Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Blade: V.I.M.

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek

Gonzi

30.-40. léta. To už jsme probrali. Řeší se současnost. V té době samozřejmě šlo tu béčkovost definovat. Dneska v době, kdy je možné natočit soudně vypadající a třeba i kvalitní film s kámošema na zahradě, je to prakticky nemožné.
200648
30.-40. léta. To už jsme probrali. Řeší se současnost. V té době samozřejmě šlo tu béčkovost definovat. Dneska v době, kdy je možné natočit soudně vypadající a třeba i kvalitní film s kámošema na zahradě, je to prakticky nemožné.
Gonzi
1 0
reagovat

Mr. Hlad

ok, agree to disagree, protože já názor neměním a ty na to taky nevypadáš, takže:
"Někteří filmaři budou béčka točit, ať už dostanou jakýkoliv rozpočet." je přesně ten tvůj názor, který je dle mého názoru mylný, neboť já to vnímám jako ligu, né jako hodnocení. :)
200647
ok, agree to disagree, protože já názor neměním a ty na to taky nevypadáš, takže: "Někteří filmaři budou béčka točit, ať už dostanou jakýkoliv rozpočet." je přesně ten tvůj názor, který je dle mého názoru mylný, neboť já to vnímám jako ligu, né jako hodnocení. *:)*
Mr. Hlad
1 0
reagovat

jen tak btw - wiki

Béčkový film (angl. B-Picture) je v tradičním hollywoodském studiovém systému film druhořadého významu, a proto s nízkým rozpočtem. Ve třicátých a čtyřicátých letech byl užíván jako doplňková část celovečerního filmového představení. Přesto nebo právě proto se často jednalo o filmy plné originálních nápadů, jimiž jejich tvůrci kompenzovali omezené prostředky a dosahovali osobních kvalit. Postupem času se z některých staly kultovní filmy.
200646
Béčkový film (angl. B-Picture) je v tradičním hollywoodském studiovém systému film druhořadého významu, a proto s nízkým rozpočtem. Ve třicátých a čtyřicátých letech byl užíván jako doplňková část celovečerního filmového představení. Přesto nebo právě proto se často jednalo o filmy plné originálních nápadů, jimiž jejich tvůrci kompenzovali omezené prostředky a dosahovali osobních kvalit. Postupem času se z některých staly kultovní filmy.
jen tak btw - wiki
2 0
reagovat

Gonzi

definice - viz. minulý příspěvek (brakovost, peníze, herci, efektnost, ambice, zábavnost...). Z toho definici neuděláš.
200645
definice - viz. minulý příspěvek (brakovost, peníze, herci, efektnost, ambice, zábavnost...). Z toho definici neuděláš.
Gonzi
1 0
reagovat

Gonzi

Tohle jsem napsal pár příspěvků zpátky. Mám pocit, že tahle diskuse směřuje do pekel, protože už je dlouhá diskutujícím se vkládají do úst věty, které neřekli, nebo na které se dá už jen těžko reagovat, protože jsou sakra daleko a zapomenutý.

Já jen opakuju - opravdu mi jde jen a pouze o to, že Cloud napsal, že když Blade stál 45 mega, že to nemůže být béčko. Hranice mezi áčkem a béčkem, ať už jde o rozpočet, herce, ambice, efektnost scén, zábavnost, brakovost, je u každého jinde. Není to jen o rozpočtu. Někteří filmaři budou béčka točit, ať už dostanou jakýkoliv rozpočet.

A už sakra dost.
200644
Tohle jsem napsal pár příspěvků zpátky. Mám pocit, že tahle diskuse směřuje do pekel, protože už je dlouhá diskutujícím se vkládají do úst věty, které neřekli, nebo na které se dá už jen těžko reagovat, protože jsou sakra daleko a zapomenutý. Já jen opakuju - opravdu mi jde jen a pouze o to, že Cloud napsal, že když Blade stál 45 mega, že to nemůže být béčko. Hranice mezi áčkem a béčkem, ať už jde o rozpočet, herce, ambice, efektnost scén, zábavnost, brakovost, je u každého jinde. Není to jen o rozpočtu. Někteří filmaři budou béčka točit, ať už dostanou jakýkoliv rozpočet. A už sakra dost.
Gonzi
1 0
reagovat
Hranice samozřejmě není, mě osobně jde jen o to, v jakých jednotkách by byla definována.
200643
Hranice samozřejmě není, mě osobně jde jen o to, v jakých jednotkách by byla definována.
1 0
reagovat

Memphis

Áčková produkce určitě ano. Áčkový film ne. Studio od toho nejspíš neočekávalo takhle brakovou věc (pokud si pamatuju, tak dokonce byly i nějaké potíže při natáčení). To, že na to dali sto sedmdesát mega nebo kolik, značilo ambice. Sommers jim ale nedostál. Nedělej rovnítko mezi produkcí (záměrem) a filmem (výsledkem).

Konkrétně Sommers je člově, který pořád točí stejně hodnotné filmy, jako když dělal Chobotnici. Jen na ně dostává víc peněz. Kdyby dostal o dvě třetiny míň, tak to bude trochu míň epický, ale pořád stejně blbý a béčkový. Ale třeba i stejně zábavný.
200642
Áčková produkce určitě ano. Áčkový film ne. Studio od toho nejspíš neočekávalo takhle brakovou věc (pokud si pamatuju, tak dokonce byly i nějaké potíže při natáčení). To, že na to dali sto sedmdesát mega nebo kolik, značilo ambice. Sommers jim ale nedostál. Nedělej rovnítko mezi produkcí (záměrem) a filmem (výsledkem). Konkrétně Sommers je člově, který pořád točí stejně hodnotné filmy, jako když dělal Chobotnici. Jen na ně dostává víc peněz. Kdyby dostal o dvě třetiny míň, tak to bude trochu míň epický, ale pořád stejně blbý a béčkový. Ale třeba i stejně zábavný.
Memphis
1 0
reagovat
jak už jsem říkal - ve fotbale je jakási liga mistru (áčko) kde hraje real madrid vs barcelona. A pořád to bude liga mistrů i když to bude naprosto nudný a nezáživný zápas.

Ve hrách jsou tříáčkové tituly známé dlouho před tím, než dostanou recenzi (CoD, NFS, Splinter cell...) a nikoho nezajímá, jak dobré nakonec budou.

V závodech máme WRC nebo F-1 jakožto vrcholy svých kategorií...

Opravdu si myslím, že si Mr. Hlad zaměňuje slovo brak slovem béčko, i když to rozhodně synonymum není. IMO to prostě není hodnocení a nemá to s ním nic společného. Spíše bych to definoval jako ambice a potenciál tvůrců a přiznejme si, že v této branži je největší část potenciálu ta finanční.
200641
jak už jsem říkal - ve fotbale je jakási liga mistru (áčko) kde hraje real madrid vs barcelona. A pořád to bude liga mistrů i když to bude naprosto nudný a nezáživný zápas. Ve hrách jsou tříáčkové tituly známé dlouho před tím, než dostanou recenzi (CoD, NFS, Splinter cell...) a nikoho nezajímá, jak dobré nakonec budou. V závodech máme WRC nebo F-1 jakožto vrcholy svých kategorií... Opravdu si myslím, že si [b]Mr. Hlad[/b] zaměňuje slovo [b]brak[/b] slovem béčko, i když to rozhodně synonymum není. IMO to prostě není hodnocení a nemá to s ním nic společného. Spíše bych to definoval jako ambice a potenciál tvůrců a přiznejme si, že v této branži je největší část potenciálu ta finanční.
1 0
reagovat

Evo

Nikdo ti to vysvětlit nemůže. Jasná hranice není. K čemuž jsme se dostali i včera před půlnocí, ale pak jsi ve 23:29:08 přišel ty a začal do toho znova rejt :D
200640
Nikdo ti to vysvětlit nemůže. Jasná hranice není. K čemuž jsme se dostali i včera před půlnocí, ale pak jsi ve 23:29:08 přišel ty a začal do toho znova rejt *:D*
Evo
1 0
reagovat

Hlad

Velkej drahej blockbuster, tj. film, do kterýho studia sypou nejvíc peněz a okčekávaj největší zisky, je definice áčkový produkce.

Problém je, že tohle tvoje "Sommers prostě dostal hromadu peněz, tak šel dělat bordel. Evidentně ho to baví, ví, jak to natočit a nejspíš, kdyby se mu chtělo, tak by z toho mohl udělat víc "respektuhodný" film. Ale je mu to fuk, protože radši nechá malý roboty sežrat Eiffelovku." neznamená béčko ani kdyby ses začal stavět na hlavu.

sidda
Ale každý ví, co se tim myslí ;)
200639
Velkej drahej blockbuster, tj. film, do kterýho studia sypou nejvíc peněz a okčekávaj největší zisky, je definice áčkový produkce. Problém je, že tohle tvoje "Sommers prostě dostal hromadu peněz, tak šel dělat bordel. Evidentně ho to baví, ví, jak to natočit a nejspíš, kdyby se mu chtělo, tak by z toho mohl udělat víc "respektuhodný" film. Ale je mu to fuk, protože radši nechá malý roboty sežrat Eiffelovku." [b]neznamená[/b] béčko ani kdyby ses začal stavět na hlavu. [b]sidda[/b] Ale každý ví, co se tim myslí *;)*
Hlad
1 -1
reagovat
Nic jako Ačkový film není! 8)
200638
Nic jako Ačkový film není! *8)*
1 0
reagovat
Já bych řekl, že Ačkový film je rozhodně A-Team :D

Ne vážně, může mi prosím někdo vysvětlit (obecně tak jak to opravdu je, žádné subjektivní dojmy a pocity) jakým typům filmů mám říkat Ačko a kterým Bčko ? Dá se to takto vůbec brát? Je nějaká hranice? Co třeba já nevím Spiderman .. podle rysů (rozpočet, herci ale také určitá kulturní - komiksová úloha atd) je to Ačko jak vyšité, ale přitom umělecká hodnota/příběh atd jsou defakto vyloženě Bčkové ...

Tak podle čeho sakra můžu s určitostí říct, tohle je Ačko a tohle Bčko .... ??? Mně přijde, že tady u nás v republice už je tak nějak zažité z dob VHS apod, že akční filmy "kde o nic nejde" nebo jak to nazvat, prostě filmy na zábavu jsou Bčka a tady ten film vedle, kde chlápek hodinu a půl nudně medituje o veliksoti svého penisu se svojí 80ti letou psycholožkou je Ačko, což je podle mě blbost.

Rád bych věděl jak to opravdu je, nějaká definice (viz Wiki ??) musí přeci existovat. Potažmo se to musí nějak dělit ... A/B z hlediska rozpočtu, z hlediska "umělecké hodnoty" .. jenže pak se zas někdo bude dohadovat co je a není umělecká hodnota a jsme zase u subjektivních dojmů ... ach jo...
200637
Já bych řekl, že Ačkový film je rozhodně A-Team :D Ne vážně, může mi prosím někdo vysvětlit (obecně tak jak to opravdu je, žádné subjektivní dojmy a pocity) jakým typům filmů mám říkat Ačko a kterým Bčko ? Dá se to takto vůbec brát? Je nějaká hranice? Co třeba já nevím Spiderman .. podle rysů (rozpočet, herci ale také určitá kulturní - komiksová úloha atd) je to Ačko jak vyšité, ale přitom umělecká hodnota/příběh atd jsou defakto vyloženě Bčkové ... Tak podle čeho sakra můžu s určitostí říct, tohle je Ačko a tohle Bčko .... ??? Mně přijde, že tady u nás v republice už je tak nějak zažité z dob VHS apod, že akční filmy "kde o nic nejde" nebo jak to nazvat, prostě filmy na zábavu jsou Bčka a tady ten film vedle, kde chlápek hodinu a půl nudně medituje o veliksoti svého penisu se svojí 80ti letou psycholožkou je Ačko, což je podle mě blbost. Rád bych věděl jak to opravdu je, nějaká definice (viz Wiki ??) musí přeci existovat. Potažmo se to musí nějak dělit ... A/B z hlediska rozpočtu, z hlediska "umělecké hodnoty" .. jenže pak se zas někdo bude dohadovat co je a není umělecká hodnota a jsme zase u subjektivních dojmů ... ach jo...
1 0
reagovat
Jo je to i o tom, že tvůrčí tým se v extremních případech brakovosti nijak nedrží zpátky tzn. přehrávajíci ne/herci, scénář totálně imbecilní s dialogama trhající uši a bránici, v případě triků nevyužití potenciálu, který si mohou dovolit a distribucí konče. Tedy to co nám přináší studia jako třeba TROMA a Asylum.
200636
Jo je to i o tom, že tvůrčí tým se v extremních případech brakovosti nijak nedrží zpátky tzn. přehrávajíci ne/herci, scénář totálně imbecilní s dialogama trhající uši a bránici, v případě triků nevyužití potenciálu, který si mohou dovolit a distribucí konče. Tedy to co nám přináší studia jako třeba TROMA a Asylum.
1 0
reagovat

Sidda

Toxic Avenger je prostě Toxic Avenger. To by bylo béčko, i kdyby na to dostali půl miliardy :)

vZeČ = není to nutné, ale může se to stát. Někdy je to záměr, někdy neschopnost tvůrců a někdy prostě styl, jakým ti lidé tvoří.

sidda: Ten tvůj předposlední odstavec to krásně osvětluje a právě tam bych dal i to G. I. Joe. Sommers prostě dostal hromadu peněz, tak šel dělat bordel. Evidentně ho to baví, ví, jak to natočit a nejspíš, kdyby se mu chtělo, tak by z toho mohl udělat víc "respektuhodný" film. Ale je mu to fuk, protože radši nechá malý roboty sežrat Eiffelovku. O tom to je.
200635
Toxic Avenger je prostě Toxic Avenger. To by bylo béčko, i kdyby na to dostali půl miliardy :) vZeČ = není to nutné, ale může se to stát. Někdy je to záměr, někdy neschopnost tvůrců a někdy prostě styl, jakým ti lidé tvoří. sidda: Ten tvůj předposlední odstavec to krásně osvětluje a právě tam bych dal i to G. I. Joe. Sommers prostě dostal hromadu peněz, tak šel dělat bordel. Evidentně ho to baví, ví, jak to natočit a nejspíš, kdyby se mu chtělo, tak by z toho mohl udělat víc "respektuhodný" film. Ale je mu to fuk, protože radši nechá malý roboty sežrat Eiffelovku. O tom to je.
Sidda
1 0
reagovat
A abych trochu upravil a rozšířil svůj příspěvek z 2. hodiny ranní.

Dnes a vlastně i v dřívějších dobách, se zákonitě i filmová branže rozdělovala na první a druhou ligu a nezáleželo na žánru. Nejmarkantnější to bylo znát na sci-fi z poloviny 20. kdy se našly filmy, které měly na svou dobu prvoligové parametry. Ať už herecký ansábl, zdatná režie, kamera, triky, konexe, um,, talent lidí, touha se co nejlépe seberealizovat... a zákonitě na druhé straně stály filmy, kterým tohle, nebo něco z toho, chybělo. Potíž byla taky v tom, že nebyl video trh, tudíž procpat ty méně "zdařilé" kousky mezi lidi znamenalo mít i pořádné štěstí. Ale potom, kdy přisly VHS se i filmy, z nějakého důvodu druhořadé, mohly snažší cestou dostat do podvědomí, tudíž začínající herci a filmaři měli kratší cestu k tomu se blýsknout a dostat se do té první ligy.

No a když už se někdo posunul v hiearchii o stupínek výš a chtěl vzdát poctu "nižší cennové" vužije svých konexí a vytvoří exhibici, ale při ní už využívá některé prvoligové prvky (rozpočet, herci...). Ale brát dnešní popcornové jízdy a házet je kvůli jejich "bezstarostnosti" do těch tzn. béčkových vod, to je prostě dle mého krátkozrakost.

A vůbec, kde je Douglas, když ho člověk potřebuje, aby celou tuhle záležitost osvětlil.
200634
A abych trochu upravil a rozšířil svůj příspěvek z 2. hodiny ranní. Dnes a vlastně i v dřívějších dobách, se zákonitě i filmová branže rozdělovala na první a druhou ligu a nezáleželo na žánru. Nejmarkantnější to bylo znát na sci-fi z poloviny 20. kdy se našly filmy, které měly na svou dobu prvoligové parametry. Ať už herecký ansábl, zdatná režie, kamera, triky, konexe, um,, talent lidí, touha se co nejlépe seberealizovat... a zákonitě na druhé straně stály filmy, kterým tohle, nebo něco z toho, chybělo. Potíž byla taky v tom, že nebyl video trh, tudíž procpat ty méně "zdařilé" kousky mezi lidi znamenalo mít i pořádné štěstí. Ale potom, kdy přisly VHS se i filmy, z nějakého důvodu druhořadé, mohly snažší cestou dostat do podvědomí, tudíž začínající herci a filmaři měli kratší cestu k tomu se blýsknout a dostat se do té první ligy. No a když už se někdo posunul v hiearchii o stupínek výš a chtěl vzdát poctu "nižší cennové" vužije svých konexí a vytvoří exhibici, ale při ní už využívá některé prvoligové prvky (rozpočet, herci...). Ale brát dnešní popcornové jízdy a házet je kvůli jejich "bezstarostnosti" do těch tzn. béčkových vod, to je prostě dle mého krátkozrakost. A vůbec, kde je Douglas, když ho člověk potřebuje, aby celou tuhle záležitost osvětlil.
1 0
reagovat
Když na otázku odpovím otázkou, co je podle vás ten Ačkový film? Pořád tady chcete černobíle škatulkovat, navíc nic jako A-movies film není. ?)


200633
Když na otázku odpovím otázkou, co je podle vás ten Ačkový film? Pořád tady chcete černobíle škatulkovat, navíc nic jako A-movies film není. *?)*
1 0
reagovat
hmm a do ktorej kategorie patri toxic avenger?:D
200632
hmm a do ktorej kategorie patri toxic avenger?*:D*
1 0
reagovat
G.I.Joe je áčko? :D
Jinak Hlad: Podle tebe je prostě áčko respektive béčko umělecký záměr?
200631
G.I.Joe je áčko? *:D* Jinak Hlad: Podle tebe je prostě áčko respektive béčko umělecký záměr?
1 0
reagovat
Podle mě v dnešní době čistokrevným zástupcem B-kategorie jsou jen direct-to-video kousky.

Druhá věc je, kdy tady máme filmy se silným zázemím (finance, studio, herci...), ale hloupým scénářem (ať už záměrně, nebo ne) z poslední doby třeba ten GI Joe, Clash of the Titans, Prince of Persia...

A samotná škatule jsou brakové žánrovky typu Machete, Planet Terror atd.
200630
Podle mě v dnešní době čistokrevným zástupcem B-kategorie jsou jen direct-to-video kousky. Druhá věc je, kdy tady máme filmy se silným zázemím (finance, studio, herci...), ale hloupým scénářem (ať už záměrně, nebo ne) z poslední doby třeba ten GI Joe, Clash of the Titans, Prince of Persia... A samotná škatule jsou brakové žánrovky typu Machete, Planet Terror atd.
1 0
reagovat
Ale no tak... je veľký rozdieľ medzi áčkovou produkciou a samotným zámerom tvrocov. GI Joe mal áčkovú produkciu, ale chceli spravit krásne, čistokrvné, prepálené béčko. Zábavné béčko. A to nie je nič dehonestujúce. A je to jasné už z kontextu Sommersovej tvorby.Áčková produckia neznamená áčkový film. Práve GI Joe je toho dokonalým príkladom.
200625
Ale no tak... je veľký rozdieľ medzi áčkovou produkciou a samotným zámerom tvrocov. GI Joe mal áčkovú produkciu, ale chceli spravit krásne, čistokrvné, prepálené béčko. Zábavné béčko. A to nie je nič dehonestujúce. A je to jasné už z kontextu Sommersovej tvorby.Áčková produckia neznamená áčkový film. Práve GI Joe je toho dokonalým príkladom.
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se