Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku První dojmy: Wonder Woman 1984

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: Fanous21
I kdyby tady Max byl, tak WB hned ze startu rekli, ze ty soubezne premiery se budou tykat jen US.
775540
I kdyby tady Max byl, tak WB hned ze startu rekli, ze ty soubezne premiery se budou tykat jen US.
775531
4 0
reagovat
reaguje na: Fanous21
Ne nejsou to 2 různé věci. :) Moc se omlouvám, ale nemáš základní právní povědomí...
Vzhledem k tomu, že existuje něco jako regionální licence, tak ty si pouštíš něco co sis nezakoupil pro svůj region. Je to tudíž úplně stejné jako kradení kabelovky, satelitu nebo stahování obsahu ( zde jen v určité míře). 

PS: Reálně to nikdo moc nepostihuje, četl jsem že některé VOD služby vypínají účty, když zjistí VPN, Netflix ti jenom přestane zobrazovat neregionalni content. 
Podobná věc je IPTV, kde to z nějakého důvodu ISP dráždí víc a už jsem slyšel dokonce o nějakých právních dopadech, ale je pravda že tohle je těm kabelovkám blíže a někde jde sehnat kvalitní IPTV s HBO doslova za pár babek.
Opravdu neznamená, že když se něco nepostihuje, tak je to právně v pořádku. Kdyby to někdo dohnal do absurdna, tak je to dle TP ukázkový podvod.
775539
Ne nejsou to 2 různé věci. *:)* Moc se omlouvám, ale nemáš základní právní povědomí... Vzhledem k tomu, že existuje něco jako regionální licence, tak ty si pouštíš něco co sis nezakoupil pro svůj region. Je to tudíž úplně stejné jako kradení kabelovky, satelitu nebo stahování obsahu ( zde jen v určité míře).  PS: Reálně to nikdo moc nepostihuje, četl jsem že některé VOD služby vypínají účty, když zjistí VPN, Netflix ti jenom přestane zobrazovat neregionalni content.  Podobná věc je IPTV, kde to z nějakého důvodu ISP dráždí víc a už jsem slyšel dokonce o nějakých právních dopadech, ale je pravda že tohle je těm kabelovkám blíže a někde jde sehnat kvalitní IPTV s HBO doslova za pár babek. Opravdu neznamená, že když se něco nepostihuje, tak je to právně v pořádku. Kdyby to někdo dohnal do absurdna, tak je to dle TP ukázkový podvod.
775528
7 -1
reagovat
Tady čtu sampu kritiku na Pascala jak neskutečně přehrává a že jako záporák spíš špatný než dobrý .  V recenzích ze zahraničí zase většiná píše jak je jako záporák vynikající a jak si to Pedro dává úplně na pohodu .  Zajimavé :D 


Docela se těšim na místní hodnocení až Snyder vydá svojí JL , to bude zase vlna hejtu ... dostane hodnocení tak -5 , už to vidim .. proč ? Protože DC a Snyder ..:)
775538
Tady čtu sampu kritiku na Pascala jak neskutečně přehrává a že jako záporák spíš špatný než dobrý .  V recenzích ze zahraničí zase většiná píše jak je jako záporák vynikající a jak si to Pedro dává úplně na pohodu .  Zajimavé *:D*  Docela se těšim na místní hodnocení až Snyder vydá svojí JL , to bude zase vlna hejtu ... dostane hodnocení tak -5 , už to vidim .. proč ? Protože DC a Snyder ..*:)*
3 -12
reagovat
reaguje na: mapar
Mohl jsi to alespoň udělat správně, když už :)

Rotteny (rating, ne procenta), Metacritic, IMDb, ČSFD, MovieZone

Muž z oceli
6,2  55  7,0  72  9

Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti
5,0  44  6,4  62  5

Sebevražedný oddíl
4,9  40  6,0  64  6

Wonder Woman
7,7  76  7,4  70  6

Liga spravedlnosti
5,3  45  6,3  60  4

Aquaman
6,0  55  6,9  72  7

Shazam!
7,3  71  7,0  63  6

Birds of Prey
6,8  60  6,1  57  4

Wonder Woman 1984
6,3  59  5,8  52  ???

Hejtli jsme Justice League a Birds of Prey a byli míň happy s nejvíc chválenou Wonder Woman a Shazamem (tyhle dvě recky jsou zrovna moje teda). BvS, SS a Aquaman docela seděj (vůči Metacriticu dost chválíme), Muže z oceli imf extrémně přechválil :D

Wonder Woman 1984 je teď mimochodem nejhůř hodnocenej DCEU film na IMDb i ČSFD...
775537
Mohl jsi to alespoň udělat správně, když už *:)* Rotteny (rating, ne procenta), Metacritic, IMDb, ČSFD, MovieZone Muž z oceli 6,2  55  7,0  72  9 Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti 5,0  44  6,4  62  5 Sebevražedný oddíl 4,9  40  6,0  64  6 Wonder Woman 7,7  76  7,4  70  6 Liga spravedlnosti 5,3  45  6,3  60  4 Aquaman 6,0  55  6,9  72  7 Shazam! 7,3  71  7,0  63  6 Birds of Prey 6,8  60  6,1  57  4 Wonder Woman 1984 6,3  59  5,8  52  ??? Hejtli jsme Justice League a Birds of Prey a byli míň happy s nejvíc chválenou Wonder Woman a Shazamem (tyhle dvě recky jsou zrovna moje teda). BvS, SS a Aquaman docela seděj (vůči Metacriticu dost chválíme), Muže z oceli imf extrémně přechválil *:D* Wonder Woman 1984 je teď mimochodem nejhůř hodnocenej DCEU film na IMDb i ČSFD...
775534
9 0
reagovat
reaguje na: mapar
Aquaman ma 7. A hodnoceni jednolity nejsou, ja bych dal WW84 6 a tim se vesel. A divacky ratingy z Rottenu bych fakt vazne nebral, tam je vetsina naklikana uz pred premierou a neni to skalovany jak na csfd
775536
Aquaman ma 7. A hodnoceni jednolity nejsou, ja bych dal WW84 6 a tim se vesel. A divacky ratingy z Rottenu bych fakt vazne nebral, tam je vetsina naklikana uz pred premierou a neni to skalovany jak na csfd
775534
8 0
reagovat
Můžete si to tady obhajovat jak chcete, ale majitel duševního vlastnictví se prostě rozhodl, že to tady bude, až budou otevřená kina. Jakékoliv obcházení je prostě porušování jeho práv, jakožto vlastníka. Ta VPN bude navíc fakt minimum, jak místních, tak na ČSFD. Takže, až se bude prohlašovat za veliké fanoušky filmů, tak si nafackujte.
775535
Můžete si to tady obhajovat jak chcete, ale majitel duševního vlastnictví se prostě rozhodl, že to tady bude, až budou otevřená kina. Jakékoliv obcházení je prostě porušování jeho práv, jakožto vlastníka. Ta VPN bude navíc fakt minimum, jak místních, tak na ČSFD. Takže, až se bude prohlašovat za veliké fanoušky filmů, tak si nafackujte.
3 -15
reagovat
reaguje na: Cival
Abych tedy uvedl více čísel
imdb rotten metacritic moviezone

man of steel
7,0   7,5   7,5   9

batman v superman
6,4   6,2   7,0   5

justice league
6,3   7,1   6,3   4

wonderwoman
7,4   8,4   7,6   6

shazam
7,0   9,0   7,6   6

aquaman
6,9   7,4   6,9   6

když pominu supermana (který byl ovšem tak boží, že to chápu), tak je vaše průměrná odchylka -1,77. Tak se zdá, že moje původní doporučení čtenářům upravit vaše hodnocení DC filmů o dva body výš bylo dost odpovídající.

