Úplně první myšlenky které jsem si nesl v hlavě z kina:
RPG film/hra z ranku Darksiders, na kterou byla jen navlečena Artušovská legenda. Jako kdyby to i někdo plánoval a scénař k tomu i přímo vybízí. Prvotní tréninkové mise, jakési urychlení děje aby hráč nezůstával dlouho jako malý kluk a mohl se rovnou vydat do víru dění. Jinde by se na meč čekalo třeba i do půlky filmu, tady ne jde se na věc a to s vervou, potřebujete mít pro hráče jeho novou hračku, jenže hračka zlobí, takže rychlá změna prostředí, nesmíte se nudit a jde se na další tréninkovku. Pak je to ráz na ráz, mlátíte random plebs, naučíte se první kombo a v určitou chvíli se i utrhnete ze řetězu. Ovšem gamedesign to vycítí a trochu zařadí zpátečku, přichází kradmá assasin mise, která nevede k tomu co jste od ní čekali....a tak to jde dál přes pár zvratů až k vyvrcholení a epickému souboji.
Po něm následuje část ještě bez titulků s navnazením na budoucí DLC či snad i možný druhý díl. Za mě 7,5/10
Plus vše to co o tom říká Hlad, škoda že nepoužil včerejší kokainové přirovnání.
reagovat
|