsiderem a terčem šikany, snaží se mezi nimi prosadit a získat si jejich respekt + linie s Mei Ying která ho jako jediná přijme - to je skoro jedna ku jedné příběh dětí jaký sledujeme u Avatara 2.
853465
2 -7
reagovat
reaguje na: Cival
Jakože pomalu budující se vztah mezi outsidery, kteří si k sobě najdou cestu a jejichž vztah vyvrcholí v posledním aktu? Hmm, kde jsem to třeba videl… Zachraňte Willyho, Casper … archetypální ano, neotřelé nikoliv:)
853465
Jakože pomalu budující se vztah mezi outsidery, kteří si k sobě najdou cestu a jejichž vztah vyvrcholí v posledním aktu? Hmm, kde jsem to třeba videl… Zachraňte Willyho, Casper … archetypální ano, neotřelé nikoliv:)
853387
4 -6
reagují: vladimirbartos9
reagovat
"To follow up on this, I'm hearing Magic Mike 3's release is also going to be similarly scaled down. Less promotion than originally anticipated for it, potentially less theaters too. Starting to believe those "WBD has no money" rumors are true."

K tomu koupili nejaky spanelsky animak Mummies, ale ten nakonec dost mozna vubec nepujde do kin. A House of Party, coz mel byt MAX release, pak to Zaslav zmenil na kino wide, ted vypada na osekanou kampan a pouze 500-800 kin. K tomu zatim nulovy marketing k Shazamovi... Tohle je hodne, hodne zle.
853407
[i]"To follow up on this, I'm hearing Magic Mike 3's release is also going to be similarly scaled down. Less promotion than originally anticipated for it, potentially less theaters too. Starting to believe those "WBD has no money" rumors are true." [/i] K tomu koupili nejaky spanelsky animak Mummies, ale ten nakonec dost mozna vubec nepujde do kin. A House of Party, coz mel byt MAX release, pak to Zaslav zmenil na kino wide, ted vypada na osekanou kampan a pouze 500-800 kin. K tomu zatim nulovy marketing k Shazamovi... Tohle je hodne, hodne zle.
4 0
reagovat
reaguje na: Cival
Unikaj ti souvisloti, já přece nikde nechci po Avatarovi 2, aby byl jako Parazit. Podívej se nejdřív na jaký příspěvek sem reagoval a z toho vycházej. Byla to reakce na to, že ve filmech a seriálech bylo už vše použito/vymyšleno a že už nic nového vymyslet nejde. (příspěvek Ravenhorna)

Ale dobře, chápu jak to myslíš, tak pokud bych měl teda říci, kdo podle mě dělá aspoň trošku odvážné blockbustery z hlediska výstavby příběhu a zápletek v hollywoodu, tak v tom hollywoodu bych to teď momentálně viděl asi nejvíc na Christophera Nolana od supr pojatýho Temnýho Rytíře přes Inception - Interstellar až k Tenetu, musím uznat, že Nolan se prostě snaží.

HAL
Ano máš pravdu, že se ten motiv v jihokorejských filmech často nachází, minimálně aspoň okrajově, ale spíš než jako nerovnost bohatství bych to nazval jakýmsi třídním rozdělením, protože ano, i když životní úroveň v Jížní Koreji je pro většinu lidí opravdu vysoká, to z jaké vrstvy pocházíte a jaký máte původ má v Jížní Koreji na váš život a na vaše možnosti ve společnosti mnohem větší vliv, než například u nás. (představte si třeba, že vás v práci nepovýší jenom proto, že váš otec byl rybář, v ČR něco nepředstavitelného, v JK stále často běžná praxe. A tato realita bývá v jejich filmech často znázorňována právě těmi dvěma stranami - někdo extrémně bohatý kontra někdo chudý). Každopádně děkuji za rozumný a konstruktivní reakci bez zbytečných emocí. A určitě něco na tom co píšeš je, s tím musím souhlasit.
853392
Unikaj ti souvisloti, já přece nikde nechci po Avatarovi 2, aby byl jako Parazit. Podívej se nejdřív na jaký příspěvek sem reagoval a z toho vycházej. Byla to reakce na to, že ve filmech a seriálech bylo už vše použito/vymyšleno a že už nic nového vymyslet nejde. (příspěvek Ravenhorna) Ale dobře, chápu jak to myslíš, tak pokud bych měl teda říci, kdo podle mě dělá aspoň trošku odvážné blockbustery z hlediska výstavby příběhu a zápletek v hollywoodu, tak v tom hollywoodu bych to teď momentálně viděl asi nejvíc na Christophera Nolana od supr pojatýho Temnýho Rytíře přes Inception - Interstellar až k Tenetu, musím uznat, že Nolan se prostě snaží. [url=https://profil.moviezone.cz/HAL][b]HAL [/b][/url]Ano máš pravdu, že se ten motiv v jihokorejských filmech často nachází, minimálně aspoň okrajově, ale spíš než jako nerovnost bohatství bych to nazval jakýmsi třídním rozdělením, protože ano, i když životní úroveň v Jížní Koreji je pro většinu lidí opravdu vysoká, to z jaké vrstvy pocházíte a jaký máte původ má v Jížní Koreji na váš život a na vaše možnosti ve společnosti mnohem větší vliv, než například u nás. (představte si třeba, že vás v práci nepovýší jenom proto, že váš otec byl rybář, v ČR něco nepředstavitelného, v JK stále často běžná praxe. A tato realita bývá v jejich filmech často znázorňována právě těmi dvěma stranami - někdo extrémně bohatý kontra někdo chudý). Každopádně děkuji za rozumný a konstruktivní reakci bez zbytečných emocí. A určitě něco na tom co píšeš je, s tím musím souhlasit.
853387
3 -7
reagovat
reaguje na: Jerec
Tak treba linie s velrybou originalni a neotrela byla velmi...

Nicmene chtit po Avatarovi styl vypraveni a la Parazit muze jen tupej, do sebe zahledenej a nafoukanej divackej tydyt :- Priste si jdi stezovat do italsky restaurace ze nemaj na menu Pho bo, Vladimire…
853387
Tak treba linie s velrybou originalni a neotrela byla velmi... Nicmene chtit po Avatarovi styl vypraveni a la Parazit muze jen tupej, do sebe zahledenej a nafoukanej divackej tydyt *:-* Priste si jdi stezovat do italsky restaurace ze nemaj na menu Pho bo, Vladimire…
853386
19 -2
reagují: kfk, vladimirbartos9
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se