Pixely se Sandlerem selhaly, zdolal je Ant-Man
23:26 | 26.07.2015 |
A je tu další padlý. Zatímco před pár lety bychom mezi největší hvězdy schopné naplnit kina napsali Johnnyho Deppa, Willa Smithe a Adama Sandlera, dnes už bychom tam nejspíš nenarvali ani jedno jméno. U Adama Sandlera je to o to víc zarážející, že vyložené propadáky se mu ještě vyhýbají a daří se mu nasedat do projektů, které sice kasovně nepřesvědčí, ale těžko můžou skončit pohromou. No jo jenže to je na komedianta, jemuž každý velký letní film dřív utržil přes sto milionů jen v Americe, i tak sakra málo...
A málo to bude i v případě Pixelů. Velká digitální adaptace úspěšného kraťasu, která se dočkala nákladného rodinného podání pod režijním vedením rutinéra Chrise Columbuse (Sám doma 1 a 2, Harry Potter 1 a 2, Percy Jackson 1 a... nic), se navzdory mohutným ambicím ani nedostala na první místo žebříčku. Sice těsně, ale otvírák za 24 milionů dolarů prostě je bídný a nasměruje film na chabou sedmdesátku z amerických kin. Marnost a nouze, nepříjemnější o to víc, že recenzenti tuhle retro-výplachovou podivnost totálně sepsuli jako nudnou a nezábavnou pitomost.
Druhý víkend po sobě tedy uchvátil první pozici Ant-Man. Asi je to víc než čekali i u Marvelů, ale můžou si mnout ruce, že si i takhle problematický projekt o nejmenším superhrdinovi připisuje solidní peníze. Za víkend takto přibylo 24,7 milionů a Ant-Manovo konto díky tomu hlásí 106 mega po deseti dnech v Americe a dohromady i čtvrtmiliardu celosvětově. Slušná práce.
Bronz si jistí Mimoni. Animovaný megahit dál potvrzuje, že je, ehm, animovaným megahitem a díky připočtení 22 milionů se dere už na 261 milionů z Ameriky. Solidní výkonnost, kterou kazí akorát vědomí, že jiné animované megahity mají obvykle větší výdrž a nižší poklesy zisků mezi víkendy. Ale Mimoňům nejspíš škodí, že jsou zavedenou značkou, a tak se na ně diváci hrnuli, jak jen brzo to šlo. Provaření značky ovšem napomáhá světovým výnosům, jež jsou už na třech čtvrtinách mýtické miliardy.
Naopak trvalejší divácké přízni se překvapivě těší Vykolejená. Výborné divácké ohlasy se projevují na poklesu zisků o pouhých 42% na dalších 17 milionů dolarů. Apatowova přisprostlá komedie jich má po dvou víkendech na kontě 61, což naznačuje, že stovka padne jen z Ameriky. A to je jednoznačně úspěch, protože hlavní představitelka Amy Schumer za sebou má přesně nula kinohitů. Apatow zjevně nakopl hollywoodskou kariéru další vtipné paní, snad s tím naloží líp než třeba Katherine Heigl.
Rozpaky pak přináší pohled na pátý flek, kde je Bojovník se šestnácti miliony z víkendu. Tak jako už bývá u filmu Antoinea Fuquy zvykem, není to špatná bilance, tentokrát ale ani kdovíjak úžasná. Bojovník neboli Southpaw, který měl původně vykopnout Jakea Gyllenhaala k Oscarovi, ale nakonec ho Weinsteini zkusili uklidit mimo sezónu sošek, asi neutrží víc jak 45 milionů, protože reakce kritiků i diváků jsou dost průměrné. Jake zase utře.
Ani třetí velká premiéra kdovíjak nezaujala: Průměrná romantika Papírová města odstartovala s 12,5 miliony a utrží něco přes 30 mega. Není to fiasko, ale mohlo by to aspoň trochu otupit z mého pohledu dost podivné snahy udělat hereckou hvězdu z asexuální ikony přehlídkových mol Cary Delevigne.
Sedmý animák V hlavě už doluje miliony i z dalších kontinentů, takže celosvětově přepočítává pěkných 550 melounů.
Na osmičce je uveleben stále Jurský svět, který to už dotáhl na bronzový stupínek v historických tabulkách - jen Cameronovy fláky byly úspěšnější, to je co říct! I poměrně úspěšné retro s Ianem McKellenem Mr. Holmes i tápající Terminátor 5 působí ve stínu dinosaurů naprosto srandovně.
Kompletní žebříček tržeb zde.
Za týden se nová verze crazy komedie Bláznivá dovolená utká s pátou Mission: Imposssible. Bude to hustý!
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Přihlášení
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry