Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Product placement má skoro zelenou


ikona
st39.6
 

Usmíváte se nad product-placementem v českém filmu? Faktem je, že snaha protlačit na plátno nějakou značku často bývá komičtější, než všechny komediální scény ve filmu dohromady, většinou ale v člověku probudí spíš nenávist k onomu produktu. Pokud tedy máte s tímhle reklamním trikem problémy, obrňte se trpělivostí i při sledování televize. Poslanecká sněmovna totiž v pátek poslala do Senátu novelu o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání, která mimo jiné povoluje takzvaný product placement jak v televizních pořadech, tak v seriálech. Evropská unie sice něco takového zakazuje, v některých případech ale uděluje výjimku, a tak je dost možné, že se téhle prasárny brzy dožijeme i u nás.

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace