Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Star Wars hlásí rekordní předprodeje


ikona
TedGeorge
star warstržby
Jo, Abrams už láme rekordy. Překvapuje to někoho? 

Jak už psal KarelR u popisku nového traileru, tohle je nádherně zvládnutá kampaň. A její první plody začíná J. J. Abrams se studiem Disney sklízet už teď. V návaznosti na premiéru závěrečného traileru byly spuštěny předprodeje vstupenek do kin a jsou z toho první rekordy. A jaké! Pojďme si suše vyjmenovat dostupná čísla, která vám jasně ukáží, že tady se vážně bude útočit na Avatara.

 

IMAX hlásí 6,5 milionu dolarů za prvních 24 hodin. Chcete srovnání? Temný rytíř povstal, Hunger Games 2 a Avengers neměli o moc víc než 1 milion dolarů.

Fandangu spadly stránky. Všude. Lidé nadávali, nakupovali vstupenky jinde. Stránky už běží a zákazníci stejně zvládli trhnout všechny rekordy i tady. Historický rekordman Hunger Games byl překonán hned osminásobně.

Obrovský americký kinořetězec AMC nestíhá přidávat projekce. Během dvanácti hodin bylo vyprodáno více než 1000 představení. Za těch 12 hodin byl předchozí rekordman překonán desetkrát!

Movietickets.com hlásí další rekordy. 95% návštevníků se snažilo koupit vstupenky na nejnovější instanci Hvězdných válek, většině se to podařilo. Ve srovnání s Epizodou III jsou předprodeje čtyřikrát větší.

 

Je pravda, že vánoční filmové tržby bývají hodně specifické. Lidé zase tolik nespěchají do kin, takový Avatar odstartoval v Americe na 77 milionech dolarů a stejně mu to stačilo na současných 2,78 miliardy celosvětově. Star Wars budou na 77 milionech dolarů už týdny před premiérou. Toužebně očekávaný návrat Hana Sola sice asi nepřeskočí letních a hodně specifických 209 milionů dolarů Jurského světa, ale bude hlásit vyprodanost celé svátky a dal bych krk na to, že na konci se budou Abrams a dvorní Spielbergova producentka Kathleen Kennedy radovat z TOP 1 celkových tržeb všech dob. V USA rozhodně!

---

Vytáhni v hospodě: A jak to vypadá ve světě? Čekáme na první čísla, zatím se podívejte, jakým způsobem vrcholí kampaň v Číně.

 

 

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace