Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku John Malkovich padouchem v dalším pandemickém filmu

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
"Michael Bay – jeho snímek Songbird" ....  uniklo mi něco? Nebyl náhodou jen jeden z (několika) producentů. Těžko film Michaela Baye;)
775247
"Michael Bay – jeho snímek Songbird" ....  uniklo mi něco? Nebyl náhodou jen jeden z (několika) producentů. Těžko film Michaela Baye*;)*
3 -1
reagovat
reaguje na: SHUTTER
Přesně to jsem měl na mysli.
775181
Přesně to jsem měl na mysli.
775163
1 -3
reagovat
reaguje na: departed
Tak stále  sa jednalo prakticky o zombies v dobe kedy boli na vrchole popularity..
775163
Tak stále  sa jednalo prakticky o zombies v dobe kedy boli na vrchole popularity..
775149
1 -2
reagují: do_Od
reagovat
A mně zrovna přišel koncept o cordycepsu fungi převedeném akorát na lidi docela originální, oproti obyčejný zombie survival šabloně, ale tak možná, že to jen autora článku dvakrát tak neuchvátilo v té době. ?)
775149
A mně zrovna přišel koncept o cordycepsu fungi převedeném akorát na lidi docela originální, oproti obyčejný zombie survival šabloně, ale tak možná, že to jen autora článku dvakrát tak neuchvátilo v té době. *?)*
3 0
reagují: SHUTTER
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Přesně to jsem si taky vybavil :D
775146
Přesně to jsem si taky vybavil *:D*
775145
3 0
reagovat
Říkal tu někdo Potomci lidí?
775145
Říkal tu někdo Potomci lidí?
6 0
reagují: verbst
reagovat
Tak ono obecně u her i neoriginální koncept má mnohem větší šanci uspět než u filmu. Jednak o úspěchu rozhodují i jiné aspekty než příběh, ale hlavně i když je děj konceptově obyčejné béčko jako třeba v prvních Uncharted, díky dlouhému času strávenými s postavami a hernímu prožitku na nás příběh zapůsobí a postavy přirostou k srdci. Vidím v tom jeden z (mnoha) důvodů, proč je tak těžké udělat úspěšnou herní adaptaci.
775135
Tak ono obecně u her i neoriginální koncept má mnohem větší šanci uspět než u filmu. Jednak o úspěchu rozhodují i jiné aspekty než příběh, ale hlavně i když je děj konceptově obyčejné béčko jako třeba v prvních Uncharted, díky dlouhému času strávenými s postavami a hernímu prožitku na nás příběh zapůsobí a postavy přirostou k srdci. Vidím v tom jeden z (mnoha) důvodů, proč je tak těžké udělat úspěšnou herní adaptaci.
3 -1
reagovat
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

TOPlist