wonderwoman 1984 má teď
5,8   7,2   5,9
čili si dovolím predikovat, že vaše hodnocení bude 4 až 5
775534
Abych tedy uvedl více čísel imdb rotten metacritic moviezone man of steel 7,0   7,5   7,5   9 batman v superman 6,4   6,2   7,0   5 justice league 6,3   7,1   6,3   4 wonderwoman 7,4   8,4   7,6   6 shazam 7,0   9,0   7,6   6 aquaman 6,9   7,4   6,9   6 když pominu supermana (který byl ovšem tak boží, že to chápu), tak je vaše průměrná odchylka -1,77. Tak se zdá, že moje původní doporučení čtenářům upravit vaše hodnocení DC filmů o dva body výš bylo dost odpovídající. wonderwoman 1984 má teď 5,8   7,2   5,9 čili si dovolím predikovat, že vaše hodnocení bude 4 až 5
775500
2 -7
reagují: KarelR, Cival
reagovat
reaguje na: maty39
Jak jsem psal, kina otevřená nejsou a bude to tak zřejmě další čtvrt roku. Pak už film nebude nikoho zajímat. Warneři službu HBO Max v naší zemi chystají, má nahradit během půl roku technicky zastaralou HBO Go a kdyby ji měli ready, film by tam rovnou poslali.  S těma kinama a Maxem už je to směšný. Je to obyčejnej damage control. Až bude covid v USA pod kontrolou, vrátí se ihned ke kinům. Za film tak vydělají mnohem více peněz a to si ujít nenechají. Já je (a nejenom je) rád finančně podpořím.
775531
Jak jsem psal, kina otevřená nejsou a bude to tak zřejmě další čtvrt roku. Pak už film nebude nikoho zajímat. Warneři službu HBO Max v naší zemi chystají, má nahradit během půl roku technicky zastaralou HBO Go a kdyby ji měli ready, film by tam rovnou poslali.  S těma kinama a Maxem už je to směšný. Je to obyčejnej damage control. Až bude covid v USA pod kontrolou, vrátí se ihned ke kinům. Za film tak vydělají mnohem více peněz a to si ujít nenechají. Já je (a nejenom je) rád finančně podpořím.
775529
2 -3
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: Fanous21
Kdyby Warneři měli rozum tak WW84 uvedli u nás na HBO GO ve stejný den jako v USA na HBO MAX a nebylo by co řešit. ;)
775530
Kdyby Warneři měli rozum tak WW84 uvedli u nás na HBO GO ve stejný den jako v USA na HBO MAX a nebylo by co řešit. *;)*
775526
14 -2
reagovat
reaguje na: Fanous21
Řekněme to takhle, kdyby byla otevřená kina a šlo to třeba za týden do kin, tak zpřístupněním HBO max u nás porušuješ autorská práva lokálního distributora. To je stejné jako když máš zaplacený NHL gamecenter, kde můžeš koukat na všechny zápasy živě, kromě těch které vysílá lokální držitel práv (na ty se můžeš podívat až po 48 hodinách ze záznamu). Ano Warnerům pomůžeš. Třeba s rozhodnutím poslat už všechny jejich filmy na HBO max;)
775529
Řekněme to takhle, kdyby byla otevřená kina a šlo to třeba za týden do kin, tak zpřístupněním HBO max u nás porušuješ autorská práva lokálního distributora. To je stejné jako když máš zaplacený NHL gamecenter, kde můžeš koukat na všechny zápasy živě, kromě těch které vysílá lokální držitel práv (na ty se můžeš podívat až po 48 hodinách ze záznamu). Ano Warnerům pomůžeš. Třeba s rozhodnutím poslat už všechny jejich filmy na HBO max*;)*
775526
5 -4
reagují: Fanous21
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Pleteš si nelegální a porušení podmínky služby. Jsou to dvě různý věci. Warner může žalovat piráty, ale nebude žalovat někoho, kdo si pustí zaplacený film přes VPN.
Je to totéž jako bych jel na víkend do NYC a film si pustil v hotelu.
775528
Pleteš si nelegální a porušení podmínky služby. Jsou to dvě různý věci. Warner může žalovat piráty, ale nebude žalovat někoho, kdo si pustí zaplacený film přes VPN. Je to totéž jako bych jel na víkend do NYC a film si pustil v hotelu.
775527
7 -4
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: Fanous21
Bohužel nemáš pravdu. Když si zprovoznis regionální mutaci služby na kterou nemáš nárok, tak je to právně úplně stejné, jako když si kradeš kabelovku. 

PS: Byl bych hrozně rád, abys měl pravdu. :+
775527
Bohužel nemáš pravdu. Když si zprovoznis regionální mutaci služby na kterou nemáš nárok, tak je to právně úplně stejné, jako když si kradeš kabelovku.  PS: Byl bych hrozně rád, abys měl pravdu. *:+*
775526
5 -4
reagují: Fanous21
reagovat
reaguje na: maty39
Legálnější rozhodně je, jelikož za to zaplatíš. A tim, že si Max s VPN zprovozníš, warnerům i pomůžeš. Kina jsou v CZ zavřená a klidně další 3 měsíce tak můžou zůstat. Pak už to do kina nikdo dávat nebude, a vyjde to i u nás na VOD nebo Blu-ray.

Nemluvě o tom, že WW84 není jen na Maxu. Kupříkladu v Kanadě, kde Max není, je na běžném VOD a během chvilky si ho můžeš zaplatit třeba na iTunes...
775526
Legálnější rozhodně je, jelikož za to zaplatíš. A tim, že si Max s VPN zprovozníš, warnerům i pomůžeš. Kina jsou v CZ zavřená a klidně další 3 měsíce tak můžou zůstat. Pak už to do kina nikdo dávat nebude, a vyjde to i u nás na VOD nebo Blu-ray. Nemluvě o tom, že WW84 není jen na Maxu. Kupříkladu v Kanadě, kde Max není, je na běžném VOD a během chvilky si ho můžeš zaplatit třeba na iTunes...
775525
4 -6
reagovat
reaguje na: Cinefil
Legálnější rozhodně ne. Protože v zemích kde není max se zpřístupněním maxu porušují autorská práva. Řekněme, že slovo které si hledal je morálnější8) 
775525
Legálnější rozhodně ne. Protože v zemích kde není max se zpřístupněním maxu porušují autorská práva. Řekněme, že slovo které si hledal je morálnější*8)* 
775522
9 -3
reagují: Fanous21
reagovat
Osobně bych z toho nedělal takové peklo, ale faktem je že jsem dost zklamaný. Jednička mi přišla fajn, Gadot byla sexy, Pine zase film táhnul svým charismatem a jejich chemie fungovala. Záporáci sice byly karikatůry a finále s Áresem o ničem, ale i tak fajn.

Tenhle film má hlavní problém, že má 151 min., minimálně 60 by se dalo vystřihnout a vůbec by to ději neublížilo, naopak tam hromada věci chybí. Berličky v posouvání postav jsou až absurdně chabé. Zdaleka nejlepší postavou je Barbara v podání Kristen Wiig - tam alespoň člověk chápe nějakou motivaci, bohužel někdo ve střižně nechal tak půl hodiny, takže její přechod v záporačku znázorňuje jediná scéná a konflikt s Dianou je uboze vytažený asi až po hodině a půl. A co je v tomhle světle nejsmutnější, že kdyby se Barbara vystřihla, tak to na děj to nebude mít vůbec vliv.

Už ve chvíli tý debilně groteskní scény z obchoďáku jsem pochopil, že se zase odkazuje na Supermana. Bohužel z nějakého důvodu se Patty Jenkins rozhodla tentokrát necitovat Donnera (tohle přirovnání je totálně mimo), ale Supermana 3 Richarda Lestera (protože ten obchoďák je až moc podobný úvodu právě Supermana 3) + ještě dostaneme ve stejné scéně logo záporáka ze Supermana 4. Jediný Pedro Pascal si spletl filmy a přehrává tak brutálním způsobem, že by ihned zapadl do castu Batman a Robin.
775524
Osobně bych z toho nedělal takové peklo, ale faktem je že jsem dost zklamaný. Jednička mi přišla fajn, Gadot byla sexy, Pine zase film táhnul svým charismatem a jejich chemie fungovala. Záporáci sice byly karikatůry a finále s Áresem o ničem, ale i tak fajn. Tenhle film má hlavní problém, že má 151 min., minimálně 60 by se dalo vystřihnout a vůbec by to ději neublížilo, naopak tam hromada věci chybí. Berličky v posouvání postav jsou až absurdně chabé. Zdaleka nejlepší postavou je Barbara v podání Kristen Wiig - tam alespoň člověk chápe nějakou motivaci, bohužel někdo ve střižně nechal tak půl hodiny, takže její přechod v záporačku znázorňuje jediná scéná a konflikt s Dianou je uboze vytažený asi až po hodině a půl. A co je v tomhle světle nejsmutnější, že kdyby se Barbara vystřihla, tak to na děj to nebude mít vůbec vliv. Už ve chvíli tý debilně groteskní scény z obchoďáku jsem pochopil, že se zase odkazuje na Supermana. Bohužel z nějakého důvodu se Patty Jenkins rozhodla tentokrát necitovat Donnera (tohle přirovnání je totálně mimo), ale Supermana 3 Richarda Lestera (protože ten obchoďák je až moc podobný úvodu právě Supermana 3) + ještě dostaneme ve stejné scéně logo záporáka ze Supermana 4. Jediný Pedro Pascal si spletl filmy a přehrává tak brutálním způsobem, že by ihned zapadl do castu Batman a Robin.
8 0
reagovat
reaguje na: Garond
VPN do ciziny a jedeš.
A nebo upirátíš, protože pokud nechtějí tvoje peníze jednoduše, tak nebudeš hledat složité způsoby jim je dát :)
775523
VPN do ciziny a jedeš. A nebo upirátíš, protože pokud nechtějí tvoje peníze jednoduše, tak nebudeš hledat složité způsoby jim je dát :)
775517
14 -1
reagovat
reaguje na: Garond
Existuje i legálnější způsob, jak si Max zpřístupnit. Nemusí to hned končit u pirátství. 
775522
Existuje i legálnější způsob, jak si Max zpřístupnit. Nemusí to hned končit u pirátství. 
775517
5 -7
reagují: maty39
reagovat
reaguje na: Garond
Uvědomuješ si, že kina jsou stále zavřená a ještě dlouho budou? 
775520
Uvědomuješ si, že kina jsou stále zavřená a ještě dlouho budou? 
775517
3 -1
reagovat

Pirátství

To se tady tolik lidí klidně přizná k pirátství? Redakce měla nějakou novinářské promítání nebo to taky ukradla?

Všichni, kdo si to stáhli, jsou zmetci, co nás tlačí pěkně na východ.
775517
To se tady tolik lidí klidně přizná k pirátství? Redakce měla nějakou novinářské promítání nebo to taky ukradla? Všichni, kdo si to stáhli, jsou zmetci, co nás tlačí pěkně na východ.
Pirátství
4 -25
reagovat

Rogue squadron

takže místo vesmírnýho TOPGUNU dostaneme leda tak Železnýho vorla 2 možná 3 ...

pořád věřím že tu krávu vyhodí :D8):+

WW84 je fakt sračka, už jsem jí smazal z HDD. Nepotřebuju to vidět znova. Stejně jako 1. díl, kterej dávali nedávno v TV

btw to vaše přirovnání k Supermanovi od Donera je pro mě dost wtf/meh ale budiž 8):D
775511
takže místo vesmírnýho TOPGUNU dostaneme leda tak Železnýho vorla 2 možná 3 ... pořád věřím že tu krávu vyhodí *:D**8)**:+* WW84 je fakt sračka, už jsem jí smazal z HDD. Nepotřebuju to vidět znova. Stejně jako 1. díl, kterej dávali nedávno v TV btw to vaše přirovnání k Supermanovi od Donera je pro mě dost wtf/meh ale budiž *8)**:D*
Rogue squadron
6 -16
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se