Po prvním shlédnutí chaos, zklamání a nuda. Po druhém shlednutí absolutní nadšení. Soundtrack dostane oscara (funguje skvěle i mimo film), kromě Oldmana jsou úžasní Charles Dance a Amanda. Její Marion JE krásně prokreslená postava, jen to chce dávat trochu pozor (viz Mankova hláška o tom, že Mario tu naivku jen hraje). Danceovi stačí jen ty jeho Lannisterské povýšené pohledy, aby bylo jasné, kdo je tu boss. Ještě bych vyzdvihl Arlisse Howarda (neznal jsem) jako šéfa MGM studia. Všechny jeho výstupy stály za to, ať už intro o chodu studia, nebo jeho nasrané pohledy na Manka. Mankovo prozření o špinavosti politických kampaní na mě opravdu emocionálně zapůsobilo, navíc to považuji za vysoce aktuální téma. Hearst de facto financoval fake news. Co střih, tak to nějaká nezapomenutelná scéna. Např. závěrečný proslov opilého Manka a jeho vyznání Hearstovi: "nekritizoval jsem tě ani tak ze zášti, jako ze smutku", nebo týmovou improvizací bandy scénáristů o béčkovém filmu s monstrem, nebo když Selznick "nabízí" Mankovi po pohřbu práci ("ani minule jsem se nedostal přes sekretářku tvé sekretářky", "hm, tak nashle"), nebo ony fake news reely, nebo procházka s Marion při měsíčku..
Sjíždím soundtrack a těším se na další projekci. Za mě upřímných 9/10, díky za unikátní film. Fincher konečně opustil svou pohodlnou škatulku thrillerů, a hned to schytává za to, že není dost inovativní.
773682
Po prvním shlédnutí chaos, zklamání a nuda. Po druhém shlednutí absolutní nadšení. Soundtrack dostane oscara (funguje skvěle i mimo film), kromě Oldmana jsou úžasní Charles Dance a Amanda. Její Marion JE krásně prokreslená postava, jen to chce dávat trochu pozor (viz Mankova hláška o tom, že Mario tu naivku jen hraje). Danceovi stačí jen ty jeho Lannisterské povýšené pohledy, aby bylo jasné, kdo je tu boss. Ještě bych vyzdvihl Arlisse Howarda (neznal jsem) jako šéfa MGM studia. Všechny jeho výstupy stály za to, ať už intro o chodu studia, nebo jeho nasrané pohledy na Manka. Mankovo prozření o špinavosti politických kampaní na mě opravdu emocionálně zapůsobilo, navíc to považuji za vysoce aktuální téma. Hearst de facto financoval fake news. Co střih, tak to nějaká nezapomenutelná scéna. Např. závěrečný proslov opilého Manka a jeho vyznání Hearstovi: "nekritizoval jsem tě ani tak ze zášti, jako ze smutku", nebo týmovou improvizací bandy scénáristů o béčkovém filmu s monstrem, nebo když Selznick "nabízí" Mankovi po pohřbu práci ("ani minule jsem se nedostal přes sekretářku tvé sekretářky", "hm, tak nashle"), nebo ony fake news reely, nebo procházka s Marion při měsíčku..
Sjíždím soundtrack a těším se na další projekci. Za mě upřímných 9/10, díky za unikátní film. Fincher konečně opustil svou pohodlnou škatulku thrillerů, a hned to schytává za to, že není dost inovativní.
reagovat
|