Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Cruise je v háji, Toy Story válí


ikona
Cival
tržby
V amerických pokladnách dostala rodinná zábava zase jednou přednost před akcí... 

Pixaři demolují veškerou konkurenci! Třetí Toy Story, podporované chvalozpěvy diváků, dál velkolepě pokračuje ve sbírání dolarů. Dojemný návrat Buzze, Woodyho a spol. si připsal během týdne přes padesát milionů, dalších 59 přidalo Toy Story 3 o uplynulém víkendu. Stačilo to na suverénní udržení prvního místa v zámořském kasovním žebříčku a zaokrouhlení průběžných tržeb na čtvrtmiliardu dolarů.

226 mega nastřádaných za deset dní, to je sedmá nejlepší bilance historie. Toy Story těží ze zavedeného jména série, ale i z reputace celého studia Pixar. Využívá samozřejmě i 3D formátu a vyšší ceny za lístky. Výborné ohlasy by animáku navíc měly dopomoci k nízkým propadům během příštích dní a týdnů. Uvidíme, jak se Pixar zvládne vyrovnat s náletem fanynek Twilight ságy…

NEJRYCHLEJI K 200 MILIONŮM
NEJVYŠŠÍ DESETIDENNÍ VÝDĚLKY
NEJVYŠŠÍ DRUHÉ VÍKENDY

Solidně se vedlo novince Adama Sandlera Machři. Úspěch si oblíbený vtipálek pojistil přizváním svých populárních kolegů (za bělochy Kevin James, za černochy Chris Rock a za hispánce stále půvabná Salma Hayek), takže se dalo očekávat, že loňské fiasko s apatowovskými Komiky se opakovat nebude. Otvírák za 41 milionů je pro Sandlera nejlepším počinem od premiéry Trestné lavice - rozhodně by měl stačit na to, aby se Machři stali dalším stomilionovým hitem, protože i výrazně pomaleji startující snímky Chuck a Larry, Zohan nebo Pohádky na dobrou noc stovku nastřádaly.

VÝDĚLKY FILMŮ ADAMA SANDLERA

Sandler se může cítit pevný v kramflecích, naopak nadále nejistě se vyvíjí kariéra Toma Cruise. Po zklamání z tržeb velmi povedené Mission: Impossible 3, po absolutním nezájmu o Hrdiny a zbabělce, a po všech těch gaučových eskapádách a obchodních tahanicích, se chtěl Cruise velkolepě vrátit na výsluní. Pomoci mu v tom měla oldschoolová agentská akčňárna Zatím spolu, zatím živí. Jenže moc o ní není zájem. 27 milionů po pěti dnech promítání je tristní výsledek, jenž Cruise jako akčního hrdinu posílá zpátky do devadesátých let. Stejně jako celý film, který u kritiků moc dobře nepochodil (ale buďme spravedliví - oproti výše propíraným Machrům má takřka „oscarové“ recenze). Doba prostě postoupila a pro vykopávky v ní není místo.

Těmi fosíliemi teď nemám na mysli ani tak Cruise a Cameron Diaz, jako spíš celý žánr akční jízdy v přímočaře zábavném stylu osmdesátých a devadesátých let. Už jsme se několikrát přesvědčili, že platící diváky do kin netáhne. Vypovídají o tom jak slabé tržby Zatím spolu, zatím živí, tak i srovnatelně matné výsledky A-Teamu. Vtipná týmovka o svém třetím víkendu v distribuci neodolala novinkám a spadla až na páté místo pořadí se šesti miliony. Z Ameriky jich má zatím 62, ze zbytku světa jen 47, takže druhého dílu se asi opravdu nedočkáme. Tržby by musely být přinejmenším dvojnásobné.

Lépe čelí konkurenci nový Karate Kid. Levný, ovšem zatraceně výnosný návrat legendární pohádky o malém bojovníkovi, který si zjednal respekt na žíněnce, si připočetl na konto dalších 15 milionů a celkově už v Americe utržil 135 mega! Rodina Willa Smithe má čím dál tím větší radost…

Tržby šesté komedie Dostaň ho tam!, sedmého animáku Shrek: Zvonec a konec i osmého Prince z Persie padly shodně o polovinu. Výrazně menší výdrž mají dva tituly z chvostu první desítky: neúspěšná akční romantika Vrahouni, i ukázkový propadák Jonah Hex.

Kompletní přehled tržeb zde.

Už ve středu se v kinech ozve jekot fanynek nadržených na třetí díl Twilight ságy s podtitulem Zatmění. O den později vstoupí do distribuce shyamalanovská adaptace fantasy seriálu Poslední vládce větru.

Komentáře
VŠECHNY KOMENTÁŘE (13)
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace