Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Nezastavitelný: Recenze

příspěvky 21 - 28 Napsat příspěvek
duro: možná už si to špatně pamatuju, ale přišlo mi to statické, i když se tam lítalo kamerou, prostě malá místnost ve studiu, tam tři lidi a pár displayů (a mraky filtrů), neodehrávala se tam žádná akce (ale fakt je možné, že jsem to už zapomněl, v tom případě se omlouvám).

To že je to záměr nevyvracím, já to psal jako postřeh, ne kritiku.

KarelR: vždyť to píšeš sám, že ty peníze nejsou vidět! To nebylo myšleno nutně jako výtka, to že je ta iluze dokonalá jsem tam psal.
187826
duro: možná už si to špatně pamatuju, ale přišlo mi to statické, i když se tam lítalo kamerou, prostě malá místnost ve studiu, tam tři lidi a pár displayů (a mraky filtrů), neodehrávala se tam žádná akce (ale fakt je možné, že jsem to už zapomněl, v tom případě se omlouvám). To že je to záměr nevyvracím, já to psal jako postřeh, ne kritiku. KarelR: vždyť to píšeš sám, že ty peníze nejsou vidět! To nebylo myšleno nutně jako výtka, to že je ta iluze dokonalá jsem tam psal.
0 0
reagovat
rcorp: Seriously. Jak můžeš říct snad o jediným režisérovi, kterej při dialozích konstantně krouží kamerou kolem herců, že má statický dialogy? :D

A že ty prachy nejsou vidět? Drtivou většinu filmu máš v záběru jedoucí vlak, nad kterým krouží tak jeden dva vrtulníky. A imho fakt není poznat, kdy tam jsou, a kdy se přihazovaly až v post-produkci. Plus ty tlupy lidí kolem traťovejch přejezdů, jejichž pohyb se musí sladit s rychle jedoucím vlakem. Jestli tohle není ukázka dobře využitejch 100 mega, tak už nevím... :)

Jinak mě na tom filmu vyloženě deptá akorát ten bleskovej závěr. Krom toho nadmíru poctivá prácička.
187821
rcorp: Seriously. Jak můžeš říct snad o jediným režisérovi, kterej při dialozích konstantně krouží kamerou kolem herců, že má statický dialogy? *:D* A že ty prachy nejsou vidět? Drtivou většinu filmu máš v záběru jedoucí vlak, nad kterým krouží tak jeden dva vrtulníky. A imho fakt není poznat, kdy tam jsou, a kdy se přihazovaly až v post-produkci. Plus ty tlupy lidí kolem traťovejch přejezdů, jejichž pohyb se musí sladit s rychle jedoucím vlakem. Jestli tohle není ukázka dobře využitejch 100 mega, tak už nevím... *:)* Jinak mě na tom filmu vyloženě deptá akorát ten bleskovej závěr. Krom toho nadmíru poctivá prácička.
0 0
reagovat
Zrovna nedávno jsem si říkal proč tu ještě není recenze na tenhle film. Jinak filmeček je to fajnej, na jedno max. dvě shlédnutí.:+
187820
Zrovna nedávno jsem si říkal proč tu ještě není recenze na tenhle film. Jinak filmeček je to fajnej, na jedno max. dvě shlédnutí.*:+*
0 0
reagovat
rcorp: Blúzniš nezmysly. Aj interiérové zábery (a zábery z kabíny z vlaku) sú dynamické a svižné a snáď ani raz tam nie zopakovaný ten istý pohľad kamery.

Takisto v tom nevysvetľovaní "útrob vlaky" je zámer, splašený vlak je zobrazený podobne ako "zlý kamión" v Dueli, je to proste iba anonymná, nebezpečná masa ocele a horľavín.

Dialógy sú na akčnú jednohubku hodne v pohode, tie vzťahové klišé mi prišli celkom funkčné a je im tam venovaný presne ten priestor, ktorý je únosný.

Denzelovi som to bez problémov veril. Aj keď hral iba železničiarsky Training Day (zo začiatku).
187816
rcorp: Blúzniš nezmysly. Aj interiérové zábery (a zábery z kabíny z vlaku) sú dynamické a svižné a snáď ani raz tam nie zopakovaný ten istý pohľad kamery. Takisto v tom nevysvetľovaní "útrob vlaky" je zámer, splašený vlak je zobrazený podobne ako "zlý kamión" v Dueli, je to proste iba anonymná, nebezpečná masa ocele a horľavín. Dialógy sú na akčnú jednohubku hodne v pohode, tie vzťahové klišé mi prišli celkom funkčné a je im tam venovaný presne ten priestor, ktorý je únosný. Denzelovi som to bez problémov veril. Aj keď hral iba železničiarsky Training Day (zo začiatku).
0 0
reagovat
U mě to je jasné 9/10* Jsem byl většinu filmu napnutej, jak to dopadne a po dvou dnech jsem si to dal ještě jednou. Jediné co bych vytknul je ta scéna vlaku v zatáčce, která je trošku už moc, ale jinak super.:+
187813
U mě to je jasné 9/10* Jsem byl většinu filmu napnutej, jak to dopadne a po dvou dnech jsem si to dal ještě jednou. Jediné co bych vytknul je ta scéna vlaku v zatáčce, která je trošku už moc, ale jinak super.*:+*
0 0
reagovat
Krev tam snad není vidět žádná.

Jinak pár věcí, co mě napadlo:

Interiérové záběry jsou sterilní a statické, to má být asi protiváha tomu splašenému vlaku, ale když už podesáté koukáme na ten stejný záběr na dispečink, tak je to nuda.

Zpravodajské prostřihy jsou efektivní, vkládané v ten správný čas, takže udržují a posilují ten našlapaný rytmus, ale je to hrozně umělé. Hlasatel často působí spíše jako Hlas Boží, než reálný zpravodaj. Zatímco ještě ze začátku se hraje na "nevíme, co se přesně děje", tak později se na to kašle úplně a novináři jsou v reálném čase schopni určovat a zpravovat o tom, co se přesně děje a co to znamená. Dalo by se namítnout, že to odkazuje na dnešní všudypřítomnost a rychlost médií, ale tady se jde proti myslím reálnému rozporu mezi schopností informace rychle zobrazovat a schopností je rychle (správně) analyzovat. A nebo to bylo celé PR Foxu. :)

Na to jak velkou roli tu vlak hraje (nebo vlaky obecně), tak je jim věnováno docela málo hlubší pozornosti. Vlaky tu jsou brané prostě jako velké těžké věci, které se špatně zastavují (a dá se na nich jezdit). Prezentované jsou výhradně zvenku jako jednolité masy, pohled na ně jako na stroje tu chybí. Unstoppable tím jde proti současnému trendu, kdy je nám dávána možnost nahlédnout do útrob věcí (a lidí :) ) na to jak to uvnitř pěkně funguje. Tohle tu není, což někdo může brát jako příjemný retro návrat, jiného to může trošku nudit.

Pro jistotu: není to katastrofický film, pokud by na to chtěl někdo jít kvůli destrukci, tak bude zklamán. Vlak většinu času sviští mezi poli a lesy, průjezd městem a destrukce je to, čemu všichni chtějí zabránit. Ale dvě efektní scény, kde se "něco děje" tam jsou.

Kromě zplašeného vlaku tam mají nejvíc prostoru lidé a jejich strasti a je to hrůza. Dialogy jsou buď o osobních problémech (což nikoho nezajímá) a nebo to jsou klasické výkřiky: "Co uděláme? Uděláme tohle! Ne to nebude fungovat, uděláme něco jiného! Bude to fungovat? Snad ano!" Stejně jako u zpravodajských vstupů je to na správných místech, řečeno tím správným způsobem, takže film sviští dál, ale po chvíli to může být otravné.

Denzel Washington není železničář. Není (DUP!) není (DUP!) a není (DUP!). :))

Ty peníze na tom moc vidět nejsou. Vyloženě efektních (nebo efektových) scén tam moc není, většina peněz nejspíš byla použita na to, aby to vypadalo, že zběsilý vlak opravdu nepřerušovaně sviští krajinou, což se ale povedlo perfektně. Ty mraky filtrů ve mně spíš vzbuzovaly pocit, že původní materiál za moc nestál a bylo třeba to zakrýt, ale možná v tom byl tvůrčí záměr, který jsem neodhalil.

Celkově je to takový hezký, milý konzervativní thriller, který vyloženě nudit asi nebude nikoho, ať už mu je deset nebo osmdesát, ale nenadchne a není to film, ke kterému by se člověk cíleně vracel.

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

Vím, že to je inspirováno skutečným případem, ale úplně jsem nepochopil, proč když v rámci první zastavovací akce naplácli svoji lokomotivu k předku vlaku, tak prostě někdo nepřelezl do kabiny splašené lokomotivy. Jsou to lamy. :)

SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
187823
Krev tam snad není vidět žádná. Jinak pár věcí, co mě napadlo: Interiérové záběry jsou sterilní a statické, to má být asi protiváha tomu splašenému vlaku, ale když už podesáté koukáme na ten stejný záběr na dispečink, tak je to nuda. Zpravodajské prostřihy jsou efektivní, vkládané v ten správný čas, takže udržují a posilují ten našlapaný rytmus, ale je to hrozně umělé. Hlasatel často působí spíše jako Hlas Boží, než reálný zpravodaj. Zatímco ještě ze začátku se hraje na "nevíme, co se přesně děje", tak později se na to kašle úplně a novináři jsou v reálném čase schopni určovat a zpravovat o tom, co se přesně děje a co to znamená. Dalo by se namítnout, že to odkazuje na dnešní všudypřítomnost a rychlost médií, ale tady se jde proti myslím reálnému rozporu mezi schopností informace rychle zobrazovat a schopností je rychle (správně) analyzovat. A nebo to bylo celé PR Foxu. :) Na to jak velkou roli tu vlak hraje (nebo vlaky obecně), tak je jim věnováno docela málo hlubší pozornosti. Vlaky tu jsou brané prostě jako velké těžké věci, které se špatně zastavují (a dá se na nich jezdit). Prezentované jsou výhradně zvenku jako jednolité masy, pohled na ně jako na stroje tu chybí. Unstoppable tím jde proti současnému trendu, kdy je nám dávána možnost nahlédnout do útrob věcí (a lidí :) ) na to jak to uvnitř pěkně funguje. Tohle tu není, což někdo může brát jako příjemný retro návrat, jiného to může trošku nudit. Pro jistotu: není to katastrofický film, pokud by na to chtěl někdo jít kvůli destrukci, tak bude zklamán. Vlak většinu času sviští mezi poli a lesy, průjezd městem a destrukce je to, čemu všichni chtějí zabránit. Ale dvě efektní scény, kde se "něco děje" tam jsou. Kromě zplašeného vlaku tam mají nejvíc prostoru lidé a jejich strasti a je to hrůza. Dialogy jsou buď o osobních problémech (což nikoho nezajímá) a nebo to jsou klasické výkřiky: "Co uděláme? Uděláme tohle! Ne to nebude fungovat, uděláme něco jiného! Bude to fungovat? Snad ano!" Stejně jako u zpravodajských vstupů je to na správných místech, řečeno tím správným způsobem, takže film sviští dál, ale po chvíli to může být otravné. Denzel Washington není železničář. Není (DUP!) není (DUP!) a není (DUP!). *:))* Ty peníze na tom moc vidět nejsou. Vyloženě efektních (nebo efektových) scén tam moc není, většina peněz nejspíš byla použita na to, aby to vypadalo, že zběsilý vlak opravdu nepřerušovaně sviští krajinou, což se ale povedlo perfektně. Ty mraky filtrů ve mně spíš vzbuzovaly pocit, že původní materiál za moc nestál a bylo třeba to zakrýt, ale možná v tom byl tvůrčí záměr, který jsem neodhalil. Celkově je to takový hezký, milý konzervativní thriller, který vyloženě nudit asi nebude nikoho, ať už mu je deset nebo osmdesát, ale nenadchne a není to film, ke kterému by se člověk cíleně vracel. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER Vím, že to je inspirováno skutečným případem, ale úplně jsem nepochopil, proč když v rámci první zastavovací akce naplácli svoji lokomotivu k předku vlaku, tak prostě někdo nepřelezl do kabiny splašené lokomotivy. Jsou to lamy. :) SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER
0 0
reagovat
Je tady jedna rozdrcená noha, ale jinak nic, takže v pohodě pro lidi co krev nemusí. Pro mě byl tento film od T. Scotta to nejhorší co předvedl od Muže v ohni bohužel, všichni jsou z filmu nadšený, ale já teda vůbec, hodně slabé a tuna nesmyslné akce, ale co se týče Denzela a Chrise, ty jsou prostě fajn! U mě to je na 40% bohužel.
187788
Je tady jedna rozdrcená noha, ale jinak nic, takže v pohodě pro lidi co krev nemusí. Pro mě byl tento film od T. Scotta to nejhorší co předvedl od Muže v ohni bohužel, všichni jsou z filmu nadšený, ale já teda vůbec, hodně slabé a tuna nesmyslné akce, ale co se týče Denzela a Chrise, ty jsou prostě fajn! U mě to je na 40% bohužel.
0 0
reagovat
Jak moc je tam krve a vyhřezlých střev? Potřebuju vědět, jestli na to se mnou půjde přítelkyně:D
187801
Jak moc je tam krve a vyhřezlých střev? Potřebuju vědět, jestli na to se mnou půjde přítelkyně*:D*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se